Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De kleine vijver

Go down 
+4
Leia
Jack
natas
Rose
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 9:54 am

'oh oke' zei Vashti glimlachend. Ze keek naar de orchidee die verging en zag toen dat er een jongen uit het water ontstond. Ze keek eens goed en zag dat het Leonardo was. 'he Leia, ben je soms verliefd op een jongen'zei vashti grappend.'en heet die toevallig Leonardo
Back to top Go down
Maiko
Level 1
Maiko


Posts : 30
Join date : 2010-06-21
Age : 28
Location : Verblijft momenteel in de herberg

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 9:57 am

Met grote ogen staarde ze naar de verschenen bloem. 'kiree..' even leek ze te blijven vast zitten in haar verbazing maar Vashti bracht daar verandering in. Maiko glimlachte breed bij het zien van nog een andere strijder en pakte haar hand enthausiast vast om die vlotjes op en neer te bewegen. 'aangenaame kennis making Vashti-san' Zo vlug als ze Vashti haar hand had vast gepakt liet ze weer los en maakte ze een pruillip terwijl ze haar armen kruiste. 'pfff, waarom heeft iedereen die ik tegen kom een leuke kracht?' Met een behendig sprongtje kwam ze weer recht. 'Het lijkt me echt fantastisch om water te sturen. oooeh, kunnen jullie ook een hele grootte waterbol maken die je dan kunt laten opstijgen en dan laten neervallen in regen??? oooh! en dan bij iedere druppel dat ze dan ook in zo'n bloem veranderen????' Ze spreiden haar armen wijd omhoog om aan te duiden hoe groot ze bedoelde en deed dan alsof ze die bal al in de lucht liet afvuren. Haar ogen schitterde al bij de ideeën die je allemaal kon doen met water. Vrolijk hurkte ze zich neer bij de orchidee en bestudeerde elk blaadje dan ze kon vindern. 'woow, hij lijkt net echt!!'


(stel Maiko voor als een hyperkenetisch chibikind)
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 10:05 am

Leia lachte "Om dat te doen moet je met honderden mensen zijn, diet kan ik aleen met veel moeite." Ze wende zich naar Vashti "ting ting ting, u gaat door voor de koelkast" zei ze lachend. Voor het plezier van Maiko liet ze een nest met watereieren verschijnen "Vashti hierbij heb ik jou hulp nodig. Je moet het nest en de eieren onder controle houden, dan laat ik ze uitkomen. Ik geef een seintje als het nest weer weg mag." Langzaam kwamen er barstjes in de eieren.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:02 pm

Vashti lachte. 'eeh oke, ik zal het proberen.' zei ze daarna. Ze richtte haar concentratie op het nest. Ze voelde de kracht door haar armen stromen terwijl ze het nest op zijn plek hield. Vashti vond dat het eigenlijk best wel gemakkelijk ging. Ze zou eigenlijk meer moeten oefenen, want ze gebruikte haar kracht bijna nooit. Ze zag dat er barstjes in de eieren kwamen en er stukjes van de eieren begonnen te bewegen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 6:47 pm

Leia liet kleine waterkrokodilletjes eruit komen. Deze begonnen door het water te zwemmen terwijl ze langzaam begonnen te groeien, "Vashti, neem de linker over en laat het nest maar vallen" En ze begon zich sterker te concentreren.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 7:17 pm

Vashti deed wat Leia zei en concentreerde zich nu op het krokodilletje die in het water zwom. Het wa seerst een klein krokodilletje, maar langzaam maar zeker kreeg hij een groter lichaam en zijn staart werd krachtiger. uiteindelijk zwom er een volwassen krokodil in het water. Vashti was verrast, ze iwst helemaal niet dat ze dit kon. Ze begon nu zlef het water te vormen en liet het omhoog zweven en deelde het in kleine drupppeltjes die glansde als kristallen in de zon. Daarna liet ze ze vallen in het water. Ze boog zich over het vijvertje en pakte wat water dat nu een mooi hartje begon te vormen.


Last edited by Vashti on Thu Jun 24, 2010 8:54 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 7:50 pm

Vashti wrote:
Vashti deed wat Leia zei en concentreerde zich nu op het krokodilletje die in het water zwom. Het wa seerst een klein krokodilletje, maar langzaam maar zeker kreeg hij een groter lichaam en zijn staart werd krachtiger. uiteindelijk zwom er een volwassen krokodil in het water. Vashti was verrast, ze iwst helemaal niet dat ze dit kon. Ze begon nu zlef het water te vormen en liet het omhoog zweven en deelde het in kleine drupppeltjes die ze liet bevriezen en glansde als kristallen in de zon. Daarna liet ze ze vallen in het water en ontdooide ze. Ze boog zich over het vijvertje en pakte wat water dat nu een mooi hartje begon te vormen.

je kan niet vriezen, je hebt geen ijs krachten
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeThu Jun 24, 2010 9:03 pm

Lei knikte heel mooi, ze gaf de drie krokodillen vleugels en ze vlogen de lucht in en spatte uit elkaar, de druppels werden naar de vijver gestuurd, en vormde daarbij een zwerm vogelos. "En Maiko, wat vind je?" en ze keek haar vragend aan
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 8:40 am

Vashti ging nog even door met het water vormen Ze had er plezier in. Het werd een babyvogeltje zonder veren, toen begonnen de veren te groeien en het kuikentje zelf ook. Uiteindelijk was het kuikentje een mooie zeearend die over het vijvertje heen vloog met een vleugel het water aanrakend. Toen draaide de vogel zich om en vloog met grote slagen op Vashti af. Precies een cm voor Vashti's neus was de vogel verdwenen en ging het water om Vashti heen. Vashti stuurde het water stiekem op Saphira af en liet het boven haar hoofd vallen.

Saphira schrok zich kapot van het koude water, ze draaide zich om naar Vashti en rende op haar af en sprong. Ze rolde lachend samen met Vashti over de grond.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 9:19 am

New
---------
Dust kwam aangelopen terwijl Schysta hem over de daken volgde. Hij was een beetje verdwaald geraakt in de straatjes en zocht een uitweg. Hij liep de hoek om en zag een vijver. Schysta sprong van de daken, maakt een paar vleugelslagen en plonsde toen in het water. Ze zwom naar een paar andere strijders, dat wist ze omdat ze zag dat er magie bedreven werdt, en zei toen "Hoi, weten jullie misschien waar we zijn?"
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:13 am

"Bij deze vijver? Nee dat weet ik niet" Zei leia terwijl ze een vlinder creeerde die op Schystas neus ging zitten uit elkaar knapte en terug stroomde de vijver in. "Wat vind je, was het einde wel goed?" vroeg ze vrolijk.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:19 am

"Prachtig" schreeuwde Schysta opgewonden. "De volgende keer eet ik hem op hoor." zei ze dreigend. Ze gleed weer het water in toen Dust net kwam aangelopen. "Hoi" zei hij als begroeting en keek naar het derde meisje wat bij hen stond. Hij stak zijn hand uit en zei "Ik ben Dust. Wie ben jij?"
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:33 am

WElk derde meisje

---------------------------

Leia keek naar Dust, volgens haar had ze hem nog nooit eerder ontmoet, hm, oja in de winkel. Kira klom het water uit en ging verbaasd voor Schysta staan, weer een draakje met vier poten, was zijzelf de enige met maat 2, vroeg ze zich af terwijl ze rondjes achter haar eigen staart begon aan te lopen.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:44 am

Maiko toch?
--------
"Was je bezig met het trainen van je krachten?" vroeg hij terwijl hij ging zitten. Hij stelde zich wel voor als het andere meisje tijd had. "Je had die vlinder moeten zien" zei Schysta opgewonden. "Hij was zo mooi, ik wilde hem bijna opeten." Dust moest lachen toen hij dat hoorde. Hij wenkte naar Schysta die gelijk naar hem toe sprong. Dust ving haar op en zette haar op zijn schoot. Ze begon te rommelen toen hij haar begon te kriebelen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:53 am

Leia liep naar de vijver, ze ging in mediteer houding zitten "Allemaal heel stil zijn ik ga dit heel lastig vinden als ik me niet kan concentreren," Leia focuste haar gedachten en er stapte een van water gemaakte werkende draak, een precies evenbeeld van Kira, op de kleuren na dan, uit het water. Het water beest liep achter Kira aan, die er vrolijk mee begon te seolen, de twee renden achter elkaars starten aan en toen Kira is de staart van de waterdraak beet, barste deze en was iedereen nat. "Ehm, bedankt Kira" zei Leia sarcastisch.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 11:00 am

"Ja bedankt" zei Dust lachend. "Ik moest misschien wel in bad, maar liever niet op deze manier." Zelf maakte hij nu een kleine luchtbal en schoot die naar het midden van de vijver. "Nu zijn we toch allemaal al nat, dus maakt dit ook niet meer uit." zei hij glimlachend. Zelf ging hij snel onder een boom staan omdat het water ijskoud was. Schysta sprong ondertussen op Leia's hoofd en spreide haar vleugels. Ook deed ze haar mondje open want ze had een beetje dorst en het water kwam toch zo uit de lucht vallen.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 11:33 am

Vashti werd nat gespetterd doordat de waterdraak barstte. Ze lachtte en zei tegen Kira:'ja inderdaad bedankt.' Nog nagrinnikend veegde Vashti het water met haar shirt weg en pakte Saphira op. Ze was al echt groot aan het worden en ook zwaarder. Vashti pakte wat water en liet het voor Saphira zweven. Saphira hapte er telkens naar, maar telkens stroomde het water tussen haar tanden vandaan. Vashti liet het water dat nu een balletje was wegzweven terwijl Saphira erachter aan ging.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 2:38 pm

Schysta zag wat Vashti aan het doen was maar verroerde zich niet omdat er opeens een uitbarsting van water uit de vijver kwam. Snel hapte ze naar alle druppels die rondvlogen en al snel had ze genoeg gedronken. Dust kwam onder de boom vandaan toen het ergste over was en keek naar de anderen. Schysta begon nu wel achter het waterballetje van Vashti aan te rennen en piepte opgewonden toen ze die bijna had ingehaald.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 9:02 pm

Leia kreeg de slappe lag, en rolde tussen de water plassen over de grond. Kira rende vrolijk rondjes, in het neerkomende water en begon met puppie oogjes en een 'nog een keer' blik naar Dust te kijken
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 10:08 pm

"Dust zag dat Leia's draakje naar hem keek en in die ogen zag hij de nog een keer blik. Ook zag hij dat Leia de slappe lach had en hij riep lachend "Nu krijg je de hi-ik." Hij maakte nog een luchtbal en schoot die weer het water in. "Het regent, het regent de pannetjes worden nat." zong hij toen er weer een explosie was. Schysta sprong ondertussen door het water op Leia's draakje.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





De kleine vijver - Page 3 Empty
PostSubject: Re: De kleine vijver   De kleine vijver - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De kleine vijver
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Het kleine kapelletje

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: