Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Leia's boomhuis

Go down 
+4
Vashti
Akira
Iyona Taroné
Leia
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 5:40 pm

Leia knikte en rende naar buiten, al snel kwam ze terug met Gavril, die ze nog steeds niets meer had verteld dan "de draakjes legge\n het wel uit"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:01 pm

Gavril was verbaasd achter Leia aan gelopen en stond nu voor Deloi. Die keek hem zielig aan en zei "Ik kun pootjes niet meer bewegen." Gavril keek geschokt naar Deloi. Hij had gehoord van dat soort verlammingen bij mensen. "Nou, dan kijken we of we er wat aan kunnen doen." zei hij rustig. Het was niet goed, want nu kon Deloi niets meer doen zonder hulp. Hij liet zijn vingers langs de pootjes gaan, elk een schok gevend zodat hij de spieren kon controleren. "Die doen het." zei hij in zichzelf toen hij het had gecontroleerd.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:14 pm

Leia had een aantal kruiden vermalen tot een drankje ze gaf het aan deloi "drink dit maar op, ik heb lang genoeg geleefd met een kruidenvrouwtje om te leren hoe je medicijnen maakt, en dit zou de bloedsomloop verbeteren en spieren ontspannen, dit is het beste dat ik kan doen zonder de hulp van Oma ellie"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:18 pm

Deloi dronk wat van het drankje, trok een vies gezicht, maar dronk het verder op. Gavril begon ondertussen Deloi's nek te masseren en hij voelde ergens een bobbeltje. Hij drukte erop en Deloi gilde het uit van de pijn. "Sorry, maar dit moet even." zei Gavril. Hij pakte een dikke tak van het balkon, zette die tussen Deloi's tanden en drukte keihard op de bobbel met zijn staf. Deloi jankte van de pijn, maar de bobbel schoot terug en hij kon zijn pootjes weer bewegen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:23 pm

Leia knikte "Goed zo dokter Gavril" zei ze met een glimlach, Kira omhelsde Gavrils been "Dank u" en daarna Deloi "Je poten doen het weer" zoals gewoonlijk was ze overemotioneel, en overdreef ze.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:26 pm

Dat kira Gavril niet tegenhield xD
---------
Deloi bleef nog liggen, want hij moest nog even herstellen van de pijn. "Dank je." zei hij zachtjes, nadat hij de tak had uitgespuugd. Gelukkig had Gavril die tussen zijn kaken gedaan, anders had hij zijn tong waarschijnlijk afgebeten. Hij voelde zijn hele lichaam nog tintelen van de pijn dus wankelde hij naar het balkon en zei "Ik ga even zwemmen." Hij spreidde zijn vleugels en zweefde naar het meertje, waar hij niet echt zacht in landde.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:30 pm

Kira rende4 achter hem aan en sprong het meertje in. Leia liep naar de keuklen waar ze nog een paar kruiden begon te mengen "EEn pijnstiller" zei ze verduidelijkend tegen Gavril terwijl ze een aantal bladeren vermaalde
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:31 pm

Gavril glimlachde zwakjes. "Gelukkig is alles goed gegaan." zei hij terwijl hij naar een stoel liep. Daar plofte hij in terwijl hij overdacht wat er allemaal mis had kunnen gaan. En dat was heel wat. "Dat alleen zijn poten waren verlamd, dat is pas geluk hebben." zei hij zachtjes.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:44 pm

Leia knikte terwijl ze het middeltje neerzette en wate rin een pan op de vuurplaats, zodat het zou koken "Er had veel mis kunnen gaan, dan ha ik naar Elie gemoeten, misschien zou zij dan kunnen hebben, trouwens ze is hiernaartoe onderweg" ze glimlachte "Zij had er ook wel raad mee geweten, ze komt voor het eerst in 70 jaar weer buiten het bos, dus ik hoop dat ze hier veilig aankomt"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 6:46 pm

Gavril glimlachde en zei "Dan heeft ze lang in het bos gewoond. Deloi kikkerde ondertussen op van het frisse water en zei "Het gaat wel weer." Hij zat alweer tegen Kira aan in het meertje, maar hij was nog een beetje moe.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:15 pm

Kira keek naar hem "Ikke jou heel dappervinde, ji heel moedig, ik heel sorry" zei ze met puppieoogjes bij dat laatste. Ze drukte een zoen op zijn wang

Leia knikte "Ja, ik ben voor Iyona voor het eerst het bos uit geweest waar ik al heb geleefd sinds mijn geboorte" een oud dmetje kwam het pad op, ze keek niet op van de draakjes, ze zwaaide even en liep naar de trap, ze liep hem energiek op en kwam de kamer binnen, Leia vloog haar meteen om de hals "Eleanore" riep ze uit.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:17 pm

Deloi gaf Kira een kusje terug en keek naar het vrouwtje wat aan kwam lopen. "Hoi" riep hij vrolijk, voordat hij verder ging met Kira kusjes geven.
Gavril zat een beetje onwennig in de stoel. Het leek hem net alsof hij op een familie feestje kwam. Hij stond op en stak zijn hand uit. "Ik ben Gavril. En ik ben NIET haar vriendje." zei hij snel erachteraan.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:24 pm

Ellie lachte vriendelijk "Ik weet het, ze heeft me al gescheven over Leoanrdo" Leia begon licht te blozen, maar dat was snel weer weg "Aangenaam kennis te maken, ik ben Elaenore, zoals zij daar" ze wees naar Leia "Al zo leuk schreeuwde" Ze keek door het raam nar de tuin "Leia goed gedaan, je hebt de essensiele kruiden al geplant" ze ging op de bank zitten "Mei maak eens een kop thee voor je oma." Leia liep naar de keuken "Moet jij ook Gavril?"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:30 pm

"Lekker." Zei Gavril glimlachend. Hij ging weer zitten en zei "Leia vertelde net over je."
Deloi gaf Kira nog een kus en sprong toen voorzichtig de trap op. "Kira komen." zei hij glimlachend. Hij zag het oude vrouwtje en zei "Ik Deloi zijn." Hij stak zijn staart uit zodat ze die kon schudden.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:37 pm

Kira ging spinnend op Ellies schoot zitten "Ik kira zijn" zei ze. De dame schudde Delois staart "Ik ben Eleanore, maar zeg maar Ellie of oma ellie" zei ze. Leia kwam terug met een dienbla met drie kopjes met thee e een schaal koekjes en tofees zet zette het op tafel.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:40 pm

Deloi's ogen lichtten op toen hij de toffees zag. Hij pakte er snel eentje en stak hem in zijn mond. Gavril glimlachde en zei "Goed dat je eraan gedacht hebt. Deloi is er ook aan verslaafd." Hij keek naar Ellie terwijl Deloi op zijn schoot klom en zich onder zijn shirt verstopte
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:43 pm

Kira iwpte met haar staartvin een tofee in haar mond "Mjammie" zei ze met volle mond. Leia en Ellie pakte beiden een kopj en een koekje en begonnen te drinken
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 7:59 pm

Gavril grinnikte en pakte ook een toffee. "Leia, ik Kira ook al verslaafd aan toffees? Deloi is het nu ook wel, en ik ook." Hij keek naar Leia terwijl hij de toffee in zijn mond stopte Deloi stak zijn kopje uit de halsopening en keek naar de toffeeschaal.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 8:07 pm

Leia knikte "Ze hebben vanochtend al een halve zak toffees op met z'n tweedjes" ze glimlachte en Ellie ook. Leia vertelde wat er net met deloi was gebeurd "Nou die twqee hebben geluk gehad" ze knikte ernstig "Als je niet op die bobbel had gedrukt zou het misschien na een poos onherstelbaar zijn geworden."
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 8:25 pm

Gavril knikte. "Ik had ervan gehoord." zei hij rustig. "Het deed veel pijn, maar het is allemaal goedgekomen. Volgens mij heeft hij nog geluk gehad dat alleen zijn pootjes het waren." Deloi keek naar Gavril en zei angstig "Ikke dat nooit meer willen maken mee. En toffees was lekker." Gavril aaide Deloi over zijn kop en zei "Ach, je hebt een leuk vriendinnetje, daar moet je maar aan denken."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 8:32 pm

Kira bloosde, en ging naast Gavril op de bank liggen. Leia glimlachte "Oma, ik ben al betr geworden in aura magie" zei ze trots.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeWed Aug 11, 2010 8:42 pm

Gavril grijnsde en Deloi wurmde zich onder het shirt uit. Hij ging naast Kira liggen en gaf haar een kusje. Hij vond het helemaal niet erg om liefde verborgen te houden, en zijn chocoladebruine schubbenhuid stak mooi af tegen het blauw, vond hij.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 4:46 pm

Kira gaf een zoentje terug, en krulde haar staart om de zijne. ellie knikte tevreden "Mooi zo" ze nipote wat van haar tee "Zo, jongeman, wat heb jij voor een magie, aangezien je rondreisd met een draak kan het niet anders dat jij ook magie bezit."
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 4:49 pm

Gavril glimlachde en zei "Ik heb aarde en bliksem." Hij liet een bliksemschichtje naar Deloi schieten, die grinnikte en zei "Kietel niet." Gavril glimlachden en wendde zich weer tot Ellie. "Weet jij misschien of er een kristal bestaat dat oplicht als het in aanraking komt met elektrischiteit?" vroeg hij nieuwsgierig.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitimeThu Aug 12, 2010 4:57 pm

Ellia dacht even na "hmmm" ze wendde zich naar Deloi en Kira "Ik weet dat jullie grote draakjes zijn, dus kunnen jullie me helpen? ik heb de kist nodig die op de kar voor hek licht" Kira sprong omhoog en salueerde. Daarna sprintte ze naar buiten, ze ging op de hele grote kist staan en begon te bedenken hoe ze het ding moesten meeslepen.
Back to top Go down
Sponsored content





Leia's boomhuis - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 11 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Leia's boomhuis
Back to top 
Page 11 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: