Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De zwarte markt

Go down 
+3
Akira
Rose
Kate
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeSun Jul 25, 2010 7:29 am

Ren knikte kort en was heel blij dat Schaduw zich in de schaduwen kon verbergen anders kon zij waarscheinlijk ook niet overal mee. Ren liep naar een steegje dat het dichtst bij was. Hij wuifde naar Sheena dat ze ook beter hierheen kon komen. Hij wist wel dat Aqua hier niet zat maar hij wist ook dat Schaduw hier tenminste eruit kon. ´´Schaduw , kan je even zoeken naar nog een draak´´ vroeg Ren. Schaduw kwam uit zijn schaduw en ging al klaar staan om weg te gaan.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeSun Jul 25, 2010 12:45 pm

Sheena liep naar Ren toe en keek naar Schaduw. 'Wat een schatje.' Mompelde ze, ze kon het niet laten om het te zeggen, ze was dol op draken, vooral als ze nog klein waren. Hoewel Aqua nogsteeds schattig was. 'Wat lief dat je me helpt zoeken, ik weet dat hij dichtbij is.' Zei ze en glimlachte nu vriendelijk naar Ren. Net vond ze hem nog niet zo aardig, maar nu wel.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 6:46 am

Schaduw liep naar Sheena en keek haar recht aan. Ze leek net een minipaard met twee armem extra en vleugels die nu ingeklapt waren. Na een paar seconden gaf Schaduw Sheena een lik op haar wang voor dat ze weer in de schaduwen verdween om Aqua te zoeken. Ren ging voor het gemak op een vuilnisbak zitten want het kon wel even duren.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 12:37 pm

Sheena giechelde om Schaduw en ging toen tegen de muur aan staan, voor het gemak. Er viel even een stilte tussen haar en Ren terwijl zij goed luisterde of ze drakenstappen hoorde. 'Dus..' Begon ze te praten, om de stilte te verbreken. 'Ik heb je nog niet eerder gezien, ben je hier net pas?' Vroeg ze en keek hem aan.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 12:53 pm

Kort knikte Ren en zei ´´ik ben net met mijn familie aangekomen´´. Hij hoefde zelf niet echt een gesprek . De geluiden van de straat klonken hem goed zat in de oren. Toch zou hij nooit een gesprek weigeren uit beleefdheid. ´´En jij ben jij hier al lang´´ vroeg Ren maar.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 1:28 pm

Sheena merkte dat hij niet erg spontaan was, niet dat het haar iets uitmaakte. 'Umh, ja, ik ben level 2.' Mompelde ze en glimlachte licht. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg ze omdat ze dat nog niet wist. 'Ik ben Sheena.' Voegde ze eraan toe en op dat moment hoorde ze een bekent geluid. 'Aqua.' Glimlachte ze.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 1:39 pm

´´Ren´´ zei Ren rustig. Hij keek op naar schaduw die er weer aan kwam. Achter hem liep er ene grotere draak die waarscheinlijk Aqua was. Ren glimlachte dat het probleem weer opgelost was. Hij keek naar Schaduw en zei ´´dat heb je goed gedaan´´.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 1:59 pm

Sheena zette zich af van de muur, gaf Schaduw even een knuffel en keek toen naar Aqua, met ene glimlach. 'Wat ben ik blij je te zien.' Zei ze en liep naar hem toe om haar armen om zijn hals te slaan. 'Ben je niet gezien?' Mompelde ze en Aqua schudde zijn hoofd. Ze glimlachte en gaf hem een kus op zijn drakenwang. Toen draaide ze zich om naar Ren en Schaduw. 'Heel erg bedankt.' Zei ze en de dankbaarheid was in haar stem te horen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 3:12 pm

Kort knikte Ren en keek naar Schaduw. ´´Zullen wij weer terug gaan´´ vroeg hij aan schaduw. Schaduw knikte en sprong in Ren zijn schaduw. Ren stond op en keek nog heel even naar Sheena. ´´Ik zie jou wel weer´´ zei hij nog terwijl hij weg liep.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitimeMon Jul 26, 2010 3:43 pm

Sheena knikte kort. 'Nog bedankt.' Herhaalde ze en keek Ren eventjes na. 'Vreemde jongen.' Mompelde ze en draaide zich naar Aqua. 'We gaan wel over de achterkant van de daken.' Mompelde ze en Aqua klom op het dak van een schuurtje dat niet opviel. Met een paar sprongen was Sheena ook op het dak en ze liepen naast elkaar verder over het dak.
Back to top Go down
Sponsored content





De zwarte markt - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De zwarte markt   De zwarte markt - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De zwarte markt
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Herberg De zwarte kater

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: