Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next
AuthorMessage
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:42 pm

Rose wees naar Kate en Aisha "Volgens mij zijn die 2 de mixdrankjes expert" zei ze vrolijk terwijl ze nog een slok van haar drank nam. "Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n expert in" Rose volgde de vinger van Sheena die richting de 2 jongens wezen. "De ene is Jack als ik het me goed kan herinneren" Ze herkende hem van een paar jaar terug, ze had hem wel eens op de rijkelui's feestje gezien. Veel was hij trouwens niet veranderd omdat ze hem nog herkende. Of dat omgekeerd was wist ze niet. "En die andere weet ik eerlijk gezegd niet, maar hij is niet niks" zei ze met een klein lachje erachteraan.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:44 pm

'' Aisha Sying Lui maar noem me maar Aisha '' . Haar lippen vormde iets van een glimlach , ze vond het altijd gezellug om met iemand te praten . '' Heeft jou naam nog een betekenis ? '' zei ze geintresseert .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:46 pm

Kate roerde met haar parapluutje door haar cocktail. Ze vond het een mooie naam, en bij het meisje passend. Want zij zag er ook niet lelijk uit. "Mwah" Kate haalde haar schouders op. Haar naam zei haar niet zoveel, maar was voor haar familie wel belangrijk omdat hij er al eeuwen in zat, afgeleid van Katherine. "Ik ben naar mijn oma vernoemd" zei ze met een klein glimlachje. Ze bedacht even wat voor gespreksonderwerpen er nog meer waren.

--
ben eten
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:51 pm

Jack keek verbaasd op toen er een jongen de ruimte binnen kwam gewandelt. Hij glimlachte bij de gedachte dat hij teminste niet de enigste jongen was nu. Zonder aarzelen liep hij naar hem toe en stak zijn hand uit. 'Jack Durberville, aangenaam'
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:52 pm

Aisha beet eventjes op haar lip , ze hield niet van ongemakkelijke stiltes dus ging ze er maar verder op in . '' Heeft je oma dan iets speciaals gedaan in je familie ? ''. Over haar eigen famelie praten vond ze moeilijk maar over die van een ander ginbg haar gemakkelijk af .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:55 pm

Kate twijfelde of ze hier zin in had, dit verhaal te vertellen. Ze vertelde het toch maar, omdat ze even niks beters wist te vertellen. Het hele verhaal legde ze duidelijk uit met handgebaren. Van het moment dat haar oma eens ging schaatsen tot die keer dat ze een jongen onder het ijs had gered van een koude kille dood. Toen ze klaar was was ze even stil.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 4:59 pm

Zachtjes knikte Aisha , ze snapte het ergens wel . Een paar seconde was ze stil om een onderwerp te bedenken , het enige wát ze kon bedenken was magie. '' En wat denk je dat we als missie of als training moeten doen? '' . Zelf wist ze het eigelijk niet , ze wist nooit iets over zulke dingen hoe slim ze ook was.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:00 pm

Aris sloeg alles rustig gade en had geen dorst of honger. Haar vrolijkheid verdween een beetje maar nog steeds zat ze met een glimlach te denken. Ze vond het wel mooi om te zien hoe iedereen met elkaar omging en hoe ze daar tussen zat na sowieso twee half bekende moorden in de omstreken van haar oude dorp en ze had nog wel meer misdaan.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:07 pm

Er verscheen een brede scheve glimlach op het gezicht van Blade toen de enige jongen in de ruimte op hem afkwam "aangenaam, Blade Ristra" Een beetje onderzoekend keek hij de schuur rond "Ligt het aan mij of zijn er alleen maar vrouwen hier?" hij keek Jack een beetje vragend aan, nog steeds met een glimlach op zijn gezicht.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:16 pm

'jupz, ik ben dus eigenlijk best wel opgelucht dat jij hier bent. Dus, Blade, waar kom je vandaan?' Het leek hem maar normaal om met de standaart vragen te beginnen om meer te weten te komen over met wie hij zou moeten gaan samen werken. En gewoon omdat Blade de eerste was waar hij een echt gesprek mee zou kunnen starten was hij dan zeg maar zijn eerste slachtoffer.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:19 pm

"Dus wie wil er verder nog wat drinken?" vragend keek Rose de schuur rond, haar blik bleef even hangen op de 2 jongens maar ze keek al snel weer verder. "De laatste ronde die ik inschenk, de rest mag je zelf doen" riep ze er ineens achter aan. Ze vond het wel slim bedacht, het was ook haar feestje... Ondertussen dronk Rose haar glas leeg en keek even of Cairo nog in de tas lag, inderdaad hij lag rustig te pitten zonder op de andere te letten.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:21 pm

ffe van pc wisselen
--
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:21 pm

Aris begon wat te frummelen aan haar kleding en wapens die ze altijd bij zich droeg omdat ze zich niet echt op haar gemak voelde. Ook vond ze dat ze al veel te lang niet meer had gezongen. Ze miste de tijd dat ze zingend op weg kon gaan naar avontuur.
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:24 pm

Nova had het lege glas op de bar terug gezet en ging weer radslagen maken door de schuur. tot ze op haar haar kwam met haar hand en tegen de grond kwam. "Nou, dat is al de tweede keer deze avond-eh." Ze was haar praatprobleem alweer vergeten dus stond ze op om zich bij een groepje pratende mensen te voegen. Maar ze waren zo druk in gesprek ze zouden Nova waarschijnlijk negeren, tenminste zo dacht Nova. Dus zocht ze iemand die alleen was. Ze zag een meisje. Voorzover ze wist was haar naam Aris, maar helemaal zeker was ze niet. Ze liep naar haar toe. "Hallo..."zei Nova, "ik ben Nova, aangenaam-eh." Ze stak haar hand uit.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:25 pm

Blade trok zijn wenkbrauw op bij de vraag van Jack "o niks bijzonders, uit Élita. En jij?" hij vroeg dat meer uit beleefdheid dan uit nieuwsgierigheid. Dat soort dingen onthield hij toch nooit. Hij wreef een lok haar dat in zijn gezicht viel achter zijn oor en bekeek over de schouders van Jack de schuur. "Zijn deze mensen ook allemaal bij die ene Iyona geweest?" vroeg hij uiteindelijk zachtjes aan hem. Straks was hij op het verkeerde feest, dat was echt iets voor hem. Maar er was gratis drank daar ging het natuurlijk om. toch zou het handig zijn om te weten wie hij kon vertrouwen.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:26 pm

Aris nam de hand aan en nam het meisje, dat kennelijk Nova heette in zich op. 'Aristola Azer, Maar zeg maar Aris.' zei ze vriendelijk. Daarna gebaarde ze Nova om te gaan zitten. 'Hoe gaat het?' Was een standaard vraag van Aris.


Last edited by Aris on Tue May 25, 2010 5:29 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:29 pm

"Goed,"zei Nova. Ze ging naast Aris zitten en trok haar knieën tor haar kin op, dat deed ze altijd en dat was ook de reden daat ze vaker broeken droeg. Memo kwam aanzweven, gevolgd door Malaika die nog moest leren vliegen. Bijden gingen naast haar zitten. "En hoe gaat het met jou?"vroeg Nova terug. Ze keek vragend naar Aris en merkte dat Malaika bij haar op schoot probeerde te zitten. Ze liet het draakje naast haar en aaide hem.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:31 pm

'Het gaat beter dan eerst. Al mis ik het rondzwerven wel maar ik heb nu een baantje. ik verwacht hier nog wel even te zijn. Maar ach, je kan ook niet alles hebben. Wat een leuke draak heb je trouwens. De mijne is daarzo.' En daarop wees Aris Darweimn aan.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:39 pm

'ik kom van hier, Yuka dus..' Hij volgde mee met Blade zijn blik maar beantwoorde toen vriendelijk zijn vraag. 'ja, allemaal. Hoe kwam het dat jij niet aanwezig was? of ben je gewoon later naar haar toe gegaan..' Bij het horen van Rose kreeg hij meteen dorst. Hij had zin om op haar vraag in te gaan maar hij kon moeilijk zomaar naar een ander toe lopen terwijl hij stond te praten.
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:39 pm

"Heb je een baantje-eh?"zei Nova verbaasd. Ze bleef doorgaan met Malaika aaien en natuurlijk met praten. "Ik zou ook wel een baantje willen, maar in mijn woonplek was er alleen maar vis, iedereen deed iets met vis en... Wat heb jij een mooie draak!"ze was nogal snel afgeleid maar ze wist nog dat ze het over baantjes had. "Nou... er was dus alleen maar vis, dus ik werd visser op de boot van mijn vader-eh. En dat plaatsje was niet echt een dorp of stad dus het staat niet op de kaart-eh." Toen stopte ze weer. "Ik praat weer te veel. Vertel jij eens iets." Nova streek een lok uit haar gezicht en keek belangstellend naar Aris.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:42 pm

Kate haalde haar schouders op. Eigenlijk wist ze het niet. Ze vond het leuk dat ze over magie bezat maar ze had zich daarvoor ook prima kunnen redden, ookal had ze niet veel geld. `Ik heb geen flauw idee` zei ze eerlijk. `We moeten denk ik eerst zelf onze krachten verkennen en ermee oefenen` voegde ze eraan toe. Ze luisterde naar de muziek die gespeeld werd. Even vroeg ze zich af waarom er niemand danste.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:43 pm

Aris slikte even. Liegen, dat moest ze wel. Niemand zou nog met haar omgaan als ze wisten wat ze had gedaan. 'Nou ik kom ook uit een dorpje maar ben de naam vergeten. Ik hoefde alleen te helpen met het verkopen en onderhandelen van dingen, dus daar ben ik erg bedreven in. Mijn ouders zijn dood en een jaar later ben ik rond gaan trekken. Ik heb erg veel gezien maar was nog nooit in Yuka geweest. Ik ben al wel eens in de hoofdstad en op de bergen geweest. Verder heb ik leren paardrijden en leren vechten. Ook heb ik door met sommige op te trekken een klein beetje kruidenkunde geleerd. Ik hoop nog meer te leren. ook zijn de krachten die ik heb beangstigend maar passen ze goed bij me.' Aris ratelde maar door tot ze plots stopte toen ze het over haar krachten had.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:45 pm

Sheena knikte. 'Oké.' Ze liep naar het meisje met het mixje, volgens haar heette ze Kate en ze zat tegenover Aisha. 'Hallo, Rose zei dat jij de mixjes expert was.' Zei ze met een klein lachje om haar mond. Ze keek haar vragend aan terwijl ze op een kruk tegenover haar ging zitten, naast Aisha. Ze glimlachtte even vriendelijk anar Aisha.


Last edited by Sheena Sumé on Tue May 25, 2010 5:48 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:46 pm

Aisha zag aan het gezicht van Kate dat ze naar de muziek lusiterde . '' Hadden ze maar wat zwingerende muziek , maar misschien komt dat pas later '' . Ze had niet voor niets haar broek aladin kniebroek aangetrokken , daar kon ze mee los gaan en de mooiste dansen laten zien . Even glimlachte ze vriendelijk naar Sheena maar richtte zich weer op Kate .
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:52 pm

"Ik was gewoon een beetje later" antwoorde Blade, hij vertelde er niet bij dat hij toen hij het briefje had gevonden het in de prullenbak had gegooid. Telkens kwam dat briefje terug in zijn huis, pas na de vijfde keer was hij maar naar het adres gegaan wat in de brief stond aangegeven. Waarschijnlijk was dat later dan alle andere. Toen hij een rood/oranje harig meisje hoorde roepen dat vroeg of nog iemand wat wilde drinken zag hij Jack kijken. Hij porde in zijn zei "Ik lust ook wel wat hoor" zei hij terwijl hij al richting het barretje liep.
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 3 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: