Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het grote zwembad

Go down 
+10
Owen
Leia
Ryan
Dust
Kate
Vashti
Aisha .
Blade
Akira
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 10:45 am

Er ijn altijd badmeesters aanwezig die het zien Wink
en nu weeer ontopic ;p
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 10:50 am

dan staan die even omgedraaid of zien ze het dolfijntje en de haai niet. maar idd jij moet ff met blade posten Very Happy
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 11:28 am

Owen knikte naar Vahti en liet zijn haai bubbel voor bubbel ontsnappen. Hij zwom naar Sheena "Ik ben hier een beetje uitgekeken, jij?" en hij keek haar vragend aan. Hij had geen zin meer om te zwemen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 2:33 pm

Sheena glimlachte naar Owen en ging met een hand door haar haren. 'Ja, ik ook een klein beetje.' Zei ze, maar ze had altijd wel plezier in het water. 'We kunnen ook iets gaan doen met de draakjes.' Zei ze, omdat ze niet wilde dat Aqua de hele dag alleen maar bij het meertje in de tuin kon spelen.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 4:48 pm

"Hm...." Owen keek nadenkend "We kunnen naar een veilige plek gaan, misschien de kleine vijver, daar kunnen ze met water spelen, maar er komen aleen mensen van ons." hij keek Sheena vragend aan.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 5:17 pm

Blade keek verbaast naar een water dolfijntje dat om hem heen begon te circelen en even later een plens water veroorzaakde "Haha" zei Blade sarcastisch, maar met een grote grijns op zijn gezicht tegen Vashti "Was dat nou echt nodig?"
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 5:36 pm

'ja' zei Vashti en glimlachte naar Blade en zwom naar hem toe. 'dat had je zo te zien heel erg nodig ja' zei Vashti wat minder hard. Ze grijnsde en dook onder water voordat Blade haar kon terugpakken. Ze zwom snel vooruit doordat ze het water in haar voordeel gebruikte. Ze kwam weer boven water en keek glimlachend om of Blade haar volgde, terwijl de waterdruppels glinsterend in de zon uit haar haren vlogen.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeThu Jul 01, 2010 6:29 pm

Sheena keek met een glimlach naar Owen. 'Dat lijkt me wel leuk.' Ze klom helemaal uit het water en pakte haar handdoek omzichzelf een beetje droog te maken. 'En Aqua vind het vast ook geweldig, hij houdt van spelen met water.' Zei ze en dacht aan een week geleden toen hij een kwartier lang onder water bleef.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeFri Jul 02, 2010 6:12 am

Owen knikte en klom ook op de kant. Hij pakte een net als Sheena een handoek, en hij probeerde zich droog te maken. Hij pakte zijn kleren, en dook in een kleedhokje. Evenlater kwam hij in zijn gewone kleding weer naar buiten. Hij begon de picknik spullen weer in te pakken.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeFri Jul 02, 2010 3:08 pm

Sheena trok een broekje en een hempje over haar bikini heen en pakte haar verdere spullen in. Daarna hielp ze Owen met de picknick spullen en liep ze naar Lizzie. 'We gaan eerst de draakjes thuis ophalen.' Zei ze en glimlachte naar Owen.
Back to top Go down
Blade
Level 1
Blade


Posts : 128
Join date : 2010-05-25

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeFri Jul 02, 2010 7:38 pm

Blade keek hoe Vashti wegzwom "Wat jij wilt" mompelde hij haar na. Hijwas niet echt in een laten we even lekker druk doen bui. Hij zwom weer weg en begon enkele baantjes te trekken. Hij wilde zijn spieren een beetje sterker maken. Hij had de laatste tijd teveel gefeest en minder getraind. Dat was niet handig als hij binnenkort in een strijd verwikkeld raakte.
Back to top Go down
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeSat Jul 03, 2010 7:40 am

Na een paar seconden kwam ze weer boven . Ze vond het altijd al jammer dat ze geen kieuwen had , ze wou naar de vissen kijken die dan langs haar zouden zwemmen . Tegen haar aan zouden komen met hun geschubte lichaam . Weer dook ze onder maar nu maakte ze een paar zwemslagen waardoor ze 3 meter vooruit kwam . Haar slagen werden steeds sneller en ze leek door het door het water heen te zweven . Niet omdat ze zo snel ging , nee haar slagen waren zo sierlijk . Ze had ogen gesloten zodat ze zich een kon voelen . Water was zo fascinerend , mensen wisten er niks van en dachten dat het niks kon maar het hielp zo veel . Als je er maar goed mee kon omgaan . Diep in gedachte zwom ze verder . Een harde knal tegen haar hoofd liet haar dood schrikken en met grote ogen keek ze naar de jongen die ze eerst ook had gezien . ' Fijn hoor ' mompelde ze terwijl ze aan haar hoofd voelde.
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeSun Jul 18, 2010 10:22 am

Owen aaide Arab over zijn neus. "Oke, arab je hoorde Sheena." hij bond de mand aan het zadel. Hij klom in het zadel en Arab hinnikte, als Owen of Sheena paardentaal kon verstaan hadden ze Arab "jippie, we gaan weer lekker rennen, en die draak-dingen mogen wel mee op mijn rug, wat jij Lizz?". Owen reed een paar stapjes heen en terug. "Sheena, kom je" en hij keek haar verwachtingsvol aan
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 20, 2010 1:48 pm

Sheena glimlachte, stapte op Lizzie en knikte. 'Kom we gaan.' Zei ze terwijl ze Lizzie aanspoorde en ze begonnen te rijden. Toen zette Sheena galop in en reed ze het zwembadterrein af. 'Haal ons maar in als je kunt!' Riep ze lachend naar achteren en ze galopeerde verder.

--
verder@ landhuis?
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 20, 2010 2:37 pm

Owen zette Arab in de hoogste versnelling. "Kom op jongen, we latren ons niet inmaken door dat stelletje dames." Lachend reed hij achter sheena aan

JEP
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeSat Jul 24, 2010 9:41 am

Vashti's glimlach vervaagde. Ze vond het jammer dat Blade niet er op in ging. 'nou dan niet' mompelde ze in zichzelf. Ze zou eigenlijk van Blade moeten afzien, maar ze werd toch jaloers toen een meisje tegen hem aanbotste. 'doe niet zo raar, het was toch gewoon een ongeluk' zei een stem in haar. een andere stem zei: 'maar zij krijgt vast wel aandacht van hem.' haar jaloersheid groeide en ze ging boos een paar baantjes zwemmen. Ze vloog vooruit en liet het water haar tillen, zodat het net voelde alsof ze zweefde. ze keek stiekem even naar Blade. Ze dacht dat ze net zo goed ergens anders heen kon gaan om even lekker uit te waaien. maar toen ze uit het water stapte vlogen de gedachten aan Blade nog steeds door haar hoofd. Ze pakte haar spullen en ging weg zonder om te kijken.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:41 pm

Gavril kwam aangelopen door het bos. Hij had van het zwembad gehoord en zijn zwemspullen samen met zijn schetsboek in de tas gedaan. Hij was gaan lopen, zodat hij af kon koelen als hij bij het bad was. Hij zat al snel in een van de hokjes, kleede zich om en gooide zijn tas toen op een stukje gras neer. Hij had zijn kleren er zo veel mogelijk in gepropt, maar de tas kon net niet dicht, dus je zag zijn schetsboek er een klein beetje uit steken. Gavril klom de zwemtoren in en dook toen het bad in, waarbij hij al snel boven kwam. Hij begon rustig een baantje te trekken en zag dat Vashti er ook was. Hij had niet meer mensen ontmoet, dus dit kon een goede start zijn. Het zwembadwater was lekker koel en hij voelde de kou door een streep zijn rug in trekken. Dat was waarschijnlijk zijn litteken, dat was altijd gevoeliger geweest.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:46 pm

Leia kwam aanhuppelen in een vel blauwe bikkini en de ketting die ze van Leonardo had gekregen, en dook met een mooie salto het water in, vanaf de duikplank had ze een mooi zicht op al hun auras, die ze snel even annalyseerde. Ze kwam boven, en zag op de uitstekende punt van Gavrils schetsboek een draak. Ze zwom naar hem toe " Hallo, ik ben Leia, mooie draak, is ie van jou" vroeg ze zachter met een zacht knikje naar Gavrils tas. "Ik ben ook strijder van Iyona" zei ze toe ze bedacht dat hij in paniek kon raken als zij van zijn draak wist.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:51 pm

Gavril keek naar het meisje en keek toen weer naar zijn schetsboek. Er zat inderdaad een draak op, maar niet zijn draak. "Nee, die is niet van mij." zei hij. "Ik ben Gavril." Daarna dook hij even onder om weer boven te komen. Zijn witte haren plakten nu over zijn hele gezicht, dus veegde hij ze even weg en zei "Leuk je te ontmoeten. Ik ben ook een strijder." Dat laatste zei hij ook zachter, maar hij wist zeker dat de badmeesters niet zouden weten wat een 'strijder' was.
-------
Gavril had zijn draakje niet meegenomen xD
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 5:55 pm

maar er stond wel een draak op zijn schetsboek, en zei zag een draak in zijn aura.

Leia vroeg zachtjes "Water en auras, jij?" Ze stuurde een klei water visje, en liet het vlak boven het water zweven, zodat de badmeester het niet zou zien. Ze glimlachte naar hem, en begon zijn Aura uitbundiger te lezen, kijkend wat het over hem kon zeggen..
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:00 pm

Oow, ja
------
"Aarde en bliksem." zei hij glimlachend om het visje. Hij aaide het visje en stuurde er toen een klein schokje doorheen. "Ik gebruik het vaak om mijn echte draakje te kietelen, of als leeslampje." zei hij grijnzend. "Alleen flikkert het best wel, dus gebruik ik meestal mijn staf als lichtbron." Hij zou wel verder gaan over zijn staf als ze het vroeg. "Ik, mijn broertje en zusjes leven ergens in het bos, in een grot." Hij wees naar iets in de verte en zei "We hebben genoeg geld nu, maar we leven er goed genoeg."
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:12 pm

Ze glimlachte "Leuk, zijn zij ook allemaal strijders?" vroeg ze nonchalant terwijl ze de duikplank opklom, en de opspattyende druppels van haar duik voor een seconde in een minuatuur van Kira. Ze zwom weer naar Gavril "Wat vind je trouwens van mijn duik." zei ze met een grote grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:18 pm

Gavril grijnsde. "Ja. Maar je moet ze zelf maar uithoren als je wilt, ik heb het niet meer zo op vertellen nadat ik was opgepakt." Zijn gezicht betrok bij de gedachte dat hij eerst iedereen best veel vertelde. "En dan nog, dan zouden ze mijn draakje geaccepteerd hebben. Eigenlijk waren we van plan in Midta te blijven, maar door net op de verkeerde plek op de verkeerde tijd te zijn, is dat niet goed gegaan. En je duik was mooi." zei hij glimlachend.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:51 pm

Leia glimlachte naar hem ,e vroeg maar niet verder, ze zag aan zijn aura dat het een pijnlijk onderwerp was, anders had ze wel door gevraagd over het feit dat hij was opgepakt. Ze keek hem vrolijk aan "Bedankt, ik kan er wel meer mee, maar badmeesters zijn niet bepaald pro magie" zei ze met een glimlach.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitimeTue Jul 27, 2010 6:59 pm

Gavril glimlachde niet. "Pas maar op, anders word je ook zo opgepakt." zei hij waarschuwend. "En voor jou geld die nu extra, net zoals mij." Hij dacht terug aan de tijd dat ze geprobeerd hadden contact te houden, maar een stommerd dacht natuurlijk weer dat hij met magische zaakjes bezig was geweest en had hem verklikt. Hij dacht aan de badmeesters en bedacht zich dat ze waarschijnlijk zo de wacht erbij zouden halen, dus hij paste wel op nu hij gedood kon worden.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Het grote zwembad - Page 10 Empty
PostSubject: Re: Het grote zwembad   Het grote zwembad - Page 10 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het grote zwembad
Back to top 
Page 10 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» De grote 'meetparty'
» Het grote Lander landhuis
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: