Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 berta´s bloemen

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeSun May 23, 2010 9:21 am

Ergens bij het plein staat een winkel. Je kan vanaf de staart erin kijken want de voorkant bestaat alleen uit glas. Binnen zitten bloemen van groot naar klein in alle kleuren. Altijd staat de deur open voor mensen waardoor de geuren mensen aantrekken. achterin staat een balie waar je moet betalen en een deur. Als je daar door komt dan ben je in berta´s huis. Het huis is klein maar gezellig. Toch zal je haar eerder in de winkel vinden. Het huis 2 kamers en een keuken.

Personen: in de winkel zo veel als je wilt, in het huis maar 3 andere personen
Regels:Kom niet zomaar van de winkel naar het huis en vecht niet
Rang: maakt niet uit
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeSun May 23, 2010 11:52 am

Natas liep de bloemenwinkel in. Zoals altijd zag ze bloemen in alle maten. Natas vraagde zich zelf altijd af waar Berta al die bloemen vandaan haalde. Maar berta zei dan ´´dat is een geheim´´. Natas liep rustig de winkel door. Het was er rustig maar een klant. Best logisch eigenlijk als je bedenkt dat het avond is. Natas wachte geduldig tot hij klaar was. ´´Dank u en nog een fijne dag, volgende´´ klonk de zagte stem van tante Berta. Toen ze zag dat het Natas was knuffelde ze haar meteen. ´´Wat fijn dat je er weer bent´´ zei ze. ´´Dat is fijn, maar kan je mij aljeblieft los laten ik stik´´ zei Natas. Meteen liet Berta haar los. ´´Ik weet dat je het moeilijk heb thuis maar je moet vaker hier komen. Een meisje hoort niet alleen te leven´´ zei Berta. ´´Ehh dan is het niet erg dat ik hier voor een tijdje blijf´´ vroeg Natas poes lief. Je zag aan het gezich van tante Berta wat ze zou antwoorde. ´´Natuurlijk, pak jij je spullen maar uit ik moet nog even op de winkel letten´´vervolgde Berta. ´´Dank je´´ zei Natas terwijl ze naar de deur liep.
Het huis van Berta was gezellig ingericht maar Natas vond het niks. Niet zoals de winkel had haar huis weinig ramen en Natas hield van frisse lucht. Snel liep ze naar de logeerkamer. Daar legde ze voorzichtig haar tas op haar bed en zei ´´Max kom er maar uit, de kust is veilig´´. Binnen een seconde vloog Max eruit en botste tegen een muur aan. Natas begon te lachen en ging daarna op haar bed liggen. Toen Max eindelijk opstond vloog hij naar Natas toe en ging bij haar liggen. ´´Wat een verassende dag´´ mompelde Natas ´´Ik ben benieuwd hoe het verder gaat´´. Max knikte instemmend en zei ´´We weten morgen pas wat morgen brengt´´.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:21 am

Natas liep de winkel kruipelig binnen. Zoals altijd stond tante Berta haar bloemen te verzorgen. ´´He tante weer zo vroeg op´´ zei Natas terwijl ze verder liep. Tante Berta keek meteen op en ze keek meteen ook al bezorgd. ´´Natas wat heb je gedaan´´ vroeg ze terwijl ze naar de wang de bril en haar benen wees. ´´Ik ben gevallen zei Natas snel. Natas keek om en wuifde naar Akira dat ze ook binnen moest komen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:49 am

Akira liep naar binnen en keek bewonderend naar de bloemen winkel. 'wauw het is echt mooi hier..' Snel ging ze naast Natas staan en keek naar Tante Berta. 'Hallo mevrouw...ja nadat ze gevallen was heb ik haar even geholpen..'
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 7:59 am

´´eh dit is een vriendin van mij´´ legde Natas uit. Berta keek onderzoekend Akira aan. ´´Oke dan´´ zei ze uiteindelijk. Daarna ging ze verder met planten water geven. Natas wuifde naar Akira dat ze mee naar achter moest gaan. Natas maakte het deur open voor het huis. Ze liep rustig naar de koelkast en pakte er 3 broodjes uit. Eentje gooide ze naar Akira en zei ´´eet maar op, ik ben zo terug´´. Daarna liep ze naar haar kamer waar Max nog zat te slapen. Natas kuchte een keer en meteen keek Max op. ´´Kom je mee´´ zei Natas terwijl ze haar tas pakte. Daarna deed ze een broodje in de tas en hield hem open zodat Max erin kon. Max begreep het en vloog de tas in. Daarna liep Natas naar haar kast om een nieuwe bril te pakken. Daarna keek ze in de spiegel en probeerde te redden wat te redden viel. Voor de komende dagen kon je het toch waarscheinlijk wel zien. Daarna liep ze naar Akira en nam een hap van haar broodje.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:07 am

Akira nam een hap van het broodje en keek even de kamer rond. 'hmmm' Ze liep de kamer rond en keek een beetje naar de spullen die er stonden. Het zag er gezellig uit vond Akira. Ze bedacht zich nu wel weer hoe erg ze thuis miste .Het liefst zou ze weer snel terug willen gaan, maar ze had zichzelf beloofd eerst een beetje beter met haar krachten te worden. Toen zag ze Natas de kamer in lopen. 'mooie kamer hebben jullie.'
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:12 am

´´Dank je maar dit is van tante Berta ik woon een dorp verder op´´ zei Natas terwijl ze verder kauwde. ´´Zullen we vandaag met de krachten oefenen´´ vroeg Natas beleefd voor zover dat kon. Ze wou gaan oefenen en je kon beter elkaar tips gaan geven. ´´Ieder geval ik heb ze nog lang niet onder controle´´ vervolgde ze.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:16 am

'In welk dorp woon je dan.' Vroeg Akira nieuwschierig. 'Ohja en is goed ik wouw ook gaan oefenen vandaag. Weer jij een geschikte plek..?' Het leek haar niet z'n goed idee om ergens midden in de stad even te gaan oefenen.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:22 am

´´mista´´ antwoorde Natas. ´´En we kunnen het best volgens mij in het bos gaan´of het CAfe van gister´´ vervolgde ze. Ze pakte snel het laatste hap van het broodje. ´´Of je moet iemand die groot grond bezitter kennen´´ zei ze op een toon dat het weinig kans had. De meeste te rijken mensen waren onaardig vond Natas. Ze likte haar vingers af en stond weer blij. ´´Welke kies jij´´ zei ze met een glimlach.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:25 am

'Hmm ik vind het bos een goed idee. Rijke mensen laten ons toch niet op het land. ' Ze dacht even aan Chou. 'En dan kan ik Chou ook meteen weer zien.' Akira nam nog een hap van het broodje en liep daarna de kamer uit, en daarna de winkel uit naar buiten. Ze wouw Chou iets te graag zien waardoor ze haast kreeg.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeMon May 24, 2010 8:31 am

´´Ik moet even wat hier doen, maar ik zie je dalijk wel in het bos´´ zei Natas. Ze had geen zin om zo snel te lopen en ze moest echt nog iets doen. Natas liep weer naar haar kamer en zocht in haar kast naar iets. Max keek net boven de tas uit en vroeg ´´wat zoek je´´. ´´Mijn pijl en boog´´ zei Natas die verder zocht. Max vloog uit de tas en sprong in een hoop troep. Natas hoopte dat hem niks mankeerde. Na een paar seconde kwam hij langzaam weer boven. ´´Hier´´ zei hij terwijl hij de pijlen en boog eruit hees. Snel pakte Natas het aan zodat Max niet veel hoefde te hijsen. Ze deed hem achter de rug. Daarna knuffelde ze Max en zei ze ´´dank je´´. Daarna liep ze naar een la waar ze wel heel veel naalden had. Snel pakte ze zo´n 100 naalden en stopte in haar tas. ´´Pas op waar je gaat liggen´´ zei Natas nog tegen Max. Daarna liep ze ook naar buiten.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 4:14 pm

nieuw
Rose snoof de heerlijke geur van bloemen op. Normaal haalde het dienstertje van haar altijd de bloemen voor op het lage tafeltje, maar Rose had haar met pijn in haar hart ontslagen. Het dienstertje was er nog geen maand en een schat van een meid maar Rose durfde het niet aan met nu 2 draken een een logé in huis. Je kon maar beter het zekere voor het onzekere. Vlak voor een rijtuig stak Rose de straat over en liep zonder om te kijken de winkel in. Ze was opzoek naar een vrolijk gekleurd boeket dat lekker rook.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 4:19 pm

Natas gaf wat bloemen water, omdat haar tante druk bezig was met iets anders. Ze keek op toen ze hoorde dat er iemand aan kwam. Beleefd liep ze naar de klant tot ze zag dat het Rose was. ´´Hoi´´ zei ze blij. Daarna bedacht ze dat het geen tijd was voor geklets ze moest werken. ´´Wilt u een specifieke bloem of wilt u rond kijken´´ zei Natas hoffelijk.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:07 pm

Nu pas merkte ze dat het meisje dat in de winkel stond Natas was. Het meisje dat haar straal had genegeerd op 'haar' plekje bij de fontein. Het was dat ze bloemen nodig had, anders was ze gewoon de winkel weer uitgelopen. "Ik zoek een vrolijk geurend boeket" gaf Rose aan. "Niet echt iets specifieks" voegde ze er snel aan toe.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:12 pm

´´Kijk maar rond wij hebben hier genoeg bloemen´´ zei Natas zo beleefd mogelijk. Daarna draaide ze zich weer om en ging verder met planten water geven. Ze hoefde nog maar een paar bloemenen das was ze klaar. Toen ze klaar was liep Natas naar achter om tegen haar tante te zeggen dat ze klaar was. Daarna liep ze door het huis naar het raam bij haar kamer. Max zat nog steeds rustig te slapen op het bed. Natas glimlachte kort naar hem en klom toen op het dak.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:28 pm

Even keek Rose Natas na die waarschijnlijk iets in het huis zelf doen. Ze haalde haar schouders op en liep de bloemenzaak rond. Ze zag oranje, gele, paarse bijna elke kleur bloem die je maar kon verzinnen. Uiteindelijk pakte ze uit elke bak haast een bloem en schikte ze zo goed als kwaad het ging een beetje in elkaar. Al snel braken er sommige stelen van bloemen af. Met een geïrriteerd gebaar legde ze de bloemen op de toonbank. Ze kon het beter aan de eigenaresse vragen, dit was niet haar talent.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed May 26, 2010 5:33 pm

Tante Berta glimlachde naar haar nieuwe klant. ´´Zou ik helpen met het schikken´´ vroeg ze terwijl ze de bloemen al pakte. Floeiend schikte ze de bloemen en haalde de dorre blaadjes er nog even af. Daarna legde ze het weer op de tafel. ´´Wilt u misschien nog iets´´ vroeg ze beleefd.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 7:14 am

Dankbaar keek Rose naar de vrouw die haar bloemen begon te schikken alsof het niks was. "Nee dit is genoeg" zei ze op de vraag of ze nog wat wilde. Rose haar hand verdween in haar jaszak en even later kwamen er 2 grote zilveren munten uit die meer dan genoeg waren voor de bloemen. Ze pakte het boeket en legde de munten op de toonbank "Dankjewel en tot ziens" groette Rose vriendelijk.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 2:01 pm

Berta keek verbaast naar de twee grote munten. Ze realiseerde pas na een paar seconde dat het veel te veel was en riep´´dit is te veel´´. Berta hoopte dat het meisje het kon horen en om zou draaien. Ze hield er niet van mensen te bedriegen en daar maakte ze nooit onderscheid over.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:25 pm

Vlak nadat rose weg was Kwam Owen binnen lopen. Hij werd overweldigd door alle bloemen, in alle kleuren maten en soorten. Hij kon zelf geen rozen vinden dus hij vroeg "Hallo mevrouw, heeft u een mooie Rode Roos?"
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:33 pm

Berta keek de nieuwe jongen aan. Ze zette een glimlach op en zei ´´ja hoor´´. Ze liep van de balie weg en dook een gang in. Een paar seconden later kwam ze weer terug met een bos rode rozen. ´´Zo genoeg´´ zei ze beleefd.

Natas sprong het raam weer in en wekte Max. Max keek slaperig omhoog en zei ´´gaan we ergens heen´´. ´´Ja´´ zei Natas terwijl ze haar tas pakte. Max vloog weer de tas in en Natas liep naar de winkel gedeelte. Ze deed de deur achter zich dicht en keek in de winkel. Natas zag dat tante Berta een klant had. Ergens kwam hij bekende voor dus liep Natas erheen. ´´ehh Tante ik ga weg´´ zei ze beleefd tegen haar tante.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Owen
Level 2
Owen


Posts : 493
Join date : 2010-05-25
Age : 27
Location : In atlantis, de geheimebasis in de bermuda driehoek waarvandaan de dolfijnen de wereld willen overnemen

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeThu May 27, 2010 4:37 pm

Ja bedankt. Hij gaf wat meer dan de rozen kosten "Houd het wisselgeld maar." En hij liep weg met de rozen.

---------------

Ik moet gaan eten, daarna mag ik niet meer, al zou ik miss. nog ff kunnen terwijl ik bezig ben voor school
Back to top Go down
Dust
Level 2
Dust


Posts : 911
Join date : 2010-06-17
Age : 28
Location : Thuis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 2:11 pm

New
-------
Dust kwam de winkel binnen gelopen en vroeg aan de vrouw achter de balie, die waarschijnlijk Berta was, "Ik zoek nog een paar mooie bloemen, het liefst zo veel mogelijk gekleurde." Hij hoopte dat Natas nu even niet thuis was en vroeg toen aan de vrouw "Wilt u dit misschien aan Natas geven?" en hij gaf haar een ketting van Emotoer. "Zeg maar dat hij van de jongen van het meer kwam, dat is genoeg." Hij legde een paar goudstukken neer en zei "Voor de moeite." Hij zocht een paar verschillende soorten bloemen uit, bond ze bij elkaar en liep de winkel weer uit.
Back to top Go down
Http://www.twitter.com/Alarenda
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 2:18 pm

Toen Natas eindelijk bijna thuis was rook ze al de prachtig bloemen. Blij liep ze verder naar de winkel. Ze zag van ver dat er net iemand naar buiten liep maar ze was te ver om te zien wie het was. Het maakte Natas niet uit waarschijnlijk nog een klant dacht ze. Rustig liep ze door de winkel naar Berta en zei ´´sorry dat ik zo laat ben ik ben bij iemand blijven slapen´´. Natas probeerde niet alles te vertellen vooral niet dat het bij een jongen was omdat Berta zich te vaak zorgen maakte. Toen Natas eindelijk klaar was met alles uitleggen keek ze pas naar het gezicht van Berta. Die stond op een glimlach wat Natas raar vond. ´´Er kwam een jongen net binnen die wou dat ik dit aan jou gaf´´ zei ze terwijl ze de ketting liet zien. Meteen herkende Natas de steen en pakte de ketting rustig op. Snel deed ze hem om en zei blij tegen Berta ´´dank je wel´´.
Daarna liep Natas naar haar kamer naar Max. Max zat boos op haar bed te wachten en zei dus ook boos ´´waar was je´´. Natas legde het hele verhaal weer aan Max uit maar nu met het stukje over de ketting. Daarna haalde Natas een stukje stokbrood uit haar tas en gaf die aan Max om het goed te maken. Max zweeg uiteindelijk voor het broosje en vergaf Natas. Natas glimlachde blij en begon haar spullen weer te pakken. ´´Kom mee nu gaan we samen ergens heen´´ zei Natas terwijl ze nara haar tas wees. Max vloog er weer in en Natas klom weer op het dak.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitimeWed Jun 30, 2010 5:46 pm

nieuw

-------------------------------------
Rustig steeg Natas van Arachni af en aaide haar nog een keer. Daarna keek ze veel betekent naar Dust en zei ''ik ben niet echt een prinsesen type''. Daarna probeerde Natas zo elegant als ze kon de winkel binnen te lopen. Net voordat ze in de prachtige winkel was zei ze tegen Dust ''kom maar mee''. Rustig liep Natas verder naar de kassa waar tante Berta stond. Natas wees even naar Dust en zei ''hij is een vriend van mij en ik ga bij hem slapen dus pak ik even mijn spullen''. Zo vlug Natas kon liep ze naar de woongedeelte want eigenlijk wist Natas dat tante Berta er niet blij mee zou zijn. Dat klopte dus ook en ze keek Dust boos aan maar zei niks. Zo snel Natas kon pakte Natas al haar spullen even in en besloot maar om bij de Dust om te kleden zodat hij niet langer in de blik moest kijken. Snel pakte ze Max vast die nog zat te slapen en stopte hem ook in de tas. Daarna liep Natas weer snel naar de winkel en keek om het hoekje of Dust nog wel leefde.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sponsored content





berta´s bloemen Empty
PostSubject: Re: berta´s bloemen   berta´s bloemen I_icon_minitime

Back to top Go down
 
berta´s bloemen
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: