Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het grote park

Go down 
+3
Rose
Akira
Leia
7 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote park Empty
PostSubject: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 11:38 am

In het park is in het midden een grote fontein, gevuld met Koi karpers. Daarom heen staan wat bankles. Er Zijn veel bomen, maar weinig struikgewas. Er zijn hier en daar kleine vijvers gevuld met visjes, kikkers, of salamanders. Er zijn weinig mensen tussen de bomen, maar bij de fontein zitten veel mensen. Er staan wachters, dus geen magie is een goed idee. Ook is leias boomhut hier ook. je moet door het park voor je daar kan komen.

Overal zijn dunne paadjes. het park is rond en van bovenaf lijkt het net een spinneweb.

Je kan hier volkstuintjes opkopen, maar daar mag alleen een boomhut staan geen huis of tuinhuis.

Mensen: max 10
Regels: geen magie of vechten en geen draken zonder vermomming of tas.
Rang: maakt niet uit


Last edited by Leia on Sun May 23, 2010 12:16 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 12:14 pm

Leia rende door het park naar haar eigen skukje grond. Er waren weinig mensen, gellukkig maar. Ze rende keihard door naar haar stukje grond

-leia komt aan op haar stukje grond en verlaat het park-
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:16 pm

Akira liep door het park heen en keek rond, het zag er mooi uit. Ze liep naar de fontein en keek naar de karpers. 'hmm' Ze stak haar hand in het water en keek of er vissen naar zouden happen. Een van de karpers begon ook aan haar hand te sabbelen maar gaf het toen weer op. 'wow...' Akira stond weer op en liep weer veder door het park richting Leila's boomhut.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 7:06 pm

Met een chagrijnig gezicht sjouwde Rose een tas mee het park in. Waarschijnlijk dachten de andere bezoekers van het park dat er gewoon een lading boodschappen in zaten, maar niets was minder waar. Rose had besloten dat Cairo ook wel weer eens naar buiten moest, zodat hij wat anders kon doen dan haar appartement vernielen, dus had ze hem in de grootste tas die ze in huis had gestopt en was ze naar het park gaan lopen. De eerste honderd meter ging goed. Maar daarna werd de tas steeds zwaarder en zwaarder. Toen Rose een bankje zag dat tegen een oude boom aangebouwd was kon ze wel juichen. Met vernieuwde krachten liep ze richting het bankje en plofte ze er op neer. Voorzichtig zette ze de tas naast haar neer, voor ze de rits die op een kiertje stond verder open deed keek ze of er iemand aandacht aan haar besteedde. Toen dit niet het geval was deed ze snel de rits helemaal open zodat Cairo zijn drakenkopje naar buiten kon steken.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 7:27 pm

Aris liep vermoeid en verveeld naar de grote fontein en ging tegen de rand zitten. Ze haatte de nachten, dan kon ze niks doen. Aris aaide Darweimn in haar kap, het leek net alsof ze zichzelf krabde. Had ze nou maar een huis en vrienden dacht Aris soms. Op z'n minst een goede slaapplek, maar dit had ze zichzelf aangedaan.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:12 pm

Een klein maar schattig hoofdje kwam boven de rand van de tas uit steken. "Wel in de tas blijven hoor" fluisterde ze zachtjes. Expres deed ze de rits niet verder open, je wist het met Cairo maar nooit. Hij kon ze door de kleinste gaatjes friemelen. Ze haalde opgelucht adem toen Cairo zonder tegenstribbelen bleef zitten en nieuwsgierig rondkeek.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:13 pm

Akira liep weer door het park heen, vlakbij een van de vijvertjes ging ze op de grond zitten. Ze haalde een zak snoep uit haar tas. 'hmm dit is het laatste snoep dat ik nog van Candine heb....naja' Akira had de hele avond nog niks gegeten, en begon dus maar haar snoepvooraard op te mkn. Ze begon op een lolly te kauwen en keek ondertussen naar de vissen in de vijver.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:20 pm

Darweimn zei tegen Aris dat er nog twee draken in de buurt waren. Daarop ging Aris op de rand zitten en speelde met het water. Ze keek naar Aris en Akira.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:27 pm

Akira keek naar Aris. 'Oh hoi, jij ook hier.' Ze hield haar snoepzak voor Aris neus. 'Wil je ook? het is echt het beste snoep dat je kan krijgen.' Ze keek even naar Darweimn. 'Dat is dus jouw draak, hij ziet er lief uit..'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:31 pm

Aris glimlachte. 'Dankje. Hoi. Ja, dit is mijn draakje. Darweimn.' Aris glimlachte. Ze pakte een klein snoepje. 'Ik ben trouwens Aris, als ik dat nog niet had gezegd. Ik zag je zitten toen ik viel. Ik heb last van uitval..'
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:36 pm

'Oh oke, mijn naam is Akira.' Zei Akira glimlachend. Ze dacht even terug aan het moment dat Aris uitval had. 'Maar gaat het wel weer nu? Het was best raar om je opeens zo te zien.' Akira kneep wat in de papieren zak waardoor die nogmeer kreukelde.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:44 pm

'Ja, Dat heb ik om de zoveel tijd. Meestal val ik er ook bij flauw maar gelukkig greeep Iyona in. Ik ben wel eens in een doodskist belandt. Gelukkig voor die werd ingegraven.' lachte Aris. Dit was een kant die ze nauwelijks liet zien in gezelschap.


_______

Kmoet gaan..
Kom morgen s' ochtends nog wel even.. Doeidoeii
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:51 pm

Akira schoot in de lach bij het horen dat ze zelfs in een doodskist was beland. 'Hahaha dat ze echt dachten dat je dood was, dat is best raar eigelijk...'

----
Ik ga ook byee
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeMon May 24, 2010 9:46 am

Aris grijnste. 'Eigenlijk wel ja. Maar dat in dat dorp belandde je al snel in een kist. Maar daarna ben ik altijd fitter dan ooit. Tenminste als ik gelijk daarna een oefengevecht heb..' legde Aris uit. Ze aaide ondertussen Darweimn.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeMon May 24, 2010 4:44 pm

Akira wandelde weer eens door het park heen, er waren op het moment niet zoveel mensen te zien dus kon Chou veilig meewandelen. 'Dit is denk ik toch een van m'n lievelings plekken geworden.' Akira ging op de rand van de grote fontijn in het midden. Chou keek nieuwschierig naar de karpers die er in zwommen. 'Doe dat maar niet Chou die vissen eten jou eerder op voordat jij het hebt gedaan.' Het leek haar gewoon geen goed idee als iemand hier de vissen zat op te eten.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:04 pm

NIEUW Very Happy
-
Blade liep sjouwend met zijn draak in een tas het park in. Hij moest toegeven dat het draakje erg veel woog voor zijn formaat, maarja ze at ook wel heel veel. "nog even omlaag" mompelde hij zacht toen hij in de verte een ouder paar zag wandelen voor hun avondwandeling. "Dan mag je er zo heel voorzichtig uit" Het grind knerpte onder zijn voeten in de stille, warme avondlucht. Het enige wat je verder nog hoorde waren de gedempte stemmen van geliefden en vogels die zacht de dag vaarwel flootte. Bij het horen van de stemmen van de geliefden kreeg Blade een steek in zijn zei. Het was nu precies 2 weken geleden dat Liza het uit had gemaakt, hij had echt gedacht, zoals hij altijd dacht, dat zij de waren was geweest maar uit het niets had ze het uitgemaakt.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:08 pm

Akira stond weer eens bij de grote fontein zoals ze vaker deed. Ze kwam hier dan ook vaak om de Karpers te zien. Eigelijk vond ze het park gewoon de mooiste plek in Yuka. Ze deed haar vingers in het water en keek hoe de vissen er naar hapten. Gelukkig waren het geen Phiranja's bedacht ze zich nu, dan was ze waarschijnlijk al haar vingers kwijt geweest. Na een tijd gaven de vissen het op en stopten om aan Akira's vingers te happen. Akira bedacht zich dat ze nog wel wat brood had en begon toen dat maar te voeren.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:34 pm

Blade herkende een meisje toen hij bij de fontein aankwam. Ze zat met haar hand in het water. Verbaast keek hij toe, toen pas merkte hij dat het meisje waarschijnlijk de vissen aan het voeren was. Met een brede glimlach liep hij naar haar toe. "Hey" zei hij met een zucht omdat hij de tas met een plof van zijn schouder liet glijden en naast zich neerzette.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:50 pm

Akira keek om toen ze iemand hey hoorde zeggen en zag Blade staan. Ze dacht even na, nu wist ze het weer dat was een van die jongens die zoveel dronken op het feest. Ze wouw hoi terug zeggen, maar haar blik viel op de tas. Ze vroeg zich af wat er in zou zitten. Toen ze iets zag bewegen werd ze lijkbleek er zou toch geen lijk in zitten hé. Dat hij iemand half had afgemaakt en in een tas had gestopt, en nu kwam om haar te halen! Nee dat kon niet, daar was die tas te klein voor...
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:05 pm

haha ik zie Akira helemaal voor me xd
-
Blade volgde Akira's blik naar zijn tas, waarom werd ze zo bleek? Onderzoekend keek hij Akira aan, was ze misschien ziek aan het worden. Even beet hij op zijn lip en vroeg het toen toch: "Alles goed? Je ziet zo bleek" hij keek haar nog steeds onderzoekend aan. Was er wat raar met zijn tas, zat er een eng beest op of....
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:16 pm

x)
---

Akira durfde bijna niks te zeggen, straks had hij meschien een kind afgemaakt! Die zou waarschijnlijk wel in z'n tas passen... 'W-w-wat zit er in d...Die tas.' Ze wees al bibberend met haar hand naar Blade z'n tas. Ze sprong rechtop en keek Blade aan. 'Je hebt toch niet echt een kind half vermood en in die tas gestop!!??' Helemaal in paniek keek Akira naar de tas en van de tas naar Blade.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:28 pm

Blade sprong geschrokken naar achteren "een dood kind!" riep hij ook geschrokken uit. Zijn witte huid in zijn gezicht werd nog witter als dat mogelijk was. Hij keek angstig naar de tas, zag Akira misschien een dode arm uitsteken? Hoe zou die dan in zijn tas gekomen zijn? De tas begon te bewegen "Tosca, zit er een lijk in de tas" vroeg hij angstig. Toen hij dat zei drong er tot hem door dat Akira misschien dacht dat het bewegende in zijn tas een lijk was inplaats van Tosca. Hij begon te lachen en liep weer naar de tas toe. Voorzichtig opende hij de rits, gelijk kwam het hoofdje van Tosca boven de tas uit.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:39 pm

-Plat- xD
--------

Akira vond Blade z'n reactie een beetje raar. Vooral omdat hij er waarschijnlijk dan toch zelf een dood kind in zou hebben gestopt. Ze raakte al helemaal in Paniek toen Blade opeens begon te lachen. Had hij dan echt een dood kind er in zitten!! En zal hij haar nu gaan vermoorden of zoiets? Bang keek ze naar hoe Blade de rits open maakte. Nu zal het komen er zal een lijk uitvallen! Ze zou zich doodschrikken, en in de schok zal Blade z'n bijl pakken en haar hoofd er af hakken!! Akira was echt helemaal in Paniek en bleef in schok van verbaasdheid staan kijken toen ze het draken hoofd zag. 'g-geen lijk...'
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:47 pm

haha geweldig, ik zie die situatie helemaal voor me clown
-
Blade moest nog harder lachen om de uitdrukking op het gezicht van Akira "Nee, geen lijk" zei hij droog "alleen een draakje" hij knielde naast de tas neer en kroelde Tosca onder haar schubben. "Tosca, dit is Akira, als ik het goed heb" hij keek Akira even vragend aan, ze wist niet zeker of hij de naam goed onthouden had. "Akira dit is Tosca"
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 6:58 pm

^^
-

Nog een beetje geschokt van het hele gebeuren keek Akira naar Tosca. 'eh ja m'n naam is Akira...Maar jou naam weet ik niet meer denk ik...' Akira dacht even na maar volgens haar had ze zijn naam nog nooit gehoord. Ze probeerde wat toenet gebeurd was even te vergeten en opnieuw te beginnen. Ze liep naar de tas toe en bukte door haar knieën. 'Wat is Tosca schattig.' Ze vroeg zich af waar Chou zou zijn, waarschijnlijk ergens in de slootjes gevallen.
Back to top Go down
Sponsored content





Het grote park Empty
PostSubject: Re: Het grote park   Het grote park I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het grote park
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» De grote 'meetparty'
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: