Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:06 am

Leia ging met Kira op haar hoofd naast Sheena dansen, al dansend vroeg ze "Zeg Sheena, zie ik het verkeerd of vind hij jou nou leuk." En ze gaf Sheena een big smile, als teken dat ze het goed bedoelde. Ze had tijdens het gesprek van Owen en Sheena naar hun Auras gekeken, en wist nu wel meer over hun gevoelens, dan alle anderen die meegeluisterd hadden met Sheena en Owen hun gesprek. Daarna liep ze naar Akira, die haar net had geroepen, "Hooi Akira, Vind jij het hier een beetje leuk"?"
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:11 am

Rose keek geschrokken op toen ze haar echte naam hoorde uitgesproken worden. Snel keek ze om zich heen of niemand die naam gehoord had. Daarna keek zse pas naar de eigenaar van de stem die de naam uitgesproken had. Het was de enige jongen geweest die gaan dansen was, nu pas herkende ze hem. Het was die ene jongen uit Fortuna die een paar landhuizen verderop woonde. Rose vond hem altijd maar een kwal, die altijd iets te aardig was zodat het niet meer aardig overkwam maar arrogant. Ze keek de jongen nijdig aan "Wat moet jij hier?" siste ze uiteindelijk.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:13 am

Ze zag Owen weglopen richting Rose en glimlachtte. Owen was er aardig en leuk. Ze dansde en voelde zich echt goed. Toen werd ze moe en ging ze aan de kant staan bij een klein raampje die niet erg zichtbaar was vanbuiten. Ze zuchtte. Ze ging even met haar hand langs haar litteken, ze keek naar het raampje en toen wist ze weer waarvan het litteken was. Twee paar ogen keken haar fel aan. 'Wat heb je gedaan, monster!' werd er geroepen van alle kanten. Bang stond ze ineengedoken in het hoekje van de kamer. 'Geef antwoord!' Werd er gebrult in haar linkeroor. Ze kromp in elkaar. 'Als ze geen antwoord geeft moeten we geweld gebruiken.' Werd er gemompeld. Met grote ogen keek ze naar de mensen. Ze gaf geen antwoord en werd ruw vast gepakt door iemand. 'Toe laat me los.' Fluisterde ze met een van de pijn vertrokken gezicht. Ze werd opgetilt en voor ze het wist kletterde haar hoofd tegen een raam dat in scherven opging. Een scherf kraste over haar wang en toen werd het zwart. Sheena slikte. Ze voelde haar verdriet en haat door haar lichaam stromen en voor ze het wist hoorde ze het geluid van brekend glas naast zich. De scherfen van het kleine raampje lagen op het stro. Ze slikte. 'De..deed ik dat?' Mompelde ze beschamend en hoopte niet dat iemand het gemerkt had. Er liepen tranen over haar wangen en ze zakte in elkaar tegen het muurtje en staarde tranend voor zich uit. Aqua kwam aanlopen en ging bezorgd op haar schoot zitten. 'Meesteres.' Fluisterde hij en ging troostend tegen haar aan liggen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:21 am

Owen keek naar Raphaëlle, hij dad niet gedacht dat ze zo vijandig zou reageren. "Sorry, maar ik ben door Iyona hierheen gestuurd, trouwens, als je het niet leuk vind hoe ik je nu noem, hoe moet ik je dan noemen?"

Voor hij op andwoord kon wachten hoorde hij brekend glas, hij draaide zich om en zag dat Sheena aan het huilen was, gelijk rende hij naar haar toe en legde een arm om haar heen "Sheena, wat is er? Ben je gewond?" Hij keek naar haar, ze had verteld dat ze macht had over glas, misschien was het per ongeluk.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:28 am

Voor Rose ook maar een antwoord kon geven was Owen alweer vergeten. Met een kwade blik keek ze de hem na. Het was gezellig geweest, maar dit verpeste het wel een beetje. Met een geïrriteerde zucht liep Rose naar de bar, ze had nu wel een drankje verdiend bedacht ze in zichzelf. Rose keek even naar de jongens die nog steeds in hun drankwedstrijd verwikkeld waren. Het was nou niet echt spectaculair te noemen. Ze durfde haast te wedden dat ze het zelf beter kon.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 1:06 pm

Kate was achter Aisha aan gelopen en bekeek de jongens even. Ze rechte haar rug even en liep naar ze toe. Met een zoetsappige glimlach wees ze naar een kruk naast hun. "Is het goed als ik daar ga zitten?" vroeg ze en ze wachtte op een reactie.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 1:46 pm

Sheena voelde Owens arm om zich heen en hoorde zijn vragen. Ze slikte en poeste met de mouwen van haar vestje haar tranen weg. 'Het gaat wel weer, ik dacht opeens aan mijn verleden en het glas brak daardoor.' Mompelde ze vaagjes en keek hem met betraande ogen aan. 'Dank je.' Fluisterde ze erachter aan. Aqua knikte dankbaar naar Owen, dat hij haar gerustgesteld had.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 2:09 pm

Cole liep naar de grote schuur waar lucht uit kwam. Flow liep voor hem uit en keek rustig om zich heen. Cole wou eigenlijk niet gaan maar Flow wel. Langzaam liep hij naar de deur en keek de kamer rond. Flow liep meteen naar de dans vloer om mee te dansen. Cole wou haar eigenlijk tegenhouden maar hij kon haar beter haar gang laten gaan. Hij keek rond en was verbaast dat er veel meiden waren. Er waren ook 2 jongens bij de bar die zaten te drinken. Cole zuchte en dacht ´ het moet maar´. Hij liep naar de bar en pakte ook een biertje.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 2:15 pm

Na een tijdje was Natas ook moe geworden en liep ze naar de zijkant toe. Ze keek om zich heen en zag dat weer een nieuwe jongen binnen kwam. Hij leek anders minder rijk vond Natas. ´Komen de mannen nu pas´ dacht Natas verbaast.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:11 pm

Owen had dus gelijk, het ging peronguluk. "Sheena, moet ik anders even wat drinken voor je halen, zo ja wat dan?" Hij keek naar haar gezicht. Hij zag dat ze zijn troost op prijs stelde.

Andrew vloog op en neer in de lucht op de maat van de muziek, hij vond het best leuke muziek.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:42 pm

Sheena glimlachtte. 'Dank je, doe maar wat water.' Mompelde ze. Ze lachtte zachtjes. 'Drink jij ook zoals Jack en die andere?' Vroeg ze een beetje nieuwsgierig en ze bedoelde het als een grapje. Aqua leunde tegen haar aan, ze ging staan en pakte hem van haar schoot op. Ze aaide hem zachtjes en keek Owen dankbaar en glimlachend aan. Maar het verdriet in haar ogen was nog niet helemaal gezonken.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:51 pm

Plots keek Aris op vanuit haar boek en keek van het gebroken glas naar Sheena. Ze vroeg zich af of er iemand hier was die zo met dood en verderf te maken had gehad. Of überhaupt erovre nagedacht hadden. Vele waren rijk, dat kon je merken. Aris niet. Ze had vanalles vaak gestolen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:52 pm

Aisha gaf een klein knikje en glimlachte liefjes . '' Aisha '' . Ze ging op een stoel naast de jongen die zich als Blade voorsteld . '' Mogen wij meedoen? '' zei ze op een naïfe manier . Zachtjes tikte ze op de maat van de muziek met haar voet op de grond .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 5:10 pm

Akira zat aan de kant, Chou en een paar andere draakjes rende voor haar voeten langs. Af en toe keek Chou met een onbegrijpende blik naar Akira en rende dan weer veder. Akira snapte totaal niet wat er in Chou's hoofd zal omgaan, wat het juist heel grappig maakte. Ze keek naar de dansvloer. Ze zou zo wel weer gaan dansen nu wouw ze even gaan zitten.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:52 pm

Owen vertelde"Ik kan wel drinken, maar ik doe er niet aan, mijn vader was alcoholist na mijn moeder was overleden, en later is hij overleden aan alcohol vergiftiging, dus ik drink niet meer sinds ik dat weet. Ik haal wel even water voor ons." Hij stond op en haalde water dat hij aan Sheena gaf zelf had hij ook een glas.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:53 am

Jack trok zich werkelijk niks van iedereen en alles meer aan maar focuste zich alleen maar op zijn tegenstander. Hij moest toegeven dat hij al lichtjes beschonken was maar lichtjes beschonken, daar bleef het dan ook bij. Vlot schonk hij meerde glazen in maar nu met een nog sterkere drank. 'je mag je altijd nog terugtrekken als je wilt..' Een halve grijns vormde op zijn limpen toen hij dat vroeg.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 7:59 am

Rose schonk een glas bier voor zichzelf vol en ging aan de andere kant van de jongens zitten. Ze zende een klein onopvallend knippgje naar Aisha waar ze mee wilde zeggen 'gewoon doen.' Zelf had Rose geen zin meer in een wedstrijd, dan had ze gelijk aan het begin met ze mee moeten doen. Ze keek even met een uitdagende glimlach naar de jongens "Wat is de stand op dit moment?"
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 8:12 am

"Waarom zou ik?" Blade trok zijn wenkbrauw met een grijns op zijn gezicht op. "Ik kan nog wel even door" Hij pakte de fles met de sterkere drank, dezelfde die zijn tegenstander had gebruikt. Met een iets minder vaste hand dan eerst, wat vast door de eerdere glazen kwam, schonk hij zijn glas bij en dronk hem met een soepel gebaar. "Zo en nu jij" hij keek naar Jack, om een enig teken van zwakte of iets dergelijks te zien. Hij antwoordde niet op de vraag van het meisje dat vroeg of ze mee mocht doen.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 10:28 am

Aris klapte haar boek uiteindelijk dicht en stopte het terug in de tas. Darweimn kwam naar haar toe. "Aris, wat doe je hier?" vroeg hij. Aris keek hem verbaasd aan. "Hoe bedoel je?" "Je zit hier maar te lezen. je sluit je totaal af. Je hebt bondgenoten nodig. Ze moeten je niet vrezen.."
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 11:57 am

Sheena pakte het glas water aan dat Owen voor haar had gepakt en keek hem een beetje verontschuldigent aan. Ze bloosde. 'Zo bedoelde ik het niet.' Mompelde ze tegen hem en keek naar de grond. Aqua zat op haar schouder en keek haar aan. 'Niet treuren.' Mompelde hij in zijn eigentaaltje tegen haar, ze knikte er aaide met haar linkerhand, die ze nog vrij had, over zijn gezichtje.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:10 pm

"het geeft niet, het is wel prttig om over ze te praten, ookal heb ik ze nooit gekend. Heb jij je ouders eigenlijk nog?" Owen keek naar Sheena en hoopte dat hij haar niet op een zere plek raakte, omdat hij alleen intresse wilde tonen. Andrew plofte op zijn schoot omdat hij het vliegen beu was, hij keek rond en zag een groep mensen bij de bar, dus daar gebeurde iets. Hij vloog er nieuwschierig op af.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:11 pm

Kate ging op een kruk naast de jongens zitten en draaide een rondje. Even trok ze een wenkbrauw op. Ze negeerden hun en daar kon ze niet goed tegen. Ze keek van de een naar de ander die wat dronk. Ze zuchte en wou met haar ogen rollen, maar ze hield zich in. Ze keek even naar hun flessen die op de bar stonden. Een glimlachje verscheen op haar gezicht. Ze pakte de fles beet en dronk er een paar slokken uit totdat ze adem moest halen. Ze schoof de fles met sterke drank naar Jack en Blade toe. "Drink dan dit, dan word het wat spannender" zei ze.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:20 pm

Sheena glimlachtte licht en slikte. 'Nee, ik heb geen ouders meer, ik heb ook nooit echt goed gekent.' Zei ze en ze keek Owen aan. 'Daarin kan ik je best goed begrijpen.' Ze keek hem licht glimlachend aan. Ze zuchtte en ging op een stoeltje aan de kant zitten. Ze keek naar Owen en glimlachtte, zo in het licht van de lampen zag hij er extra leuk uit.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:27 pm

Rose keek naar de fles die Kate richting de jongens schoof "40% kijk maar uit dat ze straks niet inslaap vallen. Ik heb geen zin om ze zo meteen in een kruiwagen naar hun huis te brengen" zei ze met een ondeugende grijns op haar gezicht. Haar ogen vielen op de minstens al 15 lege flessen bier en nog een soort spul waar ze de naam niet van wist. Ze houden nog goed stand die 2, dacht Rose.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:29 pm

Andrew landde op de bar, die mensen die daar waren gingen vremd doen van dat water, dus dat was zeker slecht. Hij ging zitten en kijken, als het water slecht was, waarom dronken ze het dan?

"Het spijt me voor je van je ouders" Owen keek naar Sheena, ze zag er in dit licht erg leuk uit. "Gezien het ruit incident, verwacht ik dat je geen leuke jeugd hebt gehad, dus laat ik daar maar over ophouden. Weetje, mijn zus gaat over een paar weken trouwen, en komt deze week bij mijn huis op bezoek, en ik wil je graag aan haar voorstellen, dus kom je dan mee?"
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 8 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 8 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 8 of 14Go to page : Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: