Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Kermis patriolle

Go down 
+3
Leia
Gavril
Vashti
7 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 4:52 pm

De kermis is naar Yuka gekomen. Het is een erg grote kermis met heel veel atracties.( verzin zelf maar waar je in gaat :p) het ligt net buiten het dorpje op een vlak stuk weiland. van een kilometer afstand kun je de muziek al horen en van nog veel verder kun je de lichten al zien. Het kermispersoneel is heel gezellig als je maar geen ruzie komt zoeken.

regels: geen draken of magie, je mag vechten
max pers: maakt niet uit
rang: maakt niet uit
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 5:32 pm

Vashti keek met glinsterende ogen naar de kermis. ze was hier altijd dol op geweest toen ze nog kleiner was en nu nog steeds. hij was immens groot en ze besloot eerst maar even rond te kijkenvoordat ze een vande atracties ging proberen. Ze liep naar een suikerspinkraam en kocht daar een grote suikerspin. daarmee begon ze ondertussen kijkend naar alle dingen te lopen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 5:39 pm

Gavril had in de stad gehoord over de kermis. Hij was gaan lopen omdat hij geen paard kon rijden en hoorde van ver de muziek al. Hij kwam aan op het kermisterrein en keek zijn ogen uit. Hij was al snel in het reuzenrad gaan zitten zodat hij over de kermis uit kon kijken. Hij zag iemand die hem bekend voor kwam, maar die hij niet kon plaatsen van zo hoog.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 5:43 pm

Leia kwam aanlopen in een kort rood jurkje met polkadot, ze pakte eventjes de twee rode waaiers aan haar middel vast, en glimlachte. Ze keek naar allerlei auras, en koos bange exemplaren, ze was dol op spookhuizen. Snel rende ze tegen de richting van de bange auras in.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:02 pm

ze vond dat ze nu wel genoeg gelopen had, toen Vashti bijna aan het einde van het terrein was. Maar in welke atractie moest ze nu als eerst gaan? Ze keek naar het reuzenrad en naar de shaker( echt iets voor ronde veners, tenminste ik weet niet of ze het ergens anders ook hebben) en naar de andere dingen. ze zou eerst maar even ergens gaan zitten om haar suikerspin op te eten die niet mee mocht in de atracties. ze zag een bankje inde buurt van het reuzenrad en ging daar zitten.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:05 pm

Toen Gavril weer lager kwam zag hij dat het Vashti was. Hij stapte uit toen dat kon en liep toen naar haar toe. "Hoi." zei hij glimlachend. "Ben je al ergens in geweest?" Hij pakte een plukje suikerspin en stopte dat snel in zijn mond. Hij bood haar een reuzenrad-ticket aan omdat hij er twee had gekocht. Hij was eigenlijk van plan geweest twee rondjes te maken, maar hij had alles al gezien en wilde naar de skee-ball stand gaan.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:07 pm

Leia rende door en sprong in de rij voor het spook huis. Om een of andere reden lachte ze nooit meer dan een flauwe glimlach, behalve in het spookhuis, daar kreeg ze meestal een lachstuip. Ze keek al wachtend rond, er stond nog niemand achter haar, nmaar dat kon nog veranderen. Ze zag het strijders meisje dat toen zo'n ruzie had gehad om een jongen, ook zag ze Gavril. "He, jij daar met dat blauwe haar, ja jij met die suiker spin, naast Gavril. Kom eens" riep ze zonder na te denken. Ze zou haar zo even snel vertellen dat ze ook een strijder was, en haar meenemen in het spookhuis.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:19 pm

Vashti wilde net iets zeggen tegen Gavril toen ze iemand hoorde roepen. Ze keek naar het meisje met groen haar en herkende haar wel maar kon niet op haar naam komen. Ze keek vragend naar Gavril voor ze opstond en naar haar toe liep. ' wat is er?' vroeg ze een beetje argwanend aan haar.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:22 pm

Gavril draaide zich om toen hij zijn naam hoorde. Hij zwaaide even en zei "Hoi Leia." Hij liep naar haar toe en zei "Lekker griezelen? Lijkt me leuk, maar niets voor mij." Hij glimlachde even triest en keek toen om zich heen. Zijn broertje was nog niet verschenen terwijl er hier best veel geld was. Hij zag de botsautotjes, maar ging daar later in.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:27 pm

Max reageer ff bij leias huis

"Oh hoi Gavril, ik ben verslaafd aan spookhuizen, het enige dat mij vrolijk kan krijgen" zei ze glimlachend, zo vrolijk kon ze aleen zijn zo dicht bij een spookhuisZe wendde zich tot Vashti "Ik ben Leia, mede strijder" dat tweede zei ze zo zacht dat aleen Vashti het kon horen "We kenden elkaar nog niet, dus ik wilde even hai zeggen, en vragen of je mee wilde." ze keek naar het spookhuis alsof ze een engel zag, of een messias.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:37 pm

Vashti moest even lachen om de manier waarop Leia naar het sppokhuis keek. keek even naar Leia en zei toen: 'ik ben Vashti. en.... ja ik heb wel zin om mee te gaan als jij het niet erg vindt gavril?' ze keek even opzij naar hem.

tis ff kort moet zo eten. echte franse pizza van Ignas XD
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:43 pm

Ren liep glimlachend over de kermis. Hij hield van de kermis omdat er altijd wel meer dieven en vuile trucjes te vinden waren. Hij had nog niemand bekends gezien maar wel wat verdient. Al had hij ook wat goed gedaan door een andere dief zijn geld terug te stelen en het aan een arm vrouw te geven. Ren keek glimlachend rond en bedacht wat hij nu ging doen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:44 pm

Mm, lekker. En ik heb al gereageerd xD

"Nee, ik wacht hier wel." zei Gavril glimlachend. Hij liep naar een bankje en ging daarop zitten. Hij speelde wat met een takje en tekende in de grond. Hij gebruikte ook een beetje zijn aarde sturing zodat er een prachtige tekening van de kermis uit kwam. Hij zag dat Ren het kermis terrein op liep en zei "Kijk, daar is broertje ook."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:50 pm

Ren zag uiteindelijk Gavril zitten en liep er maar heen. Met een nep glimlach zei hij ´´he broer leuke keris he´´. Hij had de meiden nog helemaal niet opgemerkt. Hij haalde wat geld uit zijn zak en liep naar de olliebollen kraam om er een te kopen. Daarna ging hij langs Gavril zitten op de bank.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:53 pm

Hmmmm.... tongue Razz tongue

Leia glimlachte "Kom," ze rende de rij uit, pakte Vashtis hand en rende de rij weer in, haar mee slepend. "We zijn zo aan de beurt" zei ze terwijl een paar karretjes vertrokken, en ze naar voren konden stappen. Ze stond zenuwachtig heen en weer te stappen. Ze glimlachte de hele tijd.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeThu Jul 29, 2010 6:53 pm

Gavril knikte. "Ja, een hele leuke kermis. Ik ben al in het reuzenrad geweest om te kijken wat er allemaal is. Ik heb ook al een paar mensen ontmoet, waaronder Vashti." Hij glimlachde en zei "Ik wacht hier op ze, maar misschien wil jij met ze mee in het spookhuis. Ze staan daar." Hij wees naar Vashti en Leia. Er stond nog niemand achter hen, dus zou Ren niet hoeven voordringen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 7:04 am

Ren luisterde aandachtig naar zijn oudere broer en keek op zij naar Vashti en Leia. Leia kende hij nog helemaal niet maar Vashti wel. Zijn hart begon sneller te kloppen omdat hij weer even aan het meer dacht. Snel kalmeerde hij zich zelf en zwaaide hij naar de twee. ´´Ja het is echt leuk. Ik ben al bij de kraampjes langs gegaan´´ zei Ren stralend maar wat je ook wel kon raden aan zijn zak geld. ´´Ik wacht wel hier even´´ zei Ren terwijl hij nog een hap pakte van zijn olliebol.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:11 am

Kate had gehoord dat er veel mensen naar de kermis zouden komen. Ze kwam niet zozeer voor de kermis zelf, maar voor de gezelligheid. Al die lichtjes vond ze heel erg leuk en deden haar aan Kosta denken als het ´s nachts was. Maar ze hield absoluut niet van al die harde geluiden om zich heen. Dat was ze nog niet gewend aan de kermis. Ze had haar witte jurkje aangetrokken en hoopte dat hij niet vies werd. Ze slenterde tussen de kraampjes door en bleef hier en daar staan om wat te bekijken.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:29 am

Vrolijk huppelde Aisha langs de mensen , zigzaggend want anders zou ze er waarschijnlijk tegenaan botsen. Die mensen lette niet op haar, alleen op de mooie lichten en de grote attracties. Een lange tijd was ze niet zo vrolijk geweest maar de kermis bracht het gevoel weer omhoog. Bewonderend keek ze naar alle grote attracties en stopte voor het spookhuis. Het leek een traditie voor haar , elk jaar ging ze erin . Ze huppelde verder naar de lange rij maar wachten vond ze niet erg, dat moest voor elke attractie als je s'avonds ging. S'avonds was het het verleidelijkste, dan waren de lichten er en dan leek de muziek harder.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:34 am

Leia keek om naar het meisje achter haar. "Hoi, ik ben Leia" zei ze lachend, zo spontaan als ze aleen bij een spoookhuis kon zijn. ze stond bijna op en neer te springen "wanneer komt dat karretje nou" zei ze ongeduldig.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:37 am

Gavril glimlachde. Hij zag dat Leia ongeduldig was. "Hij komt straks wel hoor." zei hij. "Gewoon rustig ademhalen." Hij keek rond en zag een gokautomaat staan. Zonder het te zeggen pakte hij wat geld en gooide dat erin. Toen hij bij zijn laatste muntje was kreeg hij de hoofdprijs te pakken. Gelukkig zat er een zak onder de opening, anders was alles op de grond gevallen. "Broertje, help eens even." riep hij naar Ren.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:41 am

Ren vond het altijd dom dat Gavril broertje noemde maar uiteindelijk liepte hij toch naar Gavril. Uit zijn zak haalde hij een portemonee en stopte daar wat geld in. Toen hij vol was gaf hij het aan Gavril en zei ´´dit is jouw prijs´´. Hij glimlachde er blij mee omdat dit betekende dat wat hij nu stal van hem was. Hij keek naar de rij van het spookhuis en zag Aisha staan. Ren mocht haar niet en gaf haar dus ook weinig aandacht.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:45 am

Gavril grijnsde. "Dat klopt, maar het is zo veel... Ik denk dat ik er iets moois van ga kopen bij de juwel... Oh, daar ben jij langs geweest he?" Hij keek lachend naar Ren. "Ach, ik kijk wel even." Hij stopte het geld in zijn tas, die gelijk vol zat. Hij ging weer op het bankje zitten en keek in het rond en ging toen wat relaxter zitten.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:47 am

Kate keek naar de eindeloze rijen bij de achtbanen. "Jezus" zei ze hardop geirriteerd en ze liep een paar mensen voorbij. Langs de gokkasten kon ze een spookhuis zien waar de rij nog beperkt bleef. Ze besloot om daar maar in te gaan, niet dat ze zo dol was op spookhuizen, ze vond ze meestal saai en vooral niet eng.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 9:48 am

Bij elke stap die ze zette voelde ze zich een stukje vrolijker. Straks zou ze er doorheen lopen. Haar glimlach werd steeds groter en groter tot het uiteindelijk een grijns was. Alleen was er een minpunt. De jongen voor haar zat een hotdog te eten. De geur alleen al maakte haar misselijk, het was dat de rij kleiner werd anders was ze allang weggelopen.
Back to top Go down
Sponsored content





Kermis patriolle Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kermis patriolle
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: