Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 grot Valencia

Go down 
+3
Githa
Gavril
Ren,
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 4:04 pm

Wat gekalmeerd liep Drome terug naar het vuur, ze haalde het vlees van het vuur, en liet het afkoelen. Ze liep een eindje naar buiten en makte een vreemd geluid. Er kwam een soort grom terug, met holven gehuil erachteraan. "Gavril" zei ze terwijl ze haar shurikens pakte, en haar hand in de wapenhoop stak, en Long wei klom omhoog. "Mimmy doet weereens een poging met die wolven, die zij nu een beetje pissig, het zijn er iets teveel, en Mimmy is nu bezig met een beer die wakker was geworden door het lawaai." ze rende naar buiten "Ik ben zo terug" en ze was verdwenen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 4:30 pm

Gavril knikte even naar Dromé, maar bleef gewoo, zitten. Hij wenkte Vashti en pakte toen zijn schetsboek. Hij sloeg het open op de pagina waar hij haar met haar paard had geschetst. ''Wat vind je ervan?'' vroeg hij terwijl hij naar haar toe liep. Hij hoopte dat ze het mooi vond, want dan wilde hij het aan haar geven. Als ze er dan mee pronkte of er werd naar gevraagd maakte ze eigenlijke gratis reclame voor hem.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 4:42 pm

Drome kwam binnen lopen, ze zat helemaal onder het bloed, ze werd gevolgd door een bloederig draakje die met een fazant sleepte en een rood konijn die een beer mee sleepte. "We mogen de beer niet aanraken van d'r" verkondigde Drome. "Ik ga dat dier in de andere grot schoonmaken, en me in de rivier wassen als jullie het niet erg vinden" en ze verdween om het hoekje
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:04 pm

Ren liep rustig terug naar de grot. Zijn zakken waren nog steeds vol dus moest hij wel uit laden. Onderweg zag hij een meisje voor de grot staan. Meteen herkende hij de aura en zag dus dat het Vashti was. Hij deed zijn arm over haar schouder en gaf haar kort een kusje. Dit was niet omdat hij het echt meende maar het gaf een ogenblik de kans om nog wat geld te pakken. Snel liep hij daarna door met Vashti portemonee bij de rest van het geld. Misschien was het niet slim om van een mede strijder te stelen maar ze konden maar beter leren dat Ren zo was. Trouwens was het half een test om te kijken wat Vashti kon.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:11 pm

Drome was net op tijd trug in schone kleren en met een opgezette berenkop, om te zien dat Vashti al een slachtoffer was geworden van Ren. Zuchtend liep ze naar haar bed. Ze bewaarde haar kostbare spullen altijd tussen vergiftigde shurikens, zo kon niemand ze stelen. Ze plofte op haar bed. Ze had het mini vashti beeldje al in het miniatuurbos gezet, en ze begon aan een tweede model.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:16 pm

Vashti wilde net naar Gavril toe lopen, toen Ren binnen kwam. een ging een huivering door haar heen toen hij haar een kusje gaf. Ze was even sprakeloos maar herstelde zich snel. Ze had niet gemerkt dat hij haar portemonnee afpakte, maar iemand anders wel. Saphira die in de schaduwen verstopt zat buiten de grot maar alles kon zien wat er gebeurde. ze zag wat Ren deed en werd boos. hoe durfde hij haar vriendin te bestelen.! ze vloog op en stortte zich pijlsnel op Ren voordat die kon reageren. ze beet zijn zak open zodat al het geld eruit stroomde en duwde daarna Ren van haar af om de portemonnee te pakken en al vliegend hem terug te brengen naar Vashti.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:17 pm

Ren liep verder naar het klein hoopje geld dat ze hadden en gooide daar zijn zakken leeg. Er kwammen wel 30 portemonees uit waarbij die van Vashti. ´´Ik denk wel dat we voor de komende tijd genoeg hebben´´ zei Ren glimlachend terwijl hij naar de hoop keek. Hij wachte op de reactie van Vashti . Voor al te kijken hoe ze reageerde.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:22 pm

eeh saphira heeft je zak net opengescheurd Razz
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:24 pm

Drome keek naar de hoop geld en rolde haar ogen "Moet ik ook nog vragen hoeveel harten je hebt gestolen, of is het bij die ezemplaren op de markt gebleven" zei ze sarcastisch, en ze begon weer kettingen te maken "Pak maar een homp hertenvlees van het spit als je hongen hebt, jij ook Vashti" zei ze terwijl Long wei binnenkwam met een geroosterde fazant tussen haar kaken, en mimmy ging met een wortel in haar mond op de opgezette berenkop liggen "Ja poepie, jij hebt hem goed verslagen" zei ze met een apart stemmetje terwijl ze Mimmy kietelde.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:25 pm

Vashti wrote:
eeh saphira heeft je zak net opengescheurd Razz

wil je het dan in rpg vertellen en misschien sprong Ren wel net op tijd weg
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:27 pm

Ren, wrote:
Vashti wrote:
eeh saphira heeft je zak net opengescheurd Razz

wil je het dan in rpg vertellen en misschien sprong Ren wel net op tijd weg

dat heb ik gedaan maar ik zal wel verder gaan met jou verhaal
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:28 pm

Vashti wrote:
Ren, wrote:
Vashti wrote:
eeh saphira heeft je zak net opengescheurd Razz

wil je het dan in rpg vertellen en misschien sprong Ren wel net op tijd weg

dat heb ik gedaan maar ik zal wel verder gaan met jou verhaal

sorry te laat gezien


Last edited by Ren, on Sat Jul 24, 2010 5:37 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:33 pm

Vashti wilde net naar Gavril toe lopen, toen Ren binnen kwam. een ging een huivering door haar heen toen hij haar een kusje gaf. Ze was zo sprakeloos dat ze niets kon zeggen over dat hij haar portemonnee stal. Ze grijnsde een beetje verlegen en zei:' ik denk dat je ook wel genoeg hebt zonder mijn portemonnee.' Ze liep naar hem toe en pakte haar portemonnee van de stapel en gaf nu een kusje aan Ren. Ze liep naar het spit en pakte een stuk hertenvlees eraf en nam er een hap van. nadat ze had doorgeslikt zei ze tegen andromeda:' Lekker Andromeda'
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:36 pm

"Bedank Mimmy" zei ze terwijl ze bijna klaar was met een sculptuurtje van ren die vashtis portomonee stal terwijl hij haar een kusje gaf "Zei heeft het gevangen en gedood" zei ze terwijl Mimmy ter ilustratie haar tanden liet zien.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:40 pm

Ren was onder de indruk dat Vashti best kalm bleef en gewoon haar portemonee terug pakte. Zijn glimlach verdween ook helemaal niet omdat hij het heel gewoon vond. Hij hoefde nog geen vlees te hebben. Hij kon de hele dag wel wachten hij was toch wel een avondmens. Rustig ging hij op zijn plek liggen waar een matras zat. Waar het prijskaartje nog aan hing. Verder zag je zijn gitaar en wapens in zijn hoek.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:46 pm

Drome bedacht zich iets en wees naar een stapel kussens van hertenuid. "die heb ik vanmiddag gemaakt, gebruik ze maar" zei ze terwijl ze er een paar naar haarzelf liet verhuizen door de shuriken expresdienst. Een paar niet giftige shurikens brachten haar een stuk vlees, en ze genoot. "Mim, je hebt een heerlijk hert gekozen" zei ze terwijl een shuriken het beeltje naar vasti verhuisde in de onderkant stond gekerft "hij heeft NOG geen vriendin, al lopen er honderden te smeken, laat je hart niet stelen tegelijk met je portomonee" ze hoopte dat Vzshti nog wat had aan die raad, of dat het al te laat was.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 5:55 pm

Vashti vond het een beetje raar om een konijn te bedanken ook al had die slagtanden. Ze ontving het beeldje en bloosde een beetje toen ze zag dat het van Ren en haar was. ze zag wat er op stond en keek een beetje verbaasd en boos Dromé's kant op. Ze kon heel goed voor haarzelf beslissen en had geen hulp nodig van iemand die jonger dan haar was. Ze stopte het beeldje wel in haar buideltje die aan haar riem hing en pakte een paar kussens. ze legde ze dichtbij Ren's bed en ging zitten waarbij ze een ik-kan-zelf-wel-beslissen- blik aan Dromé gaf.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:05 pm

Ren lette niet erg op wat de meiden deden en had dus ook niet in de gaten dat Vashti dichterbij kwam. Hij keek naar het vuur terwijl een liedje zo zijn hoofd in kwam. Heel even twijfelde Ren om het ook te gaan spelen maar uiteindelijk deed hij het toch maar niet. Daarna keek hij nog eens naar het vlees en liet het met een windbol naar hem toe zweven. Daarna begon hij ook te eten en stak zijn duim op naar Mimmy om te zeggen dat het lekker was.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:08 pm

Drome dacht bijna hardop in de hoop dat Vashti het zou 'horen': "Ik bedoelde het aleen als waarschuwing, als j kijkt naar de groep meisjes die al achter hem aanloopt" en ze dacht plaatjes van al die meisjes, vooral die drie op de markt "Ik ben zo bang dat hij ook jou aan een lijntje houd, en je hart steelt, gewoon voor de lol" ze zette weer allemaal blokjes neer, en maakte 30 nieuwe mini-mimmys tegelijk.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:12 pm

Ren keek op naar Drome omdat hij wel kon raden over wie ze het had. ´Van familie moet je het hebben´ dacht Ren terwijl hij nog steeds glimlachde. Om hem zelf te verdedigen zei hij ´´ik hou ze niet aan het lijntje , ze denken alleen meer dingen dan ik voel. Ik heb niet gezegd dat ik van eentje hou. Trouwens wie zegt dat ik het voor de lol doe . Het komt alleen soms handiger van pas´´ het laatste beetje zei hij wat zachter.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:25 pm

Drome dacht het slimbo Wink in de hoop dat vashti haar gedachtn las
---------------------------------------------

de mini mimmys gooide ze op een hoop, en ze ging weer kralen make, en de exemplaren die ze eerder had gemaakt viste ze uit de boomsap-lak. Ze snee ook bloemen en andere willekeurige dingen uit hout, en toen kreeg ze een leuk idee, ze rende naar buiten en kwam teru met een enorme stronk, ze legde deze op haar bed, en begon een reuze-mimmy uit te hakken.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:34 pm

Dromé Smile wrote:
Drome dacht het slimbo Wink in de hoop dat vashti haar gedachtn las

dit keer had ik maar een woord fout gelezen. Dat kom omdat het vakantie is dan werkt maar de helft van mijn brein. Vergeet laatste post maar weer.
----------------------------------------------------------------------

Toen Ren het vlees bijna op had gooide hij het stuk verder in zijn schaduw. Daar ving schaduw hem weer op en begon het bot op te eten. Ren keek naar de meiden en daarna naar het vuur. Hij kon het gewoon niet laten om het lidje nu te spelen. Hij pakte zijn gitaar en begon gewoon te spelen.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:43 pm

Mega mimmy was af, en Drome wilde in haar grot verder bouwen aan haar home made oven. ze was al bezig een excuus te verzinnen om weg te kunnen zonder dat iemand het verdacht zou vinden, toen had ze een plan. "Jongens ik ga weer eens kamperen, Gavril weet wel waar, veel succes met jagen" en ze begon haar spullen in te pakken, inclusief een paar van de kussens, en zij mimmy en Long Wei vertrokken naar de grot. daar begon Long Wie het kamp op te slaan, mimmy vertrok om te jagen en Drome begon weer te klussen aan het oventje, snel legde ze er een paar houtblokken in, en bedacht toen iets, ze verzamelde allemaal metaal en maakte daar een oven van.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 6:52 pm

Gavril glimlachde toen hij alles hoorde. Hij had zijn salade al op en Deloi had ook gegeten, dus pakte hij zijn schetsboek weer en begon verder te tekenen. Hij zwaaide even naar Dromé en zei "Ik kom misschien wel even langs morgen." Hij legde zijn schetsboek weer weg en begon toen met bliksem te spelen. Hij gaf Deloi telkens schokken, die het een fijn gevoel vond. Hij ging steeds een stukje verder weg staan en Gavril gebruikte zijn krachten behoorlijk.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 7:41 pm

Vashti had niet 'gehoord' wat Dromé dacht, omdat ze het niet heel netjes vond om steeds alle gedachten van de mensen om haar heen te lezen. Ze zwaaide even naar haar ten wijze van een groet. Vashti wendde zich naar Ren en luisterde naar het liedje. 'het is wel een leuk liedje, maar hij zou nog leuker zijn als er een songtekst bij was.'dacht Vashti. Ze liet haar gedachten hun gang gaan en luisterde naar het liedje, probeerde de gevoelens van Ren bij het liedje te bepalen en bedacht geleidelijk aan een tekst die bij het liedje paste. Ze begon zonder dat ze het geheel besefte met het liedje mee te zingen met een mooie zuivere stem. 'Je zingt als de nachtegaal' zeiden mensen altijd na haar optredens op het kasteel. Daardoor was ze meer zelf gaan zingen en had ze meer lessen gevolgd. Normaal zong ze alleen als ze alleen was, maar nu kwamen de woorden gewoon uit haar mond stromen op de melodie van het liedje.
Back to top Go down
Sponsored content





grot Valencia - Page 5 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 5 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
grot Valencia
Back to top 
Page 5 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: