Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 "Regenboog palet" de handwerk winkel

Go down 
+7
Aisha .
Sheena Sumé
Kate
Ryan
Dust
Leonardo
Leia
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:09 pm

"Verder heb ik nog water. Leuk dat jouw draakje zonder water kan, de mijne moet ik vervoeren in een vissekom, anders droogt ze uit, en kan ze niet goed lopen, ze heeft namelijk maar een paar klauwtjes." En ze glimlachte. "We lijken wel wat op elkaar, behalve het haar dan. Eens naar je Aura kijken" Ze keek geconsentreerd "Je hebt ook nog glas, en je hebt een leuk vriendje" Dat laatste zij ze er zachtjes achterna "Wees niet bang, ik zie geen geheugen en gedachten, alleen simpele vage plaatjes. Zoals zijn gezicht, en een plaatje van het huis en een paard" Ze hoopte dat dat haar gerust stelde. "Hoe heeten hij en jouw paard?" vroeg ze nieuwschierig.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:14 pm

Kate wou net de winkel uit stappen toen ze een bekende stem hoorde. Ze draaide zich om en bleef staan. Toen zag ze het gezicht van Ryan en glimlachte naar hem. Ze liep naar hem toe
---
kttoetsenborddingesikganumaarweerns x)
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:17 pm

Sheena bloosde toen ze het over een vriendje had. 'Ja, Aqua kan gewoon zonder water, maar ik heb de laatste tijd gemerkt dat hij meer water nodig heeft, omdat hij groter word.' Ze peinsde. 'Dat word nog moeilijk als ze groter zijn.' Mompelde ze. Toen begon ze de vragen te beantwoorden. 'Umh.. Lizzie is het paard en umh.. die jongen is Owen, maar hij is mijn vriendje niet hoor.' Fluisterde ze stotterend en ze keek met een rood gezicht. Was Owen haar vriendje? Vroeg ze zich af. Aqua begon rondjes om Leia en Sheena heen te lopen en vroeg zich af waar het draakje van Leia was.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:19 pm

Ryan zag dat Kate naar hem toe liep.
Hij had haar wel geroepen ,maar Hij wist eigenlijk helemaal niet wat hij moest zeggen.
Hij glimlachte terug naar haar.
Toen kwamen de woorden vanzelf uit zijn mond:'Heb je zin om even mee naar mijn huis te gaan?'
Ryan schrok van zijn spontane actie. Wat had hij nou weer gezegd?
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:26 pm

Leia lachte naar Aqua, "Wil je weten waar Kira is? die is thuis aan het zwemmen in het beekje, en op kikkers aan het jagen, of ze is zich aan het verkleden als vis, ik heb veel kostuums voor haar gemaakt." Ze glimlachte.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:43 pm

Sheena was blij dat Leia niet doorging over het vriendjes feit en glimlachte. 'Aqua, moet ik anders ook een kostuum achtig iets voor jou maken?' Vroeg ze en Aqua knikte blij terwijl hij met schattige twinkeloogjes naar Leia keek. Sheena sleepte het trapje naar de blauwe, groene stoffen en pikte er een paar uit. 'Leia, waar liggen de draden?' Vroeg ze toen ze het trapje afstapte.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:48 pm

Leonardo stond rustig bij de balie te wachten. Hij verveelde zich erg en begon maar wat landschappen te schetsen met houtskool. Hij zuchtte. Het wilde hem niet lukken dus stopte hij en liep naar Blossom. 'Kan ik zo stoppen?' vroeg hij vriendelijk. Blossom keek hem aan en knikte. 'Ja, dat mag wel.' zei ze tegen hem. Daarop liep Leonardo naar Leia maar wachtte even.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 6:54 pm

Leia wees naar de kast met garen "Daar liggen ze, jij en Aqua kunnen anders wel een keer langs komen"
En ze wendde zich tot Leonardo "Wat is er?" Vroeg ze vriendelijk.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:00 pm

Leonardo keek Leia aan. 'Ik ga voor vandaag. Wanneer wil je een keer...' vroeg hij aan haar maar hij kon niet op het woord komen. Hij keek even naar beneden. 'Sorry, Wanneer wil je een keer met mij wat eten?' vroeg hij aan haar. Hij bloosde een beetje.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:01 pm

Met haar capuchon over haar hoofd kwam Aisha de winkel binnengewandeld . De buitenkant van de winkel had haar aangesproken en dus was ze naar binnen gegaan . Haar sweater zat lekker en dus had ze hem aangehouden . Ze gaapte nog even , ze was best moe zelf wist ze ook niet waarom . Ze liep ze winkel door en keek naar de verschillende kleuren verf en de potloden die perfect geordend waren .
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:01 pm

Sheena glimlachte. 'Dat lijkt me gezellig.' Zei ze nog even voordat ze naar de draden liep en ze glimlachte even naar Leonardo als begroeting. Ze keek naar de draden, pikte er van alle kleuren een rolletje uit en liep naar de kassa waar Blossom stond. 'Hallo, ik wil dit graag hebben.' En ze legde alles op de balie terwijl ze zocht naar het geld in haar tas. Aqua stond bij haar been.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:07 pm

"Oh, ja hoor, dat zou leuk zijn" zei ze verlegen "Erm, vandaag, als ik zo ook klaar ben kunnen we wel gaan" Zei ze blozend. Ze keek naar Blossom die veelzeggend knikte. Ze keek naar Leonardo, "Tenzij er nog iemand komt, kunnen we gaan" Zei ze vrolijk.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:12 pm

Leonardo glimlachte en bloosde. 'Leuk!' zei hij blij. Hij vond het vreemd dat hij bloosde maar het gaf wel een fijn gevoel. Hij hoopte stiekem dat er niemand meer zou komen. Leonardo vroeg zich af waar ze zouden gaan eten. Hij had dat namelijk nog niet bedacht wat hij niet slim van zichzelf vond.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:12 pm

Sheena gaf het geld aan Blossom en glimlachte terwijl Blossom de spulletjes voor haar in een tasje deed. Ze pakte het aan en Aqua sprong weer in haar gewone tas. Ze zei Leia en de jongen, waarvan ze de naam niet wist, gedag en liep naar de deur. 'Aqua verberg je goed.' Mompelde ze en stapte de winkel uit.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:18 pm

Uhgg , Aisha is gekomen . XDD
__

Aisha liep door de rijen creatieve dingen en zocht naar een mooi tekenblok en een paar kleurpotloden . Ze stond bij de rijen verschillende kleurpotloden en zocht ze mooiste uit . Daarnaar liep ze naar de tekenblokken en voelde aan het papier . Uiteindelijk pakte ze het beste en liep weer verder. Ze zou nog wat waterverf zoeken , dan kon ze het realistiser maken .
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:19 pm

Leia zag Aicha lopen. "Leonado, daar is iemand, ook een strijdster zo te zien, ken jij haar?" En ze keek hem vragend aan. Ze voelde een opkomend beetje jaloerzie, zij was mooier dan Leia, en ze zag in haar recente geschiedenis Leonardo. Ze liet hier niks van merken, en deed alsof ze dat nooit had gezien, wat ze diep in haar hart ook wensde.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:21 pm

Leonardo knikte. 'Ja, dat is Aicha.' zei hij en hij liep naar haar toe. 'Hoi.' zei hij vrolijk. Hij glimlachte naar haar. 'Leia, Aicha, Aicha, Leia.' zei hij. 'Waar zoek je naar?'vroeg hij aan haar. Leonardo keek Leia even aan en daarna Aicha.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:23 pm

' BROERTJE ! ' riep ze vrolijk uit . Ze vloog hem om zijn hals en keek hem vrolijk aan . ' Werk jij hier? ' vroeg ze terwijl ze hem loslaatte . Ze keek naar Leia en zwaaide vrolijk naar haar . Ze herkende haar van de strijders en maar had haar nognooit gesproken , zoals ze bij de meeste strijders niet had gedaan .
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:25 pm

Leonardo omhelsde haar ook. 'Ja, ik werk hier. Samen met Leia.' zei hij vrolijk. Hij bekeek Leia even en daarna Aicha en glimlachte. 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij vriendelijk. Met hem ging het goed dus hij hoopte met haar ook weer beter.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:27 pm

' Jahoor en met jou? ' vroeg ze opgewekt , haar moeie gevoel was meteen weg . Ze vond het altijd fijn om ' echte familie ' te ontmoeten . Ze schoof haar haren naar voren en zette haar capuchon goed . Haar ponny bedekte net niet haar ogen en daardoor viel de mascara die ze ook onder had opgedaan op.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:31 pm

'Alles is helemaal goed met mij.' zei hij vrolijk. Leonardo glimlachte en merkte niks dat Aisha's blije gevoel weg was. Hij glimlachte nog steeds. Hij keek naar Leia en daarna weer naar Aisha. 'Wat zoek je?' vroeg hij haar omdat hij het dan aan haar dan kon geven.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:33 pm

Leia haalde opgelucht adem, Aicha zag hem als een broer. gelukkig maar. Mooi Aura, blijkbaar was ze vrolijk, en verliefd op een jongen met zwart haar dacht ze gezien de groene tint in het Aura van Aicha.En aicha hield van tekenen. Ze wist al veel van Aicha zonder haar ooit gesproken te hebben dat had ze niet met Leonardo, ze zag maar een klein reepje van zijn Aura.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:35 pm

Weg?
Het was nniet weg hoor .XDD
__
' Eh , alleen nog maar waterverf ' zei ze terwijl ze rondkeek . Ze liep alvast door zodat naar een andere gang voor het geval dat die daar lag . Ze wist al dat ze rood , blauw en geel nodig had , daar kon je bijna alle kleuren mee maken . Natuulijk had ze ook zwart nodig .
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:40 pm

Naja, dat stond er maar bij mij was ut de verkeerde woordkeuze..
_____

Leonardo knikte. Hij keek Leia even aan en zuchtte. Hij liep ook naar haar toe. 'Even gedag zeggen tegen Aisha, dan kom ik.' zei hij tegen haar. Daarop liep hij naar Aisha. 'Uhm, ik moet gaan. Ik ga met Leia eten. Ik spreek je wel weer oké. Dag dag, mijn kleine zusje.' zei hij glimlachend.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 7:44 pm

Leia glimlachte "Doei Aicha, ik spreek je nog wel een keer." en ze liep naar Blossom "Ik ga met Leonardo eten, is het goed dat ik wegga?" En Blossom knikte "Girl, liefde kan ik niet stoppen" zei ze met een knipoog. Leia liep blozend naar Leonardo "Gaan we?" Vroeg ze verlegen.
Back to top Go down
Sponsored content





"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
"Regenboog palet" de handwerk winkel
Back to top 
Page 4 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Muziek winkel 'Musica'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: