Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De daken van Yuka

Go down 
+11
Vashti
Dust
Maiko
Akira
Rose
Aisu
Kate
Sheena Sumé
natas
Aris
Jack
15 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Maiko
Level 1
Maiko


Posts : 30
Join date : 2010-06-21
Age : 28
Location : Verblijft momenteel in de herberg

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 1:53 pm

'ik ben immuum voor magie dus eigenlijk kan ik alleen maar oefenen als er mij iemand aanvalt' Met een pruillip keek ze voor zich uit en kruiste ze geëgert haar armen. 'ik vind mijn kracht nutteloos.' Ze ontvouwde haar handen weer en liet haar vingers op en neer gaan alsof ze luchtpiano speelde of iets dergelijks. 'weet je wat cool moet zijn? de gedachten van iemand kunnen lezen.' Een geheimzinige glimlach verschen op haar lippen terwijl een speelse tinteling in haar ogen schitterde. 'of vuur ballen smijten' Ze schakelde over naar grote armbewegingen alsof ze iets aanval. 'hé, eigenlijk zou vuur wel een zéér handig iets zijn. Dan heb je geen licht nodig als het donker word.. of bliksem lijkt mij ook nog leuk' Even keek ze dromerig voor zich uit met een vaage glimlach maar leek toen weer wakker te schrikken. 'Oja!, mijn naam is Maiko. ' Vlot pakte ze de hand van Akira en die van Sheena vast en schudde ze vluchtig op en neer. Zonder het zelf door te hebben had ze haar armen gekruist over elkaar heen gestrekt en zo hun handen geschud maar dat leek ze niet echt arpart te vinden wat duidelijk maakte dat ze dat wel vaker op die mannier deed.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:01 pm

Akira lachte. 'Nou als je een keer aangevallen wilt worden om te oefenen.' Het leek Akira juist heel handig om imuum voor magie te zijn. Maarja als Maiko van niet vond liet ze dat maar zo. Toen haar hand geschud werd zei ze meteen ook haar naam. 'Oh. Mijn naam is Akira.'
Chou keek naar Aqua die over z'n pootje veeg.Hij had vast toenet even vekeerd gestaan dacht Chou. Chou vroeg aan Aqua of het wel met hem ging.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:05 pm

Aqua knikte langzaam. 'Jawel, ik heb me een beetje teveel ingespannen daarnet denk ik.' Zei hij bedenkelijk en beter zitten. Hij keek naar Chou en klopte op het stukje dak naast hem, of ze bij hem kwam zitten. Sheena schudde Maiko's hand vrolijk en grinnikte. 'Ik ben Sheena, aangenaam.' Zei ze en glimlachte. 'Ik wil wel met je trainen hoor en dan magie bij je gebruiken.' Stelde ze voor.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:21 pm

Chou keek naar wat Aqua deed. En ging op de plek naast hem zitten. Uiteindelijk was ze wel moe geworden. Niet van de paar rondjes op het dak rennen, maar gewoon van de hele dag. Ze had bijna de hele dag niks anders gedaan dan rondjes rennen. En het knapste was dat ze dan niet eens draai-erig was geworden. Ze keek even naar Aqua, en toen naar Akira.
Back to top Go down
Maiko
Level 1
Maiko


Posts : 30
Join date : 2010-06-21
Age : 28
Location : Verblijft momenteel in de herberg

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:28 pm

Maiko haar gezicht klaarde helemaal op bij het horen van Sheena haar voorstel. 'WAAA!' Very Happy ' zou je dat echt willen doen?' Zonder echt op een bevestinging te wachten sprong ze enthausiast omhoog. 'merci!' ^.^
Bo was ondertussen al weer uit Maiko haar kap gekropen en kwam zich naast Chou neer zetten. Nog steeds negeerde ze Aqua volledig. De woede die hij had opgewekt bij haar door te grommen naar haar en haar geliefde meesteres was nog steeds niet gekoeld.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:41 pm

Sheena glimlachte. 'Ja, dat zou ik graag willen doen, dan ga ik namelijk ook vooruit.' Zei ze en knikte vriendelijk. Ze stond weer op en pakte haar stok beet, die ze nu meestal bij haar had. 'Op het dak is wel genoeg ruimte toch?' Vroeg ze en glimlachte. Aqua merkte dat Bo hem nogsteeds negeerde? Het kon hem helemaal niks schelen, zij viel Chou aan en Maiko verdachte net zijn Meesteres ervan om volgeling van Darken Rahl te zijn. Hij bleef gewoon zitten waar hij zat en keek naar de drie meisjes. Tegen Maiko had hij niks meer, die vond hij wel aardig, alleen Bo mocht hij totaal niet.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:49 pm

Akira stond op en ging een klein beetje op een afstand zitten. Ze zou wel even gaan kijken naar de 2. Het zal vast wel even leuk zijn om te zien hoe ze vochten. Chou keek van Bo naar Aqua en weer andersom. Waarom konden hun het nou niet met elkaar vinden..? Chou bleef maar gewoon zitten en keek naar de 2 meiden die gingen trainen.
Back to top Go down
Maiko
Level 1
Maiko


Posts : 30
Join date : 2010-06-21
Age : 28
Location : Verblijft momenteel in de herberg

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 7:04 am

Maiko strekte haar armen schuin naar beneden voor zich uit waardoor er 2 dolken in haar handen schoven in slechts een fraktie van een seconde. Met een groot gebaar zette ze zich in aanvalspositie. 'ok, start'

Bo gaapte verveeld en strekte zich uit voordat ze zich weer recht stelde en op wandel ging. Ze snuffelde de geuren op die de wind met zich mee bracht en begon trek te krijgen in vlees.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 10:56 am

Sheena ging ook in aanvalspositie staan. Ze zag water bij sommige dakpannen en begon dat te sturen als een water bol. Ze schoot hem met haar voeten richting Maiko om de aanval te beginnen, tegelijker tijd maakte ze haar nagels 10 centimeter lang van glas.
Aqua keek goed en probeerde foutjes uit Sheena's strategie te halen om daar dan weer aan te werken.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 12:56 pm

Akira keek geïntereseerd naar de twee meiden. Meschien hadden ze wel hele leuke vecht technieken. Ze keek heel even naar Chou die vederop gewoon maar een beetje zat te zitten tussen de 2 andere draken. Chou merkte dat Akira naar haar keek en stond meteen op. Terweil ze weer haar standaard vrolijke gezicht trok liep ze naar Akira toe.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 3:29 pm

nieuw denk ik (als jullie verder willen zeg maar gewoon)

-------------------------------------------------------
Natas liep bijna huppelend over de daken terwijl ze het vroeg was. Haar ketting die ze van Dust kreeg was helemaal geel en Natas had al snel door waarom. De steen verkleurde naar hemeur maar dat vond Natas niet erg dan kon ze nog beter laten zien dat ze van hem hield. Max probeerde uit de tas kijken maar Natas stopte hem weer terug. Hij was wel flink gegroeid nu was hij even groot als een poesje in plaats van een tennisbal. Maar toch was het niet moeilijk voor Natas om hem te dragen. Hij zou dacht ze tog niet zo groot worden. Maar zijn vleugels waren wel sterker en hij kon Natas tog al een paar kilometers dragen in de lucht. Dat ging niet zo snel maar hij kon haar wel dragen.
Fluitend liep Nats verder , niet super hard zodat de mensen onder haar het niet konden horen. Ze genoot van de dag en was super blij over de laatste dagen. Ze zette nog een keer alle goede dingen op een rij. Ten eerste had ze krachten en Max gekregen. Daarna had ze ook nog veel vrienden en vriendinnen gemaakt. En natuurlijk had ze ook nu een vriendje. En ze kon naar huis wat ze nu minder bijzonder vond dan eerst. Dat komt omdat ze erachter kwam dat het er eigenlijk saai was. Nu ze een spannend leven had gezien wou ze eigenlijk niet meer naar saai. Dat zou zeker ook niet snel gebeuren want ze moest nog Darken Rahl verslaan.
Natas zuchte even maar liep daarna blij weer door.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:48 pm

New
--------
Dust kwam de daken opgeklommen omdat Schysta even iets wilde zeggen. Alleen zweefde die nog hoog in de lucht. Dust kwam stilletjes omhoog en zag dat Natas wegliep. Hij klom snel verder de daken op en rende tot vlak achter haar. Hij pakte haar om haar middel en riep "Boe!" in haar oor. Hij wachtte haar reactie af terwijl Schysta naar beneden zweefde.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:50 pm

Rose gaapte, ze was veel te vroeg wakker geworden. Niet door de wekker, maar door Cairo! Dat was redelijk bijzonder. Vooral omdat Rose juist Cairo altijd moest wakker maken en zeker 's ochtends. Een beetje geïrriteerd door slaap te kort was ze opgestaan. Het eerste wat ze gedaan had was een plens water in haar gezicht gooien. Daarna nam ze snel wat te eten, dat hield in een oude krentebol en een kop koude thee die ze met veel moeite wegwerkte. Ze had zichzelf wat opgeknapt en was tot haar eigen verbazing het dak opgeklomen. Ze wist niet waarom, maar had wel eens zin om het opstaan van Yuka van bovenaf te bekijken. Dat was eens wat anders. Wankelend liep Rose over een smal stukje dak dat waarschijnlijk van een schuurtje was.

(@ dust, nieuw betekent dat je het oude verhaal afkapt en aangezien je met natas gaat rpgen is dat niet nodig Wink )
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:51 pm

Natas ging meteen in verdedegingstaan en trapte diegene achter zich om ver. Daarna draaide Natas zich om en zag dat het Dust was. Dit was eigenlijk haar bedoeling niet maar gewoon een normale reactie wat iedereen toch zou doen. ´`Sorry´´ zei Natas terwijl ze een hand uit stak om hem overeind te helpen. Max had ondertussen Schysta op gemerkte en vloog blij naar haar. ´´Hoi´´ zei Max terwijl hij rondjes begon te vliegen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:55 pm

@rose Whatever
---------------
"Oef" zei Dust toen hij naar achter werd getrapt. "Ik weet nu wel zeker dat je jezelf kan beschermen." zei hij met een grimas op zijn gezicht. Hij pakte haar hand en trok er toen wat harder aan zodat ze om zou vallen. "Je kon het ook moeilijk weten, dat ik het was." Schysta zag dat Max omhoog kwam en zei "Hoi. Weet je wat Natas en Dust gisteren geflikt hebben met me?" vroeg ze glimlachend. Ze begon het hele verhaal over het zweven te vertellen aan Max en begon steeds meer te glunderen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 6:57 pm

Cairo vloog achter Rose aan, hij wilde wel eens weten wat zijn baasje van plan was. Hij was ondertussen wel wat groter geworden, maar het leek wel alsof hij kleiner was als hij niet moest opvallen. Misschien had hij wel een krimpmeganisme als het nodig was.
Rose werd afgeleid door geluid wat verder op de daken waardoor ze bijna van het dak afviel waar ze nu op stond. Met haar armen zwaaiend hield ze zich in evenwicht en begon richting het geluid te lopen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:02 pm

Natas viel om naast Dust en zei plagend´´nu kan je een kus wel vergeten´´. Ze was eigenlijk niet van plan om klef te gaan doen maar om er mee te plagen deed Natas graag. Ze keek naar Dust en wachte op wat hij zou antwoorden. Ondertussen zag ze iets in de verte dichterbij kwam maar Natas wist niet wie of wat het was.

Max luisterde aandachtig naar Schysta en begon er stiekem een beetje om te lachen. ´´Maar je moet ook nooit twee verliefde mensen storen´´ zei hij zo wijs hij kon. Daarna begon hij hardop te lachen en zei ´´maar dat zou ik wel gezien willen hebben´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:06 pm

Dust keek beteuterd naar Natas. "Niet eens?" vroeg hij met een pruillipje. Hij begon haar te kietelen en zei toen lachend "Ik hou pas op als ik een kusje krijg." Hij hield wel af en toe pauze want hij wist hoe irritant het was te lachen zonder lucht in je longen. Schysta moest ook lachen om wat Max zei. "Dat heb ik gemerkt ja." zei ze grijnzend. Ze zag iemand naar Dust en Natas toe lopen en zag dat er een draakje achteraan vloog. Schysta maakte meteen een duikvlucht en zag aan het rode haar dat het waarschijnlijk Rose was, samen met Cairo. "Hoi!" riep ze terwijl ze aangestormd kwam.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:11 pm

´´Ik geef me niet zo snel gewonnen´´ zei Natas onder het lachen. Natas probeerde zich te bevrijden door een handstand te doen en daarna weer staand te stoppen. Zo bleef ze even recht staan net zoals een turnster altijd doet. ´´Fijn u gezien te hebben mr. Dust´´ zei Natas terwijl ze om draaide en net deed of ze verder wou lopen.
Max vloog meteen achter Schysta aan. Hij was nig steeds sneller maar remmen daar in tegen was hij minder goed in. Daardoor botste hij weer tegen het dak aan. ´´Ik ben oke´´ zei Max terwijl hij voor Rose haar voete lag.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:13 pm

Cairo vloog op Schrysta af toen hij haar herkende "hallo" zei hij in drakentaal. Op 1 of andere manier sprak hij niet mensentaal. Rose herkende nu ook de 2 gedaantes die even verder op stonden "Hey Natas, hey Dust" begroette ze vrolijk, maar voor ze verder iets kon zeggen belande er een draakje voor haar voeten "hallo max" zei ze ook vrolijk tegen het draakje.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:22 pm

Natas keek op toen ze Rose hoorde. Blij zwaaide Natas naar Ros en wou er zelf heen lopen. Toch vond ze het leuker als Dust mee ging dus stak ze haar hand weer uit. ´´Deze keer aardig zijn´´ zei ze streng met een knipoog. Natas wist niet eens of Dust zijn eigen ketting al om Natas haar nek zag maar dat zou hel zelf wel zeggen als er iets mee was.
Max stond snel op en deed zijn haar goed en zijn vleugels. Daarna vloog hij naar boven naar Rose en zei ´´hee´´. Hij probeerde zich groot te maken maar kwam uiteindelijk niet groter dan een poes.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 8:46 pm

"Oke" zei Dust en hij pakte haar hand. Hij trok zich op en liep samen met Natas naar Rose. "Hoi Rose, ook op de daken?" vroeg hij. Nu pas merkte hij de ketting op. 'stommerd' dacht hij. Dat hij die nog niet had gezien. "Ik vind dat die ketting je echt mooi staat." zei hij tegen Natas. Schysta piepte tegen Cairo "Heb je het vissen vangen onder de knie gekregen?" Ze keek hem hoopvol aan.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:48 am

Nog na wankelend liep Sheena over het dak van een paar huizen. De zon leek langzaam onder te gaan en ze voelde zich gebroken. Aisha ging weg en ze was er zeker over. Nogsteeds gleden er tranen over haar wangen en ze wist niet hoe ze het moest vertellen. Ze had ook al besloten naar Iyona te gaan, het leek haar verstandig het ook aan haar te vertellen. Sheena keek op en om zich heen. Verder op het dak zag ze een aantal mensen staan, waaronder iemand met rood/roze haar. Ze slikte.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 8:42 am

Cairo antwoordde op schysta "ja, van de 10 pogingen had ik er 7 gevangen" zei hij vol trots over zichzelf. Rose keek naar de ketting die Dust complimenteerde "Wauw, die staat je echt leuk" zei ze bewonderend.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 8:48 am

"Goed gedaan. En hoe gaat het leven verder?" vroeg Schysta aan Cairo. "Ik ben gisteren echt in de maling genomen joh." en ze begon de grap bij het meer uit te leggen. Dust keek rond en zag iemand hun kant op komen. Doordat de zon achter diegene stond kon hij diegene moeilijk onderscheiden.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





De daken van Yuka - Page 6 Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka - Page 6 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De daken van Yuka
Back to top 
Page 6 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Belangrijk: Yuka
» De straten van Yuka
» De achterbuurt van Yuka : Black mamba .

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: