Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het landhuisje van Owen

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 9:02 pm

Andrew begreep niet hoe Aqua zo langzaam kon eten, zelf vrat hij veel sla naar binnen en verscheurde het brood waarna hij zijn mond vol propte met de stukjes. Al snel was hij uitgegeten en wachte hij op het hoofd gerecht.

Owen zag dat Sheena blij was, maar ze leek nog een beetje onzeker. "Sheena, de specialiteit is of Rattatoulle van onze kokkin, of gerookte zalm op een bedje van gekkokte kool, dus dat is altijd een verassing." hij pakte een broodje en stak het in zijn soep. "Bij een banket bij mijn oom is het helemaal een ramp, dan zijn er 20 gangen van allemaal kleine hapjes, soms heb je geluk en is het heerlijk, maar ik heb een keer gehad dat we kaviaarshusi gingen eten, iedereen vond het vies, maar de etiquette stelt voor dat je moet doen of je het lekker vind, dat was echt een ramp." Hij at het laatste beetje soep uit zijn kom, het waren natuurlijk niet al te groote kommen, anders kan je er nooit 20 eten. Hij wachttee netjes tot Sheena klaar was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 6:40 am

Sheena grinnikte zacht om Owens verhaal en at ook haar laatste beetje soep op. Ze pakte het servet en maakte daarmee haar lippen schoon. Ze legde hem weer op de tafel en was nogsteeds een beetje zenuwachtig. Ze glimlachtte bibberend toen Form aankwam met het hoofdgerecht. Aqua was ook net klaar met eten en ging overeind zitten, wachtend op het hoofdgerecht. Sheena deed heel even haar haren naar achteren voor het eten op tafel werd gezet.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 8:12 am

Form zette de twee borden voor hen neer. Het was de gerookte zalm. Het rook heerlijk, dus Owen nam meteen een hap, de zalm was heerlijk en smolt op je tong. Een knecht kwam binnen en hij zette twee borden forel met een bedje van Sla en schijfjes komkommer en vleestomaat. Andrew pakte de vis op en nam een hap uit de zijkant. En deed zijn ogen genietend dicht.

Owen keek naar Sheena, benieuwd wat zij zou vinden van de zalm.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 8:27 am

Sheena keek naar de zalm. Ze had een keer eerder in haar leven zalm gegeten, bij Ina, de vrouw die haar opvoedde. Ze hadden het samen in de rivier gevangen en Sheena was er erg trots op geweest. Ze nam een hapje van de zalm en het was erg lekker. Ze glimlachtte. Aqua nam ook een paar hapjes uit zijn vis en vond het heerlijk, hij nam ook het sla dat er bij zat. Sheena zag hem eten en glimlachtte. Ze begon nu ook echt te eten.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 8:45 am

Owen zag dat Sheena echt ging eten, dus die voelde zich wel op haar gemak, mooi zo. E hij begon zelf ook echt te eten. tussen de happen door vroeg hij "Zeg Sheena, zullen we morgen samen gaan oevenen, dan laat ik je de perfecte tuin zien, het is gemaakt door mijn tante, en ze was toen in een feng shui bui, dus er zijn bonsaiboompjes en fonteintjes en alles, ik denk dat het daat rustig genoeg is om te oevenen." Hij keek naar Sheena, naar haar mooie ogen en lange haar, hij vond haar beeldschoon.

Andrew nam nog een hap. hij vond het heerlijke forel, en na een paar happen begon hij ook aan de tomaaat en de komkommer.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 8:49 am

Sheena wachtte even voor ze antwoordde, ze kon niet met volle mond praten. Ze slikte haar hap door en nam een slokje van het water dat er stond. 'Ja, dat is goed, het is wel veilig toch?' Vroeg ze. Ze keek hem glimlachend aan en nam nog een hapje. 'Ik moet nodig gaan oefenen met mijn waterbol en ook met het glas. Dat gaat nog niet helemaal goed.' Zei ze na de hap. Aqua genoot van het eten en de vis was zo op. Nu begon hij aan de tomaten, komkommer en at hij de sla verder op. Sheena keek naar Owen en wachtte tot hij antwoord gaf op haar eerdere vraag. Ze nam nog een slokje water.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:00 am

""Het is helemaal veilig. Form is te vertrouwen, zijn öuders zijn gedood door Darken, dus hij steunt ons, en hij is zo streng voor het personeel dat zij er nooit wat over durven zeggen, de enige die weten van de draakjes, zijn ook te vertrouwen. Het is een net van betrouwbare mensen, eerst heb je Form en zijn vrouw, zij is de huishoudster die de drakenkamer schoon houd, dan de koks en hun dochter en dn de rest van het personeel. Alleen de betrouwbaarste mogen bij de draakjes komen." En Owen was na een paar happen weer klaar met zijn vis, hij pakte een servet en veegde zijn mond af. Hij draaide zich om naar de etende draakjes, zo tezien waren ze al bijna klaar met eten.

Andrew werkte de laatste plakjes tomaat naar binnen en ging opgerold op zijn kussen liggen, hij wachtte tot alle anderen klaar waren en ze kwamen met het toetje. Hij was van mening dat je leefde om toetjes te eten.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:10 am

Sheena at haar laatste beetje zalm op en veegde haar lippen af met het servet. Ze zag dat Owen ookal klaar was. 'Oké, oefenen is goed, maar je zus zou morgen toch komen?' Vroeg ze even voor de zekerheid. Ze wou zijn zus graag ontmoeten, na alle verhalen over haar leek ze haar wel aardig. Aqua was ook klaar en Form kwam aanlopen met het Dessert. Sheena glimlachtte. Nóg meer eten. Ze vond het wel grappig, ze was altijd gewend om maar heel weinig te eten en ze moest het meestal zelf jagen. Ze dacht dat ze dat op een gegeven moment wel zou missen en ze zou het vast nog wel een keertje doen. Aqua was al aardig vol, maar het dessert kwam er aan dus hij kon niet vol zitten.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:18 am

"Mijn zus en oom komen morgen middag, rond een uur of 2. Dus we hebben nog wel tijd" Form kwam aanlopen met het dessert, twee schaaltjes ijs is 5 smaken (wel kleine bolletjes) voor Owen en Sheena. En voor de draakjes is er een Dame blanc met extra chocolade saus. Owen nam en hap van een groen bolletje "mmmmm, wat denk jij, is het appel of kiwi? "

Andrew steekt zijn neus in het ijs. En likt een hoop naar binnen. Om niet om te vallen moet hij flapperen met zijn vleugels.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:28 am

Sheena was dol op ijs en zag de 5 verschillende smaken. Ze nam net als Owen een hapje van het groene bolletje. Ze proefde eens goed en gaf toen antwoord op zijn vraag. 'Dit is appel.' Zei ze en nam een hapje van het chocolade ijs. 'Hoe ziet je zus eruit?' Vroeg ze om niet stil te vallen. Ze nam nog een paar hapjes en het ijs was echt heerlijk. Aqua begon ook aan het ijs en chocolade van hem te eten en te likken. Zijn snoet zit helemaal onder de chocolade en ijs. Sheena zag het en lachtte. 'Wat zie je er mooi uit, Aqua.' Aqua keek haar bozig aan en nam nog een likje. Sheena at door.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:39 am

"Ze heeft lange blonde pijpekrullen en haar gezicht lijkt verder erg op het mijne, ze is alleen zes jaar ouder" hij had het appel en chocolade ijs al op en begon aan een roze-rood bolletje, dat een combinatie van aarbei en framboos was. "Ze draagd altijd jurken, en haat verloofde heeft eenzelfde kapsel als ik alleen iets korter en paars, hij is erg lang. Mijn oom lijkt op mijn vaderallebei paars haar en groene ogen, mijn vader en oom zijn namelijk een tweeling, en mijn tante heeft kort groen haar en is niet lang en heeft ook groene ogen. Maar morgen zie je ze allemaal, behalve mijn zusters verloofde, hij gaat een ring kopen voor mijn zus, en hoe die eruitziet mag niemand weten tot de bruiloft" Hij was ook klaar met dit bolletje en begon aan een blauwe. "Wat denk jij wat deze is? ik denk aan bosbes of zwarte bes."

Andrew zat inliddels half in het schoongelikte glas, en zat klem. Hij kwam er niet meer uit! Hij begon te zwiepen met zijn staart, en viel van het kleine tafeltje. daar brak het glas en was hij weer vrij.

- silent ik moet tussen nu en 1 minuut stoppen, sorry Sheena-
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:49 am

Ooh geeft niet hoor, trouwens ik heet Jaime ;')
--

Sheena knikte. 'Oké, dat is bosbes.' Het voelde alsof er een knoop in haar maag zat. Ze ging morgen best wel veel mensen ontmoeten en stel nou dat ze haar niet aardig vonden of dat ze een grote blunder maakte. Ze had ook niet meer zo'n honger, maar ze had het bijna op dus ze at het nog op. Ze was klaar pakte haar servet en veegde haar mond af. Aqua was ook klaar. Hij liep naar Sheena en ze pakte hem op van de grond. Met het servet maakte ze ook zijn gezichtje schoon. Ze keek hem met een trillerige glimlach aan. Hij merkte dat ze een beetje zenuwachtig was en aaide met zijn pootje over haar wang. Ze glimlachtte en zette hem weer op de grond en keek naar Owen. 'Het was erg lekker Owen.' Zei ze en Form kwam aanlopen om alles af te ruimen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:55 am

Owen zag dat er iets was, "Sheena, wat is er? Is er iets mis?" Hij keek bezorgd naar Sheena. Hij had al zo'n vermoeden. "Ben je zenuachtig voor morgen? Dat hoeft niet hoor, ze zullen je echt aardig vinden, zelfs al zou je in een clowns pak komen en taarten in hun gezicht ging gooien, dan zou mijn zus enorm gaan lachen en mijn oom zou haar dan meer taart in haar gezicht smeren, waardoor ze de slappe lach krijgd. Je bent zo aardig, mijn zus zou gek zijn als ze je niet aardig vond. " Owen pakte andrew op en liep naar boven, waar hij hem in een bad gooide. Hij liep weer naar beneden "Weltrusten." En hij ging naar zijn kamer om te gaan slapen
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 10:04 am

Sheena knikte. 'Oké, dan is het goed, slaap lekker' Ze voelde zich al iets beter, maar een klein beetje zenuwachtig bleef ze wel. Ze pakte Aqua op een aaide hem. Ze schoof haar stoel aan en bedankte Form voor het heerlijke eten. Hij knikte vriendelijk. 'Geen dank.' Ze glimlachtte nog even vriendelijk naar hem. Ze liep naar boven haar kamer in. Ze zette Aqua, die weer helemaal schoon was, op het bed. En kleedde zich om. Ze vond een geschikt shirtje om in te slapen en nadat ze haar tanden had gepoetst in de badkamer liep ze weer naar haar kamer en ging ze in het bed liggen. Aqua kroop naast haar en lag tegen Sheena aan. Sheena aaide over zijn schubben en glimlachtte, wat een prachtige dag en wat voelde ze zich gelukkig en verliefd. Ze sloeg haar arm over Aqua heen, drukte hem tegen haar aan en sloot haar ogen. Ze viel langzaam in slaap.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 5:59 pm

Owen hoorde de huishaan krijsen en deed zijn ogen open. Hij klom uit bed en opende de gordijnen. hij keek suf naar buiten, hij begon te denken en herrinerde dat Sheena er was. Hij Rende naar zijn kast waar hij snel wat bij elkaar pakte, waarna hij naar de badkamer rende om te douchen en zijn tanden te poetsen. Daarna ging hij naar de drakenkamer om Andrew te halen, en samen met Andrew gleed hij van de trapleuning. Na een leuke rit met een vliegende draak als einde, daarna liep hij half lachend naar de ontbijd tafel waar hij een broodje begon te smeren. Andrew pakte wat ham en begon te eten.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 6:18 pm

Sheena hoorde een haan en knipperde vermoeit met haar ogen. Ze had vanacht echt heerlijk geslapen. Ze ging overeind in bed zitten en vroeg zich af of alles echt gebeurt was. Maar toen zag ze de kamers en alles en wist dat het geen droom was. Ze maakte Aqua wakker en stapte uit het bed. Vandaag zouden ze gaan trainen, dus moest ze iets makkelijks aan maar wel elegant, want zijn familie kwam ook. Ze pakte en makkelijke broek, wat ze normaal ook aanhad en een jurkje die erg op haar eigen jurkjes leek. Makkelijke, mooie sportschoenen en liep door de hal met Aqua op haar hielen naar de badkamer. Nadat pakte ze Aqua op en liep naar beneden. Het was erg rustig in het huis, maar ze had zo'n vermoeden dat hij aan het eten was. Ze liep de eetzaal binnen en inderdaad, daar zat hij. 'Goedemorgen.' Zei ze met een heldere stem.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 6:22 pm

"Goede morgen" Owen zag Sheena binnen lopen. Hopelijk was ze niet vergeten dat ze zouden gaan Oevenen. "Kies maar wat uit. uit het eten, de rest eten we bij de lunch" en hij wees naar alle mandjes brood en potjes beleg. "En daarna kunnen we gaan oevenen." Andrew keek op van zijn ham ' ' Goede morgen allemaal ' ' en hij ging weer verder met eten.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 6:29 pm

Sheena knikte. Ze zette Aqua op de grond en ging zelf op een stoel zitten. 'We gingen vandaag oefenen toch, voordat je familie kwam?' Zei ze terwijl ze een broodje pakte en die smeerde. Ze nam een hap van haar broodje. Ze had haar haren niet vast gedaan, wat misschien onhandig was, maar dat stond leuker. Aqua had ook een ham gekregen en at hem op. 'Goede morgen Andrew.' Zei hij daarvoor nog even en glimlachtte vrolijk.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 7:18 pm

"Ja, ze komen vammiddag." Hij had zijn brood op . "Ik ga even mijn zwaard en wat dummies halen en nnaar het veld brengen. Tot daar" Hij zwaaide even en rende naar zijn kamer waar hij al zoekend de boel overhoop haalde .Hij zaqg opeens een glinstering onder de kast. snel pakte hij het, het was zijn zwaard. Snel rende hij naar beneden en ging de dummies halen, en zette ze op het gras veld. Hij begon te oevenen terwijl hij wachtte op Sheena.

--------------------------------------------------
Ik moet gaan Crying or Very sad
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 7:37 pm

Sheena ging ook haar spullen pakken. Haar mesjes en verder vroeg ze om een grote bak water. Ze nam hem mee naar het oefenveld en Aqua hobbelde achter haar aan. Hij ging aan de kant zitten. Sheena keek Owen uitdagent aan en glimlachtte. 'Gaan we tegen elkaar?' Lachtte ze. Ze ging bij het water en stuurde een waterbal die uit elkaar spatte.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 1:23 pm

"Eerst maar even oevenen." Zei Owen lachend,en hij ging in kleermakers zit zitten en begon zich te concentreren. Hij ademde diep in en dacht aan lucht. Langzaam kwam hij van de grond, beetje bij beetje ging hij omhoog. tot hij bleef hangen op 10 cm. hij keek naar beneden, naar de grond. Net toen hij bedacht dat hij niet zou vallen, stortte hij naar beneden. "Au, ik moet zeker nog oevenen" ,en hij begon opnieuw. Hij bllef het proberen en na de tiende keer stortte hij niet neer. "Het lukt, ik vlieg. Soort van. Au" toen hij begon te bedenken dat hij ook naar beneden moest, kletterde hij neer. "Nu eens lucht sturen" en hij begon zijn handen bij elkaar te houden, er ontatond een klein bolletje van rondcircelendewind, maar het viel al snel uit elkaar. "Nu jij."
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 3:20 pm

Sheena bekeek de krachten van Owen goed en bestudeerde hem en wat hij allemaal kon. Het ging goed bij hem, maar hij had net als haar nog niet alles onder controle. Zij had ook nog niet alles wat ze kon ontdekt. Ze ging voor de bak met water staan en sloot haar ogen. Met haar ogen dicht maakte ze een waterbal en probeerde die zo ver mogelijk te sturen, maar hij spatte snel uit elkaar. 'Dit is eigenlijk het enige dat ik weet wat ik kan.' Mompelde ze. Ze kneep in haar eigen handen en bedacht wat ze misschien nog meer zou kunnen, maar ze kon niet lang denken want er schoot een pijn door haar twee handen. Ze strekte haar handen weer en er kwam bloed uit haar handpalmen waar haar nagels hadden gezeten. Ze keek er verbijsterd naar en zag dat haar nagels nu 10 keer zo lang waren en glommen als glas in de felle zon. 'Auw.' Zei ze, maar keek bewonderend naar haar nagels.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:19 pm

"Mag ik even bij die wondjes" Owen liep naar Sheena toe "Ik heb ook helende krachte, en misschien kan ik de wondjes dichtmaken" Hij pakte haar hand, en legde zijn hand op de wondjes, hij concentreerde zich ciep en dacht 'ga dicht, ga dicht.....' Hij opende zijn ogen, en keek naar de hand, de wondjes waren niet helemaal dicht, maar het bloeden was gestopt, en ze waren aanzienlijk kleiner. "Zo is het beter, toch? Weetje ik heb een idee, we kunnen een keer handschoenen voor je gaan kopen, dat kan veel wondjes schelen, toch?" En hij wachtte op andwoord.

Ondertussen was Andrew een boom in aan het klimmen, hij had zin om te vliegen, en door zijn val van gister kon hij net als een gekortewiekte vogel, wel naar beneden vliegen maar niet meer omhoog.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:28 pm

Sheena knikte en bloosde omdat hij haar hand vast had. 'Dit is veel beter, handig dat je een helende kracht hebt.' Ze glimlachtte en keek weer naar haar nagels. 'Ik wist nog niet dat ik dit kon.' Haar nagels glimde in het zonlicht. Ze keek er een tijdje naar en toen schoven ze weer in. Ze had nu weer gewone nagels. Ze keek teleurgesteld. 'Daar moet in nog even op oefenen.'

Aqua lag op het gras en keek naar hoe Sheena trainde. Het was een leuk gezicht, alleen niet dat ze zich pijn deed.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:56 pm

Owen keek naar Sheena, blij dat ze zich beter voelde. Hij begon weer te oevenen met de luchtballen, en die werden al wat groter. ook ging hij er een dummie mee te lijf, al had het nog weinig effect.

Andrew was bovenaan de boom gekomen, en sprong. Na een par vleugelslagen bleef hij zweven, al daalde hij nog steeds, dus hij moest een noodlanding masken naats Aqua"Hooi, het gaat gelukkig al beter met mijn vleugel."
Back to top Go down
Sponsored content





Het landhuisje van Owen - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het landhuisje van Owen
Back to top 
Page 3 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Owen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: