Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De daken van Yuka

Go down 
+11
Vashti
Dust
Maiko
Akira
Rose
Aisu
Kate
Sheena Sumé
natas
Aris
Jack
15 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuthorMessage
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 4:19 pm

''Oh , maakt niks uit hoor.'' zei ze terwijl ze vooroverboog om haar onder zijn kin te aaien. ''Welke krachten heb je?'' vroeg ze geïnteresseerd terwijl ze haar rug weer rechtte en met een fonkel in haar ogen Felix aankeek.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 4:23 pm

Dat vond Amore heel lekker en ze gaf als een kat een kopje tegen Aisha's been. Daarna begon ze over het dak te wandelen. Felix glimlachte en keek eventjes naar Amore. Toen richtte hij zijn aandacht weer op Aisha. 'Aarde en Telekenise.' Zei hij. 'Maar ik heb nog amper iets geprobeert. Welke krachten heb jij ?' Vroeg hij.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 4:26 pm

''Water en metaal. Ik ben er wel goed in ofzo. Normaal in de dingen die ik in deze tijd heb geleerd. Maar ik moet nog veel leren. Er zijn zoveel verschillende aanvallen die ik nog niet ken.''. Vrolijk volgde ze Amore met haar ogen, het zag er vertederend uit en ze kon het gewoon niet meer voor zich zien dat Seyoung ook eerst zo klein was.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:50 pm

Felix knikte. Water vond hij op een of andere manier wel bij haar passen. 'Ik ken nog geen aanval, nog niet geprobeert althans, alleen gedachtenlezen bij willekeurige mensen op straat. Dat is soms best wel geestig, die mensen hier zijn best wek paranoia.' Grinnikte hij en wierp een blik op Amore, hij wist hoe onhandig ze soms kon zijn.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:55 pm

'' Hmm, paranoia. Dat vinden sommige mensen mij ook.''. Een zangerige stem kwam uit haar keel , iets wat je meteen vrolijk deed doen.Dromerig keek ze om zich heen. Eindelijk had ze rust gevonden, alleen wist ze niet waarom. Misschien omdat ze op het dak altijd na kon denken.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:59 pm

Felix rolde met zijn ogen en ging aan het randje van het dak zitten. 'Je moet de mensen in Fortuna over mij horen praten.' Grinnikte ik. 'Ze denken echt teveel na, ze denken dat mijn onhandigheid komt omdat ik bij een verkeerde maanstand ben geboren ofzoiets onzinnigs.' Grinnikte hij aanvullend.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:30 pm

''O-o. Nu mag ik niet met je omgaan hoor!'' zei ze grappend. Zachtjes grinnikte ze. Een lange tijd had ze geen grappen meer gemaakt. Een nieuw persoon ontmoeten deed haar goed. Mensen die haar nog niet kende en niet wisten wat ze had gedaan.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 10:00 am

Felix lachtte en keek naar de straat onder hem, er liepen enkele mensen, maar niet veel. Amore kwam hijgend aanrennen en plofte naast hem neer op het dak. ´Ik ben uuuuitgeput.´ Overdreef ze met haar lieve stemmetje. Hij grinnikte en schudde zijn hoofd. ´Wees blij dat je niet gevallen ben.´ Mompelde hij en keek naar Aisha. ´Gaan we een keer met elkaar trainen?´ Vroeg hij met een glimlach.

~
Bij sheena kunnen we misschien wel meeten bij het level 2 gebied..
Kosta± het strand ?
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 5:22 pm

Zachtjes grinnikte ze om Amore. ''Jahoor, ik ben altijd in voor een proefgevecht.''. Soepel haalde ze haar hand door haar ongekamde haren. Minder vaak verzorgde ze zichzelf. In plaats daar van dacht ze na over verschillende dingen of ging mediteren. Nogsteeds deed ze wel een beetje mascara op maar gemakkelijker pakte ze een stiekje en bont ze haar harn in een staart of in een knot, ongekamt.
__
ja , post jij maar eerst.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 7:18 pm

Felix glimlachte en knikte. 'Amore is heel onhandig.' Grinnikte hij plagerig en ze keek hem bozig aan. 'Ik lijk op Felix.' Verklaarde Amore met een engelengezichtje en sloot haar oogjes slaperig. Felix schudde lachend zijn hoofd en keek naar Aisha. 'Weet jij leuke plekjes hier waar ik strijders kan ontmoeten?' Vroeg hij.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 7:21 pm

'' Ja, meestal zijn ze wel ergens in de straten van Yuka en ons stamcafé is de zwarte kater, daar zijn wel de meeste. Maar dan wel s'avonds he.''. Aisha bleef glimlachen , uit beleefdheid en omdat ze zich gewoon goed voelde.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 7:25 pm

Oeeps, net verkeerde account.

-
Felix knikte en peinsde. 'Dan ga ik daar ook maar eens heen.' Zei hij en glimlachte terug. Amore sliep en in haar slaap kleurde ze opeens paars, misschien droomde ze op dat moment over paarse dingen en hij grinnikte om de kleurverandering.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 7:28 pm

''Hmfp , oke . Doei !'' zei ze alsnog vrolijk, ookal ging hij weg. Dan had ze tijd om na te denken over dit gebeuren. Nadenken was het beste wat je kon doen, dan waren je zorgen van je schouder gelift. Dan wist je wat je deed, anders kon het te ver met je gaan , netzoals er met haar was gebeurt.
Back to top Go down
Felix .
Level 1
Felix .


Posts : 38
Join date : 2010-07-26

De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 10:39 am

Felix stond op, pakte Amore op zonder haar wakker te maken. 'Ik spreek je nog wel.' Zei hij met een knipoog tegen Aisha en hij begon naar een ander plat dak te lopen. Waarna hij uit het zicht verdween met Amore in zijn armen.
Back to top Go down
Sponsored content





De daken van Yuka - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 10 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De daken van Yuka
Back to top 
Page 10 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Similar topics
-
» Belangrijk: Yuka
» De straten van Yuka
» De achterbuurt van Yuka : Black mamba .

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: