Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 cafe de luie varken

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 8:56 am

cafe de luie varken
Dit Cafe is klein . Er is een grote bar en tafels en stoelen. In sommige hoeken vind je wel spinnenwebben en glas scherven maar bij de bar is het best schoon. Ook is er altijd een beleefde barman die er ruig uit ziet. Meestal zijn de gordijnen dicht en er komen hier mensen die altijd in staan voor een gevecht. Hier gebeuren illegale dingen dus als jij magie gebruikt zullen ze je niet snel veraden. Hier gaat het er dus ruig aan toe dus pas op.

Personen: 8 personen max
Regels: er mag gevochten worden en minimaal 3 regels per keer
Rang: maakt niet uit
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 4:51 pm

Natas liep het cafe binnen. Zoals ze verwachte waren er weinig mensen maar de mannen die er waren leken niet echt al te aardig. Natas liep naar de bar en zei ´´mag ik water´´. Ze glimlachte als een engel en keek de barman aan. Ze was hier eerder geweest dus kende ze de barman. De barman zuchte eerst en schonk toen een glas water in. ´´Weet je, het is niet slim om hier s´avonds te komen´´ zei de barman. ´´Ach ik vind het juist hier zo veilig´´ zei Natas terwijl ze een slok nam. Een paar minuten later hoorde ze mannen binnen komen. ´ze zijn mij dus gevolgd´ dacht Natas.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 4:59 pm

Akira liep de bar in, eigelijk had ze niet eens door dat het een bar was. Ze bleef even staan toen ze de mannen zag staan. Daarna keek ze naar de bar en zag Natas staan. Ze liep naar de bar toe. 'Hoi Natas..waarom lopen die achter je aan..?' Ze gaf een blik naar de mannen en keek daarna naar de barman. Eigelijk vond ze het maar niks om in een bar te zijn, de stank en de mensen die er rondliepen bevielen haar gewoon niet.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:07 pm

Natas slikte het water snel door toen ze Akira hoorde. Ze draaide zich om en zei ´´ehh wat doe jij hier´´. Ze probeerde te glimlachen maar ze wou eigenlijk opschieten. Natas wou die mannen een lesje leren en hier kon dat altijd maar Natas wou het niet aan Akira zien. Ze luisterde nog steeds of de mannen dichterbij kwamen en helaas deden ze dat. De barman keek verbaast naar Akira ´´wat te drinken´´ vroeg hij. Natas gaf hem even een blik dat dit niet het moment was. Daarna keek ze weer naar Akira en zei´´ehh die mannen´´. Ze zuchte en bedacht dat ze beter de waarheid kon zeggen. ´´Ik ken die mannen niet nooit gezien en hoop na dit ook nooit meer´´ zei Natas in een zucht. ´´Maar zij verdienen het om gestraft te worden dus kwam ik hier voor een gevecht met hun. vervolgde Natas. Het lief onschuldig meisje verdween meteen ze was nu bloed serieus. ´´Dus wil je mij even excuseren´´ zei Natas terwijl ze opstand en naar de mannen liep. De barman keek niet op maar zei nog wel ´´je weet waar je niet mag vechten´´. Natas knikte kort naar de barman en keek daarna bloed serieus naar de mannen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:13 pm

'Hmm oke.' Akira ging op een van de barstoelen zitten en keek naar Natas. Ze zou wel even naar de hele show gaan kijken. Ze had er veel vertrouwen in dat Natas de mannen makkelijk inelkaar zou kunnen slaan. 'Doe je best Natas.' Glimlachend keek ze naar de mannen, die wisten niet wat ze zou overkomen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:20 pm

Natas ging voor de mannen staan die haar gevolgd hadden. De meest andere mannen in de bar die Natas kende van eerder gingen ook aan de bar zitten en waren klaar voor de show. ´´hik wat ben jij mooi zeg´´ zei een man die waarscheinlijk het meest gedronken had. ´´dank je´´ zei Natas tussen haar tanden. Natas kende dit soort mannen als ze wat dronken dan denken ze meteen dat ze alles kunnen. Haar gedachte werden bevestigd wanneer de meest dronken man haar vast greep en zei ´´kom maar met ons mee hik´´. Natas bleef rustig en zei ´´wat zijn jullie laag gezonken´´. Daarbei deed ze een synisch lagje en trapte de man vaar haar weg. Richting de deur want na de vorige keer mocht ze niet meer richting de bar slaan op schoppen. De andere mannen (een stuk of 5 ) keken de man na.

Bij de bar juichte de meeste mannen dat de show was begonnen. ´´Ben jij een vriendin van dat meisje´´ vroeg de barman beleefd aan Akira. Terwijl hij rustig een glas voor zich zelf in schonk.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:29 pm

Akira juichde mee met de andere mensen en keek daarna om naar de barman. 'Naja ik ken haar eigelijk nog maar 1 dag, maar ja ik denk dat we vrienden zijn.' Zei ze nog lachend. Akira keek even naar het menu...'Mag ik meschien een glas water..?' Ze wierp ondertussen even een blik richting Natas om te kijken of ze niks miste.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:36 pm

Pas na een paar seconde begrepen de mannen wat Natas had gedaan. Nu kwamen ze gezamelijk op haar af. Natas deed een schamper lachje en zei ´´kunnen jullie wel met zijn alle op een meisje´´. Een man werd nu echt boos en haalde uit naar Natas. Natas had het al lang gezien en sprong behendig opzij. Ze pakte uit haar achter zakken haar naalden. Dat waren haar favorieten wapens die ze ook meestal gebruikte. Haar positie was perfect als ze al haar naalden nu gooide kon ze hem meteen bewusteloos maken. Natas gooide haar naalden. Ze wachte af tot ze in sloegen. Dat gebeurde snel en de man ging op zijn hurken zitten. ´´Wat heb je gedaan met mijn benen´´ vroeg hij boos. Natas keek verbaast naar de man en teldede naalden. ´´1..2...3´´ zei ze. Dat klopte niet ze gooide 8 naalden. Verbaast keek Natas om haar heen waar die gebleven waren. Toen zag ze dat die nog steeds aan haar handen waren. Als magneten vast geplakt. Natas vervloekte even haar krachten maar kwam daarna pas er achter dat het gevecht nog door ging. Maar het was al te laat een andere sloeg haar tegen een muur.

´´oeehhh´´ hoorde je het publiek zeggen. De barman keek verbaast op en zei ´´he dat is raar voor Natas´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:40 pm

Akira keek naar de barman. 'eh ja je hebt gelijk..' Akira snapte zo ongeveer wel wat er aan de hand was. De krachten die ze hadden gekregen waren blijkbaar niet alteid zo handig, vooral als je ze nog niet onder controle had. 'Hup Natas!!' Riep Akira
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:46 pm

Natas stond langzaam op en raakte haar wang aan. Die zag zeker nu super blauw eruit maar dat maakte Natas niet veel uit. Natas was super blij dat haar bril nog goed zat ook eigenlijk met de aanmoedigingen. De mannen kwamen weer dichter bij en eentje zei ´´ein klein meisje hoort ook niet te vechhten´´. Natas probeerde zich te kalmeren maar ze was zo boos dat de naalden om haar hand smolt zodat het een metale vuist werd. Natas merkte niet eens van de vuist ze concentreerde zich op het gevecht. De man viel weer aan maar Natas ontweek het weer en sloeg hem door een tafel. Hij was meteen buwesteloos. ´´Nog maar 3´´ zei Natas op een valse toon.

De barman begon weer te lachen en de rest juigde weer. Het maakte hun niet uit dat het eigenlijk magie was. Dat was hier niet de enigste wat illegaal was.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 5:52 pm

Akira juigde keihard mee, het was zo lang terug dat ze z'n soort gevecht had gezien. 'Hup Natas!!!' Het viel haar op van de gesmolten naalden, maar het leek niet echt dat de rest het merkte dus dacht ze er maar niet veder over na.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:00 pm

Natas pakte weer een paar naalden vast voor de andere drie. Nu kwamen er twee tegelijk op haar af. Ze gooide haar naalden nu naar de twee. Bij eentje was het meteen raak die viel ook op de grond. De andere daar en tegen ontweek het makkelijk. HIj kwam nu heel dicht bij Natas en Natas hoopte steiekem dat de naalden terug zouden komen. Na goed concentreren kwam er een terug. ´Dat is een begin´ dacht Natas. De Naald alleen kon hem niet bewusteloos maken maar het gaf Natas genoeg afleiding om uit een hoekje te ontsnappen. Ze sprong behendig over de man en lande weer perfect op haar voeten. Opeens voelde ze iemand haar stevig vast pakken. ´´ ´piep´ ik ben jou vergeten´´ zei ze terwijl ze probeerde adem te halen. De andere man die een naald in zich had draaide zich om en liep met een grijns naar natas en de man.

De barman lachte en zei ´´dat moeten ze niet doen´´. Het leek net of hij wist wat hun wouden doen samen met de meeste andere mannen. Snel doken de meeste mannen bang achter de bar.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:07 pm

Akira keek al grijnsend naar de mannen die zich achter de bar verstopten. Ze had zin om iets naar de mannen te gooien. 'hmm...laat maar ik heb niks geschikts bij me...En om nou met messen te gaan gooien..' Akira draaide zich weer om en keek naar de show van Natas. Ze keek naar de mensen om zich heen. Het leek wel of ze hier speciaal naartoe waren gekomen om Natas te zien vechten. Ergens was dat best grappig dat ze daarvoor helemaal naar deze bar kwamen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:17 pm

´´he kan jij beter ook niet gaan schuilen voordat het gebeurd´´ zei de barman tegen Akira. Hij zat nog rustig wat te drinken maar kon zo schuilen achter de bar. ´´Laat maar het is al bijna te laat´´ vervolgde hij terwijl hij naar de show keek.

Natas kon zich amper bewegen en de man kwam dichterbij. ´´Nu zal ik jou een lesje leren´´ zei hij met een grijns. HIj haalde uit en sloeg Natas super hard in haar gezicht. Recht door het glas van haar bril tegen haar oog. Natas deed langzaam maar woedend haar oog weer open en zei ´´dat hat je niet moeten doen´´. Haar oog was groot zonder een pupil erin. Zo was ze geboren zonder pupil daarom was ze ook blind. Maar dat maakte nu niet uit langzaam werd de wind naar hun gestuurd. Natas haar haren waaide in de wind. De man deed verbaast een stap achter uit. ´´Niemand komt aan mijn bril´´ siste Natas. Meteen daarna wankelde de man achteruit door de wind en viel. De man die Natas vast hield gooide Natas over haar schouder tegen de achterkant van de bar aan. Hij viel op een paar mannen en net langs de barman. Daarna liep ze naar de man en sloeg hem nog een keer waarbij ze zei ´´dit is voor mijn bril. Daarna vielen ook hun flauw.

´´Het is veilig´´ zei de barman tegen de andere mannen die opgelucht waren dat ze daar niet meer zaten. Anders werden ze ook geslagen door vliegende man.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:24 pm

'Wow dat was gaaf...' Natas keek naar de man die nu als een zombie op de grond lag. 'En nu..wat doen jullie daarmee..?' Ze wees naar de man die op de grond lag.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:30 pm

Natas glimlachte naar het publiek en ging daarna ook zitten op de grond. ´´Dat koste me meer energie dan ik gedacht had´´ zei ze buiten adem. Ze probeerde de stukken van haar bril bij elkaar te verzamelen. Ze hoopte dat ze de bril hier nog kon maken. De barman keek naar Akira en zei ´´buiten bij het vuilnis zetten, als ze waker worden zijn ze toch alles vergeten´´. Hij wuifde naar wat mannen dat hun de bewusteloze mensen moesten weg halen. Daarna schonk hij een glas water in en liep naar Natas. ´´JE kunt beter wat drinken nu´´ zei hij. Natas knikte en nam snel een slok water. ´´trouwens heb je plakband hier´´ vroeg Natas beleefd aan de barman. De barman knikte en ging weer naar de bar toe. ´´Sorry voor het gevecht ik kan er niet tegen als iemand aan mijn bril zit´´ zei Natas tegen Akira terwijl ze de andere kant op keek.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:37 pm

'Bril...?Oke..' Akira viel bijna van haar stoel af en, maar hield haar evenwicht nog. Daarna stapte ze voorzichtig van de kruk af en hielp Natas met het zoeken. 'Maar waarom word je dan boos..?' Akira keek vragend naar Natas hopend op een antwoord.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:40 pm

Natas beet op haar lip van de vraag van Akira. Bewust keek Natas haar niet aan. ´´ehh ik hou er niet van als mensen mijn ogen zien´´ zei Natas. ´´Best domme reden he´´ zei ze daarna. Ze vond zelf het best dom maar sinds ´het ongeval´ kreeg ze dan gewoon een woedenaanval.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:46 pm

Akira keek even naar de grond, had ze iets gevraagt wat ze beter niet had kunnen vragen..'oh oke srry dat ik het vroeg.' Ze stond op en keek of ze ergens een klok zag hangen, het was al best laat eigelijk. Ze liep naar een paar omgevallen tafels en zette ze weer recht. 'Oh bij deze is de poot gebroken...' Ze lachde even en keek daarna weer even naar de klok.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:50 pm

´´Het is laat je mag best gaan hoor´´ zei Natas die niet eens op keek. Eindelijk kwam de barman met plakband aan. ´´Dank je´´ zei Natas blij en het lieve onschuldige meisje kon je weer zien. Snel pakte Natas zo goed ze kon het glas bij elkaar. Je zag enorme scheuren erin maar het was goed genoeg dat het zijn werk zou doen. Natas zette haar bril weer op en probeerde op te staan. Haar benen trilde maar ze kon staan.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 6:58 pm

Akira zuchte en glimlachte daarna. 'Zal ik jou anders eerst naar je Tante brengen..?' Ze liep naar Natas toe. 'Straks val je ergens onderweg, en je kan beter thuis uitrusten.' Akira moest er niet aandenken als Natas onderweg weer aangevallen werd door een groep dronken mannen. Dan begon alles weer van voor af aan.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 7:02 pm

Natas knikte maar ze wist dat, dat het beste mogelijkheid was. ´´Als het niet te veel moeite is´´ zei Natas beleefd. Ze liep een stukje wiebelig maar het lukte net. Ze bedacht een smoes die ze tegen haar tante kon zeggen. Het blauwe oog zal ze niet zien maar de blauwe wang wel. Ze verzon wel iets haar tante was net zo goed gelovig als Natas zelf dus die geloofde ook overal in. Ze keek naar Akira en was blij dat ze nog steeds bevriend met Natas wou zijn.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSun May 23, 2010 7:09 pm

Akira ondersteunde Natas, en keek even om naar de barman. 'Ehmm bedankt denk ik...' Daarna keek ze weer naar Natas. 'Nee hoor ik help je graag even naar je Tantes huis.' Ze wouw richting de uitgang lopen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:52 am

Natas liep het cafe weer rustig binnen. Ze liep meteen naar de barman en vroeg om wat water. De barman gaf Natas een glas water. ´´Dank je wel´´ zei Natas beleefd. Niemand deed dat bijna in dit cafe maar zo was Natas eenmaal. Hier kwam Natas eigenlijk best vaak. Natas houd niet veel van die rijke lui restaurants en dat was dit cafe helemaal niet. ´´En nog iets interessants gebeurd´´ vroeg Natas aan de barman. ´´Sinds jij hier komt gebeurd dat elke dag´´ zegt de barman plagerig. Hij zag er ruig uit (net zoals de rest van het cafe) maar eigenlijk was hij heel aardig.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 12:55 pm

Natas liep blij het muffige Cafe binnen en ging zoals altijd eerst naar de bar. Daar stond de barman raar naar Aris te kijken maar dat deed hij bij iedereen die nieuw was. ´´Water alsjeblieft´´ zei Natas. ´´En wat wil jij´´ vroeg Natas aan Aris.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sponsored content





cafe de luie varken Empty
PostSubject: Re: cafe de luie varken   cafe de luie varken I_icon_minitime

Back to top Go down
 
cafe de luie varken
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: