Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Leia's boomhuis

Go down 
+4
Vashti
Akira
Iyona Taroné
Leia
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeFri Jul 30, 2010 7:36 pm

Deloi ving de kikker en spetterde Kira nog snel nat voor ze onder water dook. Hij at de kikker zorgvuldig op en vond het niet zijn lievelings eten. Vlees was oke, maar kikkerbilletjes vond hij te springerig.
"Laten we allebei doen, maakt het spannender." zei Gavril. Hij bedacht zich dat hij een voordeel had als ze hem vast hield met water. Dan kon hij tenminste stroomstoten geven. Hij begon te glimlachen en ging klaarstaan.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 9:58 am

Leia glimlachte, en stond klaar "Laten we beginnen dan." zei ze, ze begon zijn aura te sturen, het zou voelen alsof er een leger hokeyers hem als doel zag. Ze grijnsde, en haalde ook een paar waterbollen uit de vijver.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:03 am

Gavril voelde de pijn, maar zag dat dat hij niet werd aangevallen van rondom. Nog een voordeel aan aarde, hij voelde mensen lopen. Hij zag wat Leia deed en liet snel een aantal brokken aarde door de bollen vliegen. Ze zogen het water op, maar vielen niet uit elkaar. Gavril kreeg het wel moeilijk en steunde op zijn staf.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:06 am

Leia glimlachte, ontweek de aardkluiten, en zag dat Gavril naast de vijver stond, das dom, dacht ze bij zichzelf, en ze liet een water kjolom over Gavril heen vallen, en zond meer aura bollen, terwijl ze dichter naar hem toe rende.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:07 am

Gavril rilde toen hij het water voelde. Ook voelde hij de pijn, maar wist zichzelf overeind te houden. In de gevangenis was het niet anders geweest. Hij ging weer goed staan en haalde met zijn staf uit naar Leia. Tegelijkertijd liet hij stroom door de staf lopen, dus zou ze een behoorlijke schok krijgen als ze de staf niet ontweek. Zelf ging hij op zijn tenen staan om makkelijker te kunnen ontwijken.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:12 am

Leia probeerde weg te springen, maar kon een schok niet voorkomen, dat had ze niet verwacht. ze viel in de vijver, en dook onder. Ze dook door de geheime tunnel, en deed de opening weer dicht, als hij de vijver onder stroom zou zetten had zij er geen last van, ze stuurde het water om haar heen, en was al snel in de rivier, daar begon ze zich voor te bereiden op een volgende aanval, terwijl ze nog steeds met Galrils aura aan het sturen was.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:18 am

Gavril ging op de grond zitten en trok zijn shirt uit. Hij wrong het uit en trok het toen weer aan. Hij kon even pauze nemen, maar als hij Leia zag kon hij niet zeggen 'wacht even, ik ben kletsnat.' Hij grijnsde bij de gedachte en keek waar Deloi was. Die zat op tafel te kijken naar allerlei dingen. Gavril stond weer op en vroeg zich af waar Leia was. Aan de pijn te voelen was ze in de buurt, maar helemaal zeker wist hij dat niet. Hij liep rustig naar de boom, leunde ertegen aan zodat zijn rug beschermd was en bleef toen op de uitkijk staan naar Leia.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:29 am

Een aantal van gestuurd water gemaakte insecten kropen langzaam, en onopvallend naar de boom, zelfs qua trilleingen waren ze gelijk aan insecten. Leia grijnsde onderwater, en stuurde water om een nieuwe luchtbel naar haar mond te brengen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:32 am

Gavril voelde dat een paar insecten naar hem toe kropen. Hij keek om en zag dat ze van water waren gemaakt. Hij liet er een hoopje aarde op vallen en keek of ze eronderuit kropen. Hij keek naar de rivier en zag dat er een waterbel naar beneden ging. Hij grijnsde en liet een bolbliksem ontstaan. Die zond hij naar de rivier, waar de waterbel was ondergedoken.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:36 am

Leia kon de bol niet ontwijken, maar wel voorkomen dat de bliksem de halve rievier onder stroom zou zetten, ze werd daardoor zelf volop geraakt , ze kroop uit het water, en strompelde naar Gavril, in de hoop dat hij haar niks zou doen.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:38 am

Gavril zag dat de bol raak was geweest en wachtte af tot Leia tot actie over zou gaan. Hij zag dat ze strompelde, maar stopte zijn bezorgdheid weg tot hij wist dat het gevecht over was. "Klaar?" vroeg hij. Opeens merkte hij dat er iets weg was. Hij keek even rond in zijn hoofd en merkte dat de pijn die zo irritant was geweest weg was.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:46 am

Leia strompelde het laatste stukje, tot ze nog een paar meter van Gavril af stond. Opeens sprong ze naar voren trok Leia haar waaiers, en zette er eentje tegen Gavrils keel "Hmm, ik weet niet, jij mag van mij kiezen" zei ze met een grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:48 am

Gavril kon zich niet meer bewegen. Toen bedacht hij zich iets. Hij had zijn staf nog steeds vast, maar kon niet ongemerkt een schok geven. "Nou, misschien is dat het beste." zei hij aarzelend terwijl hij een brok steen achter Leia liet zweven. "Maar ik denk dat ik dat niet doe." Hij liet het steenbrok tegen de waaier aan vliegen. Gavril dook snel weg terwijl hij ook nog een aardbeving maakte.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:52 am

Leia viel omver door de aardbevin, en viel op de arm die door de eerdere bliksembal was geraakt. ze schreeuwde, en rolde op haar andere zij, waardoor je kon zien dat er een wond zat, voorzichtig kwam ze overeind. "Ik geef me over" zei ze, terwijl ze haar boomhuis inging om de verbandtrommel te zoeken.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 10:55 am

Gavril knikte. Hij voelde iets nats langs zijn nek lopen en zag dat het een piepklein sneetje was. Het was niet ernstig, dus veegde hij het bloed weg en ging weer zitten. Hij had dorst gekregen, dus ging hij even naar de rivier om iets te drinken. Hij vond het water lekker verfrissend, maar zijn shirt was nog nat van het water. Hij keek in zijn tas of hij nog iets anders had en toen hij niets zag trok hij zijn shirt uit en deed een dunne deken over zijn schouders.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:00 am

Leia kwam in een andere jurk naar buiten, hij had spagettiew bandjes, zodat ze geen last zou hebben van het verband. Ze sprong naar beneden, en ging zitten. "Een ding, ik ga niet meer tegen jou vechten, totdat ik weet hoe ik van die bliksem afkom" zei ze met een grijns.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:03 am

Gavril grijnsde. "Bliksem heeft een voordeel tegenover water. Als je aarde had gehad had je zo bliksemafleiders kunnen maken." Hij liet een beetje grond in een pilaar omhoog gaan en toen weer vallen. Hij keek goed rond en maakte toen een schaal van steen. Daar deed hij losse aarde in en liet die als water ronddraaien. Hij maakte er kleine vormpjes in en liet die weer verdwijnen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:05 am

Leia grijnsde, en stuurde er water bij, zodat het modder werd, "Zo kunnen we het beide besturen" ze stuurde de modder tot het profiel van een mensje, "Nu is het jouw beurt om hem te veranderen" zei ze met een glimlach, terwijl er een druipend drakje op haar schoot ging zitten, enbegon te kijken
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:07 am

Gavril grijnsde. Hij veranderde de mens in een evenbeeld van Kira. Deloi keek gefacineerd toe en toen hij het zag zei hij "Er goed uit ziet." Hij klom naast Gavril onder de deken en stak zijn kop naar buiten. Gavril zei "Nu is het jouw beurt weer." Hij wilde weten wat Leia ging maken, en of het er goed uit zou zien. Met water kon je waarschijnlijk meer als met aarde.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:16 am

Leia stuurde voorzichtig ieder beetje in de juiste vorm, ieder detailtje was perfect. Het was het mooiste evenbeeld van twee achter elkaars staart aanjagende draakjes ooit. Ze gaf beide modellen een klopje op hun hoofdjes. En keek vragend naar Gavril.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:19 am

"Mooi gemaakt." zei Gavril. Hij vormde de omgeving in de schaal om tot een meer en land. Hij zorgde bij het meer ervoor dat het net leek alsof het echt water was. "En tadaa, hun elementen zijn ook aanwezig." Hij liet Deloi bewegen, die naar de staart van de namaak Kira hapte, maar net miste. Hij keek Leia aan en hoopte dat die ook zou sturen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:21 am

Leia liet mini Kira de kom uit wandelen, en op de rug van haar evenbeeld klimmen. Ze gaf kopjes. Leia glimlachte, en stuurde uit de modder een vlinder die weg gehapt werd door mini Kira.
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:23 am

Gavril grijnsde. Hij liet de modder-Deloi groter worden en toen wegvliegen. Hij begon te cirkelen om Deloi's hoofd, steeds sneller tot Deloi er helemaal duizelig van was. De namaak-Deloi landde op de tafel en liep naar de vissenkom. Daar sprong hij in en veranderde van vorm toen hij in het water kwam. Het werd een groot rad, dat steeds harder ging draaien. Er ontstond een draaikolk en Deloi stak daar zijn snuit in.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 11:44 am

Leia begon te lachen, en Kira met haar. Het begon te regenen, en Leia beschermde zichzelf en Gavril ertegen. "Zullen we binnen gaan zitten" vroeg ze terwijl ze opstond. Kira was inmiddels al binnen, en was koekjes aan het eten
Back to top Go down
Gavril
Level 1
Gavril


Posts : 368
Join date : 2010-07-22
Location : In my mobile phone

Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitimeSat Jul 31, 2010 12:20 pm

Gavril knikte. "Goed idee." Deloi klamte zich vast aan zijn borst en Gavril pakte zijn shirt en tas. Hij klom naar boven, maar wachtte buiten op Leia "Jij bent de gastvrouw." zei hij glimlachend. Deloi klom al uit Gavril's shirt en rende naar binnen.
Back to top Go down
http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Leia's boomhuis - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Leia's boomhuis
Back to top 
Page 4 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: