Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Dust's ouderlijke huisje

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next
AuthorMessage
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:08 pm

´´Nee net was het lekker´´zei Natas serieus. ´´Nu is het geweldig´´ zei Natas plagerig tegen Dust. Natas merkte ook dat ze het steeds warmer kreeg en dat vond ze niet erg. Alles was weer goed dacht Natas. Max gaf zich ondertussen over en zei ´´jij hebt toch wel betere kaarten´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:12 pm

Schysta pakte snel alle fiches en zei "2-1 voor mij."
Dust glimlachde. Hij was nu klaar met de rug dus begon hij aan haar linker been. Hij vergat helemaal Natas' bikini weer vast te maken. Bij de benen begon hij gelijk met het insmeren, want haar benen waren al los genoeg van het gewandel. Nadat hij haar linker been had ingesmeerd ging hij verder met het rechter been. "Volgens mij wil jij dit wel vaker." zei hij grijnzend.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:17 pm

´´Ik zal het zeker niet erg vinden´´ zei Natas glunderent. Ze genoot zo dat ze langzaam een beetje om hoog begon te zweven. Toen Natas merkte dat haar bikini nog los zat schrok ze zo dat ze weer in het water viel. Meteen maakte ze hem weer vast en keek naar Dust die nu waarscheinlijk door de spetters nat was. ´´Sorry ´´ zei Natas weer poes lief omdat ze niet wou dat hij stopte. Max glimlachde gemeen en zei ´´het is tijd voor mijn geheime wapen´´. Hij vloog even naar Natas haar ats en haalde een zonnenbril eruit die precies op zijn neus pakte. Zo kon je helemaal zijn ogen niet meer zien. ´´Dit is mijn extra poker face´´ zei Max als een mafia baas.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:23 pm

Schysta lachde om wat Max deed. "Dat heb jij helemaal niet nodig." zei ze lachend. Ze deelde weer kaarten uit, nu hadden ze ongeveer gelijke, zag ze.
Dust lachde even toen hij merkte wat er gebeurd was. "Maakt niet uit, zo erg is het niet." zei hij. Hij stond weer op en liep nu naar voren. "Mag ik je hand even?" vroeg hij lief. "Dan kan ik je arm ook insmeren." Hij stak zijn ene hand uit zodat hij die vast helemaal kon insmeren.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:26 pm

Natas legde voorzichtig haar warme hand op die van Dust. Ze glimlachde breed terwijl ze hem aan keek. Haar maag begon weer helemaal te tintelen van de aan raking maar Natas probeerde dat te verbergen. Natas hoopte maar dat ze deze keer niet zou zweven.
´´Maar het staat wel een stuk cooler´´ zei Max trots terwijl hij zijn kaarten bekeekk. Daarna keek hij naar Schysta om te schatten wat zij voor kaarten had.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:30 pm

Dust begon voorzichtig Natas haar arm in te smeren met de lotion terwijl hij haar hand vasthield. Die was helemaal glad van de lotion, dus trok hij niet al te hard. Hij ging voorzichtig over haar arm terwijl de verkoelende lotion onder zijn hand door gleed. Toen hij klaar was legde hij haar arm neer op een steen die boven het wateroppervlak uit kwam. "Dan kan het goed intrekken." legde Dust uit. Hij liep een stukje en ging weer zitten. "Mag ik nu je andere hand?" vroeg hij op een nog lievere toon als eerst.
Schysta glimlachde en zag dat ze dezelfde kaarten hadden. Ze deed all-in omdat ze toch allebei zouden winnen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:33 pm

Natas legde net zoals net haar hand voorzichtig op die van Dust. De andere hand die hij al gedaan had durfde ze niet te bewegen. Niet dat ze daar veel aandacht aan bestede. Ze keek alleen maar naar Dust en haar andere hand. De lotion was heel ontspannend en dat was Natas nu ook wel.
Max zijn lef maakte de overhand en hij zette ook alles in. Het was toch nep maar Max nam het wel serieus.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:37 pm

Dust ging verder met de lotion en liet zijn hand weer heel voorzichtig over Natas' arm glijden. Hij zorgde ervoor dat alles goed ingesmeerd was en daarna legde hij haar arm naast haar andere op de steen. "En nu wachten tot het droog is, dan kan ik beginnen aan je buik." zei hij glimlachend.
Schysta gooide haar kaarten open en zei "Hehehe."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 4:44 pm

Natas keek naar haar handen die ze amper bewoog. Ze vond het niet zo fijn maar gelukkig had ze haar krachten nog. Ze stuurde een metale steen naar haar toe en vormde die in een plaat. Die liet ze boven zich zweven zodat de zon niet zo fel op haar scheen. ´´Net een q-oord´´ zei Natas blij tegen Dust.
Max keek naar de kaarten van SChysta en daarna weer naar de zijn en dan weer naar die van Schysta. ´´gelijkspel´´ zei hij verbaast terwijl hij ook zijn kaarten liet zien.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSat Jul 17, 2010 5:21 pm

Dust straalde helemaal van het compliment. "Bedankt voor het compliment." zei hij terwijl hij naast Natas ging liggen. Hij pakte een steentje op en legde die in de schaduw. "Als het zonlicht op dat steentje valt is het tijd voor je buik." zei Dust grijnzend. Schysta lag ondertussen dubbel van het lachen en zei "Nou, dan wordt het dus eerlijk verdelen." Snel schoof ze een paar fiches Max' kant op en zei "Dat is voor jou." De rest schoof ze naar zichzelf en zei "Dit is voor mij." Ze glimlachde naar Max terwijl ze in de fiches ging liggen
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSun Jul 18, 2010 7:26 am

Max keek naar zijn fiches en daarna naar die van Schysta. ´´Volgens mij heb jij meer gepakt´´zei hij op een serieuzere toon dan hij ooit had gehad. Zijn ogen waren tot spleetjes gedrukt ook al zag je dat door de zonnenbril niet.
Natas genoot ondertussen verder. Tot er een blaadje haar kant op waaide. Ze kon niet met haar handen bewegen dus kon ze het niet weg slaan. Ze probeerde met haar krachten het blaadje weg te laten waaien maar het was te blij. Het blaadje lag nu op haar wang. Natas keek heel zielig naar Dust en vroeg ´´kan je mij even helpen´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSun Jul 18, 2010 7:35 am

"Nee hoor." zei Schysta lachend. "Ik heb gewoon meer fiches van lagere waarde. Maar die moet ik toch inwisselen, want ik wil ook wat fiches van hogere waarde."
Dust kwam overeind, boog zich over Natas en pakte het blaadje voorzichtig weg. Toen zag hij dat het steentje die hij had neergelegd in de zon lag, dus voelde hij even of de lotion goed was ingetrokken. Uiteindelijk zei hij "Tijd om om te draaien. Dan kan ik de rest doen."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSun Jul 18, 2010 8:54 am

Natas knikte en draaide zich om zoals Dust dat zei. Natas bewoog haar armen langzaam weer omdat de lotion was ingetrokken. De zon scheen nog steeds fijn. ´´Wat kan jij niet goed´´ vroeg Natas aan Dust.
Max snapte uiteindelijk wat SChysta bedoelde en zei ´´oke dan´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeSun Jul 18, 2010 12:34 pm

Dust moest even nadenken. "Ik kan niet goed zingen, stoer doen, opscheppen, zware dingen tillen, breien, alles wat ik niet goed kan eigenlijk." zei hij glimlachend. Hij ging nu maar naast Natas zitten omdat ze het waarschijnlijk niet fijn vond als hij op haar ging zitten. Toen begon hij haar buik te masseren met dezelfde bewegingen die hij had gebruikt voor haar rug.
Schysta pakte alle kaarten weer en deelde. Toen deed ze gelijk all-in omdat ze eens haar geluk wilde beproeven.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeMon Jul 19, 2010 6:13 am

´´Dat klopt opscheppen kan je echt niet´´ zei Natas grappend terwijl ze verder genoot. Ze deed haar ogen dicht en genoot meer. De wind bries rustig langs haar heen waardoor ze wist dat er een vogel boven hen vloog.
Max begon te grijnzen niet omdat hij goede kaarten had maar omdat hij de lef van Schysta moedig vond. Hij zette dus ook alles in.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeTue Jul 20, 2010 3:15 pm

Schysta glimlachde opnieuw en legde alle kaarten open. Zelf had ze niet al te goede, maar ze hoopte dat Max nog slechtere had.
Dust glimlachde en gaf Natas een por in haar buik. "Dat hoort bij de behandeling." zei hij lachend. Hij begon nu aan haar benen, waarvan hij de voorkant nog niet had gedaan.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 7:35 am

Natas glimlachde naar Dust. Het was nu zo rust gevend niet zoals het vanmorgen was. Natas luisterde ondertussen naar de wind. Opeens deed Natas haar ogen open en keek naar de vogels die voorbij vlogen. Het was raar maar Natas dacht dat ze iets raars hoorde. Na een paar seconden bedacht Natas dat ze fout zat en begon verder te genieten.
Max keek ondertussen heel sip naar Schysta. ´´Schysta´´zei hij snikend. ´´Ik ... ik heb gewonnen´´ zei hij opeens te blij . Hij liet zijn kaarten zien en het waren goede kaarten.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 7:38 am

Schysta sprong lachend tegen Max op en pakte zijn zonnebril af. Die zette ze snel zelf op en rende toen naar buiten om hem te laten zien aan Natas en Dust. Die laatste was ondertussen klaar met de massage en ging toen liggen en deed zijn ogen dicht. Schysta stormde over het gras naar hen toe en sprong op Dust, waardoor er weer krassen op zijn rug kwamen. Er kwam een klein straaltje bloed uit, wat het water in liep en uitwaaierde.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 7:57 am

Max schrok van Schysta wat SChysta een voor sprong gaf. Maar na een paar seconden besefte hij dat ze zijn zonnenbril had en meteen vloog hij dus al achter haar aan. Helaas was Schysta al bij Natas en Dust. Natas schrok van de krassen die op Dust zijn buik kwam. Soepel liet ze Schysta maar zweven wat opeens een stuk hoger kon. ´´Gaat het´´ vroeg Natas.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 8:01 am

Dust knikte en zei "Dit gebeurt zo vaak, heb je mijn schouders al gezien?" Hij haalde zijn haren uit zijn nek en je zag behoorlijk wat krassen en een aantal littekens. "Ik heb alleen geen flauw idee hoe je die nagels korter krijgt, maar zolang het geen erge wonden toebrengt vind ik het best." Schysta begon enorm te spartelen toen ze werd opgetild en zag dat Max al achter haar aan kwam. "Kijk eens naar mijn zonnebril, mooi he?" ze bekeek zichzelf in het water en vond dat hij cool was, vooral op haar grijze snuit.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 8:23 am

´´Ik weet wel iets waardoor ze kleiner worden´´ zei Natas met een grote grijns. Het klonk misschien wel erg maar een goede manicuren was op zijn plaats van Natas. Max lette helemaal niet op de rest maar tackelde Schysta omdat hij zijn bril wou hebben. Max vloog daardoor in het water en Schysta waarscheinlijk ook. ´´Ik wil bril´´ zei hij boos terwijl er water of hem heen stroomde.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 8:39 am

Schysta vloog lachend in het water en begon snel weg te zwemmen van Max terwijl ze riep "Pak hem dan, als je kan." Dust keek vragend naar Natas en zei "Wat had je in gedachten?" Schysta klom snel weer op de kant, stoof over Dust heen de boom in. Zijn gezicht vertrok een beetje, maar zolang het niet ernstig was liet hij het gewoon toe.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 8:47 am

Natas grijnsde breed terwijl ze al het metaaal om hen heen verzamelde. Daar maakte ze een grote schaar van die boven haar zweefde. ´´Dit´´ zei Natas terwijl ze naar boven wees. Max vloog ondertussen achter schysta aan maar nu met een brede glimlach. Hij vond het ook wel leuk aan het worden.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 9:02 am

Dust draaide zich om, en zijn gezicht vertrok gelijk. Het water brandde lichtjes in de wond en de schaar... Hij wist niet of Schysta dat wel fijn vond. "Mm, dat moet je wel eerst aan Schysta vragen." Schysta zat ondertussen in de boom en zag dat Max achter haar aankwam. Snel verstopte ze zich in een hol gedeelte wat ze gemaakt had en super goed verborgen was. Alleen de besten konden die plek vinden.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 9:09 am

´´Ik weet wel iets´´ zei Natas na denkend. Ze bedacht een plannetje. Ondertussen werd de grote schaar weer een metale bol. ´´Tenminste als het mag van jou´´ vroeg Natas. Ze zag dat Dust er niet echt mee eens was dus kon ze het beter vragen.
Max die vloog vierkant langs Schysta en zag haar helemaal niet.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sponsored content





Dust's ouderlijke huisje - Page 17 Empty
PostSubject: Re: Dust's ouderlijke huisje   Dust's ouderlijke huisje - Page 17 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Dust's ouderlijke huisje
Back to top 
Page 17 of 20Go to page : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next
 Similar topics
-
» Rose' ouderlijke landhuis
» Dust's hutje

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: De rest van Ashtar-
Jump to: