Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het grote Lander landhuis

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 3:46 pm

Het lander landhhuis is een statig landhuis. Het staat er al voor de laatste 180 jaar. Het is al die tijd al Eigendom van de Lander famillie. En is een oprijlaan van 1,5 km. Een enorme stal ,met 129 paarden, waar de famillie zijn geld aan heeft verdiend. In het huis zijn 10 logeer kamers. 10 voor de famillie en een hele grote voor het famillie hoofd. Waar tot Owen de positie verkrijgt, zijn Oom en tante slapen. Er is een eetzaal voor en heel leger en een reuzachtige feestzaal. Er is een kas met tropische planten, die er nog maar 80 jaar staat. Het huis heeft ook een enorme bibiotheek. In de hal hangen portretten van alle famillie leden.

Op de rest van het terein staat een koets huis, waar 5 koetsen staan, en ruimte is voor nog 50 anderen (voor als er een van de tipische feesten uit Fortuna word gegeven). Een zaal die als oevenruimte voor gevecht kan worden gebruikt, met zachte matten op de grond. Er is een rozentuin met prachtige rozen. Een doolhof van hulststruiken en een 10 hectares natuurpark inclusief bos, meer en heide achter het huis. Die is aangelegd door de over-grootvader van Owen.

Max mensen: Naast Owen en Sheena, iedereen die uitgenodigd is.
Regels: Magie en Draken geheim houden, tot je aleen ben met het weinige vaste personeel.
min. lvl: level 2
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 5:32 pm

Owen kwam aanrijden op Arab. Hij keek rond over de vertrouwde omgeving, en er ging maar een woord door zijn gedachten "Thuis" fluisterde hij in het oor van Arab "Thuis" riep hij toen harder, en hij ging over in galop.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:54 pm

Sheena had een tijd doorgereist, zonder Owen. Maar ze begon hem te missen, dus had ze in Yuka, Lizzie opgehaalt en was naar het adres van Owen gereden, in Fortuna[?]. Wel over paden, waar bijna niemand kwam, anders kon Aqua zich niet tonen. Nu stond ze voor een groot landhuis, bijna 10x zo groot als het landhuis van Owen in Yuka. Aqua zat naast haar, maar ze vroeg zich af of dat hier kon.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 7:03 pm

Andrew vloog Sheena tegemoet "Hooy" zei hij vrolijk, en hij ging naast Aqua vliegen, "We moeten hier opassen, kom mee, anders ziet de huishouding je" en hij vloog in de richting van het park
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 7:09 pm

Sheena stapte van Lizzie af en keek vrolijk naar Andrew. 'Hé, Andrew, wat ben je mooi geworden in de tijd dat ik je niet gezien heb.' Complimenteerde ze de draak van Owen en begeleidde Lizzie naar het weiland, nadat ze haar had afgezadelt. Aqua begroette Andrew en vloog achter hem aan. 'Andrew, waar is Owen?' Vroeg ze terwijl ze het pad van het grote landhuis begon te lopen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 7:18 pm

"Binnen, hij weet nog niet dat jullie er zijn" zei hij grijnzend terwijl Owen aan kwam rijden "Hoi prinsesje" zei hij, en hij gaf Sheena een zoentje. Hij keek naar Aqua, "jij bent ookal gegroeit" en hij keek nar Andrew die inmiddels size schetland was. Hij legde het drakenzadel op de rug van de beteuterde Andrew. Die was verdrietig omdat Sheenas aankomst geen verassing meer was. Hij klom op Andrew rug, en deze kom Owen een klein eindje de grond af tillen. Andrew bedon te tetteren, "Mijn soort leeft in de bergen, Sheena weet je of er in de wolkengehulde bergtoppen in de buurt zijn, want ik....miijn mamma....draken.." (de puntjes vervangen onverstaanbare woorden )
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 7:25 pm

Sheena glimlachte naar Owen. 'Hoi, Prinsje.' Begroette ze hem en keek lachend naar Andrew. 'Ik weet wel dat er hier bergen in de buurt zijn.' Ze grinnikte omdat ze de rest van wat hij zij niet begreep. Aqua knikte naar Owen. 'Hé.' Zei hij als begroeting. 'Aqua's soort leeft onder water, lekker hoogte verschil.' Zei Sheena en aaide Aqua over zijn brede nek.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSun Jul 25, 2010 10:15 am

Andrew grijnzde, "Zeg dat wel" hij terwijl hij rondjes om Sheena begon te vliegen, maat daar begon hij zo abrubt mee dat Owen bijna van zijn rug viel. "En bedankt Andrew" zei hij terwijl de draak in kwestie bijna tegen een boom vloog."We zijn nu in het park" zei hij terwijl hij Andrew afzadelde. "Rijden we nu naar het huis" vroeg hij aan Sheena.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeSun Jul 25, 2010 12:51 pm

Sheena giechelde om Owen en Andrew. 'Ja, dat is goed.' Zei ze met een blik op het nog grotere landhuis. Ze werd er zelfs een beetje nerveus van. 'Deze is wel heel groot.' Mompelde ze op nerveuse toon en glimlachte wrang. Aqua gaf haar even een klopje tegen haar schouder, voor zover dat kon. Ze had gemerkt, dat hij de laatste weken minder praatte, misschien kwam dat omdat hij ouder werd en ze elkaar nu bijna al zo goed kende, dat ze elkaar zonder woorden verstonden. Ze pakte Lizzie, die moest straks in de stal, ze was net drachtig . Wink
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 5:54 pm

Owen klopte op Lizzys buik "Ondertussen is ze wel dikker geworden" Wink zei hij grijzzend, en ging dichter bij Sheena staan "Ik heb je gemist" zei hij zachtjes. Arab liep naar Lizzy, en gaf met zijn hoofd een tikje tegen haar buik♥️ en daarna gaf hij haar een lik over haar gezicht ♥️♥️. "En hij heeft haar ook gemist" zei hij lachend.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 6:30 pm

Sheena bloosde en lachte om Arab. 'Zij hem ook.' Zei ze toen ze Lizzie vrolijk hoorde hinniken. Ze glimlachte naar Owen. 'Ik heb jou ook gemist.' Mompelde ze en drukte haar lippen even zachtjes op de zijne. Lizzie draaide een rondje om Arab heen en stootte haar hoofd liefkozend tegen de zijne aan.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 6:48 pm

Arab brieste, en liep naar de stal, na een paar meter keek hij vragend om naar Lizzy, hij wilde haar naar hun stal begeleiden, en dan kon ze meteen wat eten en drinken.

Owen gaf haar een aai over Sheenas hoofd. Hij keek haar lief aan. "Zal ik je je kamer laten zien, hij is mooier dan die in het andere huis, en ze hebben een naambordje op je deur geheangen, dat is gewoonte met permanete inwoners" hij zei er zacht achter aan "Hier moeten we wel opassen met de draken en magie, er is maar weinig betouwbaar personeel hier" zei hij met een lichte 'jammer'-toon in zijn stem.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 6:54 pm

Sheena knikte en pakte zijn hand. Ze verstrengelde haar vingers in de zijne en glimlachte. 'Laat maar zien.' Zei ze opgewekt en trok een gezicht toen hij vertelde over het personeel. 'Dat is jammer, maar ik heb mijn kracht van level 1 nu voledig onder controle.' Zei ze met een lichte trotse klank in haar stem. Lizzie liep achter Arab aan naar de stallen en hinnikte zacht.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 7:10 pm

Owen glimlachte, en liep in de richting van het huis "Ik ook bijna" zei hij en hij glimlachte "Weet je, het is daar geweldig, en het personeel zal jou ,als mijn vriendin, in de hoop dat ze hier mogen blijven werken, als een prinses in de watten leggen." hij glimlachte "Pas wel op dat je niet te verwent word, dat is sommige oudere mensen in fortuna al vaak overkomen" hij gaf een zacht kneepje in haar hand en keek naar het huis.

Arab liep de stal i, en liep naar een voor twee paarden geschikte box, ze hadden een achterdeur die overdag altijd openstaat, evenals de voordeur, zodat ze altijd naar buiten kunnen. er was altijd vers water en voer, want het zijn immers de paarden van Owen en zijn vriendin.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 7:19 pm

Lizzie volgde Arab de box binnen en begon wat water te drinken, omdat ze dorst had van de rit.

Sheena glimlachte. 'Ik hoef niet in de watte gelegt te worden en al helemaal niet als een prinses.' Mompelde ze met een lichte blos op haar wangen. Ze was al lang bij Owen, maar nogsteeds kon ze niet helemaal aan het idee wennen dat ze gewoon met haar vingers kon knippen en hetgene wat ze wou was er. Ze zou Owen eens een keertje mee uit jagen nemen, kijken hoe hij dat zou doen. Ze glimlachte bij de gedachte en liep verder.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 7:30 pm

Hij glimlachte, en gaf haar al lopend een knuffel "Ik weet het, maar ik kan moeilijk die arme mensen bevelen niet meer lief voor je te zijn, toch? Ze willen gewoon bij jou in een goed blaadje te komen staan, voor het geval jij de nieuwe vrouwe des huizes word, en een enorme tiran blijkt te zijn, die arme mensen zijn nu als de dood voor je" zei hij op een grappige toon, zodat het grappig overkwam. Hij opende de deur voor haar en maakte een buiging. "Vrouwe Sumé, treed binnen" zei hij overdreven bekakt.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 3:50 pm

Sheena grinnikte en liep naar binnen. In haar gedachten zag ze zichzelf even als tiran voor de bediening staan en schudde haar hoofd, dat plaatje klopte niet. Maar Owen had gelijk, in de gang stonden al twee mensen van het personeel om hun te ontvangen. Ze begroette Owen en stelde zich stotterend voor aan haar. Sheena stelde zich ook voor en duwde Owen toen voor zich uit. 'Laat die kamer nu maar zien.' Mompelde ik en glimlachte naar hem.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 4:36 pm

Owen liep de trap op, en wees naar een familie portret van een paars harige man, een blonde vrouw, en een blond peuter meisje. "Dat zijn mijn ouders en Marinde voor mijn moeder zwanger was van mij." hij liep neen gang in, en aan twee kanten van een tweedeurigedeur waren twee deuren. Op de ene stond een splinternieuw bordjes 'Owen Lander' en op de ander 'Sheena Sume' op de twee deuren in het midden stond op een eeuwenoud verguldbordje 'Meneer en mevrouw Lander' Owen wees ernaar "Daar slaapt het hoofd van de hfamillie, in dit geval mijn Oom, en zijn vrouw." hij glimlachte en opende Sheenas deur. "uw suite madame Sume" zei hij glimlachend. De hele kamer was in een onderzee stijl ingericht, in de kast hingen mooie jurkenin sheenas maat, er was een lichtblauw hemelbed met lichtblauwe doorzichtige zijden gordijnen en in verschillende tinten blauw fluweel beddengoed . De vloer was Zandkleurig "Wat vind je?" vroeg hij nieuwschierig "Ga niet zeggen dat ik je verwen, ik heb het niet bedacht" zei hij grijnzend.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:46 pm

Sheena liep de kamer binnen en dacht dat ze wel voorbereid was op een grote verrassing, maar zó groot, had ze niet verwacht. Ze keek de kamer even rond en glimlachte toen naar Owen. 'Het is te mooi.' Mompelde ze en omhelsde hem even als bedankje. 'Heel erg bedankt.' Zei ze, ookal wist ze dat hij dit niet verzonnen had.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:58 pm

Owen keek lief naar haar. "Er is hier echt super veel, een bieb, en balzaal, mega koetshuis en zo." hij glimlachte "En een eigen bos, dat is aangeleht door mijn over-over-grootvader om te jagen" hij keek haar grijnzend aan.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 9:50 am

Sheena glimlachte en dacht na. ´Jagen he?´ Zei ze en vond het idee al leuk. ´Nou, dan gaan we een keertje jagen.´ Zei ze met een glimlach rond haar gezicht en ze liep naar de kast om die door te kijken. ´Een bieb is ook leuk.´ Zei ze en ze pakte uit de kast een jurkje met een lengte tot haar knieen, beige gekleurd. ´Ik ga even wat anders aantrekken, daarna ga ik denkik naar de bieb.´ Zei ze. ´Waar verblijven Andrew en Aqua eigenlijk ?´
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 11:18 am

Hij schudde zijn hoofd "Die moeten buiten blijven, er is hier zoveel personeel, dat de helft zeker zijn mond niet zou kunnen houden." hij glimlachte verdrietig "Maar er is ook een zwembad." zei hij lief, "waaar we iedereen weg kunnen sturen, er zijn geen ramen, dus jij kan gewoon sturen" hij glimlachte.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 12:41 pm

Sheena knikte en glimlachte. 'Oke, lekker een zwembad.' Ze liep weer naar de deur toe. 'Waar is de badkamer?' Vroeg ze en keek om zich heen. Aqua zou zich vast wel vermaken in een bos ofzoiets. Vooral met Andrew er bij had hij vast lol en ze zou hem in de avond wel even opzoeken. Ze kon hem neit nogeens in gevaar brengen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 3:11 pm

Owen glimlachte en wees naar een deur in de kamer "Helemaal van jou, ik ben er nog nooit geweest." hij liep naar de aangewezen deur "madame, iedere kamer heeft een eigen badkamer, de een spectaculairder dan de ander." zei hij met een glimlach, "Mijn kamer is berg/wolken stijl, met een 'bergbeekje', watervalletjes en zo" hij glimlacht en wees naar een touw "Als je iets nodig hebt, handdoeken of zo, trek er dn aan, in de bedienden vertrekken gaat er dan een belletje bij jouw persoonlijke dienstmeiden," hij glimlachte "In andere delen van het huis hangen ook zulke touwen, aleen roepen die dan iemand van die afdeling, die dan jouw persoonlijke meisjes haalt. Overal in Fortuna gebruiken ze dit systeem" hij zuchtte "Ik vind het persoonlijk een beetje overbodig" hij grijnsde. "En m,aak nu maar die deur open, ik ben benieuwd wat we er aantreffen"
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 4:56 pm

Sheena trok een gezicht. 'Ik vind dat ook een beetje overbodig.' Zei ze eerlijk en grinnikte terwijl ze de badkamer openmaakte, de badkamer was meteen geliefd. 'Wow, wat mooi.' Stamelde ze en keek rond. Alles was lichtblauw tot wit gekleurd en had een erg vredige uitwerking op haar. Er was een bad, groter dan haar formaat, maar er mooi en stylvol. De wastafel was erg groot met een grote spiegel, de wcbril had zelfs een print. De badkamer zag er erg dromerig uit, een beetje een sprookjesthema. Ze liep naar binnen.
Back to top Go down
Sponsored content





Het grote Lander landhuis Empty
PostSubject: Re: Het grote Lander landhuis   Het grote Lander landhuis I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het grote Lander landhuis
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Landhuis Woodsen III.
» Jack's landhuis in Fortuna
» Rose' ouderlijke landhuis
» Het grote park
» De grote 'meetparty'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: De rest van Ashtar-
Jump to: