Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next
AuthorMessage
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:08 pm

Iyona had aan Rose gevraagd of ze iedereen kende die bij haar gekomen was. Hierop had Rose nee geantwoord. Van de meeste wist ze de naam zelfs niet zeker. Iyona had daar haar hoofd op geschud en iets proberen te bedenken om iedereen iedereen te ontmoeten. Rose was op het idee gekomen om een feest te geven. Zo gezegd zo gedaan. Ze had afscheid van Iyona genomen en gezegd dat ze maar weer een bericht rond moest sturen maar dan met een uitnodiging erin. Gelijk toen Rose het bos uitliep ging ze opzoek naar een locatie. Haar appartement was wel groot maar niet gebouwd op een groot feest. Uiteindelijk bedacht Rose dat er een leuke schuur aan de rand van Yuka stond. Ze was naar de eigenaar gegaan en had hem zonder veel problemen kunnen huren. Rose had de strobalen die in de schuur stonden aan de kant geschoven, die konden nu als banken dienen en had een flinke voorraad drank en voedsel ingeslagen waar een half leger zelfs genoeg aan zou hebben. Ze had ook een CDspeler geregeld waarnaast een hele stapel cd's staat. Verder staan er 2 fakkels en is de binnenkant versierd met waxine lichtjes en slingers.

personen: vrij
regels: geen magie, te dicht bij het stadje. Verder geen introducées
rang: vrij.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:20 pm

Aris stond voor de schuur en had gewone kleren aan. Die zaten het lekkerst en zo kende iedereen haar. Ze was bang dat ze veel te vroeg was en klopte maar op de deur. Ze keek ondertussen rond. 'Is er iemand..?' zei Aris
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:24 pm

Rose sleepte de grote tas waar Cairo in zat achter zich aan. Het was ondertussen al bijna donker, straks kwam ze nog te laat op het door haar georganiseerde feestje. Of Rose moest meer spierkracht kweken of Cairo moest afvallen. Waarschijnlijk het eerste want ze vond Cairo nou niet bepaald dik en Rose was nou niet bepaald sterk. Ja in trappen uitdelen en dat soort dingen, maar met armpje drukken was het al bijzonder als ze het 2 seconden volhield. In de verte werd het licht van de fakkels zichtbaar. Toch durfde ze Cairo niet uit haar tas te halen, er waren hier veel mensen die s'avonds hun avondwandeling hielden. Na nog 5 minuten doorstrompelen kwam Rose bij de ingang van de schuur aan. Er stond iemand die op de deur zat te kloppen. Rose trok haar wenkbrauw op, ze had de deur niet op slot gedaan dus ze hoeefde alleen maar de balk die als deurslot diende omhoog te duwen. Rose zette puffend de tas naast het meisje neer "Je hoeft alleen maar de balk omhoog te doen" zei ze vriendelijk. In het halfdonker wist ze niet precies tegen wie ze sprak dus zei ze expres haar naam niet.
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:32 pm

Nova wist niet precies waar ze moest zijn, maar Memo trippelde voor haar. Malaika zat weer in zijn vertrouwde tas gepropt en hij maakte zachte geluidjes toen de tas tegen een boom botste. "Sorry,"fluisterde Nova. Ze rende achter Memo aan, het nachtdierje zat op haar te wachten bij een kruispunt. Toen hij Nova zag rende hij verder. Hijgend zette Nova weer de achtervolging in tot Memo bij een volgend kruispunt rustiger ging lopen. Na wat wel een uur leek zag ze daar een schuur, er stonden een paar mensen maar nu het al wat donkerder was kon ze ze niet herkennen. "Goedzo Mem," zei Nova. Het diertje klom op haar schouder toen ze naast de meisjes ging staan. "Hallo," zei ze blij maar hijgend.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:40 pm

Aris glimlachte. 'Oké,' zei Aris op een vrolijke toon. En dus deed ze de balk omhoog en opende de deur. 'Ik ben trouwens Aristola maar noem me maar Aris hoor.' zei ze ook nog. Toen Aris de deur opende zag ze de grote schuur en glimlachte ze.
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:44 pm

"Nova,"zei Nova op een nogal chique. Ze keek over de schouder van Aris de schuur in. "Perfect,"zei ze met een brede glimlach. Ze wandelde naar binnen en bekeek elke plek van de schuur grondig. "Geweldig, laat de mensen maar komen,"zei ze nu nog blijer. Ze zocht een mooie baal hooi en ging er bovenop zitten.
---
Ik ga... :$
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:44 pm

"Zo" zei ze toen Aris de deur opende. Gelijk baadde het hele pad datr ichting de schuur liep in het licht wat uit de schuur kwam. Rose merkte nu pas dat er nog een meisje bij gekomen was. "Hey" groette ze terwijl ze door haar knieën zakte om de tas weer op te pakken. Met veel gepuf sleepte ze de tas het schuurtje in. De schuur rook naar stro en eten. De drank was niet te ruiken doordat deze allemaal in flessen zaten. Zelf had Rose een zwart haltertopje aangedaan met een simpele blauwe skinny jean eronder. Dat soort kleding vond ze meestal het lekkerst zitten en haar figuur kon het hebben, volgens Rose tenminste. "Ik ben trouwens Rose voor degene wie mijn naam nog niet wiste." Rose hield nou niet echt bij aan wie ze haar naam vertelde. Maar ze zei wel altijd standaard alleen haar voornaam. Haar achternaam hield ze liever een beetje geheim/
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 6:56 pm

'Kan ik nog ergens mee helpen?' vroeg Aris. Ze keek nieuwsgierig rond. Aris glimlachte en bedacht dat ze misschien iets te simpel was gekleed.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:02 pm

zou je langere berichtjes dan 1,5 regel willen tikken Wink
-
Rose schudde haar hoofd "Alles staat al klaar geloof ik, maar je kunt msschien wel even een goede cd opzetten." Bij haar thuis hadden ze een hele bak vol staan dus had ze geen zin gehad om alles uit te zoeken. Maar ze wist dat er vor ieder wat wils in zat. Ondertussen had Rose haar tas op 1 van de strobalen gezet en ritste ze hem open. Weer kwam het hoofdje van Cairo halfslapend te voorschijn.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:06 pm

Sorry.. maar ik moest toen even snel de pc afstaan..
______

'Oké, ik zal een leuke uitzoeken..' Daarop liep Aris naar alle cd's en bekeek er een paar. Ze vond het erg leuke muziek. Degene die de muziek had meegebracht ,waarschijnlijk Rose had een goede smaak vond Aris. Ze opende de cd-speler en deed de cd erin. Het volume stond nog zacht dus zette ze dat wat harder en begon mee te neurien omdat ze het liedje kende.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:19 pm

aha oké
-
Cairo leek langzaam te ontwaken en keek nieuwschierig de schuur rond. Toch was de schuur nou niet zo intressant om uit de tas te komen leek Cairo's houding te zeggen. Rose bleef heel even naar Cairo te kijken en durfde toen de tas los te laten. "Zo" zuchtte ze "Nu hopen dat de rest ook uitnodigingen hebben ontvangen" zei ze hardop terwijl ze op een strobaal neerplofte.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:26 am

Aris knikte. 'Inderdaad. Dan wordt het vast heel gezellig!' Vandaag was Aris erg vrolijk. Het zat haar bijna allemaal mee. Ze begon eerst met ijsberen en daarna ging ze zitten en bewoog ze een beetje mee op de muziek. Aris had een best wel goed gevoel voor ritme. Ze kon ook fluit spelen. Tijdens feesten vroeger thuis speelde zij vaak op haar fluit die ze dan zelf maakte.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:37 am

Kate was aangenaam verrast geweest toen ze een uitnodiging voor Rose haar feestje had gekregen. Dan was er tenminste nog wat te doen en zou ze de anderen ook weer zien. Ze wist bijna wel zeker dat veel van hun haar nog niet kende en zij hun ook niet. De weg naar Rose haar appartement was niet zo lastig geweest omdat Kate het adres alsmaar in haar hoofd herhaald had en het ook vlakbij Berta haar bloemenzaak zat. Nu stond ze voor de deur en keek ze of ze een deurbel kon vinden. Die kon ze niet zien, of die was er niet. Van buiten leek het haar een prachtig huis, dan had ze wel verwacht dat er een deurbel zou zijn. Of ze keek gewoon niet goed. Ze klopte aan en wachtte af.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 12:51 pm

Leia kwam aanwandelen, en hoorde dat er muziek opstond en dat betekende dat er mensen waren. Ze keek naar de "vissen(/draken)" kom die in haar tas zat. "Kira, je mag er zo uit." Ze liep het pad op naar de deur en deed hem open. Ze droeg zelf een Witte jurk met groene riem en groene schoenen en haar groene lint om de nek van Kira, aan haar riem hingen voor de zekerheid haar (wit met groen beschilderde) waaiers. Ze liep naar binnen zetten De kom met Kira op een strobaal. Ze leip naar de tafel met drinken en pakte wat water voor Kira, en een Pint bier voor haarzelf, daarna ging ze naast Kira zitten, en gaf deze het glas.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 12:56 pm

Aris liep naar Leia toe. 'Hoi..' zei ze vrolijk. Darweimn lag om haar schouders. Ze kek even naar Leia's draakje en hoopte dat ze niet stoorde. Aris keek ook naar de waaiers die ze had, zulke mooie had ze nog nooit gezien. 'Mooie waaiers trouwens.'
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:00 pm

""Bedankt, Ik ben leia, en dit is Kira" zei Leia smalend, omdat iemand haar waaiers had opgemerkt."Leuke draak heb je, hoe heet hij/zij?" Zei ze met een blik op Darweim. Ze klopt naast haar op de strobaal om aan te geven dat Aris moest/kon gaan zitten.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:04 pm

Aris ging naast haar zitten met een glimlach. 'Dit is Darweimn en ik ben Aristola Azer. Maar de meesten noemen me Aris of gewoon mijn achternaam. Ik luister naar bijna alles. Trouwens Kira is ook een schatje.' Aris keek even van Kira naar Darweimn.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:21 pm

Kira springt uit haar kom en plofte neer naast Darweim. Ze viste een stukje vis uit een bakje in Leia's tas en gaf het aan darweim. Daarna pakt ze er ook een voor haarzelf en begint het kalm op te ete. Terwijl ze verlegen naar darweim kijt met een blik die vraakt of hij vrienden wil zijn.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:27 pm

Darweimn eet ook het stukje vis op en gaat naast Kira zitten met een blik van natuurlijk. Aris glimlacht. 'Ik denk dat die twee vrienden aan het worden zijn.. Het is maar een gokje.' zei ze vrolijk naar Kira en Darweimn kijkend. Ze vond het wel schattig en bedacht hoe snel dat eigenlijk kon gaan..Vrienden maken.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:27 pm

Rose veerde op uit het stro toen er weer nieuwe mensen binnen kwamen. Het waren er nog steeds niet veel, maar dat kon natuurlijk nog komen. Ook Cairo hief zijn hoofd op bij het horen van de deur die open ging. Toch vond hij het weer te veel moeite om op te staan en te begroetten. Rose stak haar hand op naar Leia als begroeting.
-
@ kate, het is in een schuur niet in het appartement van rose Wink
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:47 pm

Natas liep ook de schuur in. Ze had wel zin in het feest en Max ook die bijna haar hele tas rond huppelde/vliegen. Rustig liep ze de schuur binnen en keek rond. Er waren nog niet veel mensen. ´´We zijn binnen´´ zei Natas ntegen Max. Meteen vloog Max uit de tas en schoot de schuur door. Zo snel dat hij niet meer kon stoppen voor de muur. Je hoorde dus al snel een grote knal. Snel liep Natas naar Max en pakte hem voorzichtig op. ´´Je landing moet noch steeds aan gewerkt worden´´ zei Natas blij toen ze zag dat Max niks ernstig had.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 1:48 pm

Heey ef je bent toch online Wink

Leia keek naar de twee beste maatjes,"zeg Aris als ik je zo mag noemen, anders kom je later een keer met darweim op bezoek bij mijn boomhuis in het park " en ze wees aan op een kaart. daarna vroeg ze "Weetje, kan jij al wat Magie, ik kan met veel moeite wat water bewegen, of een beetje laten vliegen, maar dat is het."
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 2:28 pm

Aris knikte. 'Tuurlijk mag je me zo noemen. En ik kom graag een keer langs.' Aris keek naar de kaart. En knikte. 'Dat weet ik wel te vinden. En om je vraag te beantwoorden. Ik kan een vlam in mijn hand houden en bliksem schieten ook vuur maar ik wil het niet meer gebruiken. Ik heb Darwein er bijna mee gedood. Gelukkig kon een meisje met helende krachten hem redden. Ik vind het alleen maar dodelijk. Al zegt Darweimn wel dat het bij me past. Ik heb namelijk volgens hem een overlevingsinstinct door mijn verleden en daarbij hoort een het doden.. ' legde Aris uit.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 2:33 pm

"bij mijn huisje is veel water, us als je in het waterstaat kan je veilig oevenen, en het is priveterrein, dus niemand kan je zien" Verteldew Leia. Intussen begon Kira naar de drank tafel te wandelen, terwijl ze een "kom je mee" blik vestigde op darweim
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitimeTue May 25, 2010 2:35 pm

'Ik weet niet of ik het nog wel wil. Toch trekken de krachten mij. Maar mijn verleden ligt zo gecompliceerd dat het moeilijk is om te kiezen. Ik hoop dat het snel duidelijk wordt of ik het aankan.'
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 1 of 14Go to page : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: