Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het landhuisje van Owen

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 12:27 pm

Sheena zuchtte en draaide zich om in haar slaap. Toen opende ze langzaam haar ogen en zag ze Aqua bij haar bed zitten. 'Goedemorgen Meesteres.' Zei hij opgewekt. Ze glimlachte en stapte uit het bed. Ze liep naar het raam en Aqua liep achter haar aan. Hij sprong op de vensterbank en ze streelde hem over zijn schubben. Ze keek uit het raam en zag iemand op een paard rijden, Owen. 'Wat is hij vroeg op.' Mompelde ze en drukte een kusje tegen Aqua's hoofdje.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 1:25 pm

Owen keerde en zag Sheena bij haar raam staan. Hij reed terug en zwaaide. "Kom je zo ook naar buiten?" schreeuwde hij half, terwijl hij naar de stallen reed. Hij was vrolijk Lizzy moest ook even rennen vandaag, het was heerlijk weer, en Owen had zin om vandaag een dagje iets leuks te gaan doen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 1:32 pm

Sheena grinnikte, zwaaide en opende het raam. 'Ik kom eraan, wacht even!' Riep ze en sloot het raam weer. Ze raapte uit de kast wat kleding bij elkaar en deed dit aan. In de badkamer poetste ze haar tanden en waste ze haar gezicht. Ze liep met Aqua op haar hielen naar beneden en toen opende ze de deur naar buiten.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 1:40 pm

Owen reed snel terug naar Sheena en tilde haar op Arab. Hij gallopeerde een rondje en reed ton naar de stallen. Hij sprong eraf, en hielp haar ook van Arab af. "Heb je zin om vandaag iets leuks te gaan doen. Zoals picknikken of zo." Hij keek haar lief aan "Maar eerst even Lizzy en Arab rijden, dan blijven ze lenig."
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 1:54 pm

Sheena glimlachte en werd van Arab afgetilt. 'Dat lijkt me leuk.' Zei ze met een glimlach rond haar lippen en drukte haar lippen zachtjes tegen die van hem. Toen draaide ze zich om en liep naar de stal van Lizzie om haar eruit te halen, zo te zien ging het al een stukje beter met haar. Ze zadelde Lizzie op en ging op haar zitten. Ze wachtte op Owen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 2:40 pm

Owen klom weer op Arab en reed naar Sheena toe. "Wedstrijdje tot het meertje?" vroeg hij, en hij begon af te tellen "10...9"Hij keek haar uitdagend aan"...8...7...6...5 "Hij ging in de startpositie zitten"...4...3 "Hij zette zijn voeten al bij Arab flanken"...2...1...GO" en hioj nam met Arab een sprintje.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 2:44 pm

Sheena grinnikte en knikte. Ze wachtte af maar bleef heel rustig zitten. Ze begon te rijden, wel in galop maar nog nieteens zo hard. Lizzie vond het blijkbaar ook wel grappig en reed rustig achter Arab aan. Toen ze een tijdje reden zag Sheena het meertje en grijnsde. Nu zette ze haar voeten bij Lizz dr flank en ze trokken een sprintje waardoor ze Owen en Arab al bijna inhaalde. Aqua was bij het meertje gaan staan.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:16 pm

Arab keek vrolijk naar Lizzy, en ging net wat harder lopen. Owen keek grijnzend over zijn schouder. Waardoor hij niet merkte dat ze al in het meertje stonde, tot Arab ging zwemmen, deze keerde om en klom op de kand en zchudde zijn manen uit. "Sheena, het is erg warm, we zouden naar het zwembad kunnen rijden, dan kunnen we meteen picknicen." Hij keek haar vrolijk aan.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:20 pm

Sheena glimlachte naar Owen en knikte toen ze als tweede aan de andere kant van het meertje aankwam. 'Dat lijkt me een leuk idee, eerst wel even mijn bikini pakken.' Zei ze en stapte van Lizzie af. 'Ze kan hier wel even blijven staan toch?' Vroeg ze en aaide haar over haar snoet. 'En picknickspullen pakken.' Bevestigde ze.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:24 pm

"Ja hoor, ga jij je bikini halen, dan regel ik een picnik bij de keuken." Hij stapte op Arab "Ik zie je zo" en hij reed snel naar de buitendeur van de lkeuken. Hij regelde even snel een mandje met brood fruit sap bekers aardbeientaart en ander lekkers. Terwijl het mandje werd klaar gemaakt sjeesde hij naar boven, pakte zijn zwembroek en en handoek en ging het overvolle manje naar beneden. Hij zette het mandje op de grond en wachtte op Sheena
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:30 pm

Sheena glimlachte en deed boven haar bikini aan en deed haar kleding daar wel weer overheen. Ik het zwembad zou ze in haar bikini gaan. Ze liep op een drafje de trap af naar beneden en liep met een glimlach naar Owen toe. Aqua kwam ook aanhobbelen en keek haar met een schuin gezicht aan. 'Ik denk niet dat je meekan lieverd, maar ga anders lekker in het meer zwemmen met Andrew.' Zei ze en aaide hem over zijn hoofdje. Hij knikte. 'Kom je?' Vroeg ze met een lief gezicht aan Owen en liep naar buiten.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:31 pm

verder in het zwembad???
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeMon Jun 28, 2010 6:37 pm

Jhaa ♥
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 20, 2010 7:13 pm

- nieuw

Sheena kwam lachend op Lizzie's rug aan galoperen. 'Jullie halen ons toch niet in!' Riep ze grinnikent en Lizzie hinnikte vrolijk. Ze draafden verder over het landgoed naar de stallen en ze wierp een blik achterom naar Owen en Arab, ze zagen er erg schattig uit zo met zijn tweeën. Owen met zijn halflange blonde haren op zijn mooie bruine arabier.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeWed Jul 21, 2010 1:18 pm

Owen lachte en reed ook naar de stallen. De lieve lizzy en zijn lieve mooie Sheena zagen er prachtig uit. Hij zette Arab in de wei en haalde de picknik mand van het zadel. Hij zette hem neer en liep naar Sheena toe.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeThu Jul 22, 2010 10:42 am

Sheena stapte van Lizzie af en zette haar in de wei. Ze draaide zich om naar Owen die aan kwam lopen en ze glimlachte stralend naar hem. 'Dit keer was ik sneller.' Grinnikte ze en begon te lopen naar de vijver waar Aqua met Andrew speelde. Ze pakte zijn hand.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeThu Jul 22, 2010 6:13 pm

Owen gaf een kneepje in haar hand en rende met haar mee.
Andrew zag Owen en Sheena aankomen, en schoot overeind. Hij had zijn nieuwe vliegtuig helm en bril op, en een groen met geel gestreepte sjaal om. Snel vloog hij naar Owen toe.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeThu Jul 22, 2010 6:19 pm

Sheena glimlachte toen ze Andrew aan zag komen vliegen. 'Hé, Andrew, wat een mooie helm en bril.' Zei ze en zag Aqua ook aan komen vliegen, achter Andrew aan. 'Welkom terug.' Begroette hij ze beidde en vloog om ze heen, maar landde toen naast Sheena. 'We gaan naar..' Begon Sheena haar zin en keek toen naar Owen. 'Waar gingen we ookal weer naartoe.' Zei ze terwijl ze zijn hand steviger vast pakte.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:16 am

New

Vashti liep samen met een opgewonden Saphira heel hoog boven haar vliegend het terrein van Owens landhuis op. Saphira leek eigenlijk net een vogel. Vashti keek een beetje rond terwijl ze doorliep. Toen ze eindelijk bij het huis was klopte ze aan. Saphira kwam al langzaam naar beneden zweven.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:29 am

Andrew vloog op Saphira af, en gaf haar een dikke knuffel. "Saphira!!!" zei de draak ter groote van een shetlander (schrijf ik het goed?). Owen kwam aanrijden op Arab en reed op Vashti af. "Hoi, volgensmij had ik me al voorgesteld maar ik ben Owen, en Andrew ken je al" hij zette een grijns op. "Als je je paard veilig wil neerzetten, daar zijn de stallen" hij wees naar de stallen. "Ik ga Arab weer terug brengen, je kan meerijden, dan kan jou paard bijpraten met Arab en Lizzy, Lizz is het zwangere paard van Sheena, we worden oom en tante" Zei hij met een grijns. "Sheena is volgens mij in de tuin, maar kan ook inmiddels binnen zijn." zei hij terwijl hij na dacht aan de dagen ervoor, in de rozentuin ♥.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:36 am

ze was iegenlijk lopend , maar nu zal ik haar wel op een paard zetten. XD( en ja je schrijft het goed)

Saphira werd dolenthousiast toen ze Andrew zag. 'heey Andrew!! riep ze naar hem voordat ze hem een knuffel teruggaf. Daarna vloog ze naar beneden om een eindje van Vashti af te landen. die hoorde een beetje verbaasd aan wat Owen allemaal te zeggen had. Ze grinnikte even en zei tegen Owen:' ik rij wel even mee om Mayflower weg te zetten ja. Gezellig dat Sheena er ook is.' Ze kende haar niet heel goed, maar dit was dan een kans om vrienden te worden.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:39 am

Hij glimlachte, en bedacht dat ze het nog niet wist "Sheena is hier altijd, ze woont hier ook." andrew sprong op de grond en Owen sprong van Arab op Andrews zadel. Andrew begon een eindje van de grond af te vliegen op een meter hoogte, en vrool met Arabs teugels in zijn handen naar de stal. Daar zette Owen hem in de box met Lizzy die eruitzag of ze een paar schapen had opgegeten.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:48 am

Vashti glimlachte en zei:'oke, dat wist ik niet' ze reed achter Owen aan terwijl Saphira naast Andrew en Owen ging vliegen. Toen ze bij de stallen waren bleef Saphira buiten staan wachten terwijl Vashti afstapte en Mayflower naar binnen reed. de wond op haar achterbeen was bijna zo goed als geheeld, daarom was Vashti haar weer gaan rijden. Maar nu kon ze wel wat rust gebruiken voelde Vashti. Ze vroef aan Owen:'eeh waar kan ik haar zetten?'
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:52 am

"Zet haar maar daar, bij de andere merries. " hij wees naar een halve bak waar vier merrys in rond renden. Hij liep naar buiten en klom Op andrew"Jochie, je zet mij af bij het huis, en dan mag je pas met Aqua gaan spelen" zei hij grijnzend "En spelen,. niet de tuin overhoop halen, ook niet als het bij het spel hoort" zei hij uit ervaring. Hij keek om, wacgtend op Vashti.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 10:57 am

ik denk dat je bedoelt met Saphira spelen XD

Vashti zette Mayflower in de bak die naar de andere merries draafde om aan ze te snuffelen. Mayflower kon het zo te zien wel goed met ze vinden dus liep Vashti de stal uit en keek naar Owen die op Andrew zat. 'eeh, Saphira kan mij nog niet dragen' zei Vashti een beetje verlegen. Saphira was dan wel al aardig groot en kon goed vliegen, maar ze was nog niet sterk genoeg om Vashti te dragen in de lucht.
Back to top Go down
Sponsored content





Het landhuisje van Owen - Page 12 Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen - Page 12 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het landhuisje van Owen
Back to top 
Page 12 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Owen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: