Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De juwelier .

Go down 
+2
Owen
Aisha .
6 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:16 am

´´Succes een familie uit elkaar brengen is zo laag dat ik liever met de oude man mee ga´´ zei Ren terwijl hij zich weer om draaide. Hij had geen spijt dat hij Aisha beschermd had maar hij wou haar nu niet meer helpen. ´´Als jij zo iets laag doet dan wil ik niet met je gezien worden´´ zei Ren terwijl hij een stap vooruit zette om weg te lopen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:20 am

''Ben ik dan meteen laag. Ik accepteer gewoon niet dat hij mij heeft geslagen. Moet ik dan zijn zielige zaakje vernietigen, waar toch al niemand komt . Dat helpt niks. Jij weet niet hoe het voelt. Om geslagen te worden door een oudere man. Een volwassenen die je slaat. Jij weet dat niet. Ik wel . Ik heb dat mijn hele leven gevoelt. Jij niet. Jij weet niet hoe ik mij voel als ik geslagen wordt. Hoe onmachtig. Jij weet er niks van.''. Met een koele blik bleef zijn hem aankijken. Haar vader..De man waar ze een diepe haat voor voelde. Ze moest moeite doen om niet uit te vallen, woedend te worden. Daarvoor was je weg gegaan , sprak ze zichzelf toe.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:23 am

´´Jij snapt het niet he´´ zei Ren boos. ´´Jij snapt niet hoe erg het is als je familie verlies. Je snapt niet hoe erg die kinderen daarom zouden huilen ook al haten ze hem. Je weet niets van hoe het voelt als je familie aan flarde is gescheurd door iemand anders. Voor al als het door zo iets dom is als een keer geslagen´´ Ren had een dodelijke blik in zijn ogen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:30 am

'' Hah, jij weet niet hoe het voelt om elke dag geslagen te worden. Pijn te voelen , als er naar je wordt geschreeuwt. Dat je alles fout doet en niks goed kan. Je botten langzaam voelt breken door een man waarvan je moest houden. Je keel dichtgeknepen voelen worden en net voordat je stikt weer adem kan houden. Als je dat weet mag je van mij ver mij praten. En ik weet hoe het voelt als je familie in flarden wordt gescheurt door 1 persoon . Want dat is bij mij gebeurt.En voor als je het nog niet weet, die man heeft geen kinderen.Hij is een alleenstaande man die alleen nog maar zijn zus heeft. Waar hij nog nauwelijks contact mee heeft maar als hij geen huis meer heeft nog naartoe kan gaan. Jij weet niks van mij en niks van hem.Ik wel.''.Haar ogen vulde zich met tranen van woedde. Het liefst zou ze nu naar haar vader toe gaan en zijn keel dichtknijp. Zoals hij bij haar deed.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:36 am

´´Ik weet niet hoe het voelt hoe mijn vader mij mishnadelde, daar heb je gelijk in. Maar ik krijg daar ook ging kans voor jij wel. Je kan hem zo op zoeken. Proberen uit te praten of hem anders in zijn ballen schieten. Jij hebt de kans daarvoor, net als hem kan je het zelf beslissen of het verder gaat. Jij weet niet hoe voelt als je machteloos staat te kijken hoe iedereen van wie je houdt uit elkaar gaat´´ zei Ren boos. Hij kreeg net als Aisha ook tranen in zijn ogen.

-------------------------------------------------
Dat idee van schieten in zijn ballen heb ik niet zelf bedacht, op tv alleen gezien Wink
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:40 am

''Nee, niet dat iedereen uit elkaar gaat maar wel hoe een familie verandert nadat 1 persoon aan de macht komt. Hoe een vader en een moeder opeens veranderen .Hoe een vader zijn kind zo kan mishandelen misselijk makende dingen kan doen bij zijn dochter. Terwijl haar moeder erbij staat en er lijkt van te genieten. Hoe een dochter in het ziekenhuis komt te liggen en ze zeggen dat ze een onverantwoord spelletje had gedaan waar ze nog zo voor hebben gewaarschuwd. Mijn herinneringen , die klap. Je weet niet hoe het voelt als iemand de grens bij je overschreed.Dan wil je zijn hele leven verneuken , zodat hij zich voelt hoe jij je toen voelde.''. Wild draaide ze zich om , wat had dit voor een zin.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:48 am

´´Ik weet hoe het is om alleen in het ziekenhuis te liggen. Niemand dat bij je langs komt, niemand die enig interesse toont naar je, omdat ze te druk bezig zijn met zich zelf. Ik weet niet hoe het is om door iemand waarvan ik hou fysiek aangetast worden maar die man kon niks aan je vader doen´´ zei Ren terwijl hij zich ook om draaide. ´´Je hbt nooit zelf het slechtste geschiednis in de wereld. Iemand anders heeft waarscheinlijk nog tien miljoen keer erger maar ik geloof dat je niet aan familie komt´´ zei Ren nog terwijl hij weg liep. Het kon hem niks meer schelen wat er met de man werd gedaan hij maakte zich meer zorgen om de tante. Maar het was zijn zaak niet meer al zou hij Aisha niet zo snel vergeven.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:53 am

'' 1 , ik doe zijn zus niks aan. Ik vertel haar alleen dat hij heel graag vrouwen slaat en het ook nog een niet erg vind. Of is dat een leugen? Ik vind dat zijn zus dat moet weten.Wie weet heeft hij dat ook bij haar gedaan. En die man kon misschien niks aan mijn vader doen maar mij slaan hoefde niet.''. Nu liep zij ook verder. Alleen wist ze niet waar naartoe, ze had geen plek om naartoe te gaan. Ze zou gewoon op het dak blijven . De rust voelen.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 11:56 am

Ren luisterde niet meer naar Aisha , hij liep gewoon over de daken naar de lucht te kijken. Hij moest rustiger worden wist hij maar dat lukt moeilijk. De woorden die werden gesmeten in de ruzie weer galmde in zijn hoofd. Zijn gezicht ston nog steeds bloedserieus. Hij zou zijn plan toch wel vanavond uit voeren dus daar hoefde hij Aisha echt niet voor te gebruiken.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:02 pm

Iets wat ze aanvoelde was dat hij niet meer luisterde.Nu zou hij haar niet snappen. Ze haatte het om niet gesnapt te worden. Met een ruk draaide ze zich om en haalde Ren in. ''Ik wil je nog 1 ding uitleggen voordat jíj je voordelen trekt. 1 , ik doe zijn zus niks aan. Ik vertel haar alleen dat hij heel graag vrouwen slaat en het ook nog een niet erg vind. Of is dat een leugen? Ik vind dat zijn zus dat moet weten.Wie weet heeft hij dat ook bij haar gedaan. En die man kon misschien niks aan mijn vader doen maar mij slaan hoefde niet.''.Ze bleef hem oprecht aankijken. Eigenlijk boeide mensen haar niks maar ze wou niet dat mensen dachten dat ze een gruwelijk monster was zonder dat ze alles had uitgelegd.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:06 pm

´´Denk je echt dat het nodig is´´ vroeg Ren aan Aisha. ´´Hoe die man praatte kan je wel raden dat ze het al wist. Daarnaast zou ze hem wel haatte maar familie voor altijd achter je keren als je in nood bent zal niemand met een hart doen´´ zei Ren kil. ´´En over het slaan heb ik hem al duidelijk genoeg gemaakt´´ zei Ren terwijl hij Aisha weer op zij wou duwen om weer verder te lopen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:10 pm

''Hmfp , dat vind jij. Laat ook maar jij bent niet redelijk.''. Chagrijnig zette ze een stap opzij en liep de andere kant uit. Hij snapte niemand. Altijd had ze ruzie met iedereen. Misschien deed zij iets fout. Was dat boeiend . Nee, ze moest van zich af leren zetten. In een kleermakerszit ging ze op de grond zitten. Starend naar voren. Nergens aandenkend. Haar hele leven was vernietigd . Door 1 man en 1 vrouw. Haar vader en moeder.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:13 pm

Ren zijn ogen werden spleetjes bij het woord redelijk. Uiteindelijk ging een kort lachje uit zijn mond. ´´Weet je de vorige die dat zei is dood´´ zei Ren. Het was helemaal niet als een dreigement bedoelt. Het was alleen wel zo. ´´Denk jij dat je het recht hebt om mij niet redelijk te noemen´´ zei Ren boos. ´´Je zit al de schuld van de wereld met je verleden te vergelijken. Leef een keer in het heden´´ zei Ren.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:17 pm

Aisha luisterde al niet meer. Ze zat in een diepe concentratie.Straks zou ze al haar woede afreageren op een boom.Alle woede.Tranen welde weer op en gleden langs haar al eerder natte wangen. Naar beneden , op de grond. Druppels haat waren achtergelaten. Het liefst maakte ze nu alles kapot. Haar haren hingen voor haar gezicht en viel op de grond neer. Als een gordijn. Een gordijn voor haar gevoelens. Een laag was om haar heen gebouwd. Als een muur.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:22 pm

´´Laat maar als je er zo over in zit wat mensen van je denken moet je niet het zelfde doen´´ zei Ren terwijl hij weer naar de winkel liep. Maar dit keer zou hij wat meer terug nemen. Hij keek van een ruime afstand zodat de oude man hem niet zag naar de winkel. De oude man had al de draad weg gedaan dus moest hij er zelf maar een dalijk neer hangen. Het was nu te druk op straat dus kon hij het pas doen als het minder druk was. Ren ging zitten en ging geduldig wachten tot hij kon beginnen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:29 pm

Zo bleef Aisha een tijdje zitten. Haar keuze was gemaakt. Ze zou haar vader opzoeken en hem straffen om alles wat hij had gedaan.Praten lukte niet , hij was voor Darken en daar streed ze tegen.haar moeder zou ze ook laten boeten. Zij genoot er zelfs van. Ze moest de dingen van haar verleden recht zetten om het achter te kunnen laten.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:33 pm

Toen de zon bijna onder ging en de oude man zijn winkel ging sluiten wist Ren dat het tijd was. Hij trok zijn handschoenen aan en trok zijn capuchon dicht zodat je zijn mond niet zag en hem amper herkende. Behendig sprong hij over de straat naar de dak van de winkel. Daar deed hij met zijn mes zachtjes een gat maken waar precies het gat in het plafon moest zitten en sprong er daarna in.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:40 pm

Met rode ogen van het huilen stond ze op. Waar moest ze nu naartoe gaan. De zwarte kater , dat was een goed idee. Met slome passen liep ze over het dak. Ze zag er doods uit en zo zou je haar liever niet tegenkomen.Als je haar nu verkeerd aan keek zou ze je een kille reactie geven.
Back to top Go down
Ren,
Level 1
Ren,


Posts : 272
Join date : 2010-07-23
Age : 28
Location : pas op achter je ! boe !

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:45 pm

Behendig hing Ren aan een draad zodat er geen alarm op de vloer af ging af zo. Toen hij ver genoeg onder was kon hij gewoon verder zweven. Zo stil dat je hem echt niet kon horen pakte hij alle sieraden en geld in zijn tas. Zijn tas was al snel te vol dat het te veel op viel. Rustig gooide Ren zijn tas naar Schaduw die hem op ving en weer in de schaduwen verborg. Daarna ging Ren weer naar het dak waar hij zijn kleren weer goed deed. Dit was echt een flinke buit dacht Ren terwijl hij weer gemeen glimlachde.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 12:49 pm

Gedachteloos strompelde ze verder. Op weg naar de zijkant van het dak. Het leek eeuwen te duren maar het was maar een paar seconden.Behendig sprong ze naar beneden en stond met beide benen op de vaste grond. Waar ze verder liep.
Back to top Go down
Sponsored content





De juwelier . - Page 4 Empty
PostSubject: Re: De juwelier .   De juwelier . - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De juwelier .
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: