Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het 3 kamp - wedstrijd-

Go down 
+12
natas
Iyona Taroné
Blade
Owen
Sheena Sumé
Aisu
Aisha .
Aris
Jack
Kate
Akira
Rose
16 posters
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next
AuthorMessage
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Het 3kamp   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 10:16 am

"Hoi Rose" zei Dust toen hij aan kwam lopen en gaf haar een hand. "Maar volgens mij ken ik jou niet." wijzend naar het andere meisje "Ik ben Dust." en hij stak zijn hand uit. "Wie ben jij?"
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 1:55 pm

sorry, lette ff niet op
------------------------------------
Ryan zag Natas en Sheena weglopen en ging ze maar achterna, Sheena zou wel gelijk hebben en Jack zou ze later wel inhalen. Ryan zei:'weten jullie waar dat meertje is wat Iyona bedoelde, want er zullen vast meer dan een meertjes zijn in het bos, of niet?'
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 1:59 pm

"Hmm nee niet echt" Kate dacht na over de afgelopen weken en kon zich niet echt iets bijzonders herinneren. Behalve dan dat het leven in Yuka heel anders was voor haar dan dat in Kosta. Ze keek naar een jongen die ze nog nooit eerder had gezien. "Ik ben Kate" stelde ze zich voor en ze schudde zijn hand.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:02 pm

"Oke, kunnen we dan gaan? Ik zie dat Rose een beetje ongeduldig wordt. Schys, kom je?" vroeg Dust. "Dan kunnen we gaan. Oke, hoe denken jullie dat die zakjes daar gekomen zijn?" vroeg hij aan zijn groepje. "Door magie of zijn ze eerst daarnaartoe gebracht en toen met magie opgeborgen?" Schysta begon aan Kate en Rose te snuffelen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:06 pm

"Ik heb werkelijk geen idee, maar hoe weten we waar we moeten zijn, ik ken dit bos namelijk niet" En hij keek de rest vragend aan. Andrew was ondertussen op zijn hoofd gaan zitten.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:10 pm

"Owen, ooit al eens geprobeert in een boom te klimmen? Zo nee, dan wordt dit je eerste keer." Dust rende naar een grote boom en begon zichzelf omhoog te werken. "Volg gewoon mijn voetstappen, dan komt alles goed. Test alle takken alleen wel even, want ik denk dat je wel wat zwaarder ben." Ondertussen vloog Schysta naar Iyona om haar iets te vragen "Iyona? Hoe zijn de zakjes daar gekomen?" vroeg ze. "Heeft u de puzzel gemaakt? Of iemand anders?"

Dust zat al hoog in de boom en was bijna bij het punt waar hij niet meer verder kon. Hij kon al aardig goed boven het bos uitkijken, maar zag nog niets.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:13 pm

Rose knikte naar Dust, hij had groo gelijk. Ongeduldig was ze zeker, een niet zo'n goede eigenschap maarja zij kon er niks aan doen. "Ik denkd at Iyona weer een spreuk heeft gebruikt of iets dergelijks." antwoorde ze op de vraag van dust. Ze begon richting het noordoosten te lopen "Ik geloof dat daar een ravijn is" voor ze haar zin helemaal had uitgesproken zag ze dust in een boom klimmen. "Right, ik denk niet dat je dan veel ziet hoor"
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:16 pm

Dust klom weer naar beneden en liep naar zijn groepje toe. "Je had gelijk Rose. Overal bos. Maar laten we jou maar volgen. Als jij denkt dat daar een ravijn is, kunnen we net zo goed die kant op gaan. Maar ik neem wel Arachni mee, goed?" Hij liep naar zijn paard en zei dat hij moest volgen. Toen liep hij weer naar het groepje met Arachni erachteraan. "Oke, ik ben klaar."
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:16 pm

Kate kende het bos al aardig goed omdat ze er een paar keer met haar pijl en boog was gaan jagen. Alleen gaf ze Dust wel gelijk dat hij in een boom klom. Vanaf daar had je namelijk overzicht over het hele bos. Dan kon je beter een strategie uitdenken om van het ene punt naar het andere te lopen. "Anders zou het veel te makkelijk zijn" voegde Kate aan Rose haar zin toe. Kate vroeg zich af of het nou de bedoeling was dat ze allemaal in die bomen gingen klimmen en keek even naar de plek waar Dust zich bevond.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:24 pm

Owen keek Dust aan "JHa ik heb al eerder in bomen gekl;ommen, en in dit geval zou je toch niks zien." Hij wekte Andrew. "Ga jij anders eens kijken." En andrew vloog vrolijk de luchnt in "Ravijn op NoordNoordWest" Riep een klein drakenstemmetje vanuit de lucht. En Andrew kwam weer naar beneden. "Werkt beter dan een boom" Zei Owen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:29 pm

Sheena werd ene beetje geirriteerd van het wachten. 'Natas, we gaan gewoon alvast verder, ze komen ons wel achterna.' En ze wierp een duistere kleurloze blik naar Jack en Ryan. En ze begon verder te lopen. Aqua hobbelde achter haar aan met een glimlachje op zijn gezicht.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:47 pm

he Sheena ik had al gereageerd hoor Razz kijk maar op p.22
-------------------------------------------
Ryan liep maar achter de meiden aan zonder antwoord te krijgen.
Hij dacht dat ze wel wisten waar ze heen gingen.

Fizz liep naar Aqua en max toe en zei: Hoi ik ben Fizz, ik ben een luchtdraakje.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:50 pm

Oww, sorry Embarassed
--

Sheena keek blij dat Ryan achter hun aan liep en ze glimlachte naar hem. 'Iyona zei dat het meertje op een mini eiland lag, er moet hier vlakbij een groter meer zijn, met daar een mini-eiland erop en daar weer een meertje.. ofzo.' Zei ze in een stuk door en nam even adem. Ze glimlachte. 'En Aqua en ik zijn ingestelt op water, en ik zag al eerder een meer, misschien is het daar.'
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:07 pm

'Mooi' Zei Ryan enthousiast.' nou dan zou ik zeggen, voorwaarts mars soldaatjes!'
En hij liep in met hoog opgetrokken knieën voor hun uit.Hij keek achterom en zei:'niet zo luiwammesen jullie, we hebben een puzzel op te lossen.'

Fizz voreg aan de 2 draakjes; 'Hoe heten jullie?'
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:12 pm

Natas keek naar de andere die blij waren voor deze opdracht. Zelf was ze ook wel blij met deze prachtige ervaring maar nu begon heimwee wel te knagen bij Natas. Daarom besloot ze dat ze er niet meer aan zou denken en daardoor minder heimwee zou krijgen. Snel haalde Natas Ryan in en zei ´´wie is hier lui´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:50 pm

Er verscheen een klein geïriteerd trekje op het gezicht van Rose toen ze merkte dat zij dus niet de goede richting aan had gegeven. "Oké dan gaan we die kant op" zei ze zo vriendelijk mogelijk. Waarom moest Owen het nou altijd beter doen? Met zijn eeuwige vriendelijkheid.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:55 pm

Owen zuchtte Rose had weer een kop als een donderwolk, alsof hij er wat aan kon doen dat zij de verkeerde kant op liep. Snel liep hij in de goede richting. Hij deed alleen entousiast mee.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:58 pm

Cairo sprong vanuit een boom waar hij waarschijnlijk een dutje had zitten doen toen de groep vertrok. Nieuwsgierig keek hij naar het draakje dat van de jongen was waar Rose een hekel aan had. Cairo snapte niet waarom, het draakje zag er heel leuk uit en het baasje had toch ook nou niet iets vervelends? Maarja Rose was natuurlijk ook maar een vaag mensenwezen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:01 pm

Andrew zag Rose's draakje uit de boom springen en meeslenteren. Zo te zien had het net geslapen. Andrew kreeg een goed idee. Als hij Cairo ging tillen was cairos menswezen blij, en zou zij Owen aardiger vinden. En Andrew zette daad bij het plan. Hij vloog naar Cairo en tilde deze op. Hij bleek zwaarder dan zijn eerdere vrachtjes, maar niet te zwaar. Andrew vloog vrolijk achter de groep aan.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 4:10 pm

GEschrokken begon Cairo met zijn vleugels te klapperen toen hij de grond onder zijn voeten voelde verdwijnen. Dit was niet de bedoeling. "laat me los" zei hij in drakentaal tegen Andrwe. "Ik kan zelf wel lopen hoor" hij vloog van de rug van Andrew af "Waarom hebben die 2 altijd zo'n ruzie?" vroeg hij nog steeds in drakentaal.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:23 pm

Blade had geluisterd naar elk woord wat er gezegd was. "Dat klinkt logisch, in het hart" Hij draaide zich een half slag om zijn as "Ik geloof dat dat naar het midden van het bos lijd" hij wees naar een nauwelijks zichtbaar paadje dat tussen de bomen doorkronkelde "Maar pin me daar niet op vast"
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:28 pm

' Laten we het maar proberen ' zei ze terwijl ze de kant op liep die Blade aanwees . Haar voeten leken sneller te gaan als haar hersens want ze was de mensen bijna vergeten . ' Gaan we ? ' vroeg ze toen ze zich omdraaide voor hun . Ze konden nu geen tijd verliezen .
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 5:55 pm

Vashti zag dat de anderen er eindelijk aan kwamen lopen.
Ze ging maar naast Akira lopen voor de gezelligheid. 'heey, heb jij er een beetje zin in? Wat voor kracht heb jij eigenlijk? ' Vroeg Vashti nieuwsgierig.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:00 pm

Sheena lachte en al de irritatie was verdwenen. Ze ging naast Natas en Ryan lopen en vond het jammer dat Jack maar steeds niet kwam, dan zou het nog gezelliger zijn. Aqua keek naar het draakje Fizz en glimlachte. 'Ik ben Aqua, het dieptewaterdraakje van Sheena.' Zei hij en liep achter de drie mensen aan.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 8:17 pm

Dust volgde het groepje snel terwijl hij naar Schysta riep "Schys, kom je mee" Schysta vloog gelijk op en ging naar Andrew en Cairo toe. "Hebben jullie zin om een spelletje te doen?" vroeg ze. "Van boom naar boom springen zonder je vleugels te gebruiken bijvoorbeeld"
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 Empty
PostSubject: Re: Het 3 kamp - wedstrijd-   Het 3 kamp - wedstrijd- - Page 14 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het 3 kamp - wedstrijd-
Back to top 
Page 14 of 16Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: