Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Kermis patriolle

Go down 
+3
Leia
Gavril
Vashti
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:01 am

Gavril glimlachde. "Fijn voor je broertje." zei hij. "Laat me raden, blauw haar, brutaal, arm gebroken?" Hij keek naar Ren en grijnsde. "Veel plezier, ik houd je toch niet tegen. Maar ik ga even een suikerspin kopen." Hij stond op, liep naar de kraam, kocht een suikerspin en begon die op te eten terwijl hij langzaam terug liep naar het bankje.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:20 am

Ren keek Gavril na en was blij dat het niet al te raar viel. Daarna keek hij naar de lucht. Het was al donker en je kon de sterren zien. ´Zouden de sterren ook een aura hebben´ dacht Ren terwijl hij om hoog bleef kijken. Het klonk raar maar misschien zou Ren die uiteindelijk ook zien.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:23 am

Gavril ging weer zitten en wachtte op de rest. Hij vond het ritje wel lang duren, maar dat was altijd zo, of hij was ongeduldig. Hij at zijn suikerspin rustig op en vroeg "Ook een plukje?" Hij had zin om in de botsautootjes te gaan, dan kon hij tenminste zijn woede een beetje kwijt. Hij voelde het gedreun van mensenvoeten en af en toe het getrippel van een muis, hond of kat.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 1:52 pm

"Ik hoorde iedereen erover praten en ik vond het wel leuk om dan ook eens naar de kermis te gaan" zei Kate en ze glimlachte even omdat haar haar helemaal door de war werd gewaaid door een of andere ventilator die naar hun blies. "Ookal ben ik niet zo'n kermis persoon, de lichtjes en gezelligheid spreken me wel aan" zei ze wat later. Ze knipperde met haar ogen toen hun karretje weer buiten kwam.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:03 pm

Ren keek even naar Gavril en schudde daarna zijn hoofd. Hij had net een olliebol op dus hoefde hij niet meer. Ren keek naar de botsauto´s je kon er met zijn tweeen in. Hij glimlachde uit verveling naar de meisjes die voorbij kwamen. Dei glimlachde ook snel terug maar na een tijdje besefte Ren dat het niet zo slim was. Ren stond op en keek naar de rij. Ze waren al lang ingestapt dus was het ritje wel heel langzaam.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:07 pm

''Ja, weet ik.''. Het felle licht van de lapjes deed pijn aan haar ogen mar al gauw wende ze. Het karretje kwam met een schok tot stilstand en afwachtend keek ze naar Kate. Als zij niet uitstapte kon Aisha dat ook niet.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:10 pm

Kate knipperde met haar ogen om te wennen aan het licht. Ze deed de stang die er voor hun veiligheid zat, maar eigenlijk nergens voor nodig was, omhoog en klauterde het karretje uit. Ze keek even achterom naar Aisha.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:19 pm

Gavril keek achterom en zag dat Kate samen met nog iemand uitstapte. "Leia en Vashti doen er wel heel erg lang over." zei hij toen hij merkte dat de twee later waren ingestapt. "Maar we hebben tijd genoeg." Hij ging verder met zijn suikerspin en zag een flyer voorbij waaien. Daarop stond dat diegene die de glazen munt vond een prijs kreeg. Gavril lette er niet op en ging door met eten.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 3:23 pm

Ook Aisha klauterde het karretje uit en keek naar Kate. ''Zullen we de hele kermis bij elkaar blijven?'' vroeg ze met een grote glimlach. De kermis zelf al was leuk maar alleen lopen maakte het wel saaier. Samen kon je meer lol maken en over de attracties praten.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 4:15 pm

"Dat lijkt me gezellig" zei Kate met een blije en opgewekte stem. Ze keek rond en zag dat er aardig veel mensen waren. De lichtjes schenen overal en er was van alles te koop. "Hmm.. waar zullen we nu heen gaan?" vroeg Kate zich hardop af terwijl ze een rondje draaide en de kermis rondkeek.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 4:26 pm

'' Overal staat een lange rij dus zullen we maar in de leukste dingen gaan?'' stelde ze voor. Achtbanen waren een van haar favoriete attracties en op de kermis waren er best veel. Verschillende kraampjes opende nu pas, de kraampjes met sterke drank. Mooi zagen alle kraampjes eruit, met bolletjes of streepjes erop. Zo gezellig.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 4:30 pm

Kate keek de kermis nog eens rond en keek langs alle kraampjes naar de attracties. Behalve de botsautootjes kon ze vanaf hier ook een reuzenrad zien, het was leuk om daar in te gaan als het wat donkerder werd. Dan kon je niet alleen al de lichtjes rondom het reuzenrad zien knipperen, maar je had vast ook mooi uitzicht over de kermis en de stad als je erin zat. "Oke, naar de achtbanen dan maar?" stelde Kate voor


Last edited by Kate on Sun Aug 01, 2010 8:02 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 8:02 pm

Vashti had met steeds grotere belangstelling geluisterd naar wat Leia vertelde over aura. Ze had niet gedacht dat het zo'n sterke kracht kon zijn. En Leia was nog niet eens zo'n heel hoog level nam Vashti aan. Ze moest lachen toen er een reusachtige adder boven hun uittorende en naar hun hapte. ' zeg je vroeg eigenlijk wel of ik een vriendje had, maar hoe zit het met jou?' vroeg ze nieuwsgierig en nog nagrinnikend.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 2:32 pm

Ze pakte glimlachend de ketting. "Deze heeft hij aan mij gegeven, en hi9j had veel morele waarde, tja ik denk dat het wel goed zit tussen mij en Leonardo." zei ze met een glimlach. Ze dacht aan die avond in het park, en die magische zoen.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 1:51 pm

Vashti bekeek de ketting goed. Toen pakte ze de ketting die ze van Ren had gekregen en liet hem aan Leia zien. ' deze heb ik van Ren gekregen toen we eigenlijk nog gewoon vrienden waren, maar dat was daarna snel veranderd' zei ze glimlachend denkend aan die dag bij het ondergrondse meer. Toen waren Leia en zij opeens weer in het licht uit het spookhuis. Toenhet karretje tot stilstand kwam stapte ze uit.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 3:47 pm

Gavril zag dat het karretje stopte en zei "Hehe, daar zijn ze eindelijk. Hebben jullie zin om in de botsautootjes te gaan?" Hij stond alvast op en je hoorde het gekletter van munten in de zak in zijn tas. "Het leek ons wel leuk." zei hij terwijl hij naar Ren en zichzelf wees. "Ik betaal wel, ik heb nu toch genoeg."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 3:53 pm

' is goed' zei Vashti tegen Gavril. ze glimlachte en bedacht dat hij nog helemaal niet wist dat zij en Ren iets hadden. daar ging ze nu even iets aan veranderen. Ze keek nog even achterom naar Leia en besloot dat ze wel alvast naar hun toe kon. Ze liep nonchalant glimlachend richting Gavril om hem voorbij te lopen en naast Ren te gaan zitten en hem een kus te geven.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 4:03 pm

Gavril grijnsde. "Leg het er vooral dik bovenop." zei hij. De grijparmen kraam was dichtbij en snel pakte Gavril een munt. Hij stopte die erin en greep net niet naast een minatuurknuffel. Hij ruilde die in bij de man achter de balie en kreeg een gigantische pluche wolf mee. Hij liep weer terug en zei "Sorry, maar volgens mij vind Dromé dit wel leuk."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 4:40 pm

Ren keek diep in Vashti haar ogen en gaf een kusje terug. Daarna fluisterde hij ´´ik heb Gavril al vertelt´´. Het was een beetje duidelijk waarom hij een kus kreeg dus kon hij maar beter zeggen. Daarna stond hij op en stak zijn hand uit naar Vashti. ´´Zullen we samen in een botsauto gaan´´ zei Ren zo lief mogelijk.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 5:30 pm

'oh' zei Vashti beteuterd kijkend. Daarna grinnikte ze en pakte Ren's hand. ' ja is goed.' zei ze vrolijk tegen hem. Ze stond op en keek naar Gavril die verscholen zat achter de megaknuffel. ' ja en ik denk Beo ook wel. heeft ie wat wolvengezelschapin de grot' zei ze grijnzend. Ze liep met Ren en Gavril naar de botsauto's en zei daar lachend: pas maar op hoor Gavril, er blijft niks meer van je over.' Ze was in een echt vrolijke bui vandaag.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 5:32 pm

Gavril grijnsde en liep achter het stelletje aan. "Leia kom je ook." riep hij terwijl hij naar haar keek. "Het is anders niet eerlijk, twee tegen een." Hij bleef op haar wachten omdat hij de tickets toch zou betalen en ze niet gratis in konden stappen. Hij legde de knuffel op zijn schouder, hopend dat hij niet vies zou worden hier.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 5:57 pm

Leia rende naar Gavril "Maar natuurlijk" zei ze met een grijns. Ze keek naar Vashti en Ren "Schattig he" zei ze met een glimlach. Ze veegde haar groene ponny uit haar gezicht.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 6:10 pm

"Ja. Ik denk dat Ren's liefde dit keer niet door de portemonnee gaat." zei hij grijnzend. Hij begon naar de botsautootjes te lopen en zei ondertussen tegen Leia "Hoe veel geld zou er in de jackpot zitten?" Hij wees naar de gokautomaten waar hij zijn prijs had gewonnen en wilde weten wat zij dacht. Het was wel fijn dat het tenminste in een zak zat.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 6:26 pm

L:eia glimlachte. "Veel koperstukken" zei ze toen ze in een botsautotje stapte. Ze dacht aan Deloi en Kira "Ze zijn wel lie he, onze draakjes" zei ze, niks zeggend over hun auras.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 6:30 pm

Gavril knikte. "Ze zien er zo grappig uit als ze elkaar achterna stormen en stoeien." Hij was ondertussen bij de botsautootjes kraam gekomen en zei "Vier tickets alstublieft." Hij legde het geld neer en nam de tickets in ontvangst. Daarna wachtte hij op Vashti en Ren. Hij gaf alvast een ticket aan Leia en legde zijn spullen ergens neer waar hij ze makkelijk kon zien, zodat ze niet gestolen zouden worden.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Kermis patriolle - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Kermis patriolle   Kermis patriolle - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kermis patriolle
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: