Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het Kasteel van Jack

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeSat May 29, 2010 2:01 pm

Aris luisterde aandachtig. Dus ze kon haar kleding gewoon aanhouden. Dat vond ze prettig. 'Ik heb verder geen vragen. Ik zal ook gelijk beginnen.' zei ze. Aris liep naar de voorraadsruimte en liet Luca voor wat ze was. Ze was best blij met haar baan pmdat ze van dieren hield en zo Jack's draak ook kon ontmoeten. Ze pakte eerst maar het voer voor de koii's. Zo moeilijk was het voeren toch niet.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 3:38 pm

Rustig liep Aris naar de vijver en zag hoe lang die was. 'Man, wat moet je met zo'n ding. Je gaat er toch niet in zwemmen!' Zat ze tegen zichzelf te zeggen. maar stiekem was ze wel een beetje jaloers. Maar ze hoopte dat niemand haar zou horen. Ze strooide het voer uit en de vissen kwamen er op af. Ze stak haar hand in het water en voelde hoe daar ook aan gesabbeld werd.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 4:30 pm

'het doet me denken aan thuis als je het zou graag wilde weten.' Jammer genoeg voor Aris haar hoopvolle gedachten hadJack haar wel degelijk gehoord. Hij zat een paar meter verder tegen een boom te leunen met weer het zelfde boek van eerder in zijn handen. Het enigste verschil was nu dat hij minstens 3 hoofdstukken verder zat en nu wel wist dat hij Aris hier kon aantreffen.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 4:42 pm

Aris verstijfde en keek met een gezicht van shit hij hoorde me om. 'Sorry.. Dat wist ik niet.. Het is alleen..' Verder kwam ze niet want wat moest ze zeggen. Dat ze jaloers was en dat zelf nooit had gehad. Tuurlijk niet. Ze zuchtte. Ze had zich weer eens in de nesten gewerkt.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 5:06 pm

jack glimlachte charmant. 'Geen probleem. Zulke reacties krijg ik wel vaker te horen.' Ongestoord begon hij weer verder te lezen terwijl Lex zich kwam nestellen tussen de wortels van de bomen. Maar hij bleef zijn ogen op zijn meester houden alsof hij bang was dat als hij zijn ogen sloot er iets ergs zou gebeuren met Jack. Af en toe keek hij achterdochtig naar Aris en wachte tot wanneer ze vertrok.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 5:12 pm

Aris schudde haar hoofd en mompelde wat in zichzelf. Ze liep een stuk verder om daar de overgebleven vissen te voeren. Hopelijk hoorde hij haar hier niet. Want op fluistertoon begon ze zich af te reageren. 'Pf.. Verwaand.. nee hoor.. Lijkt maar zo..' "Aris kalmeer. Je bent hier nog steeds op zijn terrein. En daar is hij zichzelf en zo kan je naar het drakengedeelte en ben je van hem af. Bovendien, Jack is ook maar een mens. Je weet niet hoe zijn verleden is. " 'Waarom moet je altijd gelijk hebben.' begon Aris hem zachtjes uit te foeteren.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:24 pm

wa is foeteren? x3


Jack volgde haar even met zijn ogen maar verdiepte zich dan weer half geconcentreed in zijn boek. Hij las maar zat met zijn gedachten ergens anders. Eigenlijk zat hij nergens met zijn gedachten. Hij staarde naar de woorden in zijn boek al zwijgent en dat was alles. Hij luisterde naar de stilte en verdween in een wazige mist van niets. Met andere woorden hij zat te dromen zoals ze wel eens in de volksmond zeiden.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:28 pm

Schelden, boos worden.. Etc.

-

Aris zuchtte. Even keek nog ze nog even naar de vissen en aaide er eentje die haar de hele tijd was gevolgd. Hij had een zwart vlekje om zijn rechteroog en vin. Wat best schattig was. 'Darweimn, het spijt me..' Zei ze daarna weer op normale toon tegen hem. Aris keek even naar Jack en zag dat hij in dagdroomland was. Dat was zei ook vaak. Ach, best leuk.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:36 pm

Met een ruk werd Jack uit zijn dromerige waas gehaalt toen een kriebeling in zijn neus een nies bij hem had veroorzaakt. Beetje verbaasd van zijn plotselinge nies keek hij wat verdwaasd voor zich uit. Lex was geschrokken overeind gesprongen en zijn meester achterdochtig staan aankijken. Maar zodra dat hij zag dat hij gewoon weer verder begon te kijken naar die vol bekladde bladeren kalmeerde hij zich weer en zocht hij terug zijn plekje op.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:39 pm

Aris wendde haar blik snel af van Jack. Tenminste haar gezicht. Vanuit haar ooghoeken bekeek ze hem nog even. Tenminste voor zolang hij haar niet zou zien kijken. Wat was ze toch nieuwsgierig. Dat moest ze toch echt eens afleren vond ze. Darweimn glimlachte en zat op haar schouder.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:52 pm

Lex keek vragend naar het boek. Waarom zat zijn meester de hele tijd naar zo'n idioot iets te staren terwijl hij kon spelen met hem? Voor een aantal seconden liet hij zijn meester gerust maar geduld stond niet in Lex zijn woordenboek. Zo vlug als hij kon beet hij in het boek en vloog er vandoor. 'Lex!' Geschrokken stond Jack zich weer recht en liep zijn draak achterna in poging om zijn boek weer terug te bemachtigen. Lex vond het geweldig. Dit was meer een soort van tikkertje voor hem dan een diefstal van een boek.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 7:55 pm

Aris zag het gebeuren en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Ze mocht die draak wel. "Je mag lachen van mij, Aris." Langzaamaan begon Aris ook te lachen. Ze keek naar de twee en bijna schoten de tranen bij haar in de ogen van het lachen. Ook Darweimn vond het erg grappig want hij vloog in de buurt om te kijken hoe het ging.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 8:08 pm

Lex lande en daagde Jack uit om het boek terug te pakken. Dit spel was geweldig. Hij moest het gewoon vaker spelen.
Jack daarentegen vond het spel een heel stuk minder leuk. 'Lex, geef het hier..' Hij strekte zijn hand uit zodat Lex het hem zou kunnen aangeven maar echt veel gebeurde er niet. Een geërgerde zucht ontsnapte jack zijn lippen. 'geef...' Hij maakte aanstalten om het te grijpen, rijkte met zijn handen uit naar het boek. 'terug' Maar miste, gleed uit in de slipperige modder en viel plat op zijn buik. Lex sprong geamuseert een paar sprongen naar achter. Liet het boek even los en kwam zijn meester een lik in zijn gezicht geven.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeTue Jun 01, 2010 8:11 pm

Aris was nu gewoon aan het lachen maar kwam aangerend en stak een hand uit om hem te helpen. Nog nagrinnekend. Ze keek naar Jack naar Lex naar Darweimn en weer naar Jack en grijnste. Het had er erg komisch uitgezien. Zij kon er ook niks aan doen dus hopelijk kon Jack er zelf ook om lachen.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 5:45 am

Jack nam haar hand aan en werd overeind geholpen. 'thxs..'Even wierp hij een vijandige blik naar Lex die het nog altijd het een even leuk spel vond maar daarop richte Jack geen aandacht naar. 'jaja, lach maar...' Even klopte hij wat aarde van zijn kleren af terwijl hij trachte zijn schaamte weg te duwen. 'dus.. Luca laat je de vissies voeren? ...' Echt er over praten van zijn klunzige actie van daarnet had hij niet of het hoeven aanhoren van haar gelach. Ookal moest hij zelf toegeven dat het er wel lachwekkend had moeten uit zien.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 7:08 am

'Ja, en de draken ook.' Gaf Aris antwoord op zijn vraag. Haar gelach was gestopt dat was dacht ze het beste nu het ook opgehouden was. Al was ze wel vrolijker gworden en haar woede alweer vergeten. Darweimn zat bij Lex en keek hem vrolijk aan. Aris keek Jack ook even onderzoekend aan. Ze wist niet echt waarom.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 10:37 am

'heb jij toevallig nog iets gehoord van die tovenaares?' Hij stak nonchalant zijn handen in zijn zakken terwijl Lex speels een stamp gaf aan Darweimm. Jack voelde hem inderdaad anders sinds hij het staafje had gebroken maar hij had geen enkel idee of hij nu wel werkelijk immuum was voor magie of niet. Hoe kon hij het oefenen als er nooit iemand hem aanviel met magie?
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 11:30 am

'Nee, Jammer genoeg niet.' zei ze. Ze had graag een opdracht gekregen of op zijn minst wat meer informatie. Ze keek Jack aan. Ze vroeg zich af welke kracht hij had. Darweimn gaf een vriendelijke stomp terug. Hij vond het spelen wel leuk.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 11:46 am

'klaar met je visjes?' Hij stapte naar achter richting de traingsruimtes. 'dan kun je me eens tonen welke krachten je beoefent' Hij glimlachte vriendelijk. 'je kunt me misschien helpen met die van mij. Theoretisch weet ik ales over mijn kracht, maar ik moet het enkel nog in praktijk kunnen brengen.'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 11:59 am

'Ik ben klaar ja. Dat lijkt me erg leuk.' zei Aris glimlachend. Kon hij gedachtes lezen ofzo dacht ze. Ze keek Jack aan. ' Ik moet je wel waarschuwen dat het erg gevaarlijk kan zijn. Maar dat ligt ook aan welke kracht je hebt.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 1:05 pm

'de laatste tijd is niks meer gevaarlijk voor mij.' Hij greinsde bij zijn woorden.

...

Hij klikte de lichtschakelaar aan waardoor iedere lamp mooi één voor één aan sprongen. Ze stonden in een reusachtige zaal waar echt alles stond wat je maar kon hebben voor een perfeckte training. Parkour banen, gewichten, boksballen, turnmateriaal, fitnesstoestellen er was zelfs een simulatiekamer die verbasend realistisch was.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 1:08 pm

Aris haar modn viel op. 'Wow, wat een ruimte.' floepte ze eruit en gelijk daarna sloeg ze haar hand voor haar nog steeds geopende mond en sloot die langzaam, ze werd ook langzaam rood. Ze keek nieuwsgierig rond.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 1:18 pm

Jack liep naar een paar lappen poppen en gaf er 1 een tik tegen zijn hoofd. 'zo, ga je gang en leef je maar uit' Hij zette weer een aantal stappen weg van de lappen poppen zodat hij zelf geen doelwit kon worden. 'laat me zien wat je kunt'
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 1:23 pm

Aris ging op een afstandje voor de poppen staan met de benen tegen elkaar helemaal recht. Strak keek ze naar de poppen. Langzaam deed ze haar handen voor zich deed een stap naar voren en er kwam een vuurstraal die het hoofd van de pop eraf liet vliegen doordat hij verbrande. Daarna deed ze hetzelfde bij de tweede pop alleen dan met een bliksem straal. Als laatste liep ze naar de derde pop toe en probeerde ze haar krachten te mengen. Met twee handen pakte ze de pop vast en gaf hem kleine schokjes en zet hem in lichterlaaie.
Back to top Go down
Jack
Level 1
Jack


Posts : 227
Join date : 2010-05-17
Age : 29

Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 02, 2010 1:31 pm

Jack klapte in zijn handen. 'je maakt me jaloers' Hij glimlachte speels maar hij was inderdaad een tikeltje jaloers. Zij leek perfeckt te weten hoe ze haar krachten moest gebruiken terwijl Jack ze nog nooit eens had beoefent, gewoonweg omdat hij het niet kon beoefen. 'ik wil dat je me aanvalt zoals je bij die oefenpoppen deed' Zijn glimlach was verdwenen voor een dood seriuuse blik.
Back to top Go down
Sponsored content





Het Kasteel van Jack - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Het Kasteel van Jack   Het Kasteel van Jack - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het Kasteel van Jack
Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Jack Durberville
» Jack's landhuis in Fortuna

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: