Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Kermis patriolle

Go down 
+3
Leia
Gavril
Vashti
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 11:00 am

Sheena liep de kermis op. Eigenlijk hield ze niet zo van kermis, maar de gezelligheid was altijd geweldig op dit soort plekken. Ze begon een beetje rond te kijken tot ze een suikerspinnen kraampje zag [LEKKERR] en er heen liep. Ze kocht er een voor een bronsstuk en liep toen, de suikerspin etende door de kermis. Ze wist nog niet zo goed wat ze ging doen, misschien het spookhuis ofzo? Ze begon richting het spookhuis te lopen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 11:03 am

Ren pakte een servetje en poeste zijn handen omdat er allemaal suikerpoeder op zat van de olliebol. Daarna gooide hij de servet weg en ging langs Gavril zitten. ´´Zullen we dalijk met zijn alle in botsautos gaan´´zei Ren terwijl hij naar Vashti keek. Hij glimlachte op recht naar haar.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 11:51 am

Gavril glimlachde. "Ja goed idee. Ik denk dat Leia ook wel mee gaat. Dat meisje dat bijna staat te springen. En als we nog meer zien, vragen we die dan ook mee?" Hij grijnsde bij het idee. Hij vond het jammer dat de autotjes niet buiten de kraam konden rijden, anders had hij er wel een gekocht. Hij voelde iets beven onder de grond en werd gelijk boos. Hij boog zich voorover en siste "Ik had je nog zo gezegd thuis te blijven."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 11:55 am

Ren knikte een beetje met Gavril zijn verhaal mee. Toen hij de trillingen voelde keek hij ook naar onder en moest hij ook lachen. ´´Niet erg schaduw is er ook hoor´´ zei Ren terwijl hij naar zijn schaduw wees. Hij probeerde Schaduw thuis te houden maar ze klom de hele tijd in zijn schaduw als een klein kind bij haar moeder. Uiteindelijk vond Ren het niet zo erg meer en liet hij haar gewoon mee gaan.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 11:57 am

"Ja, maar die zit tenminste in je schaduw." zei Gavril. "Deze bobbel zit onder de grond waar mensen hem kunnen voelen. Wat hij gelukkig niet weet is dat er thuis nog een hele lading toffees is verstopt, onder mijn bed." Toen trok hij een raar gezicht en zei "Dat had ik niet moeten zeggen." Hij voelde dat het ding onder de grond pijlsnel richting de grot begon te graven. "Of toch wel." zei hij zachter.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 12:00 pm

Ren rolde met zijn ogen toen GRavil zei dat hij dat niet moest zeggen. Het plan leek zo logisch dat Ren niet snapte dat Deloi er in trapte. ´´Hij komt waarscheinlijk later wel terug´´ zei Ren terwijl hij relaxter ging zitten. Ren wist dat Schaduw sliep dat kon hij gewoon voelen.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 12:44 pm

Toen Vashti was meegetrokken door Leia moesten ze best lang wachten op de karretjes. ze glimlachte even terug naar Ren. ze zag dat er meerdere strijders in het spookhuis wilden gaan. Toen de karretjes kwamen trok ze de op en neer springende Leia lachend in het karretje. Toen ze zaten en de riemen vastzaten kwam het karretje met een schok in beweging en reden ze het donkere gat van de ingang van het spookhuis in.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 2:16 pm

Kate was bijna vooraan de rij. Ze zag Vashti nu in een karretje gaan en wou nog wat zeggen, maar ze was al weg. Ze keek even naar de rij achter zich en zag dat hij wat langer was geworden. Gelukkig stond ze nu al bijna vooraan en moest ze nog 2 karretjes ofzo wachten totdat zij in het spookhuis kon.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:06 pm

Lei glimlachte van oor tot oor en keek naar Vashti. "Op wie ben je verliefd?" vroeg ze met heen glimlach "En ga nu niet ontkennen, je aura zegt genoeg." zei ze terwijl ze keek naar het duister voor hun. Ze vroeg zich af wie ze had gekozen of dat ze nogsteeds verliefd was op zwembadjongen.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:31 pm

Vashti werd een beetje rood toen ze hoorde wat Leia vroeg. ze besloot om het maar te vertellen. ' eeh ken je de jongere broer van Gavril, Ren? ' zei ze glimlachend terwijl er een spook voor hun langs vloog en er vleermuizen vanvorenkwamen aanvliegen. Ze dacht aan wat er gebeurt was bij het ondergrondse meer en kreeg meteen weer een gelukkig gevoel. niets kon dat gevoel weghalen, zelfs niet het skelet dat opeens opdoemde naast haar en een arm naar haar uitstak.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:39 pm

Leia glimlachte "Gavril vertelde niet veel over zijn famillie, maar ik denk wel dat ik weet wie je bedoeld." Ze glimlachte. "Welke krachten heb jij?" kon ze nog net vragen voor ze moest lachen vanwege een skelet dt opeens naar haar keek.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:51 pm

Vashti lachte en keek haar toen glimlachend aan en zei.' mijn krachten zijn water en telekinese en die van jou? ' Ze vond Leia nu al erg aardig, ook al kende ze haar nog niet echt. Ze keek het spookhuis rond toen ze in een nieuwe kamer kwamen waar een tijger over hun heen sprong. ze zag meerdere normaal angstaanjagende dieren en vond dat ze op zich best goed gemaakt waren.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 4:57 pm

Leia klapte van plezier toen de tijger oversprong. Even later had ze zichzelf weer terug "Ik heb water en Aura, persoonlijk vind ik het bijna het zelfde." zei ze met een glimlach. "Ik heb mijn hele leven al Auras gezien, dus die bijkracht was geen verassing." zei ze met een glimlach toen ze een reuzenspin passeerden
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 5:05 pm

Nu Vashti erover nadacht was aura en telekinese eigenlijk best wel hetzelfde. zij kon ook de gevoelens van mensen weten. Maar ze vond haar eigen kracht misschien toch wel wat handiger, omdat ze meer dan gevoelens kon zien. ' hoe zie je aura's eigenlijk?' vroeg ze nieuwsgierig aan Leia. Zijzelf zag gedachten in beelden, maar ze kon zich niet voorstellen hoe je auras moest zien.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 5:25 pm

"Tja, moeilijk uit te leggen" zei Leia "Zie het als een roos, er zijn meerdere laagjes, maar ieder laagje staar voor een ander iets, de kleur heeft een betekenis op ieder gebied." Ze gilde van plezier toen er uit het niets een rubberen vreermuis in haat kezicht zwaaide "het is een soort mist om mensen heen, als je gezond bent is je aura groter, stenen en zo hebben er ook een, maar die kan ik nog niet zien" Ze grijnsde "Aura is volgens mij de enige kracht die mensen zonder magie soms ook hebben, die zien het ook, maar kunnen er niks mee, ik kan pijnscheuten keven." ze gaf Vashti met aura kracht in haar arm een 'kneepje' tenminste, zo voelde het wel "Je aura is letterlijk je gevoel" zei ze als verduidelijking.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 8:32 am

De man met de hotdog boog zich voorover om geld uit te strooien. Een vieze bouwvakker spleet kwam in het zicht van Aisha. Snel wende ze haar gezicht vast. Dat zo'n man het weer bijna kon verpesten. Toen hij de karretjes instapte zuchtte ze opgelucht. Hij was weg dus kon ze eindelijk genieten van alles om haar heen. Eindelijk kwam er nog een karretje uit, die bestemd was voor haar. Ze pakte een bronsstuk en gaf die aan de man die het bestuurde. ''Dankje.'' zei hij alleen terwijl hij wees naar het karretje. Die heeft ook een leuke dag ofzo..dacht Aisha. Soepel sprong ze in het karretje en trommelde afwachtend op de bovenkant. ''Over een paar seconden gaat hij rijden.''.'' Oke.'' . Ze glimlachte beleefd en zag toen pas Kate in haar beeld. '' Wacht even.'' zei ze tegen de man die , ookal was hij eerst chagrijnig , beleefd knikte. ''KATE.'' riep ze zo hard als ze kon terwijl ze naar het wagentje wees ten teken dat ze erbij mocht komen zitten.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:07 am

Kate keek om zich heen en hoorde plots dat haar naam werd geroepen. Ze keek voor zich waar een meisje haar naam riep. Ze wist zeker dat ze haar kende, aan haar ogen te zien, maar ze kon haar geen naam geven. Waarom was ze dat opeens vergeten? Toch liep ze langs de mensen , die een haar een beetje chagrijnig nakeken omdat ze dachten dat ze verkroop omdat ze altijd wel in was om minder te wachten voordat ze het spookhuis in kon. Met moeite kwam Kate door de mensenmassa en sprong snel in het karretje en gaf een bronsstuk aan de man van het karretje. Meteen keek ze opzij naar het meisje en zag nu wie ze was, athans dat dacht ze. "Aisha..?" zei ze aarzelend.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:11 am

''Ja, ik ben terug gekomen..''. Dit keer kwam het er makkelijker uit als de vorige keren. Misschien omdat ze het al vaker had gezegd. Het karretje kwam in beweging en de wieltjes kwamen krakend naar voren. Niet omdat het zo moest, ze waren waarschijnlijk niet goed geolied maar het maakte niet uit , dat maakte het alleen spannender.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:15 am

Kate fronste haar wenkbrauwen even en keek naar Aisha. Ze vroeg zich af wat ze al die tijd wel niet had gedaan, maar vond het niet zo handig om dat te vragen omdat ze nu in een spookhuis gingen. "Leuk" zei ze daarom met een glimlach. "Je bent wel veranderd, ik herkende je eerlijk gezegd eerst niet" zei Kate een beetje beschaamd. Ze lette niet op het karretje dat duidelijk kraaktje.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:18 am

''Dat is ook de stress die uit mijn gezicht is verdwenen.'' zei ze zacht, maar toch goed verstaanbaar voor Kate. Een paar rubere vleermuizen stoven langs het karretje . Vleermuizen had Aisha nooit eng gevonden. Geesten waren enger, vond ze zelf. Maar ieder een ander persoon. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen er een skelet in een hoekje op hun af kwam lopen.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:22 am

"Ah.. dus je hebt even een rustperiode genomen?" zei Kate op een normale hoorbare toon. Ze keek naar de vleermuizen die voor haar karretje kwamen, daar schok ze niet van. Ze had zin om ze aan te raken maar hield zich in. Kate had het skelet niet verwacht, maar ook daar kreeg ze niet bepaald de bibbers van. Ze vroeg zich af of ze hier ook een spookhuis met echte acteurs hadden.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:24 am

''Ja, zoiets ja. En hoe gaat het trouwens met jou?'' zei Aisha met een wat vrolijkere stem, ook al zaten ze in een spookhuis. Ze was er nooit bang voor geweest maar het was een soort traditie om elk jaar in het spookhuis te gaan. Alleen of met iemand die ze op de kermis ontmoet had.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:39 am

Kate was blij dat ze gewoon over leuke dingen konden praten. Ze keek even om zich heen in het spookhuis en zag dat ze zo met hun karretje steil naar beneden zouden gaan. Ze grijnsde even. "Prima hoor, niet zoveel bijzonders gebeurd" zei ze tegen Aisha en ze keek haar aan.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:41 am

Ren keek naar het spookhuis waar bijna iedereen in ging. Hij zat nu langs zijn broer te wachten op de rest. Ren keek naar de botsauto´s en daarna naar Gavril. ´´ehm Ik moet nog iets vertellen´´ zei Ren omdat hij besefte dat als hij het niet vertelde Gavril misschien er geschokt zou zijn. ´´Eh ik ben verliefd´´ zei Ren zo zachtjes dat alleen Gavril het kon horen. Dat deed Ren omdat hij wist dat Schaduw er niet mee eens was.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:44 am

''Oke, wat bracht je naar deze kermis?'' vroeg ze nieuwsgierig. Het antwoord zou waarschijnlijk eenvoudig zijn maar als ze maar een onderwerp hadden. Het karretje reed net stijl naar beneden, maar maakte niet veel meer vaart. Een pluk haar schoot voor haar gezicht en soepel stopte ze het achter haar oor.
Back to top Go down
Sponsored content





Kermis patriolle - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kermis patriolle
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: