Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Leia's boomhuis

Go down 
+4
Vashti
Akira
Iyona Taroné
Leia
8 posters
Go to page : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 11:57 am

In het grote park, op haar eigen stukje grond, staat Leia's zelfgebouwde boomhuis. Je kan haar hier bezoeken, ook kan je je draak hier veilig laten spelen in de3 openlucht. Ook maakt leia vermommingen voor iedere draak op bestelling.

Er is een vijver met vis en het huis staat naast de sloot, maar die is erg modderig. Er zijn braam en frambozenstruiken en de huizen zijn gebouwd in een kastanje en eiken boom.

Er wonen ook draken van anderen

Personen: 5 tegelijk
Regels: geen gevechten, magie mag in zekere maate en draakjes mogen er vrij rondlopen.
Rang: geen

Leias boom huis, zij en voor aanzicht

Leia's boomhuis Blue-f10
Leia's boomhuis Untitl10


Last edited by Leia on Mon May 24, 2010 8:15 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 12:09 pm

Leia klimt snel een van haar bomen in, wat een gedoe zeg, zo'n stukje grond kopen. Ze was er een half uur mee bezig geweest. ze had wat geld van de bank gehaalt, wat haar "oma" er op had staan voor ze het bos in trok, dat was zo'n 50 jaar geleden, en dankzij rente, heeft ze nu meer dan genoeg geld om een boomhut te bouwen en haar eigen kostuums te maken voor de draakjes. Dit stuk heeft geen buren. Dus magie kan hier stil uitgevoerd worden, en als er eenmaal buren zijn, is de heg al gegroeid. Net toen ze bijna sliep sprong Kira van haar schoot in het vijvertje. Nou die hoefte voorlopig geen voer. Zoveel vissen en kikkers zaten daar in.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 12:25 pm

Na een halve nacht slaap werd leia wakker. Ze zag dat Kira veilig sliep op een steen en had dorst. Ze zou wel naar een herberg gaan of zo ook om wat te eten.
Back to top Go down
Iyona Taroné
De Tovenares
Iyona Taroné


Posts : 144
Join date : 2009-11-30

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 12:28 pm

Zou je een langer bericht willen posten en ook langer willen wachten voor je weer post. Het liefst tot er iemand anders reageert en anders minstens een halfuur.
Back to top Go down
https://azulea.forumotion.net
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 3:20 pm

Akira keek naar het boomhuis. 'Wat is deze mooi gemaakt' Bewonderend stond Akira naar het huis te kijken. Ze vroeg zich af wie er woonde. Ze had even de neiging om er in te klimmen en van boven het uitzicht te bekijken maar dat deed ze maar weer niet. Ze wouw geen ruzie met de eigenaar krijgen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun May 23, 2010 9:00 pm

Leia kwam naar buiten ewandeld en zag een meisje bij haar huis staan. "Hoi, ik ben leia,"leia liep naar beneden "Zeg ik heb jou eerder gezien bij Iyona toch wie ben jij,?" Leia bood het meisje een Cracher met frambozen jam aan.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:52 am

Akira keek naar de cracher. 'Nee dankje. Ja ik heb jou ook gezien, mijn naam is Akira.' zei ze. Akira staarde weer even naar de boomhut. 'Heb je die zelf gebouwd...?Hij is echt heel mooi..' Ze bleef naar het boomhuis staren, ze had er nog niet vaak een gezien, maar van welke ze had gezien was deze de mooiste.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:01 am

Leia stak de cracker dsn maar in haar eigen mond na het eten van de cracker. Ze zei "Ja ik heb hem gister gebouwed, vind je hem echt mooi? Weetje, ik heb deze plek uitgekozen omdat Kira hier,"ze wees naar kira"Veilig kan rondwandelen zonder iemand haar kan zien".
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:09 am

Akira keek naar Kira (x3). 'wow je hebt gelijk er loopt hier toch niemand langs...behalve ik dan...ehehe...' Ze dacht even aan Chou. 'Kan ik messchien Chou ook hier laten rondlopen, veel beter dan dat ze alleen in dat bos zit..'
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:14 am

Leia was verasd. "Natuurlijk mag jouw draak hier blijven, zolang ze fruit, kikkers of vis lust is er niets aan de hand" Leia Riep Kira bij zich. "Kira, vind jij het ook goed dat je je huis met een vriendin deeld?" Kira knikte en gromde instemmend. "Nou blijkbaar mag Chou hier logeren."
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:22 am

Akira was blij met het antwoord. 'oke dan haal ik haar zo wel op. Maar eerst ga ik ook nog even oefenen met m'n krachten.' Ze bedacht zich dat ze meschien iets te snel vooruit was gelopen. 'Ik zou samen met Natas ergens gaan oefenen, maar eh waar is ze...' Akira rende weg draaide een rondje en zwaaide even naar Leila. En rende daarna weer veder weg.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeWed Jun 16, 2010 12:07 pm

Vashti liep een beetje in het park rond met een tas aan haar arm. In die tas zat Saphira.
Met Telekinese praatte Vashti met Saphira.
Opeens zag ze een boomhuis midden in het park staan, ze liep ernaar toe en keek omhoog.
Ze riep:'hallo is daar iemand?'
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeWed Jun 16, 2010 6:37 pm

"Hooi" Leia liep naar buiten. "Wie ben jij, ik heb je nog nooit eerder gezien? " Terwijl ze vragend naar het meisje keek, beoordeelde ze aan haar aura., waardoor ze ook een draken aura zag.
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeWed Jun 16, 2010 6:51 pm

'Ik ben Vashti, ik ben hier nog niet zo lang, nee, dus dat kan wel kloppen.
Kan ik even naar boven komen, dat praat wat makkelijker?' riep Vashti naar boven.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeWed Jun 16, 2010 6:57 pm

"Nee hoor, ik kom er al aan met thee" En Leia liep onhandig de trap af met een dienblad in haar handen. "Haal je draak maar uit je tas, dan roep ik Kira" "KIRA" en er dook en klein blauw draaken hoofdje op uit het water "Krrrrie" Zij ze met een blik die zei 'Hallo-ik-ben-kira-wie-ben-jij-?'
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 8:06 pm

NEW
--------------------

Leia had zich net omgekleed. Ze had een zelfgemaakte Groen satijnen jurk aan met een donkergroen lint om haar middel met een witte onderrok en witte balletschoentjes met groen lint, en haar moeders lint om haar nek. Ze had een zilveren armband met een stuk Aventurijn, haar geboortesteen, om haar pols. Kira had een dolfijnen kostuum aan en sprong als een dolfijn in het vijvertje. Leia ging in een tuinstoel zitten, en wachtte op leonardo.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:15 pm

Leia viste Kira uit de vijver en deed haar het nieuwe blauwe jurkje aan. "Zo meid, nu kan je er weer mee door. Maar even niet zwemmen, we krijgen zo gasten want ik ga zo uit eten" Kira gaf haar een 'zo-zo-mevrouw-heeft-een-date' blik en grijnsde haar plagerig aan. Leia nam kira in haar armen en ging voor de spiegel zitten "Kira wat vind jij, zit mijn haar zo goed, of moet het in een vlecht?" Kira keek haar aan met een 'wat-jij-wil' blik.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:32 pm

Ryan liep naar het boomhuis die in het park stond.
Hij wist dat het al aan de late kant was, maar hij wilde deze zaak nu afhandelen, zodat hij morgen weer verder kon met zijn werk. Toen hij bij de boomhut was keek hij omhoog en riep:'Hallo Leia, ben je daar?'
Back to top Go down
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:34 pm

Leia was verbaasd, dit was een onbekende stem, en neit die vcan Leo, wat ze wel verwachte. Licht geirriteerd stapte ze naar buiten "Wie ben jij?waarom kom jij mij zo laat storen? En hoe weet jij mijn naam?" Snel begon ze zijn Aura te doorzoeken.

shit verkeerde account
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:37 pm

Leonardo zag Ryan staan en groette hem. 'Hoi.' zei hij vriendelijk. Hij ging naast Ryan staan en glimlachte. 'Leia ben je klaar?!' riep hij naar de boomhut. Hopelijk wel, want dan zou ze naar een leuk restaurantje gaan. Hij had toch genoeg geld, hij kreeg elke maand geld van zijn zusjes stiefmoeder. Ze waren namelijk nogal rijk.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:41 pm

Leia's hart maakte een sprongetje toen ze Leonardo zag "Ik ben klaar hoor" riep ze vrolijk. Kira rende meteen naar beneden en gaf Leonardo kopjes. Leia Liep ook naar beneden en ging voor de onbekende jon gen staan. "Heb ik jou niet eens in het Regenboogpalet gezien. Maar verklaar je nader, wat doe je hier? " vroeg ze "Ik moet namelijk zo weg" zei ze met een glimlach naar Leo.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:43 pm

Leonardo glimlachte naar Leia en ging door zijn knieen en aaide Kira. Thoorn haalde zijn kop uit Leonardo's jaszak en klom eruit. Zo liep hij naar Kira. Hij kon niet praten maar het was een soort -hoi-blik. Leonardo glimlachtte. Hij vond ze erg schattig maar hij ging weer rechtop staan.
Back to top Go down
Ryan
Level 1
Ryan


Posts : 159
Join date : 2010-06-18

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 2:54 pm

'Hoi' zei Ryan tegen Leonardo. Hij wendde zich tot Leia en zei:' oh oke dan probeer ik het kort te houden. Ik heet Ryan en ik hoorde van iemand dat jij drakenkleren maakt. Dus ben ik naar je toe gekomen, om te vragen of je samen met mij een modewinkel wil oprichten voor mensen en drakenkleertjes. Want ik maak namelijk ook kleren en een tijdje gelden ben ik ook drakenkleertjes gaan maken.' Hij keek haar even aan voor een reactie. 'Dat was de kortste versie van het verhaal.' Zei Ryan tegen Leia.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:02 pm

Kira wees naar de vijver met een 'Eten' blik.En zonder haar jurk nat te maken prikte ze er met een nagel een vis uit. Ze stak hem in een keer in haar mond. Toen keek ze Leia vragend aan. "Ja hoor Kira het mag" Kira sprinte zo snel mogelijk naar boven en kwam terug verkleed als Orka. En met een mooie sprong, inclusief salto, ging ze van de vensterbank naar het vijvertje.

Leia keek Ryan aan, dat had ze niet verwacht, want ze had nog geen tijd genomen om zijn Aura door te pluizen. "Erm, ik vind het wel een leuk idee, kom morgen anders even langs, dan kan ik je wat laten zien. Trouwens mijn kleine model sprong daarnet in een van mijn creaties naar beneden." Ze glimlachte naar het Orka imiterende draakje "Ja ik zou graag samenwerken" Ze keek naar Leonardo "Maar als je me nu wilt ezcuseren ik heb een date." En ze liep lachend naar Leonardo.
Back to top Go down
Leonardo
Level 1
Leonardo


Posts : 188
Join date : 2010-06-18
Age : 27
Location : Somewhere in the universe.

Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 3:09 pm

Thoorn volgde haar en bleef aan de waterkant staan. Hij vond het erg eng om te zwemmen. Bang om te verdrinken. Leonardo glimlachte. 'Ik hoop dat jullie een zaak beginnen. Ik heb een paar van jouw dingen gezien Ryan, en het ziet er erg goed uit' gaf Leonardo toe. 'Mag ik dan jullie reclameposters maken.' vroeg hij vrolijk. 'Maar ik zal mijn mond houden want we moeten gaan.' zei hij nog steeds vrolijk. 'Kan Thoorn trouwens hier blijven?'
Back to top Go down
Sponsored content





Leia's boomhuis Empty
PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Leia's boomhuis I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Leia's boomhuis
Back to top 
Page 1 of 13Go to page : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: