Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 "Regenboog palet" de handwerk winkel

Go down 
+7
Aisha .
Sheena Sumé
Kate
Ryan
Dust
Leonardo
Leia
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 9:27 pm

"Dat moet je eigenlijk aan Blossom en Willy vragen, het is immers hun winkel" zei ze. Terwijl ze verder ging met het sturen van een portret van Daisy. Daisy was groene handje enb voetjes aan het stempelen op de grond en op de kasten, op de balie en eigenlijk overal.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 5:58 am

Gavril glimlachde. Hij stapte over de natte verf en liep naar de toonbank. Daar vroeg hij "Zou ik hier misschien wat tekeningen mogen ophangen? Ik moet nog wat reclame maken." zei hij tegen Blossom. Hij liet zijn tekeningen zien zodat ze kon beoordelen of zijn tekeningen wel goed genoeg waren voor haar winkel.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 11:14 am

Blossom glimlachte. "Yo man, die zijn mooi, net zo goed als die van Onze Leo" ze knikte "Mij best gozer, Je mag ook wel een keer op de muren komen schilderen hoor" zei ze glimlachend, terwijl ze een voor 80% groene daisy optilde. Daisi pakte Blossoms hippiebril en het dingetje werd helemaal groen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 I_icon_minitimeWed Jul 28, 2010 7:29 pm

Gavril glimlachde. "Bedankt." zei hij terwijl hij voorzichtig de bladen uit zijn boek begon te scheuren. Snel zette hij zijn naam eronder en prikte die op een wand. Toen hij een paar had opgehangen stopte hij en keek kritisch naar zijn werk. Het was inderdaad goed, maar natuurlijk kon het nog beter. Maar daarvoor kon je alleen maar oefenen, en hij hoopte dat hij genoeg te doen zou hebben als er klanten naar zijn kraampje zouden komen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





"Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 Empty
PostSubject: Re: "Regenboog palet" de handwerk winkel   "Regenboog palet" de handwerk winkel - Page 7 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
"Regenboog palet" de handwerk winkel
Back to top 
Page 7 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: