Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Leia's boomhuis

Go down 
+4
Vashti
Akira
Iyona Taroné
Leia
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 5:00 pm

Deloi sprong achter Kira aan en zag dat het een best grote kist was. "GAAAAAAAAAAAVRIIIIIIIIIIIIIIL!" riep hij keihard zonder te letten of er mensen in de buurt waren. Hij duwde de kist op de grond en Gavril liep ondertussen naar buiten. Hij grinnikte en liet een kluit aarde de kist tillen "Duw maar." zei hij rustig tegen Deloi en Kira.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 5:08 pm

Kira duwde de kist, het ging wel makkelijk, ze liep in de richting van de trap waar het blok aarde gewoon overheen zweefde. eenmaal boven maakte Eliie de kist open, en haalde er een dik boek uit. Ze hele kist zat vol met grote dikke boeken, en er was geen centimeter van de kist ongebruikt. Ze ging weer op haar stoel zitten en sloeg het boek open.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 5:10 pm

Gavril liet de kist langzaam landen toen die eenmaal boven was. De aarde verdween weer in het gat dat gevormd was en het leek net alsof er niets gebeurt was. Deloi stond ondertussen boven en klom weer op de bank. Daar ging hij liggen en zei "Kira kome."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 5:39 pm

Kira nestelde zich naast Deloi op de bank. Leia keek nieuschierig over Ellies schouder, maar ging zuchtend weer zitten "Laat me raden, de geheimtaal van de Orde" ze keek venen naar Gavril, en dedacht toen dat hij dat misschien niet zou snappen "De orde is een groep oude dametjes die in de Godin gevloven" (wicca geloof) "Ze schrijven hun ontdekkingen op in dit soort boeken"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 5:46 pm

Gavril knikte zijn hoofd even. "Oke." zei hij rustig. "Dat is handig." Deloi sloeg zijn pootjes om Kira's nek heen en bleef zo liggen. Gavril glimlachde even en wachtte rustig op een antwoord.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 6:22 pm

Sorry dat ik op een stom moment overschakelde, maar ik moest gaan

Leia knikte, en Ellie bladerde verwoet door paginas met plaatjes van stenen, het volgende deel bij mineralen, en toen kwam ze aanbij de kristallen. Ze las een introductie en ging naar een stukje met bijzondere kristallen, na een poosje bladeren kwam ze aan bij een stuk over een lichtgevend kristal. "Gavril, dit is een hele oude tekst, het stuk is 300 jaar geleden door een Orde lid geschreven: "Gister vond iik een stuk kristal, een groot brok, verstopt in een grot onderwater, ik en Yggdrasil (een honderdenjaren oude zeeschildpad vernoemd naar de Yggdrasil uit de mythologie) hebben op het land het ding bloodgesteld aan verschillende dingen en bij contakt met... LKichtte het wit op" in het origineel mist een enorm stuk. " ze keek hem aan 0"Is dat wat je bedoelde?"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 7:14 pm

Gavril pakte zijn staf en zei "Kijk zelf maar." Hij liet zijn bliksem krachten door de staf stromen en het kristal in de kop lichtte wit op naarmate hij meer energie toevoegde. Hij liet het weer doven en zei "Het is denk ik hetzelfde." zei hij rustig. Toen pakte hij zijn tweede staf en zei "Deze heb ik in een holle boom gevonden." Hij liet de doek eromheen zitten, maar pakte de staf met blote handen eronder. Toen liet hij die fel oplichten en zelfs door de doek zag je dat het heel fel was.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 7:30 pm

Ellie knikte "dat was wat het boek beschreef." ze pakte een veer en inkt, en begon een paar regels in een apart notietieboekje te schrijven. "Dit komt in de grote boeken, het origineel" zei ze toen ze Leias onberijpelijke gezicht zag.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 7:35 pm

Gavril haalde het doek van de tweede staf af, waarbij een prachtige tekening tevoorschijn kwam. Hij gaf de staf aan Ellie en zei "Bestudeer hem anders maar, als je wil." Hij glimlachde en keek naar Leia. "Nou, erg bedankt voor de informatie. Ik heb altijd willen weten waar dat kristal vandaan kwam en of het bekend was."

Plaatje vd staf aleen dan helemaal van kristal en zonder dat zonnedingetje aan de zijkant.
Spoiler:
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 7:57 pm

Leia glimlachte en gaf de stok aan aan Ellie, die met een puntje van haar tong uit haar mond driftig het dingetje begon na tet ekenen in haar notitie boekje. ook maakte ze een simpel schetsje van Gavril in een horek van het blad. "Gavril, waar heb je het kristal uit de staf vandaan?" vroeg ze nieuwschierig.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 8:01 pm

"Deze?" vroeg Gavril terwijl hij zijn grote staf pakte. "Die zat er al in toen ik hem kocht. Dat was toen ik tien was, denk ik." Hij hield de staf voor Ellie, zodat ze die ook na kon tekenen. Deloi keek ondertussen naar Kira en gaf haar een kusje. "Wij kun wel gemist wordt." zei hij glimlachend. "Gaan naar jou kamer?"
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 8:10 pm

Leia knikte en wandelde fluitend naar haar kamer waar ze snel haar vissen even voerde.
elie tekende de staf snel na "Waar heb je hem dan gekocht, dit kristal is praktisch mythisch, we hebben er maar een paar stukjes over, maar van kiezels bijvoorbeeld hebben we boeken vol" ze schreef nog een aantal karakters van het vreemde schrift, en sloeg het boekje dicht. Leia had de hele tijd op een koekje geknabbeld.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 8:14 pm

Gavril dacht goed na en zei toen "Volgens mij hebben we hem van een reizende koopman gekocht. Hij verkocht het voor best veel, maar dat maakte mijn vader niet uit. Hij vond dat ik moest leren vechten, elk wapen toegestaan. Dat was nog voor de grens, waar wij prachtisch op woonden." Hij dacht verder na en zei toen "En de kristallen staf heb ik in een holle boom gevonden toen ik met mijn zusje hout ging zoeken dat ze kon bewerken. Ik heb het verstopt voor mijn broer, anders was dat nu weg geweest."
Deloi wandelde achter Kira aan, met precies dezelfde stappen. Toen ze in haar kamer waren gleed hij de vijver in en zei "Mag ik duiklessen?" Hij keek Kira met grote ogen aan, hopend dat ze ja zou zeggen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 8:43 pm

MKira knikte "Mij best, maar ik weet niet of ik de beste leerares ben. Ik kan onderwater ademen met mijn kieuwen hea" ze glimlachte en ging onderwater liggen "De grote truc is rustig ademen bovenwater zodat er veel zuurstof word opgenomen in je bloed, onderwater snel zwemmen, en langzaam uitademen, en altijd weer naar boven als je over de heelfd van je adem bent."

sorrry dat het kort is, er trekt hier iemand aan mijn haar "eef" om te zorgen dta ik stop afro geek
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 8:47 pm

Ow Razz Zeg eef maar dat zij naar buiten moet gaan en vallende sterren moet kijken, vandaag is het maximum Very Happy
-------
Deloi knikte en ademde rustig in en uit. Hij ademde in en dook onder water. Eerst kwam hij in paniek, maar zei zichzelf toen dat hij rustig moest blijven. Hij zwom langs alle dingen, rustig omdat hij nog moest oefenen. Hij kwam langs Kira's bed, waar Kwok naast lag. Hij gaf de knuffel even een kusje en zwom toen weer naar boven. "Goed zo?" vroeg hij grijnzend.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 10:43 pm

net gedaan, een paar verkleumde tenen aan overgehouden, dat klijg je als je van 11 tot 1 buiten zit...
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeFri Aug 13, 2010 5:24 pm

Ga nou verder...
--------
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeFri Aug 13, 2010 9:13 pm

Sworrie moest gister stoppen

Kira knkite tevreden "Jaah, hoe langer je het al kan des te meer je longen eraan gewend raken, des te langer je onder kan blijven" ze gliomlachte, en dook zelf onder.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeSat Aug 14, 2010 7:48 am

Deloi nam nog een hap lucht en dook achter Kira aan. Toen hij onder water was zwom hij naar kwok en gaf de nkuffel een kusje op zijn hoofd. Toen zwom hij even langs de rand en daarna weer naar boven. Hij zou thuis gaan oefenen met adem inhouden, want dan kon hij langer onder water bij Kira zijn.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeSun Aug 15, 2010 8:36 pm

Kira glimlachte en knuffelde Kwok onderwater. Toen ging ze naar boven met Kwok in haar armen "Kwok kan ook adem inhouden en even bovenwater" ze grijnsde, en liep de woonkamer in om Kwok aan iedereen voor te stellen "STIIIIL" riep ze door de woonkamer "Nederige mens-beesten, dit is weledele heer Kwok, Kwok dit zijn Mens-beest een, twee en drie. Al noemen sommige ze Leia Ellie en Gavril" Ze boog.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeSun Aug 15, 2010 8:39 pm

Deloi liep grijnzend achter Heer Kwok en Kira aan en toen iedereen was voorgesteld zei hij netjes. "En nu buigt gij mens-beesten, anders voelt gij de wraak van Heer Kwok." Gavril grijnsde en maakte een klein buiginkje. Deloi keek hem scherp aan en zei toen "Dieper, mens-beest drie." Gavril grijnsde en zei "Niet voor jou uk." Deloi besprong gelijk Gavril en begon hem te kietelen. Gavril kreeg meteen de slappe lach en zei "Deloi, hou ohoohoop." Deloi grijnsde en riep "Voel de wraak van Heer Kwok."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeFri Aug 20, 2010 11:44 am

Kira rolde over de grond, lachend Kwok tegen zich aan drukkend. Leia moest lachen en trok Kwo uit Kiras klauwtjes "Kwok, hierbij word je ontvoerd door mensbeest 1" lachend rende ze naar buiten
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeFri Aug 20, 2010 11:46 am

Deloi zag dat Heer Kwok werd ontvoerd en rende pijlsnel achter mensbeest 1 aan. Hij liet mensbeest 3 voor wat het was, die was nog wel even aan het lachen. Toen hij buiten was besprong hij Leia en zei "Laat Heer Kwok gaan of voel zijn wraak." Hij tikte met zijn staart tegen Leia's hoofd, op een bepaald ritme wat behoorlijk irritant kon zijn.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeWed Aug 25, 2010 2:52 pm

Leia krinnikte. Kira klom ook op haar buik en begon haar te kietelen tot ze kwok wel los moest laten.
kira griste 'Kwok weg voor hij ook maar de grond kom raken.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitimeWed Aug 25, 2010 3:02 pm

Gavril grijnsde en keek naar wat de draakjes deden. Deloi liep schuin achter Kira en zei "Uwe koninklijke Kwokheid, Ik heb het rapport van de aanval van mensbeest 1 opgesteld. Wilt u het nu horen of moet ik het voor later bewaren?" Hij zei het heel plechtig, zodat hij niet gestraft zou worden door hoge heer Kwok.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Leia's boomhuis - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 12 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Leia's boomhuis
Back to top 
Page 12 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: