Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Leia's boomhuis

Go down 
+4
Vashti
Akira
Iyona Taroné
Leia
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:25 pm

Leia gebruikte de regen om zich naar het balkon te tillen. "Niet nodig" zei ze met een grijns, ze liep naar binnen, en liep haar naaiatelier in. Ze kwam terug met een paar kussens die ze in de stoel en op de bank legde.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:28 pm

Gavril liep achter Leia aan naar binnen. Hij vond het een mooi huisje en hij zag dat Deloi zich alweer aan het vermaken was. Het draakje renden heen en weer, overal naar kijkend. Toen rende hij naar Kira en zei "Je mooi huisje heb." Gavril ging in een stoel zitten en zorgde ervoor dat zijn shirt ergens kon opdrogen. Zijn broek was bijna droog, maar dat kwam ook omdat hij droge aarde eroverheen had laten gaan, die het water hadden opgezogen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:31 pm

Leia gaf Deloi een klopje op zijn hoofd en haalde in een keer al het water uit Gavrils kleding. "Scheelt tijd" zei ze met een grijns, ze haarde wat cake uit de keuken, en zette het op tafel. Kira stak er een in haar mond
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:38 pm

"Bedankt." zei Gavril blij. Hij trok snel zijn shirt aan en borg het dekentje weer op. "Dat zit wat fijner." Hij pakte ook een plak cake en zei "Mm, lekker." Deloi rende naar de cake, maar pakte voorzichtig een plakje. Dat at hij langzaam op terwijl hij van de smaak genoot. Toen het op was keek hij sip naar Gavril, die begon te lachen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:50 pm

"Pak zo veel je wilt hoor" zei leia met een glimlach, ze ging zitten , en zette kira op haar schoot. Ze aaide haar over har hoofdje, en stuurde een kom water naar haa toe, ze zette Kira in de kom "anders droog je nog uit" zei ze

Sh*t moet stoppen en mag waarschijnlijk vandaag niet meer.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:59 pm

Doei

Deloi keek blij op terwijl hij nog een plak cake pakte. "Bedankt." zei hij glimlachend. Gavril had zijn stuk ook op, maar had genoeg gegeten. Hij ging goed zitten en deed zijn ogen een beetje dicht. Het werd donkerder en het ging harder regenen. "Blijkbaar ben ik hier opgesloten." zei hij zonder zijn ogen open te doen. Hij pakte zijn staf en maakte een klein lichtje.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 1:03 pm

Leia glimlachte, "Ik kan je altijd nog naar huis brengen" zei ze met een grijns "Ik kan het water weg sturen". Kira zat in haar kom, en klom uit de kom, ze gaf een kletsnatte knuffel aan Deloi. En grijnsde, toen tende ze naar het naaiatelier "KOM".


jippie ik heb uitstel van executie
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 1:55 pm

Deloi werd een beetje overdonderd door de knuffel van Kira, maar rende toen achter haar aan nadat hij zijn plak cake had opgegeten. Toen hij in het atelier kwam keek hij even rond en vroeg "Wat gaat er nu gebeuren?"
Gavril grijnsde. "Ja, dat kan." zei hij. "Maar ik vind het niet erg, net zoals mijn familie. Sommige zijn wel vaker weg, en we maken ons nooit zorgen."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 1:46 pm

Kira glimlachte mysterieus, en opende een grote kist die een kleine doorgang gaf. "Komme mee" zei ze, en ze kroop erdoor naar een kleine ruimte in de boom, helemaal vol draken kostuums. "Jij vriend" zei ze "jij eentje moge hebbe" zei ze, en ze keek hem vragend aan

Max, Kyon word zo geopend
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 1:49 pm

Ik las het Very Happy maar het is al half vier geweest Surprised

Deloi ging achter Kira aan. Hij zag de kostuums en keek zijn ogen uit. "Prachtig zijn." zei hij. Hij keek in het rond en zag een konijnenkostuum. Hij vond het erg op Mim lijken, dus trok hij het aan en bekeek zichzelf in de spiegel. "Dit leuk zijn." zei hij grijnzend. "Mogen ik het zien laten aan Gavril?" Hij stond te stuiteren van opwinding, want Gavril zou de lol er ook wel van in zien.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 2:28 pm

Kira knikte en schoot in een vissen kostuum. Als een vis op het droge ging ze weer terug naar de woonkamer. Ze doog in de vissekom, en aleen als je het wist kon je nog net zien dat het een draak was.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 2:40 pm

Deloi stoof de kamer binnen en ging op Gavril's schoot zitten. Die schrok zich rot, maar zag dat het Deloi was. "Heey Imi-Mim." zei Gavril grijnzend. Deloi liet zijn tanden zien en zei "Ik lijken er net op, toch?" Gavril knikte. Hij draaide het draakje om en zei tegen Leia "Zie hier een imitatie van mijn zusjes moord-konijntje."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 2:42 pm

Leia schoot in de lach, en kira deed een goudvis imitatie, inclusief domme blik. "ik heb hier anders een kanibalistische goudvis" zei ze met een grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 2:57 pm

Gavril lachte. "Nou, dat is beter als een konijn wat met een dode beer aan komt lopen." zei hij serieus. Hij had het al zo vaak gezien dat het hem niet meer verbaasde. Mimmy was een deel van de familie geworden, net zoals de draakjes. Deloi liet zijn tanden zien en zei toen "Mim ook heb zulke tanden."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:05 pm

Leia keek een beetje apart "Meen je dat nou?" vroeg ze, een beetje dom, want dat kon ze ookvan zijn aura aflezen. Kira stak haar hoofd uit de kom en keek aandachtig naar Delois mimmy imitatie. Ze hield haar koppie schuin, waardoor ze er heel schattig uit zag.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:11 pm

"Nee, dat is een verzinsel." zei Gavril ongeloofwaardig. "Het beest komt alleen met eekhoorntjes thuis als je dat graag wilt. En ze is behoorlijk aggressief." Hij grijnsde. "Dus, wat wordt het? Beer of eekhoorn?" Deloi rende naar Kira toe en zei grijnzend "Ik konijn-moord zijn." Hij liet zijn tanden weer zien en maakte een paar schrikgeluidjes.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:20 pm

Kira maakte grijnzend een salto, en gaf Deloi een tikje op zijn hoofd met haar natte staart. Leia grijnsde "Ik hoop het konijn, maar je aura bij die opmerkingen schreeuwt dat de beer de waarheid is." zei ze met een grijns
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:29 pm

Gavril glimlachde. "Ach, je ziet het zelf wel als je bij ons langs komt en Mim net terugkomt van jagen." Hij dronk nog wat van zijn drinken en keek naar Deloi en Kira. Deloi was een beetje verbaasd om de tik, maar ging dood liggen zodat het leek alsof Kira Mimmy had verslagen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 3:52 pm

Kira begon te lachen, en sprong uit de kom, en pakte Deloi beet, met wat moeite kreeg ze hem in de kom, en hield hem met haar staart net bovenwater. Ze grijnsde, en riep "Deloi, ik zou wakker worden tenzij je wil zwemmen" zei ze met een grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 4:00 pm

Deloi deed een oog open en zei "Ik zijn al wakker." Gavril moest lachen om wat Kira deed en zei "Goed geintje." Hij pakte nog een plakje cake en begon daaraan te knabbelen. Hij wist niet wat hij anders moest doen. Deloi begon ondertussen te spartelen en zei "Zemmeneerzemmeneerzemmeneer." Hij kreeg de slappe lach terwijl hij dat telkens zei.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 4:12 pm

Kira glimlachte, en zette hem aan de andere kant van de glazen wand van de kom weer neer, ze grijnzde "Jij nu Zombie zijn" zei ze met een grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 4:30 pm

Deloi glimlachde en begon met het nadoen van een zombie. Met holle ogen en een "aaaaaaghhhhhh." uit zijn keel liep hij rond de kom. Na drie rondjes hield hij het niet meer van het lachen en rolde om. Gelijk kreeg hij de lachstuip en hij zou het eerste kwartier niet meer bijkomen van het lachen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 5:52 pm

Kira begon ook te lachen om de zombie en zonk naar de bodem, als ze niet ook kieuwen had gehad was ze nu verdronken. Ze tikte tegen de ruit en trok een gek gezicht in de richting van Deloi. Daarna schoot ze weer in de lach.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 5:54 pm

Deloi keek naar Kira toen die op de ruit tikte en viel zowat van de tafel af van het lachen om haar rare gezicht. (als de kom op tafel staat) Gavril grinnikte even en Deloi keek hem aan. Hij stuurde een klein schokje tot voor het glas en liet het toen allerlei gekke vormpjes maken. Deloi gierde het uit van het lachen en zag toen dat het kleine bliksemschichtje bezig was rondjes om de kom te draaien.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 6:13 pm

Kira begon te lachen, en ging op de rant van de kom staan, ze wapperde met de twee kleine ondergroeide vleugels op haar rug, en vloog. Even stopte ze met lachen, maar daarna vloog ze achter het flitsje aan, happend en wel.
Back to top Go down
Sponsored content





Leia's boomhuis - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 5 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Leia's boomhuis
Back to top 
Page 5 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: