Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
AuthorMessage
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 4:56 pm

Rose hoorde wat Aisha zei "Ik ga mee" in plaats van gelijk om de bar heen te lopen bleef ze even naar de bar staan kijken. Als ik er nou overheen klim? leek ze te denken. Maar al snel bedacht ze dat dat geen goed plan zou zijn met haar onlenigheid. Dus Rose liep voor de zoveelste keer die avond netjes om de bar heen en ging bij Aisha staan.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 4:59 pm

'' Is goed '' en zonder er bij na te denken stak Aisha haar duim op . Kort zwaaide ze naar Kate , ze zou wel volgens als ze persé mee wou . Ze pakte de hand van Rose vast en sleurde haar op de dansvloer . Meteen ging ze dansen op de maat van de muziek . Vrolijk bewoog haar haar mee en al na een paar seconden moest ze het uit haar gezicht vegen .
Back to top Go down
Moon
Level 1
Moon


Posts : 7
Join date : 2010-05-28
Age : 27

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:01 pm

Moon
toen de meiden die ik net had leren kennen gingen dansen veranderde ik maar van plek ik had geen zin om te dansen ik keek rond waar ik zou kunnen zitten en zag toen wat jongens ''daar kan ik wel bij zitten'' dacht ze, ze liep erheen en begroette hen en ging toen zitten.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:08 pm

Kate schoof de drank van zich af. Ze had geen zin meer om nog meer te drinken. Het was wel weer genoeg geweest. Ze knipperde met haar ogen en voelde dat ze moe was. Misschien kwam dat omdat ze niet goed had geslapen. Ze stond op en wierp nog een laatste blik op de jongens, maar ze kon er niet uitkomen wie aan de winnende kant stond. Ze klom op de bar en sprong er van af. Ze liep naar Aisha en Rose op de dansvloer.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:15 pm

Rose voelde dat ze al aardig wat drank op had. Ze danste en schudde meer met haar heupen dan dat ze zou kunnen als ze meer controle over haar lichaam had. Zelf vond Rose het niet erg, daar was drank voor. Ze grijnste naar Aisha en Kate terwijl ze af en toe meezong op de muziek.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:18 pm

Owen ging dichter achter Sheena staan en fluisterde" Zeg Sheena, ik zie hier gooede redenen om niet te drinken, ik vind het knap dat die jongens nog niet KO op de grond liggen "

Andrew klom op Owens hoofd en begon geeuwend aan een dutje
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:20 pm

Luidruchtig lied ze een boer en keek vaag uit haar ogen . Bij het zien van de dans van Rose joelde ze hard en klapte in haar handen . Daarnaar begon ze zelf te dansen met soepele heupbewegingen . Ze schudde met haar kont en keek verleidelijk rond . Het zweet druppelde langs haar hoofd en rug en met de rug van haar hand veegde ze het van haar voorhoofd af .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:22 pm

Kate grinnikte om Aisha. Zij had niet zoveel last van de drank. Dat zou ze de volgende ochtend wel gaan merken. Het was bij haar de slaap die haar in de weg zat. Ze wreef in haar ogen en vroeg zich af hoe het kwam dat ze bijna in slaap viel op een dansvloer terwijl ze aardig wat op had. Ze begon te dansen en maakte een paar soepele bewegingen. Gelukkig lukte het nog wel om te dansen.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:25 pm

Rose lachte om het gejoel van Aisha en begon haast wat drukker te dansen, dit was waar ze voor leefde. Muziek, dans en leven al was daar sinds kort wat aan toegevoegd. Het beschermen van de wereld tegen Darken Rahl, door die gedachte ging ze iets rustiger dansen, daardoor viel haar de afkeurende blik van Owan gericht op de 2 jongens op. Ze zuchtte, hij kon ook nooit wat lol maken en alleen maar het slechte zien. Maar nog geen seconden later draaide ze zich om Aisha en Kate heen zodat ze niet meer in de richting van Owan keek en vrolijk verder danste.


Last edited by Rose on Fri May 28, 2010 5:36 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:25 pm

Sheena grinnikte en knikte. 'Ja, ik vind het ook knap.' Fluisterde ze. Ze glimlachtte bij het zien dat Aqua en Andrew allebei in slaap vielen. Ze keek weer naar Jack en de andere jongen waarvan ze inmiddels de naam wist "Blade". Aqua lag te slapen in haar armen en ze drukte hem stevig tegen zich aan. Ze schoof een kruk naar voren en ging erop zitten, ze pakte nog een andere kruk voor Owen en klopte er op, als utinodiging om te komen zitten.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:30 pm

Kate probeerde nog te dansen maar bleef toen staan. Het lukte haar niet meer om zo energiek te doen. Ze staarde voor zich uit.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:31 pm

Owen pakte twee glazen water voor hun tween en kwam daarna naast Sheena zitten, terwijl hij de slapende Andrew op de bar legde. Hij vroeg "Wat vind jij van de rest, Ik ken Rose, en Jack ken ik enkel van naam. Rose vind mij niet aardig, al weet ik niet waarom, ze heeft mij dan ook nog nooit aardig gevonden."
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:37 pm

Vrolijk draaide ze rondjes en maakte een vegend gebaar met haar hand over haar andere hand . Acrobatisch maakte ze de brug en daarvanuit maakte ze een handstand . Toen ze weer terug op haar voeten stond begon ze wilt met haar vuisten in de lucht te zwaaien wat er komisch uitzag . Daarnaar draaide ze weer rondjes , ze voelde zich langzaam misselijk worden en viel op de grond . Een lachbui begon en hield niet meer op . Aisha snakte naar adem en lachte door , zelf wist ze nieteens waarom .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:43 pm

Sheena nam het glas water aan en glimlachtte. 'Ik ken Rose, ik vind haar wel aardig en zij mij geloof ik ook wel, ik ken Jack en Blade van naam. Ik ken Aisha ook wel een beetje en Aris, ze is een beetje stil, maar volgens mij erg aardig.' Ze keek naar Owen. 'En ik ken jou.' Zei ze grinnikend. Ze nam een slokje van haar water en keek naar Aisha die ook had gedronken en die in één of andere lachbui zat.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:49 pm

"Weetje Sheena, ik denk dat Aicha dronken is, het is natuurlijk een vermoeden, maar ik kan het toch met veel zekerheid zeggen." Owen keek naar Andrew. Die was weer wakker door een of ander gelach en maakte ook Aqua wakker ' ' Zeg Aqua ik verveel me, wat gaan we doen? ' '
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:53 pm

"Alles oké" vroeg Rose bedonderd toen Aisha al lachend op de grond viel en daarna nog niet op hield met lachen, even leek ze te stikken, maar toen ze door bleef gaan met lachen begon Rose ook mee te lachen. Een beetje onhandig stak Rose haar hand uit om haar overeind te helpen
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:54 pm

Met een scheve grijns keek ze Rose aan , ze pakte haar hand vast en hielp zichzelf met een beetje kracht omhoog . ''Dankje '' kwam er nog best nuchter uit haar mond .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:57 pm

Sheena lachtte. 'Weet je Owen, dat denk ik ook.' Zei ze grijnsend. Ze nam nog een slokje van haar water. Ze leunde op de bar. Aqua werd langzaam wakker van Andrew en keek hem met slaperige oogjes aan. Op de vraag "wat zullen we doen" antwoordde hij een beetje traag. 'Umh.. we kunnen een paar andere draakje zoeken of iets te eten zoeken?' Stelde hij voor.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:03 pm

Andrew stemde in met het zoeken naar eten' ' ik krijg asltijd honger van vliegen, dan verbrandik veel kalorien, weetje ik zie daar hemelse kaasknabbels... ' ' En hij sprong op "Wil je een lift naar lake kaasknabbel?"
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:04 pm

Rose grijnsde terug naar Aisha en keek even naar Kate die gestopt was met dansen. Ineens besloot Rose dat ze zin had in zuid amerikaanse dansen, dat was echte feest muziek. Ze rende naar de bak met CD's en viste er een CD uit die vol stond met nummers als Let's get loud en andere nummers waarop je niet stil kon staan. Snel haalde ze de oude CD eruit die helemaal warm geworden was van het draaien en stopte de nieuwe erin. "Dansen" riep Rose naar iedereen die stijf aan de bar hing. Eigenlijk wilde ze de jongens die al de hele tijd aan het drinken waren ook eens zien dansen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:09 pm

Meteen begon Aisha weer voluit te dansen . Ze schudde met haar handen en maakte schokkende heupbewegingen . Ze headbangde en maakte een koprol . Het zag er allemaal komisch uit en Aisha kon niet stoppen . Ze voelde zich energiek en het boeide haar allemaal niet wat mensen van haar vonden .
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:12 pm

Owen hoorde de nieuwe muziek, en kon bijna niet meer stil blijven zitten . Hij vroeg Sheena"Wil je dansen? ik kan bijna niet blijven zitten bij deze muziek." Hij ging staan en wachtte op een andwoord.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:18 pm

Aqua lachtte en sprong van Sheena's schoot af. 'Geef me maar een lift!' Riep hij boven de muziek uit. Sheena sprong ook op. 'Ja, is goed.' Zei ze en ze liep al dansend naar de dansvloer. Ze kende het liedje, zong mee en dansde. Ze wenkte Owen uitnodigent.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:23 pm

Owen dansde achter Sheena aan, en begon als een echte jongen te dansen.

Andrew pakte Aqua op en begon te vliegen, het was even wennen met een draak tussen zijn poten, maar het lukte. Hij vloog door, over de dansers heen en liet Aqua in de Kaarknabbels vallen, zelf begon hij aan de nachos met veel lawaai.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:24 pm

Rose lachte om Aisha terwijl ze uitdagend met haar heupen begon te schudden. "Laat die wedstrijd toch zitten jongens, ga eens lol maken" Rose was benieuwd of ze na al die drankjes nog een beetje normaal op hun benen konden staan.
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 10 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 10 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 10 of 14Go to page : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: