Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het landhuisje van Owen

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 6:42 pm

Een kleiner landhuis, zeker 6 keer kleiner dan het exemplaar in Fortuna. Het heeft veel kamers en een grote balzaal. Het heeft een mooie klassieke inrichting, van ong vlak voor de franse revolutie. Het personeel is te vertrouwen. Verder heeft het huis Stallen met paarden(5 merries en 4 hengsten en Arab natuurlijk) en een Koetshuis met een sjieke en een gewone koets ,een heel grote tuin, eigen park, een meditatie hof en een groot oeventerein.

Mensen": iedereen die door Owen is uitgenodigd
Regels: Magie mag in de omheinde tuin (ivm schade). In het meditaie hof mag geen gepraat of lawaai. Draken kunnen vrij bewegen
Rang: vrij


Last edited by Owen on Thu May 27, 2010 7:26 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:18 am

Sheena liep door de straten van Yuka toen ze opeens een soort landhuis, villa iets zag in de verte. Dit huis had ze nog niet eerder gezien en hij was echt heel erg mooi. Ze bekeek hem eerst van een afstandje en liep er toen heen. Een grote poort leidde naar een prachtige tuin. Aqua klom op haar schouder omdat er niet veel mensen hier waren en keek met haar mee.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:23 am

Owen keek uit zijn raam, daar kwam Sheena aanlopen. Hij rende de de trap af, half over de leuning glijdend. Snel riep hij naar Form, de butler, dat hij zelf de deur opendeed. en hij deed de deur open en liep op Sheena af. 'hoi Sheena, en Aqua. Hoe gaat het ermee?'
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:29 am

Sheena keek verrast op toen ze Owen zag. 'Hé Owen, goed hoor, ik wist niet dat jij hier woonde, wat een prachtig huis.' Zei ze glimlachend en ze bekeek Owen en het huis achter hem. Aqua begroette Owen met een vriendelijke knik. Sheena en Aqua zagen Andrew ook. 'Hé Andrew.' Zei Sheena en Aqua telepateerde een begroeting naar Andrew.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:33 am

Andrew was om Owens schouders gaan liggen. Owen vroeg Sheena meteen: "Zeg Sheena, wil je meekomen naar de stallen, dan mag je een paard uitkiezen, je had verteld dat je kon paardrijden. Dan kunnen wij uit rijden gaan, en kunnen de draken zich vermaken in de tuin."
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:40 am

Sheena knikte. 'Ja, dat is goed, Aqua vind het vast leuk, toch Aqua?' Vroeg ze terwijl ze hem van haar schouder af tilde en vasthield. Aqua knikte. Ze zette hem op de grond en aaide hem nog eventjes. Ze ging recht staan en keek Owen aan. 'Mogen ze hier gewoon rondlopen, ben je niet bang dat ze ontdekt worden?' Vroeg ze voor de zekerheid terwijl ze de tuin in liep.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:51 am

"het personeel is compleet te vertrouwen, en de tuin is hoog omheind, niemand die ze niet mag zien kan ze zien, dus ze kunnen doen wat ze willen, maar kom" en hij liep naar de stallen. Andrew vloog op en hield aqua vast terwijl hij omhoog vloog en naar het meer ging, waar hij haar in het water neerzette. ' ' Zeg Aqua, ze vinden het vast niet erg als wij niet meegaan, mooi meertje he, ik kan niet diep zwemmen, dus ik heb de bodem nog nooit gezien, alleen een boven aanzzicht, maar het zit helemaal vol met de mooiste vissen ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 6:59 am

Sheena liep vluch achter hem aan en zwaaide nog even naar Aqua. Het zou erg leuk worden vandaag, dat was zeker. 'Zeg Owen, wat voor draak is Andrew?' Vroeg ze terwijl ze achter hem aan naar de stallen liep. Aqua was bij de waterkant en sprong in het water. 'Ik ben een dieptewater draak, dus kan ik wel bij de bodem komen.' Aqua zwom en keek onder water. Hij kwam weer boven. 'Wauw, wat veel vissen.'
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:12 am

"Andrew is een Lucht draak, en dan een witte zoals je ziet, in hun soort verliezen sommige hun vleugels als ze niveau 7 zijn, dan is hun lucht kracht zo sterk, dat ze die niet meer nodig hebben." Ondertusssen waren ze bij de stallen, Owen wenkte Sheena toen hij bij de merries stond " Die bruine is Lizzy, Die Witte daar, is een kwart arabier Die Bruin gevlekte Die Zwarte ,en die Vos hebben nog geen namen, Lizzy was als veulen van mijn zus."

Andrew vloog over het meer ' ' Aqua, zie je die zwarte en witte daar, die zijn al 104 en zijn nog helemaal vitaal, zij zijn de oudste en heeten Yin en Yang ' ' Andrew lande naast het meer op een steen en bleef lekker in de zon liggen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:20 am

Sheena knikte. 'Wat een prachtig paard is Lizzie.' Mompelde ze en keek met grote ogen naar het prachtige paard. 'Aqua is een dieptewater draak, best wel zeldzaam en kan goed zwemmen, past wel bij mij.' Zei ze glimlachend en aaide Lizzie over haar neus.

Aqua knikte. 'Wauw, die zijn echt heel mooi.' Hij keek er bewonderend naar. 'Meesteres zou ze ook moeten zien, ze vind ze vast heel mooi.' Mompelde hij.

--
Oja.. Aqua is een mannetje hea ^^
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:25 am

"Word het lizzy dan?" Vroeg Owen, "Kijk daar liggen de zadels, er is er een met lizzy erop, kijk maar even welke hoofdstellen en zadels je verder wil, dan zadel ik Arab op." Hij haalde Arab uit zijn stal en begon hem op te zadelen.

Andrew Deed een oog open' ' Zeg Aqua, wat vind jij van de andere mensen, ik zag een paar aardige, maar die Rose vind Owen niet aardig, ik vind het flauw, ze kent hem namelijk van vroeger ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 1:50 pm

Sheena knikte en opende de stal van het prachtige paar Lizzie. Ze aaide haar een paar keer en haalde haar toen uit de stal. Ze zadelde haar op en was verbaasd dat Lizzie zo makkelijk mee werkte, ze glimlachtte. Ze nam Lizzie aan haar teugels mee richting Owen. 'Gaan we ?' Vroeg ze.

Aqua knikte. 'Ik vind een paar mensen wel aardig, maar sommige mag ik niet zo. Ik geloof dan Sheena het wel goed kan vinden met Rose, Aisha en Aris. Ikzelf vind Rose ook heel aardig en die Jack en Blade lijken me grappig.' Zei hij.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 3:57 pm

"Oké." Owen haalde Arab ook uit zijn stal. `Kom we gaan.` Hij sprong op de rug van Arab en reed de stal uit. en keek om naar Sheena. Lizzy was het perfecte paard voor haar, Lizzy was een lieverd. Zij en Arab waren tegelijk geboren in Fortuna, hij en zijn zus hadden toen allebei 1 veulen gekregen. Hij zag dat Lilly Sheena accepteerde als haar nieuwe eigenares.

`Zeg Aqua, Heb je zin in eten, ik wel in ieder geval. we kunnen naar de keuken, de kok zal vast resten vlees vis en groentenhebben.` Vroeg Andrew terwijl zijn maag hevig knorde.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:45 pm

Sheena lachtte en voelde hoe Lizzie echt aan haar gewend begon te raken. Ze reed in draf achter Owen aan en ging naast hem met Lizzie lopen. 'Lizzie is echt lief.' Mompelde ze. 'Ze luisterd gewoon naar me.' Zei ze glimlachend en een beetje met een verbaasde toon in haar stem. Ze keek naar Owen die op Arab zat. Arab was ook een prachtig paard en hij en Owen waren zo te zien al heel lang samen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:55 pm

Owen lachte naar Sheena, en zette Arab in gallop. En na 200 meter reed hij weer in draf en daarna stap. "Sorry, maar Arab is een renner en word onrustig als hij allen mag stappen" Hij keek naar Sheena, benieuwd hoe ze zou reageren.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 11:53 am

Sheena ging iets rustiger achter hem aan en ging daarna naast hem uitstappen. 'Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.' Zei ze glimlachend. 'Het is begrijpelijk dat hij wil rennen.' Zei ze erachter aan. Ze keek Owen glimlachend aan. 'Paardrijden is hier echt leuk, het is zo mooi hier.' Zei ze bewonderend en liet haar ogen over het uitgestrekte veld, met een paar huizen en winkels glijden.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:05 pm

"Mooi he," Owen keek rond, dit was de eerste maal dat hij echt naar de omgeving keek, en Sheena had gelijk, het was prachtig "Weetje Sheena, lizzy is zo dol op je, je mag haar wel houden, en je mag hier ook komen logeren als je zin hebt, dan kan je in een van de 10 logeerkamers wonen, en kan je iedere dag mee uit rijden" Hij keek naar Sheena, hij hoopte dat ze ja zei, want lizzy was dol op Sheena, en het zou8 leuk zijn als Sheena een sterke band met Lizzy kon opbouwen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:13 pm

De vraag kwam van Owen kwam onverwacht en best wel hard aan. Tranen welde in haar ogen op en ze beet op haar lip. Ze glimlachtte. 'Dank je, dat lijkt me super, ik heb nog een vaste slaapplaats nodig en Lizzie is erg lief.' Zei ze tegen Owen en ze keek hem glimlachend maar met tranen in haar ogen aan. Nog nooit was er iemand zo lief tegen haar geweest en ze voelde een echte goede vriendschap met Owen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:18 pm

"Oke, dan ga ik het als we terug zijn bij de keuken en de huishouding melden, ze weten het graag als er een xtra persoon komt, toen mijn oom vroeger plots vrienden liet logeren en hij melde het niet, dan zat zijn huishoudster hem een week nadat ze vertrokken waren nogsteeds uit te foeteren" Hij schoot in de lach van die bejaarde dame die het huis scheldend doorliep alsof ze net uit de goot was gevist.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:26 pm

Sheena grinnekte om Owens lach en reed verder. 'Echt bedankt Owen.' Zei ze tegen hem. Ze vond het geweldig dat ze nu een slaapplaats had en een goede vriend, maar ze wou Owen en zijn personeel ook niet tot last zijn. Ze aaide Lizzie. 'Heel erg bedankt.' Zei ze en ze keek hem lief aan.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:41 pm

"Je bent echt niet tot last als je komt, sterker nog, met maar 1 bewoner verveelt het personeel zich wel eens, dus zij zullen blij zijn als je komt." Hij keek naar Sheena, hij wilde haar graag voorstellen aan haar zus, ze leek wel een beetje op haar.

Andrew vloog hoog de lucht in en liet zich toen vallen en maakte een bommetje in het water, waardoor alle vissen verschrikt langs de randen gingen zwemmen. ' ' Aqua, moet ik je ook een lift naar boven geven ' ' vroeg hij nadat hij weer het water uit was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:44 pm

Sheena glimllachtte. 'Dank je.' Zei ze nog een keer. Ze liep nog een tijdje met Lizzie en keek toen naar Owen. 'Gaan we zo terug, ik wil Aqua graag vertellen dat we hier blijven.' Zei ze en stiekem maakte ze zich ook een klein beetje zorgen, Aqua was nog zo klein.

Aqua klom uit het water en knikte. 'Ja dat is goed, weet je wanneer Meesteres en Owen weer terugkomen?' Vroeg hij terwijl hij naar Andrew liep.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:51 pm

"Oke dan" Owen draaide Arab om"Ik ben ook bezorgd om Andrew, hij is moedig en haalt daarom de domste stunts uit, gister wilde hij van het dak springen en dan op het laatste moment oprukken, ik vertelde dat hij dat voor de komende 5 jaar maar boven het water moet doen, en sinds dien hoor j om de 5 min. een plons"

' ' Oke dan, ' ' Andrew pakte Aqua bij zijn middel en vloog 3 meter boven het water, waarna hij eers aqua liet vallen, en waarna hij daarna zelf een bommetje maakte.' ' Leuk he, riep hij al vallend ' '
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 1:56 pm

Sheena lachtte en draaide Lizzie om. 'Aqua is best wel serieus, maar houdt wel van een grapje, hij is mijn beste vriend geworden.' Lachtte ze. Ze ging in draf terug naar de stallen van het landhuis.

Aqua kwam met een plons in het water terecht en zwom naar de bodem en bleef daar een tijdje rond zwemmen. Hij zwom weer naar boven en ook Andrew was net in het water gevallen. Hij lachtte.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitimeFri May 28, 2010 2:05 pm

De stallen kwamen weer in het zicht "Zullen we de paarden gewoon buiten laten, dat hebben ze wel verdient na zo'n lange rit." Owen keek naar Sheena en zag dat ze van het ritje had genoten.

Andrew klom op de kant en begon te zonnen ' ' zullen we als de baasjes komen ons weer in het water laten vallen? dan schrikken ze misschien ' '
Back to top Go down
Sponsored content





Het landhuisje van Owen Empty
PostSubject: Re: Het landhuisje van Owen   Het landhuisje van Owen I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het landhuisje van Owen
Back to top 
Page 1 of 13Go to page : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Owen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: