Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De daken van Yuka

Go down 
+11
Vashti
Dust
Maiko
Akira
Rose
Aisu
Kate
Sheena Sumé
natas
Aris
Jack
15 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 28

De daken van Yuka Empty
PostSubject: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:46 am

Bij de jongeren is het heel populair om op de daken te lopen of gewoon om snachts naar de sterren te kijken ... of overdag naar de wolken. Dit is dan meestal wel niet toegestaan door de eigenaars maar niemand trekt zich daar wat van aan.

regels: uuh.. zorg dat het hier niet te druk word. =__=
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 2:11 pm

Aris sprong vanaf een bak het dak zachtjes op. Ze was vaak op de daken te vinden. Half haar leven leidde ze daar om het zo maar te noemen. Als ze in een onbekende stad was keek ze de eerste dag altijd vanaf de daken toe hoe het ging. Dan pas ging ze echt de stad in en mensen die ze dan tegen kwam hoorde ze fluisteren dat er weinig vreemdelingen waren die hun gewoontes zo goed kenden. Dus ook vandaag. Aris was nog maar kort in Yuka en besloot haar gewoonte toch maar weer op te pakken. Ze zat op het dak en keek eerst een tijdje naar de wolken en ze doezelde half in.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:25 pm

Natas klom makkelijk het dak op. De laatste tijd deed ze dat vaker omdat tante Berta dan dacht dat ze sliep terwijl Max heel erg aan het snurken was. Rustig liep ze over de daken, ze vond het altijd al prachtig uitzicht hebben. Ze ademde de frisse lucht in en keek om zich heen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:28 pm

Aris was ondertussen half ingedoezeld door haar slaaptekort van de laatste dagen. Ze zuchtte. Met moeite ging ze rechtop zitten om de mensen te bekijken. Ze vroeg zich af hoe hun leven was. Waarschijnlijk rustig en eentonig. Gesloten met weinig moed en avontuurlijkheid in zich. Of ze durfden het gewoon niet te tonen. Aris wist dat ze op sommige plekken gezocht werdmaar hoe dan ook ze was nog nooit in het gevang gekomen. Ze vroeg zich ook af of Iyona wel wist wat voor een crimineel erbij zat.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:30 pm

Uiteindelijk zag Natas een meisje dat ze al eerder bij Iyona zag. ´´hoi´´ zei Natas terwijl ze er behendig heen liep. ´´Ook op de daken´´ zei Natas terwijl ze glimlachte. ´´oh Trouwens ik ben Natas´´ zei Natas terwijl ze haar hand uit stak.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:40 pm

Aris keek naar het meisje dat zich voorstelde als Natas. Ze nam de hand. 'Azer, Aristola Azer.' zei ze kort. Het meisje stoorde haar niet, alleen ze was even aan het denken. Ach, het denken gaf ze maar op. Geduldig nam ze het meisje in zich op en glimlachte uiteindelijk.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:43 pm

´´Mooi uitzicht hier, he´´ zei Natas glimlachend. Ze keek Aris ook onderzoekend aan maar minder opvallend. Natas ging niet zitten want ze wou eigenlijk naar haar favorieten cafe. Maar die ging toch nergens heen dus kon ze wel even kletsen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:46 pm

'Ja, Het is prettig om hier te zijn. Ik ben graag op de daken. Dat doe ik in elke stad waar ik kom..' fluisterde Aris. Het was vast wel duidelijk dat ze veel gereisd had bij de meesten. Tenminste dat dacht ze van wel.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:49 pm

´´ahh Reis je rond´´ zei Natas bewonderend. Zelf zou ze het liefst rond rijzen maar vrijwillig zou ze liever geen lange tijd van huis af gaan. ´´Ik woon in een dorp iets verder hier vandaan´´ zei Natas blij. ´´Maar op de grond is ook veel euks te zien´´ vervolgde ze.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:51 pm

Aris knikte. 'Ik reis als zins mijn dertiende verjaardag. Ik heb veel gezien en ook opgeschreven in een boek dat ik altijd bij me heb. Het volgende hoofdstuk gaat hierover. En de grond is zo onveilig voor mij.' Aris vertelde het vol gevoel. Dat kon je merken, je kon daardoor ook merken dat het haar diep zat.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:56 pm

´´ooit geprobeerd dan te zweven´´ zei Natas op een plagerige toon terwijl ze het zelf ooit had gedaan. ´´Maar dan heb je zeker veel meegemaakt´´ vroeg ze wat serieuser er achter na. Natas wist dat ze niet het ergste verleden van de wereld had. Maar ze probeerde wel altijd andere mensen te begrijpen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:00 pm

'Ja.. ik heb heel veel meegemaakt..Meer dan je zou denken.. Maar nee ik heb nog nooit gezweefd. Ik heb al wel bergen gezien en hele diepe ondergrondse gangen. Ook heb ik bliksem geschoten..' grijnste ze. Aris glimlachte. Het was fijn om met iemand over reizen te praten..

_____
Dat hele kleine fluisterd ze..
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:06 pm

´´Wow dat klint prachtig´´ zei Natas bewonderend. Zelf vond ze niet fijn om over haar verleden te spreken maar niet iedereen was blijkbaar zo. ´´Laat me raden jou kracht is...´´ zei Natas ´´vuur en bliksem´´. Natas gokte maar wat (ookal had ze bliksem al gezegd) maar vond het gewoon bij haar passen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:08 pm

'Ja, klopt helemaal. Ik denk dat jij iets met lucht hebt omdat je over zweven begon. Mar waarom dacht je aan vuur bij mij?' Aris bracht het gauw op een ander onderwerp dan haar reizen. Ze waren toch deels als vluchteling gebeurd.. Als vluchteling voor zichzelf.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:11 pm

´´Je verteld zo vurig dat verhaal daarom en eigenlijk was het gewoon een gokje´´ zei Natas tegen Aris. ´´Ik heb alleen lucht en metaal´´ vervolgde ze. Aris had al gezegd wat die van haar waren dus was het onbeleefd als Natas niet die van haar vertelde. ´´Maar het lukt nog niet goed, op het begin leek ik wel een magneet´´ zei Natas.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:12 pm

'Ach, altijd beter dan zoals ik deed mijn draakje verwonden.Gelukkig kon iemand hem op tijd helen. Anders was hij eraan gestorven..' zei ze kil. Niet gevoelloos maar ze wou haar angst niet laten horen..
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:18 pm

´´Je krijgt het wel onder controle´´ zei Natas vol vertrouwen ´´anders had je niet zo´n brief gekregen´´. Dat was eigenlijk een theorie iedereen van de groep had een ding gemeen dat ze allemaal wouden voor het juiste vechten. Ookal mocht Natas niet iedereen van de groep ze moest dat wel na geven aan iedereen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeWed May 26, 2010 8:20 pm

'Laten we het hopen. Ik hoop dat ik ze gauw genoeg onder controle krijg. Ik wil niet graag hier blijven rondhangen en niets doen. Dat kan ik niet. Ik moet er echt weer op uit. Ik ga het denk ik maar eens aan Iyona vragen.' zei Aris alsof ze tegen de lucht praatte. Plots moest het even. 'Natas, zou jij een stukje uit mijn boek willen lezen en vertellen hoe het voelt?' Normaal gesproken sprak Aris niet eens met een woord over haar boek maar dit meisje had een indruk op haar achtergelaten wat haar deed denken aan een meisje uit haar vroegere dorp. Ze waren verschillend. Maar dezelfde positiviteit.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 1:59 pm

Natas was verbaast over de vertrouwen van Aris op haar. ´´Weet je het zeker´´ zei Natas. Ze wou niet iets doen wat Aris niet zeker van was. Het leek namelijk een soort dagboek en dat laat je niet zo maar zien. ´´Ik wil het wel hoor´´ zei ze er snel achter na.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:54 pm

Aris knikte. 'Een stukje over mijn reizen. Maar vertel er niemand verder over. Het is de bedoeling dat na mijn dood niemand het ooit in handen krijgt. Niemand behalve mijn kind als ik dat ooit krijg.' Aris pakte het boek en wist precies op welke pagina ze het opende. Er stond een tekening bij van de bergen. Haar mooiste reis ooit. Via de bergen naar de hooglanden.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:57 pm

Natas deed een gebaar dat ze het nooit zou zeggen. Daarna keek ze naar het boek. Opeens bedacht Natas iets. Ze was zo met het gesprek mee gegaan dat ze vergat dat ze niet kon lezen. ´´ehmmm´´ stammelde ze ´´eh ik denk dat iki het toch niet kan lezen´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 5:00 pm

'Waarom niet?' vroeg Aris. Ze was erg nieuwsgierig. Ze keek Natas aan. Aris dacht dat ze wat roder leek maar dat wist ze niet zeker. Het kon ook de hitte zijn. Aris dacht even terug aan het meisje uit haar dorp..
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 5:02 pm

Natas werd langzaam rood uit schaamte. ´´ehh ik kan niet lezen´´ zei ze terwijl ze de andere kant op keek. Ze had haar aandoening nooit erg gevonden behalve als ze in deze situatie zou komen. ´´Ik heb het nooit gekund en zal het ook niet´´ vervolgde Natas. Daarna zuchte ze hoor baar.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 5:04 pm

'Aha, Ik wil het wel voorlezen. Als je dat wilt.. Het is niet erg hoor.. Ik begrijp het wel. Ik kon het eerst ook niet. Maar ik heb het wel moeten leren. Dus kies maar.. Ik wil je niet onder druk zetten.' Aris glimlachte. Ze snapte het wel.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitimeThu May 27, 2010 5:06 pm

´´Ik zal het graag horen´´ zei Natas blij terwijl ze weer naar Aris keek. Ze wachte vol bewondering af tot Aris begon. Helaas zag Natas het plaatje ook niet maar ze wist zeker dat met alleen luisteren ze het makkelijk kon volgen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sponsored content





De daken van Yuka Empty
PostSubject: Re: De daken van Yuka   De daken van Yuka I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De daken van Yuka
Back to top 
Page 1 of 10Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» De straten van Yuka
» Belangrijk: Yuka
» De achterbuurt van Yuka : Black mamba .

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: