Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het duistere meer.

Go down 
+6
Kate
Aisha .
Jack
Rose
Nova
Sheena Sumé
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:42 pm

- nieuw

Sheena liep langzaam het veld op. Ze was hier al eerder geweest, bij dit meer. Ze vond het hier best wel griezelig, maar het sprak haar ook wel aan. Het was erg rustig en ze kon hier op haar gemak zitten. Ze liep naar het meer terwijl Aqua naast haar huppelde. Ze ging net als de vorige keer aan de rand zitten, maar nu aan de andere kant, zodat ze uitzicht over de bomen zou hebben. De vorige keer zag ze een schaduw van iemand, maar ze wist niet zeker of het haar verbeelding was.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:50 pm

new
---
Kate liep over een weide naar het duistere meer. Ze vond het een mooie plek en had het in haar geheugen opgeslagen. Ze was van plan om er vaker te komen en was met Cherr naar het meer gegaan. Het leek haar wel veilig om met een draakje naar het meer te gaan, veel mensen waren er toch niet. Het enige geluid wat Kate hoorde waren een paar krakende takken en de suizende wind. Ze kwam dichterbij het meer.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 5:55 pm

Aisha kwam rustig aangelopen . Ze dacht dat hier meer rust zijn als bij het schaduwenmeer . Dit was dan wel griezelig , juist omdat er niemand was maar , iets in Aisha zei dat het hier fijner was als daar . Nog half in gedachte ging ze bij het meer zitten . Vandaag zou ze erop letten of ze iemand zag , het incident met Rose was haar nog bij gebleven en als dat was moest ze natuurlijk met een paar strijders komen. Misschien was het een volgeling van Darken .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:03 pm

Sheena rilde en Aqua ging naast haar zitten. Sheena deed haar bijna altijd blote voeten langzaam in het koude water en glimlachte. Dit voelde best wel goed, ze had allang geen water meer gevoelt. Voor de zekerheid pakte ze haar stok en legde die op haar schoot neer, voor het geval dat. Ze begon om zich heen te kijken en zag iemand zitten, maar het was niet helemaal duidelijk wie het was.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 6:11 am

Zachtjes neuriede Aisha een liedje . Dit hielp haar altijd ontspannen . Ze keek over het gladde meer heen en zag een schim zitten . Het gestalte leek niet op die van de man die ze eerst zag . Het leek eerder op een vrouwelijk . Toen ze een schim van een kleiner beest erbij zag wist ze dat het een van de strijders was , alleen niet wie .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 7:02 am

Sheena trok langzaam haar wenkbrauwen op. Degene die daar zat keek op dit moment ook naar haar en ze maakte haar ogen tot spleetjes. Ze vertrouwde het niet helemaal. Maar diegene had iets vertrouws. Ze keek met een scheef gezicht naar degene die het was en toen wist ze het. Aisha!, het was best wel duidelijk.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 4:24 pm

Een voor een trok Aisha grassprietjes uit de grond . Het was doelloos maar het gaf een fijn gevoel waardoor ze na kon denken . Haar aandacht was nietmeer gericht op de schim , het was een strijder dus was het ook niet meer belangerijk . Ze was allang blij dat het geen vijand was .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 4:47 pm

Aqua leek Aisha ook te herkennen. Aqua, die wittig was en niet meer blauw, ook was hij veel groter. Hij sloeg zijn vleugels uit en vloog laag over het water. Hij kon nog niet erg hoog maar als ze meer zouden trainen vast wel. Hij zou niet te dicht bij Aisha gaan, anders liet hij haar misschien schrikken. Sheena stond op en keek goed hoe Aqua vloog, misschien ging er iets mis en dan kon zij hem helpen. Ze keek naar Aisha, maar die werd volgens haar niet echt gestoort.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 4:53 pm

Aisha keek naar het water waar nu wel beweging in zat . Ze leek op te schrikken uit haar droom en keek waar het door kwam . Nogsteeds dromerig keek ze naar waar het vandaan kwam , een draakje , weer niets bijzonders. Tenminste , voor haar .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 4:59 pm

Sheena stond op en begon een water bol te sturen wat nu bijna zonder problemen ging. Aqua scheerde over het water en keerde om om weer naar Sheena te gaan. Naast haar maakte hij een landing waar hij bijna viel, omdat hij zijn evenwicht verloor. Sheena liet de bol gaan en besloot Aisha maar even te begroeten. Ze liep om het meer heen richting Aisha.

--
nog 1 bericht,
moet ik net gaan xd
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 5:04 pm

Aisha zag de gestalte opstaan en haar kant oplopen . Hoe dichterbij ze kwam hoe beter ze haar gezicht kon zien . Sheena ! Het blauwe haar leek perfect te vallen en vrolijk zwaaide ze . Het eerste meisje wat ze leerde kennen . ' Hee ' riep ze toen Sheena binnen hoorbereik was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:13 pm

Sheena glimlachte toen ze merkte dat Aisha haar herkende en liep verder. 'Hé, Aisha.' Zei ze en ze ging bij Aisha zitten. 'Alles goed?' Vroeg ze. Ze had Aisha al een tijdje niet meer gesproken en vroeg zich af hoe het met haar ging. Met een lieve glimlach om haar lippen keek ze Aisha aan. Aqua kwam vlak over het water aangevlogen en landde naast Sheena, nu beter en minder wankelend dan de vorige landing.

--
Yeaah, 400 berichten Very Happy
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:15 pm

'Jahoor ' zei ze vrolijk . met een korte beweging haalde ze haar hand door haar haren en bekeek haar van top tot teen .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:17 pm

'Dat is mooi.' Zei Sheena bevestigent en ze aaide de grote Aqua even over zijn hoofd. Ze keek weer met een glimlach naar Aisha. 'Alles goed met je krachten? Nieuwe dingen ontdekt?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze vond Aisha eigenlijk altijd al aardig, maar ze hadden jammer genoeg weinig contact gehad.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:21 pm

' Uhmm , ik kan metaal bollen maken , water bollen , water tengels en allemaal wat jij kan , denk ik ' somde ze op . Haar ogen zagen er vermoeid uit maar dat probeerde ze te verbergen met een vrolijke glimlach . De laatste tiujd dacht ze alleen maar aan haar vader en moeder. Wat die deden en waarom . Ze had een gevoel dat ze anders was dan de rest .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:26 pm

Sheena knikte. 'Ja, dat kan ik ook, maar ik ben nog niet zo goed met vechten.' Gaf ze eerlijk toe. Ze bekeek Aisha even goed, ze zag er moe uit, maar misschien kwam dat door al het werken met hun krachten. Ze glimlachte half en keek naar het blinkende water onder haar voeten. Ze zuchtte en ging met haar tenen zachtjes door het water. 'Ik heb je lang niet gesproken, best jammer eigenlijk.' Ze kon de teleurstelling in haar stem niet helemaal onderdrukken.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:29 pm

Glimlachend keek ze haar aan . ' dat is ook jammer , maar ik denk dat dit een tijd zo door blijft gaan ' ze had een gevoel dat ze moest vertellen wat ze van plan was , aan iemand , aan Sheena . Zij was betrouwbaar .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:33 pm

Sheena knikte bedachtzaam en keek Aisha met een kleine glimlach aan. Ze kon niet meer ontkennen dat ze haar weldegelijk gemist had. 'We zijn vriendinnen toch?' Vroeg ze met een onzeker glimlachje. Aisha was aardig, ze had het altijd al met haar kunnen vinden. Aqua ging bij de twee meisjes liggen en sloot zijn ogen. Maar stiekem luisterde hij mee.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 6:35 pm

' Natuurlijk ' een waterige glimlach verscheen op haar gezicht . ' Maar ik heb reuze stress , vraag aan Aris waarom oke? ' vroeg ze terwijl ze de hand vastpakte . ' Ik denk dat ik een tijdje in het bos ga wonen in Ashtar , op een plek waar niemand komt ' .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 7:09 pm

Sheena keek haar geschrokken en wou vragen waarom. 'Maar.. maar Aisha, waarom dan?' Zei ze zacht, ze kon het niet laten, ze moest het weten en ze gaf Aisha een kneepje in haar hand. 'De strijders, je draakje, alles, we hebben jou echt nodig, ik heb je nodig.' Fluisterde ze met trillerige stem en keek Aisha aan.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 7:29 pm

' Ik heb gewoon stress..door mijn verleden , Darken Ralp staat dicht bij mijn familie om het zo te zeggen ' haar stem leek steeds meer te verzwakken. ' Misschien kom ik later nog , ik heb gewoon tijd nodig om na te denken , over alles.. ' een harde snik verliet haar keel en met waterige ogen keek ze haar aan .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 7:50 pm

Sheena kon haar tranen niet in houden en er liepen tranen over haar wangen, geluidloos, maar ze waren er wel. 'Aisha..' Fluisterde ze en keek haar met betraande ogen aan. 'Je moet weten dat ik er voor je zal zijn, als je..' Ze slikte even. 'Als je iemand nodig heb kan je altijd bij mij terecht.' Maakte ze haar zin af. 'Maar weet ook dat ik je heel erg zal missen.' Zei ze er met schorre stem achterna.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:33 am

Langzaan knikte ze . ' Zal ik doen , maar ik zie dit als mijn missie ' zei ze met dezelfde zachte stem terwijl ze haar ogen afwende . Blade . Ging er door haar heen . Met grote schrikogen beet ze op haar lip . Hij zou haar zeker vergeten . Wat boeide dat , dat zou toch allang gebeuren .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:56 am

Sheena knikte en had nogsteeds Aisha's hand vast, ze wilde haar ook niet loslaten. Ze zou haar echt heel erg gaan missen. Ze keek naar het water en veegde met haar andere hand haar tranen weg. Aqua had het hele gesprek gevolgt en ging tussen de twee meiden in zitten. Hij keek hun allebei met lieve puppyogen aan en probeerde hun te troosten. Sheena glimlachte.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 7:59 am

Aisha keek Sheena weer recht in haar ogen aan en pakt haar andere hand ook vast . ' Zeg tegen iedereen die ik lief heb dat ik een tijdje weg ben , gewoon om de rust in mezelf te vinden ' zei ze terwijl ze haar ogen gericht op haar bleef houden . Dit was belangerijk voor haar , heel zelfs .
Back to top Go down
Sponsored content





Het duistere meer. - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het duistere meer.   Het duistere meer. - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het duistere meer.
Back to top 
Page 3 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: