Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 grot Valencia

Go down 
+3
Githa
Gavril
Ren,
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuthorMessage
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 8:17 am

Ren liep weer met zijn gitaar in zijn handen naar de grot. SChaduw zat als een poesje bij zijn been te spinnen. Toen Ren de grot binnen kwam zag hij een jongen staan die hij niet kende. Opeens bedacht hij dat hij wel leek op de hout figuur van Drome. Meteen verdween Ren zijn blik en een grote grijns kwam op zijn gezicht. De aura om Drome zij hem genoeg. ´´En wie is dit´´ zei Ren grijnzend terwijl hij de gitaar terug legde op zijn plek.
Back to top Go down
Dromé :)
Level 1
Dromé :)


Posts : 173
Join date : 2010-07-22

grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 8:48 am

"Dit is Felix" zei ze terwijl ze het ren en vashtie beeld te voorschijn haalde ze liet het voor hem langsvielgen voor het terug ging naar zijn mooie plekje. Beo gromde geirriteerd door al het geschreeuw. Long wei riep "Ik ga beo in bad doen, want hij stinkt." zodat ze de spanning kon ontsnappen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 9:38 am

Ren negeerde het beeld omdat hij het niet zo erg vond dan zijn zusje. Hij liep naar zijn bed toe en zei tegen Felix ´´ik ben Ren, drome´s broer´´. Schaduw hield op met kopjes geven en ging weer zich verbergen in de schaduw van Ren. Ren bleef grijnzen tegen Drome en zei nog tegen haar ´´misschien moet je er nog een maken, ik vraag wel of Vashti mee poseert´´.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 6:34 pm

Gavril grijnsde. Hij had het boek dat hij geleend had tevoorschijn gehaald en zat erin te bladeren. Het was een dik boek, maar er stond genoeg in over van alles en nog wat. Hij pakte zijn schetsboek en scheurde er een blaadje uit. Op de voor en achterkant had hij Vashti geschetst, de ene keer alleen toen ze net aankwam en de andere keer samen met Ren. "Hier broertje." zei hij. "Het is voor jou meer waard als voor mij." Hij rolde het papier op en maakte er een ring omheen. Toen zond hij het naar Ren, waarbij het op ooghoogte bleef hangen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 7:03 pm

Ren glimlachte naar Gavril zijn tekening en zei ´´ik zal hem bewaren´´. Hij pakte de tekening aan en verborg hem zodat Drome hem niet zou pakken. Voor de zekerheid vroeg Ren aan Schaduw dat zij de tekning ook wou beschermen.
Back to top Go down
Sponsored content





grot Valencia - Page 11 Empty
PostSubject: Re: grot Valencia   grot Valencia - Page 11 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
grot Valencia
Back to top 
Page 11 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: