Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De kledingzaak: Drag

Go down 
+5
Sheena Sumé
Owen
Kate
Akira
Aris
9 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 12:29 pm

Welkom in de zaak Drag. De zaak is al erg oud maar heeft altijd de laatste mode. Voor ieder wils wat. Dus niet alleen voor de rijken. Maar pas wel op. Er wordt veel geroddeld!

Personen: Max. 8
Regels: Geen draak of magie!
Rang: Maakt niet uit.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 2:23 pm

Akira liep de kledingwinkel in. 'Wauw.' Ze liep meteen naar het eerste rek en ging de kleding langs. Ze vond het alteid zo leuk om te shoppen. En vond het om een of andere rede alteid belangrijk hoe ze er uit zag, al was ze weer net geen mode freak en had nog wel een eigen stijl. Akira liep naar het volgende rek en keek tussen de shirtjes die er hingen, meschien zou ze weer een nieuw shirt kopen.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 3:25 pm

Kate liep de kledingzaak in en keek rond. Bij een paar rekken bleef ze staan. Ze had nodig nog wat kleding nodig omdat het meeste versleten was en niet zo goed meer zat en stiekem ook omdat ze wel wat nieuws wou hebben. Ze bekeek alles en raakte de stoffen aan. Zulke mooie en tegelijkertijd betaalbare kleding had ze nog nooit gezien.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 3:45 pm

Susy stond achter de kassa en had net een oudere vrouw geholpen. Ze was er blij mee dat ze hier kon werken. \Het verdiende goed en zo kwam je altijd het laatste nieuws te weten. Susy was erg goed in roddelen en het gaf haar geen schuld gevoel mer wat het in het begin wel deed. Mensen vinden Susy vaak er spontaan maar vertrouwen haar niet echt. Ze zag twee meiden de kleding bekijken.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:03 pm

Akira's blik viel op de rekken wat achterin de zaak. Ze hadden opvallende kleuren, wat juist haar aandacht trok. Ze liep er naartoe en zag dat het meer een collectie jurkjes was. 'oh..' Ze hield eigelijk best wel van jurkjes, maar op het moment had ze toch liever een broek. Akira wouw weer richting de shirtjes lopen, maar eigelijk kon ze het toch niet laten er even tussen te kijken. Eigelijk wou ze stiekem wel een nieuw jurkje.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:09 pm

Kate liep naar de rokjes die er erg vrolijk en modieus uitzagen. Als ze wat meer geld had gehad zou ze zo deze hele zaak leeggekocht kunnen hebben. Vrolijk liep ze verder naar wat andere rekken met cocktail jurkjes. Ze hoopte dat ze de baan bij de bakker zou krijgen en dan kon ze hier wel wat van haar salaris aan uitgeven.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:10 pm

Susy kwam achter de toonbank vandaan. Ze was een beetje zongebruind en had mooie bruine golvende haren met bruine ogen die elke beweging op leken te vangen. 'Kan ik u ergens mee helpen?' vroeg ze vriendelijk aan Akira die bij de jurkjes stond.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:21 pm

Akira keek geschrokken om 'Whaa ik heb niks gesto...' Ze zuchte van opluchting toen ze de vrouw zag staan. Ze had even gedacht dat er een politie agent ofzoiets achter haar had gestaan. 'oh sorry..' Ze keek even naar de jurkjes en toen naar de vrouw. 'Nou umm ik wil denk ik wel een jurk kopen, alleen ik hoef er maar 1 weet u meschien een goede?' Als ze toch niet kon kiezen kon ze het maar beter vragen vond ze.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:23 pm

Susy glimlachte en ze vond het wel grappig hoe het meisje reageerde. 'Nou, dat ligt aan hoeveel u eraan uit wilt geven. Ik heb voor alles wel wat.' zei Susy met een vriendelijke stem. Haar glimlach leek wel op haar gezicht gebrand.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:29 pm

Akira dacht even na eigelijk had ze dat antwoord wel kunnen verwachten. Ze graaide in haar tas en haalde er een klein zakje met silvere munten uit. 'Nou vandaag heb ik alleen dit bij me..' Ze gooide het zakje van hand naar hand. 'waarschijnlijk iets van 20 munten..'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:35 pm

Susy knikte. 'Daar heb ik wel een paar leuke dingen bij..' zei ze vriendelijk. Ze liep even naar het achtergedeelte, de opslagruimte. Ze had daar zes jurkjes vandaan gehaald. Allemaal van 20 zilveren muntstukken of minder. Van schattige bloemetjesprint tot heel sexy zwarte jurken. 'Kijk eens aan.. Zit hier misschien iets voor u tussen?'
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:41 pm

Verbaasd keek Akira naar de jurkjes, deze waren echt leuk. Ze ging de jurkjes af en bleef een beetje meer bij de schattige jurkjes hangen. Ze hoefte niet persé een sexy jurkje te hebben vond ze. Ze keek even tussen de jurkjes, haar blik viel op een blauw jurkje. Akira pakte het er tussenuit en keek er naar. Ze had meteen geen interesse voor de andere jurkjes meer en keek naar het blauwe jurkje. 'Oke deze vind ik leuk.' Zij ze glimlachend.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:44 pm

'Is dit de goede maat? Of moet ik even een andere maat pakken? Daar kan je passen als je dat wilt..' Vertelde Susy. Ze vond dat het meisje een goede smaak had. Ze pakte altijd het blauwe jurkje erbij omdat de meeste meisjes hem erg mooi vonden.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:50 pm

Akira was het bijna vergeten om naar de maat te kijken.Ze keek even welke maat de jurk had. 'Ohja..ehh...heeft u ook een M..?' Ze zag dat het jurkje S was, en had het gevoel dat ze daar nooit in zou kunnen komen. Ze hing het jurkje maar weer even terug dus.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:52 pm

Kate keek naar de assecoires in de zaak. Daar had ze sowieso wel genoeg geld voor. Een paar gouden oorringen vielen haar meteen op. Ze keek naar de prijs en was aangenaam verrast dat ze niet zo duur waren.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:52 pm

'Tuurlijk..' zei Susy vriendelijk. Snel pakte ze een M uit het rek. 'Asjeblieft..' zei ze. Susy gaf Aris het jurkje en glimlachte. Er ging hier haast niemand weg zonder iets te kopen. Al was het maar het goedkoopste shirtje.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 4:58 pm

Akira pakte het jurkje aan. 'Ok, dan kleed ik me wel even om.' Ze keek even naar de winkel maar zag de hokjes al. Ze liep naar een van de hokjes en kleede zich om. Naar een paar minuten was ze klaar, ze deed het gordijn weer open en stapte naar buiten. 'hmm, is hij goed denkt u..?' Vroeg ze voor de zekerheid, straks stond het haar totaal niet ofzoiets...


---
ik ben eten De kledingzaak: Drag Icon_cyclops
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 5:01 pm

OOC: Smakelijk alien

BIC:

Susy liep naar haar toe. 'Hij staat je erg goed. Hij past mooi bij je ogen. Hier is een spiegel voor als je zelf nog wilt kijken.' zei Susy. De jurk stond haar erg goed vond Susy. Het maakte haar erg vrouwelijk en viel mooi. Ze zag ook een ander meisje bij de accesoires staan. 'Ik ben zo terug.' zei ze tegen Akira en ze liep naar het andere meisje. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vroeg Susy weer vriendelijk.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:27 pm

Kate hing de oorbellen weer terug toen er een mevrouw / meisje aan kwam. Ze keek naar haar op en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Op de een of andere manier glimlachte ze altijd naar mensen die naar haar toe kwamen die ze niet kende, dat kwam misschien doordat ze zo was opgevoed. Of van van het feit dat ze niet snel iemand vertrouwde maar dan net deed alsof. "Ehh.." Kate twijfelde even. Ze zou zeker geen leuke jurkjes hebben die in haar prijsklasse paste? Ach, vragen kon geen kwaad bedacht ze toen. "Heeft u leuke goedkope jurkjes?" vroeg ze daarom.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:29 pm

'Dat ligt aan hoeveel je te besteden hebt..' zei Susy vriendelijk. Gelukkig lagen de rest van de jurkjes nog op de toonbank en ze vroeg zich af waarom iedereen ineens jurkjes nodig had. Maarja, zolang het maar verkocht.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:37 pm

Kate telde haar geld in haar hoofd. Ze kon niet alles gaan uitgeven, dan hield ze niets meer over voor eten en dergelijke. "10 zilverstukken?" zei ze een beetje vragend.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:41 pm

OOC: Mijn 300ste bericht!! What a Face alien bounce

BIC:

Susy glimlachte. 'Natuurlijk. Loop maar mee. Hier heb ik er een paar en ik zal er nog een paar pakken.' Ze viste de jurkjes van 10 munstukken of minder ertussen uit. De rest van de stapel pakte ze en ze kwam terug met nog een hele stapel. 'Kijk hier maar tussen.'
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:48 pm

Kate stelde de vriendelijkheid van de jonge vrouw op prijs en pakte de jurkjes aan. Het verraste haar dat het er nog best veel waren. Zorgvuldig keek ze er tussen en ze vond ze bijna allemaal wel wat hebben. Maar het witte jurkje sprak haar toch het meeste aan. "Deze vind ik wel mooi" zei ze om aan te geven dat die haar beval. De witte jurk was niet al te lang maar ook niet te kort. Hij leek haar erg mooi door de halslijn zodat haar jukbeenderen nog beter uitkwamen. Kate dacht weer eens te veel na vond ze.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeThu Jun 03, 2010 6:51 pm

Susy glimlachte. 'Goede keuze. Is het de goede maat?' vroeg ze vriendelijk. Ze schoof de stapel een stukje aan de kant. 'En als je de jurk wilt passen, daar zijn pashokjes.' zei Susy daarna nog. Ze vond dat deze twee meisjes een goede neus voor mode hadden.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitimeFri Jun 04, 2010 2:17 pm

Kate keek naar de jurk en las de maat. Toevallig was het haar maat. Ze pakte de jurk en keek naar de richting waar de vrouw naartoe wees. "Ja het is de goede maat" zei ze nog voordat ze richting de pashokjes met de jurk in haar handen liep.
Back to top Go down
Sponsored content





De kledingzaak: Drag Empty
PostSubject: Re: De kledingzaak: Drag   De kledingzaak: Drag I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De kledingzaak: Drag
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: