Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next
AuthorMessage
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:12 pm

Akira bleef lachen. 'Ik vind haar meer op m'n 2 honden lijken die doen dit ook alteid...dat is gelukkig in het zand en niet op een harde vloer...' Akira pakte Natas hand en liet zich omhoog trekken. 'Dankje.' Akira's blik viel op de hele groep die nu bij de jongens stond. 'Wow ze zijn echt populair aan het worden...' Chou klom over Akira's rug heen en ging op haar schouder zitten. Ze deed alsof ze ook richting de groep keek, maar vond er niet iets aan ofzo.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:15 pm

Sheena keek om zich heen en zag hoeveel lol iedereen had met elkaar. Ze zou eens op iemand af moeten stappen om vrienden te worden. Maar dat durfte ze niet zo goed, ze was niet bang, maar wel onzeker. Ze liep naar de muur aan de andere kant van het dansvloertje en ging ertegenaan zitten. Ze trok haar benen op en sloeg haar armen om haar benen. Aqua kwam aanlopen en keek haar onderzoekend aan. Hij sprong op haar schoot en ging liggen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:15 pm

´´Dat heb je met zo´n types´´ zei Natas oppervlakkig. ´´Rijk, knap en stoer´´ zei Natas terwijl ze weer verder dansde. Op de een of andere manier hield ze niet van zo´n rijke dronkaards. Ze dacht weer aan een paar dagen terug aan het gevecht. Die waren zeker ook wel rijk. Ze wist dat het heel oppervlakkig was maar dat vond ze nu eenmaal zo.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:25 pm

Akira hield haar schouders op. 'Ja waarschijnlijk heb je wel gelijk.' Ergens hoopte ze wel dat ze aardig zouden zijn. Akira bleef dansen, ze moest even denken aan de strand feesten. De mensen daar waren alteid aardig, of ze nou arm of rijk waren. Akira zuchte even, ze dacht de laatste tijd wel heel veel terug aan thuis. Waarschijnlijk miste ze dan toch iedereen.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:31 pm

'Cheers' had hij met hem ingestemd. tegelijkertijd pakte hij een bierflesje vast en dronk het in 1 keer leeg. Daarna volgde de andere soepel naar binnen. Hij merkte de aanwezigheid van de meisjes. Glimlacht even charmant naar hun maar consenteerde zich dan weer op zijn bier en op zijn tegenstander. Het was duidelijk dat hij zichzelf moed aan het indrinken was. 'zozo, volgens mij begin je al wat rode kaken te krijgen. Zeker dat je door durft te gaan?' Weer dronk hij een fles in 1 slok leeg in volle kalmte. Het was ten slotte geen snelheids wedstrijd .
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:35 pm

Owen kwam de schuur binnen lopen met Andrew in zijn tas, gezien alle rondansede hupsende en vliegende draken zat hij wel goed, en hij liet Andrew los, die meteen op de anderen afvloog.

Hij zag een paar leuke meiden op de dansvloer, waarvan hij er een vaag leek te herkennen, Volgens hem heete zij Roza of rose of zoiets. Ook stonden er veel meiden rond twee jongens ,waarvan hij een zekere Jack herkende, te kijken naar hun drink wedstrijd. Al met al zagen de meiden er niet slecht uit, helemaal niet slecht.

Hij was die middag op Arab naar die Iyona geweest. Zij was een erg aardige dame, zij had hem door het hartopenings ritueel geholpen, daarna mocht hij een draak uit gekozen, hij hoos een lief wit draakje en noemde hem Andrew. Andrew en Arab konden het gellukkig goed vinden. Van Iyona had hij ook de uitnodiging gekregen. en hij was meteen gekomen in volle galop. En nu was hij er.

Hij ging met de meiden meedansen. Het was immers een feest en geen drank competitie.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:38 pm

Sheena zag een nieuwe jongen en bekeek hem goed. Hij leek haar lief en aardig. Ze keek even naar Aqua. 'Sta eventjes op, liefste.' Mompelde ze. Aqua sprong van haar schoot. Ze stond op en liep naar de dansvloer en begon mee te dansen. Er stond nu leukere muziek op en ze kende de liedjes. Ze begon zachtjes mee te zingen en haar zangerige hoge stem maakte het dat het ook nog eens mooi klonk.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:53 pm

Owen hoorde een meisje(sheena) zingen hij liep op haar af. "hoi, ik ben Owen wie ben jij?" Hij vertelde niks over zijn afkomst, omdat hij geen zin had in een ikvindjeaardigomdatjeveelgeldhebt situatie. Hij keek naar haar, ze zag er aardig uit.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:59 pm

Rose trok even haar wenkbrauw op bij het woordje rijk dat Natas uitsprak. Zij was ook rijk, maar het was wel een beetje een vooroordeel. Ze hield haar schouders op, ze was niet van plan om haar mond hierover open te trekken. Het was een feestje dus moest ze lolmaken. Zachtjes mompelde Rose mee met het nummer. Ze glimlachte even naar de jongen die ook op de dansvloer kwam te staan. Hij had tenminste lef en begon niet gelijk aan drank wedstrijden. Maar voor ze het wist stond hij al bij Sheena. Ze glimlachte even naar Sheena, ze gunde haar wel wat aandacht.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:01 pm

Sheena draaide zich om naar duidelijk een jongensstem die haar riep. Hij zei dat hij Owen heette en zag er goed uit. Ze glimlachtte vriendelijk naar hem. 'Hallo, ik ben Sheena, ik heb jou nog niet eerder gezien, ben je hier net pas?' Vroeg ze en deed haar haren naar achteren. Ze bekeek hem geduldig nogeens goed, hij zag er écht goed uit en hij was erg lang, vooral voor haar 1 m 62. Ze zag Rose van achter hem even naar haar glimlachen en glimlachtte haar mooiste blije glimlach terug. Ze was er zelf verbaast over maar ze vond Rose echt aardig. En Owen zag er ook aardig uit.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:06 pm

Owen glimlachte naar Sheena, hij vertelde: "ja, ik kreeg de brief later, aangezien ik een poos mijn post niet had gecontroleert." Hij riep Andrew "Dit is Andrew mijn draakje" Andrew keek naar Sheena en telepathiede naar owen ' ' leeuk meisje hoor, mij lijkt ze wel aardig ' '. Owen vroeg Sheena "zeg welke draak is van jouw, en hoe heet ie"
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:12 pm

Leia zag dat er een jongen mee was gaan dansen, dat vond ze nou lef hebben. Ze glimlachte naar Sheena, die had nu al sjans, en hij was nou niet lelijk of zo. Ze voelde dat Kira aan haar haar begon te trekken. Daarna sleepte ze Leia mee naar de tas en bedelde om vis, Leia gaf toe maar toe aan de puppieblik en gaf toch maar een stukje. Ze ging daarna meteen weer dansen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:14 pm

Sheena keek naar Andrew. 'Wat een schatje.' Ze draaide zich om. 'Aqua, kom eens.' Haar kleine blauwige draakje kwam aanlopen. Ze opende haar armen en hij sprong er in. Ze draaide zich weer om naar Owen. 'Dit is Aqua, mijn draakje.' Ze aaide Aqua over zijn hoofdje. 'Aqua, dit is Owen.' Aqua knikte even vriendelijk naar Owen en bekeek hem nauwkeurig, hij glimlachtte. 'Welke krachten heb je?' Vroeg Sheena aan Owen, om op een ander onderwerp over te gaan.
--
Ikgaa
totmorgen
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:19 pm

"Ik heb lucht en Helen, helen is vooral handig gezien mijn zwaardvecht hobbie. Wat zijn jouw krachten?" Owen beandwoorde de vraag met een glimlach. Hij vond het meisje wel leuk. Ondertussen was Andrew aan het communiceren met Aqua hij gaf haar een "ik vind je aardig wil je vrienden zijn" Ondertussen in thelepathie ' ' Zeg Andrew, je bent niet de enige met een nieuwe vriendin' '.

-------
Tot morgen, ik ben er miss nog ff, anders ga ik
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 7:29 pm

Akira was nogsteeds aan het dansen, nu ze eenmaal bezig was wouw ze niet meer stoppen. Ze keek even naar de andere jongen die er nieuw bij was gekomen. Lag het aan haar of kwamen al die jongens te laat...Het was meschien een beetje raar omdat het meer iets voor meisjes was om te laat te komen, maar blijkbaar konden jongens er ook heel wat van. Toen zag ze dat Leia ook aan het dansen was. Akira besloot naar haar toe te lopen. 'Hi Leia.'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 8:17 pm

Aris had nauwelijks wat opgemerkt van alles. Wat haar status niet ten goede kwam, maar dat deerde haar niet. Zachtjes begn ze te neuriën wat in fluisterend zingen overging. Het was een reis liedje in een andere taal dat ze van haar vader had geleerd.. 'Hoist the colors hi, the seas be ours and by the powers,where we will we'll roam..'
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:51 am

Met vloeiende stappen liep Aisha op de jongens af . Charmant stak ze haar hand uit om zich voor te stellen en keek ze met een onschuldige blik aan . Ze bewoog haar hoofd lichtjes scheef en zachtjes bewogen haar krullen mee .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:04 am

'Wat leuk, zwaardvechten, ik heb het weleens geprobeert, maar ben er nooit mee verder gegaan.' Zei ze en glimlachtte. Ze aaide Aqua nogsteeds over zijn koppie. 'Mijn krachten zijn water en glas, maar ik heb het nog lang niet onder controle.' Ze lachtte. 'Ik heb glas nog niet geprobeert.' Aqua was ook aan het communiceren met Andrew. "Ja, dat is goed hoor, onze meesters lijken het goed met elkaar te vinden." Zei hij met telepatie. Sheena glimlachtte bij het zien dat Aqua ook een vriendje had gevonden.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:18 am

Owen keek naar Sheena, Water vond ze wel bij haar passen. "Zeg Sheena, kan je paardrijden? ik kan het, en heb mijn Arab." Hij keek haar aan, als ze kon paardrijden maar geen paard hier had, kon hijhaar wel een paard lenen of geven. Andrew thelepatheerde met Aqua ' ' Weetje, volgens mij vinden onze baasjes elkaar wel heel aardig, wat vind jij? ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:25 am

Sheena aaide Aqua over zijn koppie. 'Ja, ik kan paardrijden, maar ik heb geen paard, geen geld voor.' Ze bloosde licht toen ze dat zei. Ze keek naar Owen en glimlachtte een lieve glimlach. Aqua knikte en telepateerde met Andrew. "Ja, zeker, mijn meesteres mag Owen wel." Zei hij met telepatatie. Sheena deed haar pony voor haar ogen weg omdat het irriteerde.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:30 am

"Kom anders eens bij mij langs, ik heb wel xtra paarden, dus je kan kiezen, dan kunnen we samen eens een keer gaan rijden." Andrew keek Sheena aan, en hoopte dat ze ja zei, hij wilde haar graag beter leren kennen. Ondertussen vertelde Andrew Aqua ' ' Zeg Aqua, bij mij het zelfde verhaal, als jullie langskomen, dan kunnen wij samen buitenspoelen, we hebben een grote tuin. ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:36 am

Sheena glimlachtte blij. 'Ja, dat lijkt me hartstikke leuk.' Zei ze. 'Ik kom zeker een keertje langs.' Ze vond Owen leuk, ze wilde hem zeker beter leren kennen. Aqua telepateerde met Andrew. "Ja, leuk. Ik ben echt blij voor meesteres." Sheena glimlachtte, er kwam een nieuw liedje op, dat ze kende en ze begon weer te dansen.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:52 am

Rose bleef nog heel even dansen, maar ze vond het nou niet heel geweldig meer. Dus besloot ze ook nog maar wat te drinken. Ze liep naar de bar waar de jongens nog steeds bezig waren met hun drankspel. Onderweg liep Rose even langs de tas waar Cairo nog steeds in lag te slapen, ze fronste haar wenkbrauwen. "Wakker worden" zei ze terwijl ze voorzichtig de tas op zijn kop houden waardoor Cairo op het stro viel. Kwaad keek Cairo naar een lachende Rose "Ga jij ook maar eens nara de andere draken kijken" ze gaf hem een aai over zijn kop en duwde hem richting de andere draken.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:56 am

Owen danste niet mee, Nu zou hij ook kennis maken met de rest, maar eerst naar dat meisje, dat hij herkende uit fortuna, als het goed is heette ze Raphaëlle, of zoiets, La'ducras, maar hij verwachtte dat ze niet wilde dat iedereen dat wist. Hij liep op haar af: "Zeg Raphaëlle," zij hij zachter dan normaal hij had gehoord dat anderen haar Rose noemden," Ikl herken jouw uit Fortuna, maar herken je mij nog, ik ben Owen Lander. "
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:00 am

Blade trok uitdagend zijn wenkbrauwen op "Natuurlijk durf ik verder te gaan, maar durf jij het ook?" hij pakte een fles en dronk hem op dezelfde manier als Jack leeg. Daarna zette hij hem met een harde klap op tafel en keek even de schuur in. Terwijl hij zich ronddraaide keek hij recht in de ogen van een meisje dat haar hand uitstak. "Wauw wie hebben we hier" floot hij tussen zijn tanden. Netjes schudde hij haar hand "Ik ben Blade" stelde hij zichzelf voor "En wie mag jij zijn?" hij keek haar vriendelijk aan.
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 7 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 7 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 7 of 14Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: