Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het Schaduwmeer

Go down 
+3
Kate
Jack
Aisu
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 3:01 pm

Cole luisterde naar Aris die blijkbaar heel blij was met haar krachten. Cole zelf vond ze niet erg , zijn bijnaam bleef teminste het zelfde . Cole glimlachde naar Aris wat hij weinig deed. ´´IJs is gewoon koud en scherp ´´ zei hij droogjes.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:28 pm

'Niet alleen dat. Het weerspiegeld ook alles, het staat voor eerlijkheid. Ook heeft ijs een erg mooie schoonheid vind ik altijd.' zei Aris tegen hem. Ze had het gevoel dat hij er deels blij mee was en deels niet maar ze wist niet waarom.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:32 pm

Cole lachte om wat Aris zei. Eerlijk vond hij nooit bij zich passen. ´´Het zijn mijn krachten dus uiteindelijk moet ik ze proberen te perfectioneren´´ zei Cole in een zucht. Hij had eigenlijk nog niet met zijn krachten geoefend en als er een gevecht kwam zou hij ze nu weinig tot niet gebruiken.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:36 pm

'Je krachten geven een beeld van wie je bent. Deels dan, ze kunnen nooit de gelijkenis treffen maar ze zeggen wel deels hoe je bent. En iedereen moet ze trouwens perfectioneren!' zei Aris opbeurend. Nou ja, ze probeerde opbeurend te klinken. Ze vond Cole wel aardig en snapte al die andere mensen niet.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:42 pm

´´En jij kan ze zeker al super goed onder controle houden´´ zei Cole tegen Aris. Zo zag Aris eruit alsof ze makkelijk een gevecht kon voeren en ook er klaar voor was. ´´Ik zie wel mijn gevechttraining hoef ik echt niet meer te oefenen´´ zei Cole. Het klonk misschien arrogant maar het was wel zo.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:45 pm

'Ik hou mijn krachten, vergelijkend met de anderen best goed onder controle ja. Maar ik heb ze nooit nodig gehad om te overleven dus zie ik de noodzaak er niet van in. Oefening zit niet in trainingen maar in de gevechten, vind ik dan. Want dan pas weet je of de oefeningen zijn gelukt.' zei ze. Aris keek hem aan. Ze was benieuwd naar zijn vechtstijl.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 6:51 pm

´´Ik ben met je eens vechten is de beste oefening´´ zei Cole bijna emotieloos. Hij keek naar Aris en mocht haar nu echt. Zij begreep teminste een beetje hoe hij zich voelde. Hij zou dat nooit vertellen. ´´Ook al heeft dat soms ernstige gevolgen´´ vervolgde Cole.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:01 pm

Aris glimlachtte. 'Maar van die gevolgen kan je weer leren waar je je moet aansterken of moet afzwakken.' zei ze tegen hem. Ze vond Cole aardig en vroeg zich af wat hij van haar dacht maar ging er niet naar vragen. Ze keek weer even naar het meer.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:04 pm

´´Of helemaal anders doen´´ zei Cole met een schamper lachje. Hij dacht aan zijn arm die nog steeds heel erg pijn doet van zijn training. Hij laat nooit iets merken dat het pijn doet want zo wist iedereen wel zijn zwakke plek. ´´Welke wapens gebruik jij´´ vroeg Cole opeens nieuwschierig.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:14 pm

'Meestal mijn zwaard, soms pijl en boog maar ik heb ook altijd mijn werpmessen bij de hand.' zei ze. Gemakkelijk somds ze het op omdat ze haar wapenuitrusting speciaal aan iedere omgeving had aangepast. Aris glimlachte. 'En jij?'
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:16 pm

Dust vond dat hij genoeg met zijn fluit had geoefend en klom uit de boom. Hij keek rond het meer of hij nog bekenden zag en begon toen een rondje om het meer te lopen. Hij wilde eens goed nadenken over hoe zo'n meer schaduwen kon bevatten.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:17 pm

´´Het zelfde een katana en een paar werpmessen´´ zei hij rustig. Hij stond op en pakte achter zich met een hand zijn katana. ´´Dit is hem een prachtig ding vind ik zelf´´ zei Cole vol trots. De katana was super scherp en mooi versierd ergens zag je dat een stukje verbrand was. Daar stond Coles familie logo op en dat liet hij meteen weg halen toen hij in Mistda kwam.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:24 pm

'Mag ik hem een vasthouden om te bekijken.' zei Aris vol bewondering. Ze vond hem erg mooi en zag de lijnen lopen die haar interreseerden. Ze zou het nooit na kunnen maken en ze was blij dat ze er eens in haar leven een zag, want ze had er van gehoord. Nou en of.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:28 pm

Soepel gooide Cole hem met een hand in delucht zodat het mes kant naar hem kwam en Aris veilig het kon pakken. Cole wist dat het raar was dat hij met een hand een katana gebruikte maar hij kon niet anders en het was iets bijzonders vond Cole zelf. ´´Maar niet er mee vandoor gaan´´ zei Cole streng.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:31 pm

Aris schudde haar hoofd. 'Zoiets doe ik niet bij mensen die ik respecteer.' zei ze. Daarna bekeek de katana goed. Ze vond hem echt erg mooi. Ze ging met haar vinger langs het mes en die begon te bloeden. Ze bekeek haar bloedende vinger even en zag het bloed op de grond druppelen. 'Erg scherp.' zei ze tegen hem voordat ze haar bloeddruppelende vinger naar haar mond bracht.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:33 pm

´´Jip dat zijn katanas´´ zei Cole. Hij bekeek Aris haar vinger die nu in haar mond deed. ´´Misschien had ik je vantevoren waarschuwen´´ zei Cole terwijl hij Aris bekeek. Hij had eigenlijk gedacht dat Aris dat wel wist en dat hij haar niet hoefde te waarschuwen.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:38 pm

'Ik wist het wel, maar ik wilde kijken hoe scherp hij was. Sommige katana's zijn wel scherp maar laten je meestal niet met een aanraking al zo hevig bloeden.' zei ze terwijl ze haar vinger even uit haar mond deed. Hij bloedde nog steeds maar minder hevig dus likte ze het bloed weg.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:41 pm

´´Maar zo´n katana zou ik nooit pakken´´ zei Cole met een glimlach. ´´En trouwens deze was te duur daarvoor ´´ gaf hij eerlijk toe. Hij keek onderzoekend naar Aris. Hij wist niet of zij enig idee had van zijn verleden. Maar dat kon ook bijna niet .
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:44 pm

Aris glimlachte. 'Hmm. Dat zal wel, het is een uniek exemplaar lijkt het wel. Ik heb zo'n een verder nog nooit gezien. En ik heb veel gezien.' zei Aris opgewekt en het laatste een beetje overdreven. Ze vond dat Cole iets had dat ze niet vaak zag, maar Aris kon niet benoemen wat.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:48 pm

Cole had ook eigenlijk niet verwacht dat in Ashtar een betere zwaard kon vinden. Hesta lag daar en tegen ver voor op wapen gebied. ´´Niet zoveel als ik´´ zei Cole uitdagend tegen Aris. Zelf was hij al over de grens geweest en bijna heel Ashtar gezien. Maar misschien was Aris wel verder geweest.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:51 pm

'Ik heb zowat heel Ashtar gezien, Jammer genoeg nog niet over de grenzen, maar dat kon ook niet en ik had daar ook nog geen behoefte aan. Ik heb mijn boek over mijn reizen in Ashtar nog niet af kunnen maken. Maar het volgende deel zal over Mitda gaan en daarna Hesta, Zo ga ik heel Azulea af.' zei Aris trots. Ze mocht ook best trots zijn op zichzelf vond ze want ze reisde al sinds haar dertiende.
____
Moet gaan.. Doeiitjes.
Back to top Go down
cold cole
Level 1
cold cole


Posts : 89
Join date : 2010-05-25

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeMon Jun 21, 2010 7:58 pm

Cole knikte bewonderlijk zijn hoofd en zei ´´dan moet je wel uit kijken voor Hesta´´. Het kwam er gewoon uit als of hij heel Hesta kende. Wat ook eigenlijk was maar dat wou hij natuurlijk niet vertellen. ´´Ik bedoel met Darken Rahl en zo´´ probeerde Cole snel te zeggen om vragen te ontwijken.

------------------
ik denk dat ik ook ga
ddaagg
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:20 am

'Zal ik ook wel doen hoor!' zei ze nog vrolijk. Daarna verharde haar gezicht. 'Darken Rahl kan me wat, oh, ik zou er alles voor doen om hem de laatste doodsteek toe te brengen en ook al zijn handlangers..' zei ze ineens veel killer en gemeen.
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 10:00 am

Kate maakte haar tekening af en hoopte dat Jack en Aisu niet te veel bewogen, want ze had hun figuren nog niet helemaal geschetst. Het meer zag er op haar tekening hetzelfde uit behalve dat de mysterieuze glans van het water er niet op te zien was. Ontevreden over haar werk ging ze weer ijverig verder.
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitimeTue Jun 22, 2010 10:28 am

Dust zag Kate onder een boom zitten en liep naar haar toe. "Hoi," zei hij. Dust keek snel naar de tekening en zag dat die prachtig was. "Mooie tekening." zei hij oprecht. Hij leunde tegen de boom en Schysta vloog snel de boom in. Ze sprong naar een van de laagste takken waar ze nog beschut zat en zei "Hoi, is Cherr er ook?" vroeg ze vrolijk.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
Sponsored content





Het Schaduwmeer - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Het Schaduwmeer   Het Schaduwmeer - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Het Schaduwmeer
Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: