Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 The White flower .

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 5:09 am

Aisha zag hoe Akira naar de suikerpot keek . ' Doe dan , dan doe ik het zodadelijk ook ' alsof ze haar gedachten kon lezen , wat ze natuurlijk niet kon maar door de manier waarop Akira er na keek wist Aisha het al meteen . Haar lippen vormde een speels glimlachje en op een grappige manier bewoog ze haar wenkbrauwen .
Back to top Go down
Vashti
Level 1
Vashti


Posts : 361
Join date : 2010-06-14

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 6:30 am

'ja is goed' zei Vashti. 'nee het is niet jouw schuld hoor.'zei Vashti er vlug achteraan.
'ik weet alleen gewoon niet wat ik moet doen. Ik vind Blade nog steeds heel erg leuk. Maar hij heeft nu zo min en meer met Aisha.' zei Vashti wat zachter dan normaal tegen Rose. Ze keek Rose een beetje vragend en hulpeloos aan alsof ze advies van haar verwachtte.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeWed Jun 23, 2010 10:36 am

Akira grinnikte bij het horen wat Aisha zei. 'Dan doe ik het gewoon.' Ze pakte de suikerpot. Even keek ze om zich heen of er niet een of ander diensmeisje naar haar zat te kijken. Toen ze niemand zag, haalde ze de deksel van de pot en liet de hele inhoud haar mond in stromen. Ze zette de pot snel weer op tafel en deed de deksel er weer op. Toen begon ze te kouwen, eerlijk gezecht vond ze het niet eens zo vies. Maar meschien was ze er wel gewoon imuum voor geworden, omdat ze best wel vaak snoep at. Ze deed slikte al het suiker door en legde daarna met een grote zucht haar hoofd op de tafel.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeFri Jun 25, 2010 4:31 pm

Aisha lachte achter haar hand . Het was een grappig gezicht hoe Akira een volle mond suiker zat te kauwen . ' Oeps , nu is hij op ' zei ze met een vrolijk glimlach . Het meisje die hun bestelling had opgeschreven kwam naar hun toegesneld . ' Het eten komt er zo aan ' . ' Oke , maar het suiker is op mogen wij een nieuwe pot? ' vroeg Aisha beleefd . Het wat relaxter staande gezicht begon weer te verandere in het nerveuse zielige hoofd , het zag er zo zielig uit dat je hart wel kon breken . ' Oh , dat gebeurd nooit , ik wist het niet , ik heb het niet gedaan ' begon ze snel achter elkaar te zetten . ' Maakt niet uit , mogen we gewoon een nieuwe pot? ' Aisha glimlachte steunend, hier kon zij zelfs niet tegen . Weer knikte het meisje en snelde naar de keuken toe .
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeSat Jun 26, 2010 8:18 am

Akira zat nogsteeds in de zelfde houding en mompelde iets als. 'Dat probeer ik dus niet nog eens.' Ze ging weer rechtop zitten en keek naar Aisha. 'Maar nu ben jij aan de beurt.' Ze glimlachte even en staarde daarna een beetje in het niets. Eigelijk dacht ze ook niet echt aan iets. Ze stond gewoon een beetje levenloos in het niets te staren. Totdat ze zich weer bedacht dat ze hier met Aisha aan tafel zat.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:25 am

' Oke ' . Aisha glimlachte weer naar het meisje die een nieuwe pot suiker gaf . ' Hier , ook komt u eten er over een paar minuutjes aan ' met een ruk draaide ze zich weer om en baande zich een weg door de tafeltjes . Het leek wel of ze niet meer durfde om te kijken , bang dat ze nog een fout maakte . ' Oke , nu doe ik het ' zei ze met een speels glimlachje op haar gezicht . Aisha pakte de suikerpot en goot hem in een keer in haar mond . De zoete smaak van suiker drong in haar smaakpuppillen door en knarsend begon ze te kauwen . Het duurde misschien wel minuten want toen ze net klaar was kwam het meisje weer aan met twee taartjes in haar hand.
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:32 am

Akira keek lachend naar Aisha. Ze vond het best grappig om te zien hoe Aisha nu de hele pot in haar mond gooide. 'Nu moet ze straks weer nieuwe suiker halen.' Grinnikend keek ze even achterom naar het dienstmeisje die net wegliep. Even vroeg ze zich af hoe ze zou reageren als ze zeiden dat de pot alweer leeg was.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:35 am

' We zeggen het gewoon niet ' fluisterde ze net voordat het meisje binnen hoorberijk was. Het meisje legde de twee taartje voor hun gezicht en keek ze even beleefd aan. ' Het drinken komt er zo aan , er was iets fouts gegaan in de keuken ' beleefd knikte ze weer en liep snel weg . ' Ligt het aan mij of is ze nou minder nerveus?' nooit vielen Aisha snel dingen op maar dit wel , vreemd..
Back to top Go down
Akira
Level 2
Akira


Posts : 408
Join date : 2010-05-17
Age : 28
Location : Op Pluto!

The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitimeSun Jun 27, 2010 7:42 am

Akira knikte. 'oke.' Ze keek naar het meisje dat nu weer bij hun tafel stond. Akira luisterde naar wat Aisha zei en antwoorde. 'Ja je hebt gelijk...' Ergens vond ze het wel een beetje raar, maar misschien was het wel iets normaals..
Back to top Go down
Sponsored content





The White flower . - Page 2 Empty
PostSubject: Re: The White flower .   The White flower . - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
The White flower .
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Akira White

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: