Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 grot Valencia

Go down 
+3
Githa
Gavril
Ren,
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Githa
Level 1
Githa


Posts : 32
Join date : 2010-07-22
Age : 27
Location : Bij haar familie.

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 10:51 am

Githa knikte op zijn antwoord en glimlachte. 'Jullie gedachtes zijn ook erg onbereikbaar. Drome is er gewoon opener voor. Maar kan je mij uitleggen welk verschil je voelt als je naar mijn aura kijkt of naar die van Gavril?' vroeg ze hem. Ze was erg geinterreseerd. Haar nieuwsgierigheid was namelijk gewekt en dan kon ze veel vragen stellen. Een heel vragenvuur. Githa grijnste.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 10:54 am

Het steentje had het vuur bereikt en Gavril liet het daar hangen. Opeens explodeerde het steentje, maar er vlogen geen brokstukken weg. Gavril schrok zich rot en de lucht knetterde van de statische elektrischiteit om hem heen. "Sorry." zei hij schaapachtig. "Het moet karbiet zijn geweest." Hij pakte zijn staf weer en er hij voelde een schok door zijn hand trekken.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 10:55 am

Ren keek naar Githa het gebeurde niet vaak dat ze zo veel vragen naar hem stelde. Toch liet hij niet merken dat hij het raar vind en hij bleef gewoon zijn warme glimlach voort zetten. ´´De kleur´´ zei Ren kort maar krachtig. ´´Geel is heel simpel blij dat kan je zo zien vind ik´´ legde Ren uit. Hij wist dat alleen kleur zou zeggen niet genoeg was. Hij keek noch steeds naar de aura die langzaam steeds feller lichblauw werd. Toch kon hij het niet echt plaatsen.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 10:57 am

Dromehad een ketting met blauwe steentjes en kleine houten kraaltjes met een schelp in het midden bij Long wei omgedaan. Ze had in het kettinkje ruimte gemaakt voor geheime boodschappen. Ze schreef op een briefje met sierlijke letters "Prachtig" en stuurde Long wei naar Gavril. Ze stond op en pakte het flesje dat ze bij de rievier met water hed gevuld. Langzaam liet ze het water omhoog het flesje uit stromen, en een evenbeeld vormen van een houten beeldje van haar broers en zussen, dat ze zelf had uitgesneden. Haar broers en zussen wisten niets van het kleine miniatuur van het hele bos, inclusief de grot die ze in een ruimte dieper het bos in had verborgen. Na wat geconcentreer vormde ze een redelijke weerspiegeling van hen allemaal, ze liet het water terugstromen in het flesje en pakte een stuk hout en een mes, en begon een nieuwe rekruut voor het houten-mimmy-leger te maken.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:02 am

Gavril zag dat Long Wei op hem af kwam. Deloi zat naast hem in de houding om hem te bespringen. Gavril zag wat Dromé had gedaan en pakte het papiertje. Hij zag wat erop stond en schreef op de achterkant "Bedankt." Hij keek of hij een steen zag waar hij het in kon doen en had al snel eentje gevonden. Hij liet het rustig en laag over de grond vliegen. Het ging hem iets makkelijker af nadat hij de eerste keer zo ver was gekomen. Het steentje vloog naar Dromé toe en tikte tegen haar hand. Toen liet hij het steentje vallen en glimlachde.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:04 am

Terwijl Ren wachte op nog een vraag maakte hij zijn hoofd leeg. In zijn schaduw zat nog steeds schaduw die niemand waarscheinlijk kon zien. Tot schaduw zin had in een grap en zijn grote vleugels uit klapte. Je zag alleen de grote vleugels achter Ren. Je dacht bijna dat hij opeens vleugels had gekregen. Zelf had hij niets door omdat hij niet naar achteren keek.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:10 am

clown Long wei is een zij clown
Ren miss heb je hier wat aan, deze site gebruikte ik ook voor Leia
http://www.wiccainfo.nl/aura_kleuren.html
----------------------------------------------------------

Met een grote glimlach liet ze het houtstukje vallen, en pakte het steentje, ze las het briefje en had een plan. Eerst stuurde ze metaal uit de grond, eerst l,astig, maar er kwam steeds meer. Tot ze een hoopje zo groot als een boling bal had, ze maakte een kleine Drome Mimmy en Long wei. Ze liet ze met kleine pasjes naar Gavril lopen. Daar overhandigde ijzeren Drome gavril een rolletje papier, waarop stond "Cadeatje" toen ze de rol neergelegd had klommen kleine mimmy en long wei op de schouders van kleine drome, en ze ging in een leuke houding staan, toen liet Drome ze met rust, en een beeld zijn.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:14 am

Gavril lachde bij het zien van de kleine poppetjes. Hij las het briefje en zei "Bedankt." Hij zette het beeldje op zijn tas en legde zijn staf ervoor. Toen begon hij kleine bliksemschichtjes te sturen die telkens in zijn staf kwamen. Het kristal in de knop lichtte telkens op wat een mooi gezicht op de beeldjes wierp. Hij pakte zijn staf weer op en liep naar buiten terwijl Deloi achter hem aan groef. Hij liet zijn staart uit de aarde steken en begon een ingewikkeld patroon te volgen tot hij zag dat het hemzelf was.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:22 am

Drome glimlachte en ging op haar rug liggen, met een killerrabbit op haar buik, en een draakje eromheen gekronkeld. Ze liet een bollerje ijzer haar messen pakken, evenals haar stukken hout, en toen kreeg ze een idee. Ze sprong overeind, waarna een chagerijnig konijn naar buiten verdween, en een kwaad draakje met een hoopje houten poppetjes ging spelen. Drome zette stukjes donkerkleurig hout op een rij, en legde naast ieder exemplaar een mes. Zelf legde ze er een apart en legde haar Tano ernaast. Ze pakte de tano op, en alle messen deden dezelfde beweging, toen begon ze voorzichtig aan haar houtsnijwerk, en de messen volgden haar voorbeeld.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:25 am

Ren bleef naar het zielig zakje geld kijken. Als ze iets gingen kopen dan moest er wel meer komen dacht hij. Uiteindelijk stond hij op en keek hij naar buiten. ´´Ik ga even naar de stad´´ zei met een warme glimlach terwijl hij zijn handschoenen al aan deed. Dit deed hij elke keer als hij ging stelen en voor mensen die hem kende wisten dat ook. Hij pakte wat geld om niet op te vallen en liep daarna naar de uitgang van de grot. Ondertussen klapte schaduw weer zijn vleugels in.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:36 am

Drome was klaar met de eerste 8 en deed nu hetzelfde met een licht stuk hout. toen zette ze 2 witte en 2 zwarte neer, en maakte nu een ander figuur, dat deed ze drie keer. Toen maakte ze nog vier figuurtjes waarvan twee met een verschillende kleur hetzelfde figuur. Ze had nog iets nodig om de beeldjes te lakken, dus pakte een emmer, en een boor en ging het bos in, opzoek naar een omgevallen den.

Even later kwam ze terug met een emmer boomsap. De stronk was al dood geweest, en haar vooraad die ze gebruikte voor al haar kralen en mooiste beeldjes was op. Ze gooide alle 16 donkere en 16 lichte beeldjes in het sap en liet het heerlijk ruikende sap intrekken terwijl ze kleine tegeltjes ging maken 32 swarte en 32 witte. de 64 tegeltjes gooide ze er ook in. Ze pakte een pot dennehars, en begon de tegeltjes een voor een op een plank te plakken. de kleuren om en om. Toen pakte ze de figuurtjes uit de emmer en zette de witte aan de ene kant en de zwarte aan de andere "Tada, dame en heren we kunnen vanaf nu schaken" ze zette het bord op een steen en schoof twee stenen aan. Ze ging op de een zitten, en de bedaarde Long wei op de andere en ze begonnen te schaken.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:40 am

Gavril kwam bij het schaakbord zitten. "Leuk." zei hij. Hij keek naar het spelletje terwijl hij aan het kloten was met zijn staf. Hij liet hem de hele tijd oplichten en doven, wat behoorlijk irritant kon zijn. Deloi kwam de grot ingestormd nadat hij had gemerkt dat Gavril niet meer naar het plaatje keek. Hij rende bijna over het schaakbord heen, maar Gavril kon hem nog net stoppen. "Rustig Deloi." zei hij. "Binnen rennen is niet fijn voor anderen." Hij keek hem aan en Deloi likte hem snel over zijn wang.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:46 am

Uiteindelijk werd het remise, omdat alleen de twee koningen tegenover elkaar stonden."Gavril, vind je het mooi? Ik heb het zelf gemaakt" zei ze trots. Long wei liep naar haar fazant, en begon het dier aan een spit te rijgen, Chinese long draken zijn dol op gegrilde zwaan, maar bij gebrek aan zwanen zijn fazanten ook niet mis.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:50 am

Gavril knikte en zei "Zullen wij nu gaan?" Hij had zin om te schaken. Hij wist een beetje hoe het moest, dus kon hij het best proberen. Deloi keek hem aan en vroeg toen "Hoe het gaan?" Gavril glimlachde en verbeterde hem toen "Het is Hoe gaat het?" Deloi knikte en zei "Dat ik bedoel uhm.. Dat bedoelde ik." zei hij glimlachend. Gavril gaf hem een aai over zijn kop en ging toen tegenover Dromé zitten. Hij legde zijn staf neer, waar Deloi zich gelijk om krulde.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:53 am

Drome zette een pion naar voren, en bedacht meteen alle mogenlijke zetten die hij zou kunnen maken, en wat haar breactie moest zijn. Long wei wandelde naar het vuur en zete het spit van de fazant in een hhouder toen liep ze naar Deloi "Wie zijn jij? Wij ben Long wei. En jij?"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 11:58 am

Gavril schoof ook een pion naar voren. Hij dacht aan wat hij zou kunnen doen en welke zetten Dromé zou zetten. Deloi keek naarr Long Wei. "Ik ben Deloei." zei hij grijnzend. Gavril glimlachde en zei "Niet Deloei, Deloi." Deloi rolde met zijn ogen en pakte de staf met zijn staart en vleugels vast. Toen begon hij te rennen terwijl hij zei "Pakken me dan, als je kunnen." Gavril stuurde grijnzend een klein steentje op hem af, maar opeens vloog die naar het plafond. "Tja, controle." zei hij glimlachend.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:07 pm

Drome zette de pion aan de uiterste zeide twee stappen naar voren (ja dat mag) en keek haar grote broer met een pokerface aan. hij zou met geen mogelijkheid kunnen voorspellen wat ze zou gaan doen.

Longwei lachte en sprong achter hem aan. Drome had humor, en liet een bol waqter op beide hoofdjes vallen. "En toen waren jullie nat"
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:11 pm

Deloi keek naar Dromé en Long Wei. Hij schudde zich uit en rolde door het stof. "En toen ik droog zijn!" zei hij lachend. Hij stoof naar Dromé en sprong via haar naar Gavril's schouder. Die pakte de staf aan en duwde voorzichtig een pion naar voren. Hij keek naar de pokerface van zijn zusje en vroeg toen "Wat ga je doen?" Hij tikte haar aan met zijn staf en liet daar heel lichtjes stroom doorheen lopen. Het zou aanvoelen als gekietel.
------
Ik ken de regels van het schaakspel hoor Very Happy
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:17 pm

Ik win nooit, maar weet de regels wel, in mijn oude klas waren er mensen die zeiden dat ze konden schaken, maar dachten dat je verloor als alle stukken dood waren, dus ik ben een beetje voorzichtig als het over schaken gaat.

Drome lachte en verplaatste al lachend har paard haar paard. "Zeg ik lekker niet" en ze stak haar tong uit.
De natte Long wei klom tegen haar op en net op dat moment kwam de van haar woede ekomen mimmy weer binnen. Ze zag voor het eerst in haar leven een schaakbord en klom nieuwschierig op Dromes schoot
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:21 pm

Gavril glimlachde en schoof zijn loper naar een plek dat de koning schaak stond. Hij probeerde de herdersmat uit, die hij in een boek had zien staan. Hij zette zijn staf weer op de grond, maar hield hem wel vast. Deloi klom voorzichtig op de staf en krulde zich op. Hij leek net op een bolletje schubben op een staf, en daarom moest Gavril lachen.

-----
Dat is inderdaad behoorlijk slecht -_-
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:27 pm

opeens rinkelde ergens een belletje in de blijkbaar holle plank, en de hokjes begonnen te verschuiven, en alle pionnen stonden door elkaar, Drome had er rekening mee gehouden, en haar pionen zo gezet dat Gavrils koning omsingelt was. "Sorry, maar ik heb het ingebouwd om het was uitgdagender te maken, aleen omdat ik het heb gemaakt weet ik tot twee anderen buiten mijn blik spelen, wantr dan weet ik niet wat de volgende stap is." ze glimlachte "Ik heb eens een boek gelezen waarin ze op 10 schaakborden speelden, of met meerdere verdiepingen. das pas lastig. "
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:34 pm

Gavril zag wat er gebeurd was en lachde hard. "Dat is een goeie truc." zei hij lachend. Hij bestudeerde het patroon goed en gooide zijn koning om. "Jij hebt gewonnen." zei hij grijnzend. "Wat zal ik eens gaan doen? Heb jij nog hulp nodig ergens bij?" Hij keek haar vragend aan. Hij liet zijn staf oplichten en je zag een bruine gloed eruit komen, omdat Deloi nog steeds om de knop zat.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:39 pm

"Ehm, als je zou willen helpen met hout verzamelen, mijn vooraad is op door dat schaakbord." zij ze smalend terwijl ze een bijl en een paar emmers pakte. Mimmy ging schattig doen op het inmiddels lege schaakbord. zovan 'AAI-ME'. Ook pakte drome een paar spijkers en twee houten wielen "Ik wil en wagentje maken om hout, water, jouw groenten of mijn jacht te vervoeren, is mahhelijker dan manden" zei ze terwijl ze alles in een mand deed die ze op haar rug bond. "En ik wil je een geheim project laten zien" zei zed geheimzinnig terwijl ze Long wei in de mand deed.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:44 pm

Gavril knikte even en gaf Mimmy zachtjes een aai over haar hoofdje. Toen stond hij op terwijl hij met zijn staf schudde om Deloi wakker te maken. Die keek verdwaasd op en Gavril zei "We gaan wandelen met Dromé en Long Wei." Deloi sprong van de staf af en groef zich buiten de grot onder. Gavril liep achter hem aan en kwam bij Dromé. "Gewoon kijken naar mooie stronken hout he?" vroeg hij terwijl hij rustig ging lopen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 23, 2010 12:56 pm

Terwijl ze begon te lopen zei ze verbaasd "Gavril, dat is de eerste keer dat iemand anders dan ik haar kan aaien zonder uitgestoken oog" evenlater stond ze bij een stronk "Deze is bijvoorbeeld niet geschikt, deze leeft nog, en zal volgendjaar uitscheuten krijgen" zeliep wat verder naar een ontwortelde boom "Deze is helemaal dood, kijk maar naar de takken, het is hartje lente en de takken zijn doods" ze wees naar de wortels "Deze krijgt geen water meer" Met een snoeischaar knipte ze de wortels eraf, en ze gaf een bijl aan Gavril "Hak de takken met een doorsnee van minimaal 10 centimeter eraf, daar kan je mooie beeldjes van maken" ze glimlachte en knipte nog een aantal wortels af.
Back to top Go down
Sponsored content





grot Valencia - Page 2 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
grot Valencia
Back to top 
Page 2 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: