Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next
AuthorMessage
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:52 pm

"Ja dat denk ik ook, dit is niet zoveel" Kate had jammer genoeg geen cd meegenomen van haar thuis. Daar had ze wel kasten vol met goede dansmuziek, die vooral van de beachclubs afkomstig waren. Ze keek op naar een meisje wat ze niet herkende. Er verscheen een grijns op haar gezicht. "Dus jij wilt ook wat te drinken en bent bereid om daar voor te dokken?" zei ze met nog steeds dezelfde grijns op haar gezicht. Dit meende ze niet helemaal. Ze keek even naar Aisha en haar broek. Die zag er mooi uit. "Heb jij geen cd ofzo bij je?" vroeg ze. Ze betrapte zichzelf erop dat ze nog steeds achter de bar stond inplaats van ervoor. In ieder geval kon ze zo goed tegenover met Aisha praten.


Last edited by Kate on Tue May 25, 2010 5:54 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:53 pm

"Die krachten zijn wel leuk hè?" zei Nova. "Ik zou er eigenlijk wel mee moeten gaan oefenen, nja... Morgen maar." Ze keek naar Aris en dacht even aan het praatprobleem, ze praatte toch het liefste zelf dus begon een verhaal op te hangen. "Nou ons dorp staat dus niet op de kaart want het ligt op het water-eh. Daar komt heel veel vis vandaan-eh." Toen keek ze weer naar Aris. Nova zuchtte. "Ik praat echt teveel,"zei ze verbaasd.

-------
Wahct, ik heb heel dat verhaal over haar dorp niet bij mijn wie ben jij geschreven... Embarassed
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:56 pm

Aris glimlachte. 'Dat valt reuze mee. Ik luister graag.' zei ze kort. Dat klopte wel. Ze was van weinig woorden. Er stil en vond het alleen nodig om wat te zeggen als ze dat nodig vond. Aris was nog best wel moe en moest die dag erna alweer om 11 uur op de stoep staan bij Jack. Ach ze wou het zelf, dacht ze maar.


___
Kga,,
Byezz lieve mensjes... Moet ik morgen weer een hele schooldag zonder Azulea...
Misschien tot morgen.. Als ik het red..
Oké lekker dramatisch..
Nu gewoon..
Tot ziens..
Of tot straks..


Last edited by Aris on Tue May 25, 2010 5:59 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:59 pm

Even dacht Aisha na , ze had haar tas bij en daar zat misschien wel een cd in . Ze pakte hem van onder haar stoel en ritse hem open . Toen pas zag ze Seyoung zitten . '' Ohw schatje toch , ik heb je er uren in laten zitten wat ben ik een slechte verzorger '' zei ze paniekerig . Het draakje keek haar met niet begrijpende ogen aan en opeens schoot ze in de lach , het zag er zo grappig uit . Ze pakte hem er zachtjes uit en zette hem op de grond . '' Zoek maar naar vriendjes '' zei ze zacht . '' Maar niet naar buiten gaan '' vervolgde ze . Het leek net of hij het begreep en dat hij knikte . Waggelend liep hij weg en een keer struikelde hij over zijn pootjes . Toen zocht ze verder in haar tas en vond een cd hoesje met verschillende kleuren erop ' DanceSongs ' stond er op . '' Ik heb deze alleen bij me '' . Ze liet de cd zien en keek er bekritizerend naar . Er stonden best wel leuke nummers op .
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 5:59 pm

Rose wilde net van achter de bar wegstappen toen ze merkte dat er beweging kwam in de 2 jongens die hoogstwaarschijnlijk ook wat wilde drinken. Dus bleef ze geduldig staan, ondertussen schonk ze nog wel wat te drinken voor zichzelf in. Rose draaide zich richting Kate die ook achter de bar stond, ze lachte inwendig toen ze hoorde wat ze zei. Eigenlijk wilde ze er wat van zeggen, maar toen zag ze aan kate dat het niet serieus bedoeld was liet ze het maar. Sheena zou het zelf ook wel doorhebben waarschijnlijk.
Back to top Go down
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:02 pm

"Oh... "zei Nova verbaasd. "Nou, verder heb ik eigenlijk niets zinnigs te vertellen, wel onzinnige dingen, maar die zijn doelloos en... Wil je wat drinken-eh?" Ze was weer op een ander onderwerp geslagen en was bij die laatste zin opgesprongen. Zodat Malaika blazend als een kat van haar schoot was gesprongen. Memo was weer verdwenen om de snacks aan te vallen maar dat vond Nova toch onbelangrijk. "Wat wil je?" Ze keek glimlachend naar Aris.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:03 pm

Akira sloop langzaam de schuur in, en keek even rond. Ze was helemaal vergeten dat er nog een feest vanavond was. Maarja ze wouw wel weer graag komen en iedereen nog eens zien. Ze deed net alsof ze al de hele tijd hier was en liep gewoon heel rustig rond. Ze keek even rond bij wie ze kon gaan staan. Ze liep maar richting de bar daar stonden toch de meeste mensen. 'Haai' Zei ze gewoon in het algemeen.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:07 pm

Kate keek even naar het draakje van Aisha. Ze glimlachte en griste de cd uit Aisha haar handen om hem beter te bekijken. Even besefte ze dat dit misschien onbeleefd over zou komen. Maar ze dacht de cd te herkennen en daarom pakte ze hem uit haar handen. Ze glimlachte nog eens bij het zien van de cd en de liedjes. "Die heb ik ook, laten we die gaan draaien hiero" zei ze en ze gaf hem weer terug aan Aisha. Ze was wel in de stemming om te gaan dansen. Haar handen pakten haar cocktail en ze dronk het laatste bodempje op.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:09 pm

In een slok dronk Aisha haar laatste beetje op en liep naar de cd-speler . Ze zette de muziek uit stopte daarnaar meteen haar cd erin . Ze starte hem en keek op de achterkant wat het eerste nummer was , een swing nummer precies wat ze nodig had . Ze ging alvast op de dansvloer staan en begon met vloeibare heupbewegingen te dansen , oftewel te buikdansen/ bubbeling dansen .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:12 pm

Sheena trok haar wenkbrauwen langzaam op. Ze hoefde geen drinken meer en voelde zich een beetje duizelig. Aqua keek over haar schouder naar alle mensjes en keek daarna naar haar. 'Er zitten een paar leuke mensen tussen, maar ook een paar die ik niet zo mag.' Zei hij zachtjes, zijn ogen bleven op een paar mensen rusten. Sheena glimlachtte. 'Ik mag iedereen wel.' Fluisterde ze terug. 'Alleen ik ken die jongens niet zo goed.' Mompelde ze er achteraan. En ze keek nieuwsgierig naar de jongens.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:15 pm

Ahw damn ik moet weg , het feestje was net op gang XDD
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:16 pm

Kate had zich verder niks aangetrokken van het meisje wat haar om een mixdrankje had gevraagd en was achter Aisha naar de dansvloer vertrokken. Ze floot even tussen haar vingers, wat een soort van compliment was voor Aisha haar mooie danskunsten. Zelf had ze een heel andere dansstijl, een soort moderne hiphop, maar ze danste met Aisha haar danssoort mee. Ze vond het erg leuk om te doen, ookal wist ze dat Aisha het beter kon, wat niet meer dan logisch was.

--
doei Wink
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:46 pm

Rose wachte ongeduldig op de jongens die ook aanstalten hadden gemaakt om wat te drinken te halen. Eigenlijk wilde Rose ook richting de dansvloer, dat was eigenlijk wel iets waar ze zin in had. Al was dit niet haar soort muziek. Rose was meer van de samba en dace muziek, niet van de buikdans soort. Rose schonk nog wat voor haar zelf in en klokte het glas in 1 keer achter over. 2 biertjes, dat moest genoeg zijn voor het begin van de avond.
-
ik kijk ondertussen NCIS dus reageer traag
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 6:58 pm

Akira keek naar de meiden op de dansvloer, ze moest er niet aan denken als ze ook ging dansen. Waarschijnlijk struikelde ze dan alleen maar over haar eigen voeten zoals ze wel vaker deed. Ze keek naar het meisje achter de bar. En zag dat het Rose was. 'Hoi Rose hoe is ie?'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeTue May 25, 2010 7:58 pm

Aris keek Nova aan. 'Als ze wijn hebben graag een rood wijntje. Maar zal ik anders meelopen?' vroeg Aris vriendelijk. Het was zo wie vriendelijk tegen haar was kreeg vriendelijkheid terug. Al wantrouwde ze natuurlijk iedereen. Ook al was die persoon nog zo aardig.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 4:10 am

Aisha glimlachte naar Kate , het was altijd leuk om samen te dansen . Met dezelfe heupbewegingen zakte ze naar de grond en ze kwam met haar kont omhoog naar boven . Dit nummer was wel een beetje voor deze dans maar natuurlijk kon ze ook andere dansen , ze hield niet van eenzijdigheid.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:32 am

Kate glimlachte terug en keek even om zich heen. Het kon haar niet veel schelen dat zij de enige waren die aan het dansen waren maar het was nog leuker met een grote groep. Ze gebaarde Rose en Akira bij de bar om ook mee te komen. Ze keek even naar Aisha haar heupwiegende bewegingne en deed ze na. Als je dit lang zou doen zou je vast heel moe worden. Toen ze hoorde dat het nummer afliep wachtte ze even tot een ander nummer. Dit viel haar meer in de smaak. Ze begon haar eigen danssoort meer te dansen.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:33 am

Rose gebaarde naar de 2 jongens "willen jullie nog wat drinken of hoe zit het?" vroeg ze een beetje ongeduldig. Rose had er genoeg van om steeds achter de bar te staan, eigenlijk had ze een bordje mee moeten nemen waarop stond 'zelfbediening.' Van onder haalde Rose wat flessen en glazen en zette die op de bar zodat iedereen zomteen zelf kon pakken.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:35 am

Leia keek rond. Ondertussen was er een jongen bij gekomen, en die was niet al te leljk. Verder waren er een paar meiden begonnen met dansen. Ze kon zelf niet dansen, dus deed maar niet mee. Kira keek haar aan met een "mag ik alsjeblijft uit mijn kom want ik wil meefeesten"-blik dus liet ze haar eruit.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:37 am

Jack glimlachte breed naar Blade. Dus hij was een drinker zo te horen? Mooi zo. Vlotjes sloeg hij zijn arm rond Blade zijn nek en trok hem dichter naar hem toe. 'waarom houden we geen weddeschap? Om te zien wie het meeste naar binnen kan krijgen.' Hij grijnsde spontaan bij de gedachte dat hij altijd won bij zijn zakenpartners en die konden zeker wat flink op. Dus Blade zou geen schijn van kans krijgen, dacht hij.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:45 am

Kira wagelde naar de dansende meisjes. Ze dacht "dat ziet er leuk uit"en begon mee te dansen, wat er erg komisch uit zag. Een buikdansende babydraak is niet iets dat je iedere dag ziet, dus Leia schoot in de lach.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:55 am

"Je weet wat je zegt, he" zei Blade stoer. "Kom maar op" Van binnen fronste Blade, hij dronk wel veel maar na een stuk of 10 biertjes werd hij toch wel dronken. Maar Blade zou Blade niet zijn als hij deze weddenschap niet aannam.
-
heel kort moet nar school >.<
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 10:33 am

'zo mag ik het horen' Met een charmante glimlach richte hij zich naar Rose. '30 biertjes' Alsof het niks was had hij het aan haar gevraagd. 'elk 15 om mee te beginnen, deal?'

(kort, kmoe na bijles)
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 11:57 am

Natas keek naar de mensen die dansde. ´´Zullen wij dalijk ook mee doen´´ vroeg Natas aan Max. Max keek op en knikte. ´´Eerst nog wat te drinken´´ zei Natas met een glimlach en ze liep naar de bar toe. Ze zag daar twee jongens die veel bier bestelde. Natas zuchte hard en schonk toen nog een glas water in.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitimeWed May 26, 2010 1:34 pm

Sheena stond nog bij het barretje en zag de twee jongens aan komen lopen. Zoveel bier? Ze trok één wenkbrauw iets hoger op maar liet hem daarna zakken en lachtte zachtjes. Ze voelde de maat van de muziek. Buikdans was niet echt haar ding, ze was meer van de soul, hiphop en rustigere nummers. Toch vond ze de sfeer wel leuk en begon een beetje te dansen. Aqua zat nu op haar schouder en tuurde naar alle mensen, hij glimlachtte bij het zien dat ze dansde.
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 4 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: