Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Kosta: Het Strand

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:02 pm

Nu maakte Aisha zich volledig los. ''Ja, ik ga het oude leventje weer oppakken maar dan ga ik ook veel mediteren enzo..''. Ook zij veegde haar tranen weg maar er bleef een velletje water over. ''Hoe gaat het met jou?'' een glimlach verscheen op haar gezicht, ineens. Omdat ze er aan dacht dat ze weer veel zou gaan doen met Sheena.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 2:15 pm

Sheena glimlachte en knikte. 'Goed, ik ben nu op doorreis, ik wil mee van Ashtar zien.' Zei ze en glimlachte weer. 'Ook plaatsen waar ik eerst nooit kon komen, omdat ik het niet durfde, maar nu wel, dankzij de strijders en Aqua.' Ze wierp een blik op hem en hij kwam aanlopen. Hij was nu volledig wit, maar bleef altijd wel een of andere blauwe gloed behouden. 'En in de tussen tijd kom ik veel bij het landhuis van Owen.' Zei ze en er verscheen een lichte blos op haar wangen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 3:27 pm

''Ah..Dus je hebt een vriendje.'' een plagerige glimlach verscheen op haar gezicht. ''Mag ik met jou mee reizen?'' nu verscheen ook bij haar een lichte blos op haar wangen. Nu merkte ze Kate pas op. ''Heeii.'' zei ze vrolijk. Kuiltjes verschenen in haar wangen doordat ze zo breeduit glimlachte. Het was dom als ze haar negeerde, dan leek het net of ze niet welkom was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 3:38 pm

Sheena grinnikte eventjes. 'Umh, ja, Owen. Ik weet niet of je hem kent.' Zei ze en daarna keek ze naar Kate. 'Sorry, dat ik je niet begroet heb, Kate, ook lekker op het strand?' Begroette Sheena Kate en glimlachte een beetje verontschuldigent. Ze keek eventjes naar Aisha. 'Natuurlijk kun je meereizen.' Zei ze en glimlachte naar haar.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 3:42 pm

''Oke. Maar eerst wil ik normale reiskleren kopen met het geld dat ik nog over heb. Het is een beetje moeilijk om op vervelende plekken te komen me een fladderend jurkje.''. Langzaam streek ze over haar jurkje en keek Sheena weer aan. Van haar pols pakte ze een stiekje die ze om haar haren bond. Daardoor werd haar gezicht ook benadrukt. Het leek net een poppengezicht zo perfect zag het eruit en doordat alle stress weg was helemaal.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 4:24 pm

Kate luisterde een beetje naar het gesprek maar haar oren spitsen zich en focusten zich op het geluid van de zee wind. Het klonk anders. Er ging een huivering door haar heen. "Hee" zei ze met een glimlach terug naar Aisha. "Altijd zowat" zei ze tegen Sheena en ze keek naar Aisha haar jurkje.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 4:31 pm

Sheena knikte en begreep haar, dat zou zei ook niet willen. Zelf had ze nu een simpel roze jurkje aan met haar witte cape er omheen geslagen. 'Heb je het trouwens niet ijskoud?' Vroeg ze en bedacht toen wat. 'Misschien kunnen we, met zijn drieën, naar Kosta stad.' Zei ze en keek eventjes naar hun beide. 'Dat is dicht hier in de buurt.'

moet ik nog eventjes maken xd
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 5:13 pm

'' Ja, is goed.'' een glimlach verscheen op haar gezicht. Koud, nu voelde ze het pas. Kippenvel probeerde haar nog warmer te maken maar het leek niet ter lukken. Haar haren stonden recht overeind. Langzaam kwam ze overeind. Uit het onderhand natte zand. Het was vloed geworden en hun hadden er middenin gezeten. Gelukkig stond het water nog niet zo hoog.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 7:31 am

Sheena stond ook op en glimlachte. 'Eigenlijk heb ik hier geen slaapplek misschien kunnen we die ook zoeken en morgen naar de stad gaan.' Vroeg ze want ze merkte dat ze best wel moe was en koud. Ze keek naar Aisha en Kate. Zelf wist ze geen slaapplek. Ze sloeg haar cape extra goed weer om haar heen, om geen koud te vatten, hij voelde lekker aan. Alleen de onderkant was nat geworden.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 7:37 am

''Misschien is hier langs de kade een herberg.''. Het was eerder een vraag richting Kate dan dat ze het voorstelde. Ze wist dat Kate hier woonde dus ze wist zeker ook wel waar ze konden overnachten. Een koude windvlaag streek langs haar blote armen. Zachtjes begon ze te trillen. Het liefst was ze nu in een warm bedje of onder een warme douch. Ze pakte haar onderhand kapotte rugzak op en klikte hem open. Zoekend graaide ze erin en vond een warme , zwarte cape. Ze trok hem eruit en sloeg hem op haar schouders. ''Zo , dat is in iedergeval warmer.''.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 7:59 am

"Ik woon hier, dicht in de buurt" Kate wees naar de huizen die je vanaf hier al kon zien. Ze was blij geweest dat haar gedeeltelijke appartement bij het strand lag zodat ze er op loopafstand heen kon gaan. Kate rilde van de kou, ze was de wind op het strand niet meer gewend. Meestal had ze er geen last van, nu voelde ze hoe ze over haar hele lichaam kippevel kreeg. "Er zijn genoeg herbergen, cafeetjes in de binnenstad" zei Kate en ze had zin om daar naartoe te gaan lopen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 26
Location : Umh.. hier

Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitimeMon Aug 02, 2010 2:09 pm

Sheena knikte. 'Oké, dat is g..goed.' Rilde ze en glimlachte. 'Dan gaan we morgen dus naar de stad?' Vroeg ze nog even voor de zekerheid en sloeg haar cape nog even steviger om zich heen. Die dag daarna wou ze weer gaan reizen, ze wou niet langer dan drie dagen op dezelfde plek blijven en ze was hier al een dag.
Back to top Go down
Sponsored content





Kosta: Het Strand - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kosta: Het Strand   Kosta: Het Strand - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kosta: Het Strand
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Ganny villa in Kosta

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: De rest van Ashtar-
Jump to: