Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Het bejaardenhuis .

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Alicia
Level 1
Alicia


Posts : 104
Join date : 2010-06-28

Het bejaardenhuis . Empty
PostSubject: Het bejaardenhuis .   Het bejaardenhuis . I_icon_minitimeWed Jun 30, 2010 5:34 am

Als je naar de mooiste verhalen van Azulea wilt luisteren moet je naar het bejaardenhuis gaan.
Die mensen hebben het begin van de macht van Darken Ralh meegemaakt en weten er dus veel over. Waarschijnlijk waren sommige te oud om nog te vluchten naar Midtna of waren ze gewoon voor Darken Ralh . Als ik jou was zou ik maar gewoon niet teveel informatie geven over jezelf. Wel hoor je aan de manier hoe ze over Darken praten of ze nou wel of niet voor hem zijn . Als je binnenkomt kom je meteen een balie tegen .Achter de balie staat Stefanie. Ze is een aardig persoon en blijft altijd beleefd .Behalve als je niet naar haar luisterd , daar heeft ze een hekel aan . Waarschijnlijk wordt je dan ook weggestuurd . En je moet haar ook niet lastig vallen waarschijnlijk krijg je dan de beveiliging op je af .Wanneer je naar rechts gaat zie je twee kamers , dat is de eetkamer en de woonkamer . Maar als je naar links was gegaan kom je bij verschillende kamertjes . Dat zijn de slaapkamers van de ouderen . Er is ook een keuken , een tuin en een wc ruimte. Alleen in de voortuin kan je praten met de bejaarden als je er geen familie hebt want d

Personen ; maximaal 25 maar zoveel komen er toch niet .XD
Regels ; Niet naar binnen als je geen familie hebt . Geen draken of magie . Niet vechten , zo verstoor je de rust van de oudere .
Rang ; iedereen .
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

Het bejaardenhuis . Empty
PostSubject: Re: Het bejaardenhuis .   Het bejaardenhuis . I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 8:44 am

Huppelend kwam Aisha het grindpad op. Ze was bezig met nieuw werk zoeken en dit leek haar een leuke plaats. Meteen kon ze daar ook onderzoek doen naar Darken Ralh. Deze mensen hadden wel ervaring ermee, ze waren oud dus hadden ze het begin van de oorlog meegemaakt. Vrolijk knikte ze al de mensen gedag die ze zag en drukte op een knop zodat de deur voor zich open ging. Al snel was ze bij de balie en drukte op het belletje. Een middelbare vrouw van rond de 40 kwam aangelopen en glimlachte vriendelijk naar haar. ''Heb je hier familie of kom je voor iets anders?''.''Ja, ik wil hier graag werken. Maakt niet uit als wat, als ik maar geld verdien.''.''Heb je een opleiding gevolgd?''. ''Eh, nee. Maar ik kan wel veel dingen.'' zei ze met een brede glimlach. ''Dan zal ik je wel doorsturen naar de baas.''.
Back to top Go down
 
Het bejaardenhuis .
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: