Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het landhuisje van Owen

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 2:13 pm

Sheena knikte. 'Ja, dat is een goed idee, dat hebben ze zeker verdient.' En ze aaide Lizzie even over haar snoet. Ze zadelde haar af en bracht alles weer terug naar hun plek. Ze aaide Arab ook nog even voordat ze weer richting Aqua en Andrew gingen. Daarna liep ze samen met Owen richting de vijver in de tuin.
Aqua twijfelde heel even. 'Ja, dat is goed, ik hoor ze al aankomen.' Aqua kende duidelijk het geluid van zijn Meesteres dr voetstappen. Hij zwom naar de kant. 'Til me maar vast op, ze zijn er zo.' Zei hij grinnikend.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:11 pm

Andrew tilde Aqua op en vloog de lucht in ditmaal naar de 4 meter. Hij keek naar de baasjes, als ze zo de hoek om kwamen zou hij loslaten en ook in duikvlucht gaan. Nog heel even, NU. Andrew liet los, net toen ze de hoek om kwamen. En met een luid geschreeuw liet hij zich vallen. Het water oppervlak kwam steeds dichterbij, en hij ging kopje onder, de diepste duik tot nu toe, en hij begon weer naarboven te zwemmen en stak zijn koppie onschuldig boven water.

Owen had zich om gedraaid, en toen zag hij Aqua en Andrew vallen, en hoorde een hels gekrijs. Hij schrok zich kapot en nam een sprint richting de vijver. "Andrew, nee" opeens zag hij een onschuldig koppie boven waqter komen, en bij het zien van dat 'Onschuldige' gezichtje, schoot hij spontaan in de lach.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:17 pm

Aqua plonsde hard in het water en daarvoor schreeuwde hij blij.
Sheena schrok zich dood en rende achter Owen aan naar de vijver. 'AQUA!' Ze stond abrupt stil voor de vijver en sloeg haar handen voor haar mond. Aqua was in het water geplonst en kwam bij Sheena weer boven. Ze keek hem nogsteeds geschrokken aan en rilde. Toen grinnikte ze zachtjes en tilde hem uit het water. 'Laat me nooit meer zo schrikken, Liefje.' Ze keek hem lief aan. 'Sorry, Meesteres.' Zei hij met een lief gezicht en ging in haar armen liggen. Ze keek lachend naar Owen. 'Nu snap ik wat je bedoelde met dat van Andrew, dat je je soms zorgen maakte, dat lijkt me logisch met zo'n ontdeugent draakje.' En ze aaide Andrew over zijn kleine koppie.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:24 pm

"Kom dan gaan naar het terras, dan kunnen we deze twee in de gaten houden terwijl wij wat drinken en eten." En hij pakte Andrew op en liep naar het terras, waar hij met een belletje rinkelde, Gelijk kwam de Butler aan lopen. "Kan je alsjeblieft wat Thee koekjes en Sla Voor ons halen?" En hij legde Andrew neer " en twee handoeken voor deze twee." Zelf ging hij op een van de tuinstoelen zitten.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:34 pm

Sheena liep achter Owen aan en knikte vriendelijk naar de butler die langskwam. Ze ging naast hem op een tuinstoel zitten en legde Aqua naast Andrew neer. Ze keek het terras rond, het was erg kleurrijk met veel bloemen en planten. En zij mocht hier gewoon logeren. Ze keek vanuit haar ogen naar Owen, ze had hem eigenlijk nog niet anders bekeken dan gewoon een vriend, maar nu ze zo goed naar hem keek en echt zag hoe leuk hij was, bekeek ze hem ook anders. Ze glimlachtte. Hij was lang en had mooie ogen, maar niet bijzonder. En ze had gewoon een paard van hem gehad, ze wist niet zeker of hij dat gewoon deed voor Lizzie zelf, wat heel goed zou kunnen, maar misschien ook voor haar, om haar thuis te laten voelen. Ze glimlachtte weer en keek nu naar de butler die er weer aan kwam.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:46 pm

form(dus de butler) kwam aanlopen hij zette de thee en koekjes op tafel en legde twee kroppen sla bij de draakjes samen met twee handdoeken. Andrew wikkelde zich meteen in der handoek, waarna hij de krop sla aanviel alsof hij een jaar niet gegeten had, uiteindelijk was alles in een strtaal van 1 meter bedekt met snippers sla.

Owen schonk twee kopjes thee in en gaf er een aan Sheena, zelf pakte hij er ook een en pakte een koekje met chocolade glazuur. Hij zag twee kinderoogje vanachter de glazen ruit van de buitendeur naar de koekjes kijken. "Mira kom maar,lk wil je aan iemand voorstel;len. Sheena, dit is Mira, het kind van onze kok en kokkin." Mira, een 8 jarigmeisje maakte een reverse naar Sheena, waarna ze een koekje pakte en weer naar binnen rende om het op te eten en aan haan Huismuis je Kico te voeren.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:53 pm

Sheena pakte een kop thee en zei:'Dank u wel.' Tegen Form, waarna hij vriendelijk knikte. Ze grinnikte om Mira en glimlachte naar haar. 'Wat een schattig meisje.' Zei ze en zette haar kop thee neer en pakte een koekje. Aqua wikkelde zich in een handdoek een nam een blaadje van de krop sla. Hij keek op naar Sheena en kroop met nogsteeds de handdoek om zich heen op haar schoot. Sheena aaide hem over zijn ruwe schubbetjes. 'Wat is het hier mooi, weet je zeker dat ik hier mag blijven.' Zei ze blozend en nog even voor de zekerheid.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 5:58 pm

"Natuurlijk, waarom niet? Er is hier veel te veel ruimte, mijn oom vertelde dat mijn opa dit had latenbouwen, hij had een gezin van 9 kinderen 2 zonen en 7 dochters, dus het huis moest 10 kamers en een logeerkamer hebben, vandaar heb ik nu 10 logeerkamers, waar jij dus mag slapen." Owen keek naar Sheena, nu hij anders keek zag hij haad mooie ogen en haar prachtige blauwe haar. Dat daar geweldig bij kleurde. Hij vond haar heel mooi. zonder het te merken kreeg hij een lichte blos op zijn wangen, die snel weer verdween. "Miin Oon tante en mijn zus en haar verloofde komen morgen, dus ik wilde jou aan ze voorstellen, zou je dat leuk vinden, ik weet zeker dat je mijn zus aardig gaat vinden."

Andrew liep geen snipper sla liggen en kroop daarna op Owens schoot, waar hij ook een koekje stal. Van al dat vliegen kreeg hij bsnel honger.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:06 pm

Sheena keek hem aan. 'Wow, dat zijn veel kinderen.' Zei ze een beetje grinnikend. 'Ja, het lijkt me geweldig om je zus te ontmoeten, echt heel erg leuk.' Zei ze. Ze keek hem lief aan en haar normaal doffe ogen, begonnen stralend te vonkelen. 'Echt heel erg bedankt, Owen, als ik ooit iets terug kan doen, laat het me dan weten.' Zei ze en ze aaide Aqua een paar keer over zijn schubben. Aqua knabbelde op een blaadje sla en keek grijnsend naar Andrew, die een koekje stal.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:17 pm

Owen glimlachte, en kreeg een goed idee "je wilde iets terug doen, ik heb een goed idee, kom, we gaan naar de zonsondergang kijken, we moeten wel opschieten" hij stond op, niet denkend aan andrew die met een plof op de grond viel. Andrew klom verontwaardigd op de stoel, en was niet van plan er voor het donker weer af te komen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:23 pm

Sheena knikte. 'Oké, als dat het enige is.' Zei ze, ze stond op en pakte Aqua van haar schoot. Ze legde hem op de stoel neer. 'Blijf jij maar hier om Andrew gezelschap te houden, ik ben zo weer terug.' Zei ze en aaide hem eventjes. 'Is goed, Meesteres.' Zei hij in zijn taaltje en sprong de stoel af. Hij liep naar de stoel van Andrew en sprong daarop. 'Wat kijk je chagerijnig.' Grapte hij. Sheena liep naar Owen en ging voor hem staan. 'Waarheen.' Zei ze met een engelen gezichtje.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:31 pm

Owen wees naar een heuveltje verderop "Daar heb je het beste uitzicht" Hij begon het heuveltje te beklimmen en ging boven op zitten en begon te kijken naar de heuvel beklimmende Sheena. Ze zag er gewelig uit in dit licht.

Andrew kon niet lachen om die opmerking, ' ' Haha, ik heb me anders bezeerd, mijn rug doet nu pijn, en ik lande op mijn vleugel, dus vliegen gaat voorlopig ookal niet. ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeFri May 28, 2010 6:44 pm

Sheena klom achter hem aan het heuveltje op en was er al snel. Ze ging naast hem zitten en glimlachtte toen ze hem naar haar zag kijken. Ze bloosde ook licht en keek naar de rood/oranje zon die langzaam onder ging. 'Mooi.' Fluisterde ze met een beetje trillende stem.
Aqua ging naast Andrew zitten. 'Arme jij, misschien moet je even rusten.' Hij ging liggen. 'Ik heb ook vleugels, maar ik kan er nog niet mee vliegen, alleen zwemmen. Maar als ik groter ben hoor ik er ook mee te kunnen vliegen.' Zei hij en keek naar Andrew. 'Volgens mij, als je vanacht goed slaapt kun je morgen misschien wel iets beter vliegen, alleen een beetje laag.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 6:42 pm

Owen keek naar Sheena, hij vond haar leuk. Hij begon licht te blozen bij die gedachte. Hij genoot helemaal van het moment. En toen was de zon onder. "Sheena, kom je naar binnen, dan gaan we eten en een kamer voor je uitzoeken. Het gaat nu snel koud worden." En hij keek naar Sheena, terwijl hij wachtte op een andwoort.

Andrew keek naar Aqua. ' ' Kom we gaan naar binnen, het is nu donker, en dan slapen de vissen en worden de voor ons gevaarlijke mega snoeken en vleermuizen wakker. ' ' En Andrew maakte aanstalte om te vertrekken. ' ' Weet je, wij hebben onze eigen kamer, keol he. Hij heeft nesten om in te slapen, er is een ding dat lijkt opo een zwembadje en er zijn stenen en planten ' ' Hij keek naar Aqua, hopend dat hij het ook leuk zou vinden.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:16 pm

Sheena keek naar Owen en knikte voor ze opstond keek ze nog even recht in zijn mooie ogen. 'Dank je Owen.' Fluisterde ze. Ze boog zich voorover en drukte een kusje tegen zijn wang. 'Echt heel erg bedankt.' Zei ze blozend en ze stond op. Ze draaide haar hoofd weg en wachtte tot hij opstond.

Aqua sprong op.'Oké, dan gaan we naar die kamer, maar ik ben vanacht liever bij Meesteres.' Zei hij en nkeek Andrew verontschuldigent aan.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:29 pm

Andre was kompleet overdonderd. Dat was geweldig, hij keek naar Sheena, ze was volgens hem verlegen voor zijn reactie, us hij gaf haar een kus op haar wang en begon naar beneden te lopen. Daar wachtte hij verlegen op Sheena.

Andrew zei ' ' Dat is oke, maar kom eerst maar de drakenkamer bekijken, daar zullen we zijn, als er magie-intollerante gasten zijn, en daar gaan we veel tijd doorbrengen, dus kom maar even kijken ' ' en Andrew begon naar binnen te lopen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:33 pm

Aqua liep achter Andrew aan. 'Oké, wat luxe, Owen heeft veel voor je over.' Zei hij en glimlachtte. 'Meesteres ook voor mij alleen ze heeft niet zoveel geld.' En hij haalde zijn schouders op, dat kon hem niet zoveel schelen. Hij liep het landhuis binnen.
Sheena liep naar beneden achter Owen aan. Ze knipperde met haar ogen van de kus die hij terug had gegeven en glimlachtte licht. Dit voelde geweldig, ze had dit nooit eerder gehad. Owen was zo geweldig lief. Ze stond nu naast hem en begon richting het huis te lopen.

--

haha, Andre? Je bedoelt Owen cker xd
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:41 pm

Oeps, ik was half begonnen over andrew Embarassed Embarassed Embarassed

Owen liep samen met Sheena naar binnen. "We moeten hier de trap op, de laatste twee deuren aan de linkerkant zijn de mijne en die van de draakjes, de andere kunnen van jou zijn, kies maar uit rechts en links zijn slaapkamers, aan het eind is er een deur naar de badkamers, daar hangen naamplaatjes op, en van de ongelabelde mag je er ook een kiezen, dus ga maar kijken. "

Andrew liep de trap op en door het kattenluik in de drakendeur, hun eigen kamer in. die was op slot en alleen Owen, Sheena en hun eigen dienstmeid hadden een sleutel. Hij koos een nest bij het dak, kroop erin en keek naar beneden, afwachtend of Aqua ook zou komen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 7:48 pm

Sheena glimlachtte en liep achter Owen aan, ze keek om zich heen welke kamer ze ging kiezen. Ze koos de kamer tegenover de draken kamer en die van Owen. Ze liep er naar binnen, ze keek rond, haar ogen werden groter. 'Wat een prachtige kamer.' Fluisterde ademloos. Het was echt zo'n kamer uit haar dromen, de kamer die ze nooit heeft gehad. Ze ging op het bed zitten en liet het allemaal even tot zich komen. Ze keek ook even naar Owen die nog op de gang stond en glimlachtte. Wat moest ze nog zonder hem?

Aqua liep hem achterna. 'Mooi.' Hij hoorde Sheena op de gang. 'Hé, ze zijn terug.' Zei hij blij. Aqua was erg blij met een vriend als Andrew maar hij was altijd erg blij als ook Sheena in de buurt was, zo voelde hij zich toch veel veiliger.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:04 pm

''Volgens mij vind je deze kamer wel mooi, Aqua kan hier altijd logeren, tenzij er gasten zijn, dan is het veiliger als ze op zijn kamer blijft. Er ligt hier ook wat oude kleding van mijn zus,zij is eruit gegroeid, omdat je dan wat spullen in je eigen kast hebt, en later kan je er een knecht opuitsturen om jouw eigen spullen te laten halen, deze mag je houden . Ik ga me opfrissen, daarna gaan we beneden eten, dus tot zo." En hij liep de kamer uit om zijn gezicht te gaan wassen in zijn badkamer, en om wat andere kleding aan te doen, deze waren helemaal stoffig van de paardrij rit.

Andrew Fweede uit het nest, en liep de kamer uit naar Aqua ' ' Zeg Aqua ik neem een bad in onze kamer voor we gaan eten, dat is een aanrader, de eerste keer deed ik dat niet, en toen kwam de halve kamer onder het stof ' ' Andrew liep hu kamer weer in en nam een bad.


Ik moet ff van pc wisselen
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:14 pm

Sheena knikte. 'Heel mooi.' Ze stond op en liep naar de kast. Ze opende hem en zag de prachtige kleren van zijn zus liggen. Ze doorzocht de stapel, opzoek naar iets passends, ze wilde wel een beetje netjes gekleed zijn. Uiteindelijk pakte ze er een wit/blauw jurkje uit en een paar bijpassend witte schoenen. Ook zat er een prachtig haarlint bij. Ze glimlachtte. Aqua knikte naar Andrew en liep Sheena's kamer in, Sheena draaide zich om en legde de spulletjes op het bed voor ze haar armen opende, stel nou dat het vies werd. Aqua rende naar haar toe en Sheena vangde hem blij op. Ze knuffelde hem blij en hij drukte zijn ruwe draken lipjes op haar wang. Ze lachtte. 'Wat eem geweldige dag, zeg Aqua, ik ga jou maareens wassen in een van die badkamers, ik moet me zelf ook nog even wassen.' Ze pakte de kleren op en liep naar een van de badkamers. Ze begon zich met wassen en omkleden. Daarna liep ze de badkamer uit en bekeek ze zich in de spiegel op de gang. Ze zag er redelijk goed uit en Aqua vonkelde helemaal.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:24 pm

Owen had zich omgekleed, een nochalant gebroken wit overhemd, een donkerblauwe broek met bruine laarzen en een marine blauwe jas met geel stiksel. Hij zag dat Sheena een goede smaak had, en een leuk jurkje had uitgekozen, hij pakte Andrew op en liep naar beneden en liep richting de eetzaal, waar twee tegenoverliggende plaatden waren gedekt, en twee kussens met een lage tafel ertussen op de grond stonden. Hij ging op een van de twee plaatsen zitten en wachtte tot zijn gast zou komen binnenlopen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:32 pm

Sheena liep in een prachtige jurk met Aqua op haar schouder richting de eetzaal. Ze was een beetje zenuwachtig toen ze de grote eetzaal binnen liep. Owen zat er al, aan een lange tafel, waarvan de uiteinden gedekt waren. Ze haalde Aqua van haar schouder en zette hem op de grond. Hij ging op een van de lage kussens zitten en wachtte. Sheena glimlachtte even een trillend lach naar Owen voordat ze de stoel naar achter schoof en erop ging zitten. Ze keek de eetzaal rond.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:43 pm

Andrew sprong van Owens schoot en ging opo het andere kussen zitten. ' ' Aqua, ik heb honger en kan nu wel een olifant op, dus ze schietten maar op met het eten. ' '

Owen zag dat Sheena in een prachtige jurk naar binnen kwam, en hij wist meteen zeker dat hij verliefd was. Hij zei "Je ziet er prachtig uit, ik laat het eten wel komen. " en hij klingelde met een klein belletje waaroor twee knechten binnen kwamen samen met Form. De eerste knecht zette een kom tomatensoep voor ieder neer en ook een mantje met stukjes stokbrood. de tweede knecht zette twee schalen met brood en sla voor de twee draken. form liep op Owen en Sheena af en vroeg "Dame, heer, wat willen julie vanavond eten?". Owen andwoorde "Ik neem de specialiteit van de chef (wie dat ook is van de twee), wat neem jij Sheena?"
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 8:51 pm

Sheena was niet het niet gewend om zoveel eten te krijgen en moest het even verwerken. Form stond geduldig te wachten en leek geen haast te hebben. 'Uh, doe maar hetzelfde.' Ze had namelijk geen idee wat ze anders moest nemen. Form knikte en liep weg. Sheena keek even goed naar Owen en zag dat hij er leuk uit zag, zoals gewoonlijk. Haar liefde werd steeds meer. Ze pakte haar lepel en nam een hapje van de soep die erg heet maar ook erg lekker was. Aqua was dit ook niet gewend en knabbelde aan een blaadje sla. 'Wat lekker.' Mompelde hij. Sheena glimlachtte naar Owen terwijl ze langzaam nog een hapje nam en de eetzaal rondkeek.
Back to top Go down
Sponsored content





Het landhuisje van Owen - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het landhuisje van Owen
Back to top 
Page 2 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Owen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: