Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 cafe de luie varken

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuthorMessage
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 10:28 am

Aris topte maar en begon over zichzelf. 'Ik zing vaak onderweg en soms in een bar. Ik vind het erg leuk om te doen en sommigen raden me aan om het als baan te gaan doen, maar ik vind dat ik dan niet safe zit. Niet dat ik dat nu wel zit maar dit vind ik leuker.' vertelde Aris.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 10:40 am

Natas vond het fijn dat Aris erover op hield. ´´Ja meestal als iets je baan word kan het saai worden´´ zei Natas terwijl ze weer begon te glimlachen. ´´Maar schrijf je zelf ook wel liedjes´´ vroeg Natas geintreseerd aan Aris.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 10:44 am

'Nou, nee. Daar ben ik nooit zo goed in geweest. Ik vind het leuker om ze te coveren. Je vind toch niet veel goede zanger hier dus word je snel als erg goed aangegeven.' zei Aris grijnzend. Ze vond het leuk om erover te praten.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 10:48 am

´´Pf misschien hebben ze wel gelijk´´ zei Natas met een grijns. ´´Probeer maar wat te zingen ik oordeel wel heel serieus´´ zei Natas met een serieuze stem. Natas keek naar Aris of ze hier wel wou zingen. Waarscheinlijk wel maar je wist het maar nooit.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 10:52 am

Aris glimlachte. 'Graag. Ik zal even gaan staan dat zingt beter. Wat ik ga zingen is Only Hope. Ik zal het hele liedje zingen. There's a song that's inside of my soul
It's the one that I've tried to write over and over again
I'm awake in the infinite cold
But you sing to me over and over and over again

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now, you're my only hope

Sing to me the song of the stars
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now, you're my only hope

I give you my destiny
I'm giving you all of me
I want your symphony
Singing in all that I am
At the top of my lungs
I'm giving it back

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now, you're my only hope' Aris zong rustig het hele liedje en glimlachte toen ze klaar was.


( Luister maarals je de melodie wilt weten: https://www.youtube.com/watch?v=4kC3r_poOl8 )
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:04 am

Natas luisterde goed naar het liedje en het klonk fantastisch vond ze. Toch zei Natas voor de grap ´´je je hebt gelijk hier hebben mensen er geen kennis van´´. Natas hoopte wel dat Aris het snapte want heel veel mensen snappen Natas haar grappen niet.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:06 am

Aris glimlachte. 'Bedankt.' ze snapte het dit keer wel. Ze was niet zo goed in grappen maar het was van Natas haar gezicht af te lezen dat ze het goed vond dus zo moeilijk was het niet. Aris boog voor de gein.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:09 am

Gelukkig snapte Aris de grap en Natas begon weer te glimlachen. ´´Wat een consert´´ zei NAtas terwijl ze met haar handen klapte. ´We want more, we want more´´ riep Natas blij.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:13 am

Aris grijnste. 'Sorry, geen toegifts vandaag. Misschien een andere keer.' zei ze lachend. Ze boog nogmaals en ging weer zitten. Ze zat al een hele tijd te lachen en dat had ze in tijden niet gedaan dus het voelde zo goed.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:18 am

´´ahh ´´ zei Natas teleurgesteld. ´´Alsjeblieft´´ zei ze smekend met een engelen gezicht. Natas snapte dat het eiegnlijk wel een beetje te ver ging dus ze ging weer gewoon zitten. Opeens hoorde Natas achter zich de deur van het cafe kraken. Er kwamen dezelfde 3 mannen als een paar dagen geleden binnen. Natas haar gezicht vertrok. Nu waren de mannen nuchter dus zou het veel moeilijker zijn om ze te verslaan.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:24 am

Aris boog naar Natas toe. 'Wie zijn die gasten..?' vroeg ze want ze zag wel dat Natas haar gezicht vertrok toen ze binnenkwamen. Ach, Aris zou haar hoe dan ook helpen. Daar was vriendschap onder andere voor vond Aris.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:29 am

´´Ze waren hier ook een paar dagen geleden´´ zei Natas met een halve glimlach. Al snel zagen de mannen Natas zitten en liep naar haar toe. Natas ging vlug staan omdat ze de tafel niet wou breken. ´´Ehh leuk jullie weer te zien´´ zei Natas met een glimlach. ´´Jij hebt ons dit aangedaan´´ zei een man boos terwijl hij uithaalde naar Natas. Natas kon makkelijk de stoot ontwijken maar alleen zou ze nooit al die mannen aan kunnen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:31 am

Aris ging staan en keek de mannen aan. 'We zijn rustig aan het praten en hebben nu geen zin in jullie. Oprotten dus!' zei ze geirriteerd. Het was net zo leuk moesten zij het verpesten. Tuurlijk, het was haast te verwachten bedacht Aris bij haarzelf. Ze wachtte rustig op hun reactie. Ze was heel kalm/
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:35 am

De mannen draaiden zich om en keken naar Aris. ´´Maar wij hebben belangrijkere dingen te doen´´ zei een man die het dichtst bij Aris stond. Natas maakte gebruik dat ze allemaal omgedraaid waren en gooide haar naalden. Meteen viel de achterste man neer. Het leek of hij in slaap was gevallen of gewoon flauw was gevallen. ´´Doe niet zo bot tegen mijn vriendin´´ zei Natas tegen de mannen. Het was lang geleden dat Natas het woord vriendin in het openbaar zei maar nu ging het vanzelf.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:38 am

Aris glunderde bij het woord vriendin. Tenminste vanbinnen. Vanbuiten moest ze even kil zijn tegen die gekken. 'Laat. Ons. Met. Rust.' zei ze met tussen elk woord een kortje pauze. 'Duidelijk?' vroeg ze.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:41 am

De mannen keken elkaar aan en toen de man die op de grond lag. ´´DIt keer kom je er makkelijk van af´´ zei een van de mannen terwijl ze snel het cafe uit liepen. ´´Die zijn laf´´ zei Natas terwijl ze wat relaxter ging staan.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:42 am

'Echt wel. Kom op zeg. Zo snel heb ik ze haast nog nooit weg zien lopen van twee lieftallige onschuldige meisjes..' zei Aris grijnzend. Zo onschuldig waren ze nou ook weer niet maar zo zagen ze er vaak wel uit.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:45 am

Natas lachde op die opmerking. ´´Ja wij zijn zeer onschuldig´´ zei Natas sarcastisch. Natas keek rond in de bar. `´Wel gek dat ze eigenlijk kwam. IK bedoel de vroige keer waren ze zo dronken dat ze eigenlijk niks meer moesten herinneren´´ zei Natas verbaast.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:49 am

Aris grijnste. 'Tjha, Mannen zijn vreemde wezens. We zullen ze nooit volledig begrijpen maar dat is wederzijds denk ik. Misschien waren ze toch niet zo heel dronken. Maar ze zijn in ieder geval geen helden geworden.' zei Aris glimlachend.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:54 am

´´Nee dat zou echt een wonder zijn´´ zei Natas met een glimlach. ´´En ik ben blij dat we niet het zelfde zijn ´´ zei Natas op een wat serieusere toon. ´´Dan zouden we toch niet meer onschuldig zijn´´ zei Natsa lacherig.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:56 am

'Als we hetzelfde zouden zijn zou dat denk ik gaan botsen en vervelen. Zo vullen we elkaar juist aan.' zei Aris vrolijk. Het klopte wel. Anders was alles zo saai en nu is het juist leuk. Tenminste dat vond Aris.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 11:59 am

´´Ja dat klopt´´ zei Natas. Natas keek naar de open deur die de mannen open hadden laten staan. Natas vroeg zich eigenlijk af of Max al wakker was. Snel schudde ze haar hoofd en keek Aris weer aan. ´´ehm Ik moet gaan, maar we zien elkaar straks wel weer´´ zei Natas.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 12:03 pm

Aris knikte. 'Dat hoop ik wel. Anders vind je me heus wel. Ik ben niet ineens onzichtbaar.' zei Aris. Ze glimlachte vriendelijk. Keek nog even rond en liep ook weg. Ze had hier alleen verder niks te zoeken vond ze.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitimeSat Jun 05, 2010 1:30 pm

Zouden jullie wat langere berichten willen posten, anders is het wel heel makkelijk om aan de 400 berichten te komen. Minstens 2 regels dus.
Back to top Go down
Sponsored content





cafe de luie varken - Page 6 Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken - Page 6 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
cafe de luie varken
Back to top 
Page 6 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: