Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De straten van Yuka

Go down 
+11
Leonardo
Jack
Aisha .
Akira
Aris
Sheena Sumé
Nova
Leia
Kate
natas
Rose
15 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 10:29 am

Ryan liep naast Kate en wilde dat hij haar nu op straat in zijn armen kon houden en kussen. Om zijn gevoelens voor haar te verbergen keek hij rond en probeerde erachter te komen waar ze waren. hij vroeg hij nieuwsgierig:'wat wil je eigenlijk gaan doen en waar wil je heen?'
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 1:17 pm

Die vraag had Kate al van mijlen ver aan zien komen. Wie zou dat nou niet vragen? Ze wist even niet het antwoord en begon snel een paar dingen te verzinnen. "Ik moet nog even naar de bakkerij om te vragen wanneer ik mijn salaris krijg en dan ga ik misschien nog naar een paar winkeltjes" zei ze terwijl ze tegelijkertijd om zich heen keek om te zien waar ze zich bevonden.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:19 pm

'oh oke, dan blijf ik nog wel even meelopen.' Zei ryan. Hij dacht dat ook al zou Kate naar de noordpool willen gaan, hij nog met haar mee zou lopen. Hij was veels te blij dat hij nog even bij haar kon zijn. Altijd als hij een meisje leuk vond vroeg hij zich af:'waarom eigenlijk?' Hij dacht na en keek naar haar en glimlachte. Hij vond haar ogen zo mooi, ze hadden verschillende tinten groen en sprankelde alsof er duizenden sterren in stonden. Ook vond hij dat ze altijd zo vrolijk en lief was. hij bleef even naar haar kijken en glimlachte nog breder.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 3:46 pm

"Oke" zei Kate om maar wat te zeggen. Kate keek naar een paar mensen die hier en daar hand en hand liepen. Dat haar glimlachen. Ze sloeg een straatje in en keek even naar Ryan of hij haar nog volgde. "Wat lach jij?" vroeg ze lachend.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:38 pm

- nieuw

Sheena liep stapje voor stapje met haar blote voeten over de koude straattegels. Het was aan het schemeren en de straatverlichting was aan. Ze was net wat gaan drinken en liep nu terug naar huis. Ze gaapte, ze was eigenlijk best wel moe, na zo'n lange dag. Aqua lag in haar tas te slapen, hij was te groot voor haar capuchon en ook wel zwaar voor in haar tas, maar het moest maar. Ze liep langzaam verder.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:41 pm

Leonardo rende snel door de straten en zijn jasje volgde hem in de wind. Hij zag niet echt waar hij liep door de haren voor zijn ogen maar hij moest snel naar huis want een paar gekke lui zaten achter hem aan. Plots botste hij ergens tegenop en viel op de grond.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:45 pm

Sheena keek geschrokken op en voelde een harde klap. Ze viel op de grond en haar tas, met Aqua erin, viel ook. Ze zag beweging in de tas. 'Aqua, hou je gedeist.' Mompelde ze geluidloos. Toen pas keek ze naar degene die tegen haar was opgebotst. Ze kon het niet laten om haar wenkbrauw op te trekken, maar toch herkende ze hem ergens van. 'Sorry.' Fluisterde ze toen en keek met een rood hoofd naar beneden, hoe kon ze nou zo klunzig zijn?
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:48 pm

Leonardo was al snel opgestaan en stak zijn hand uit om haar te helpen. 'Nee, ik moet sorry zeggen. Ik rende als een gek rond en zag niet waar ik liep. Gaat het wel? Heb je ergens pijn?' vroeg hij misschien iets bezorgder dan bij hem paste aan haar. Hij hield er niet zo van om mensen pijn te doen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:53 pm

Sheena toverde een klein pijnlijk glimlachje tevoorschijn en pakte zijn hand aan om overeind gehezen te worden. 'Dat pijn valt wel mee, dank je.' Zei ze vriendelijk en pakte snel haar tas op, ze maakte zich meer zorgen om Aqua, die had al last van zijn pootje. De tas bewoog en ze hoorde klagelijk gemompel van Aqua, dat gedempt werd door de stof van de tas. Sheena glimlachte onzeker. 'Umh.. had je haast?' Vroeg ze om het gemompel te onderdrukken.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:58 pm

Leonardo knikte. 'Ja, ik werd, word, achterna gezeten door een stelletje bullebakken die op mijn geld uit zijn denk ik. Hadden ze beter iemand anders kunnen kiezen want zo rijk ben ik niet. Maar nogmaals mijn excuses!'zei hij tegen haar. Toen pas viel zijn oog op de tas die leek te bewegen. Maar hij liet het maar even voor wat het was. Binnensmond mompelde hij een wens 'Was ik nu ook maar immuun voor klappen en niet alleen magie' Pas nadat hij het zei realiseerde hij was hij had gezegd.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:14 pm

Sheena keek hem met een scheef gezicht aan, hoorde ze nou iets over imuum zijn voor magie? Naja, ze had het vast verkeert verstaan. 'Ik denk niet dat ze nu nog achter je aankomen, ik zie en hoor niemand.' Zei ze terwijl ze om zich heen keek. Ze keek Leonardo onderzoekend aan. 'Hé, heb ik jou niet eerder gezien?' Vroeg ze.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:30 pm

Leonardo leek haar ook ergens van te herkken. Plots, wist hij het. 'Van de handwerk winkel!' zei hij tegen haar. 'Leia hielp jou!' Leonardo glimlachte naar Sheena. Hij dacht al dat hij dat blauwe haar eerder had gezien. Hij grijnste.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 5:56 am

Sheena glimlachte dat Leonardo zo opgewekt deed. 'Ja, inderdaad.' Zei ze en trok een scheve glimlach. 'Hoe heet je?' Vroeg ze nieuwsgierig, omdat ze zijn naam nog niet wist. In haar tas werd weer bewogen, maar nu vond ze het niet erg. Ze wist dat hij een van de strijders was. Dus hij had zelf ook een draakje. Ze keek hem vrolijk aan.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 6:26 am

'oh eeh.....'Ryan bloosde.'gewoon eehh....' hij wist even niks te zeggen. Hij keek maar vlug even de straat rond en zag ook de mensen die hand in hand liepen die Kate had gezien. Wat zou hij dat graag bij haar doen, maar hij durfde niet goed. Hij wist niet eens of zij hem leuk vond. Om van onderwerp te veranderen zei Ryan:'gaan we eerst naar de bakker of wil je eerst naar die andere winkeltjes?'
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 8:38 am

Kate wuifde even met haar hand dat ze het had bedoeld als grapje. Ze keek om zich heen en zag dat ze al bijna bij de bakker waren. Nu moest ze er wel heen gaan ook al was ze dat eerst niet van plan geweest. Ze slikte even onopgemerkt en vroeg zichzelf af waarom ze uberhaupt toe stond dat Ryan met haar mee zou lopen, ookal vond ze het wel gezellig. "Ehh.. naar de bakker, dat is het dichste bij" zei ze en ze keek even om zich heen.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:08 pm

"Mijn naam is Leonardo Felix, en de jouwe en van jouw metgezel?' vroeg hij aan haar, met een glimlach. Hij was opgelucht dat hij hier was en die bendeleden weg waren. Hij hield er niet van als ze hem zochten, maar hij wist waarom.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:12 pm

Sheena glimlachte naar Leonardo. 'Ik ben Sheena en hier in mijn tas zit Aqua.' Zei ze en ze opende de rits van haar tas. Aqua deed zijn koppie chagerijnig uit de tas, hij vond dat vallen niet echt leuk. Hij keek Leonardo even aan en knikte vlug naar hem, voordat hij de tas weer in dook om zich te verschuilen. Sheena zuchtte en schudde haar hoofd.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 2:58 pm

'Zeg Aqua, Het spijt me van dat geval, het was niet mijn bedoeling.'zei Leonardo vriendelijk tegen hem voor hij zich weer op Sheen richtte. 'Leuke naam Sheena.' zei Leonardo tegen haar met een glimlach. Hij was in een goede bui, wat hij meestal was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:02 pm

Sheena glimlachte. 'Dank je.' Zei ze gemeent en Aqua stak zijn koppie weer uit de tas en knikte met een klein glimlachje naar Leonardo. Aqua was gewoon moe van de hele dag omdat ze hadden getraint. Sheena keek Leonardo aan. 'Geen draakje bij je?' Vroeg ze opgewekt, maar wel gedempt, zodat niet de hele straat het zou horen.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:08 pm

Leonardo glimlachte. 'Nee, Thoorn ligt thuis uit te slapen, Veve let op hem.' zei hij vrolijk. Hij hoopte dat alles goed zou zijn met beiden en dat niet zijn hele huis was afgebroken. Hij keek even naar Sheena, ze zag er , vond hij, wel als een strijderuit.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:09 pm

Ryan was blij dat kate het als grapje bedoelt had. 'oke' zei hij. 'Ryan dacht even na over de dingen die hij nog moest doen thuis. Hij moest nog een paar stallen uitmesten, een paar paarden trainen en hij wilde eigenlijk nog een paar kledingstukken maken voor zijn kledinglijn. Hij besloot toen dat het misschien beter was om naar huis te gaan, ook al bleef hij liever bij Kate. 'eeeh.... Kate? Vind je het heel erg als ik al naar huis ga, want ik moet nog heel wat dingen doen voordat het donker is.' vroeg Ryan voorzichtig aan haar.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:11 pm

'Oke.' Zei Sheena en glimlachte. 'Tja, dat is misschien beter, maar Aqua wou perse mee, maar hij word de laatste tijd nogal groter en zwaarder, ik ben bang dat hij over een tijdje niet meer in mijn tas past.' Zei ze en ze haalde haar schouders op. 'Hij begint zelfs al te verkleuren.' Voegde ze eraan toe, nu met een beetje trotse toon in haar stem.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:13 pm

'Dat is cool zeg! Thoorn zal altijd wel klein blijven, nu past hij nog in mijn brostzak, maar bijne niet meer. Moet bijna overgaan op een tas.' zei hij grijnzend. Hij vond het aan de ene kant wel jammer dat hij zo laat pas de brief had gelezen, daardoor duurde alles veel langer.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:26 pm

Sheena grijnsde. 'Aqua moet uiteindelijk wit worden heb ik een keer gelezen.' Zei ze en zette de tas zachtjes op de grond neer, omdat hij best wel zwaar werd. Ze ging weer recht staan en keek Leonardo aan. 'Wat is Thoorn voor een draakje?' Vroeg ze geintresseert.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 3:28 pm

Sorry, maar ik post even met Aris.. Sorry :S
_____

Leonardo glimlachtte. 'Een aardedraak. Maar van het kleinste soort. Uiteindelijk wordt hij felgroen.' zei Leonardo tegen Sheena. Hij wist niet veel van draken maar had het net als Sheena opgezoht en gelezen. Hij moest er toch iets van weten.
Back to top Go down
Sponsored content





De straten van Yuka - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De straten van Yuka   De straten van Yuka - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De straten van Yuka
Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Belangrijk: Yuka
» De daken van Yuka
» De achterbuurt van Yuka : Black mamba .

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: