Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Nova's boom

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

Nova's boom Empty
PostSubject: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeSun Jun 13, 2010 7:58 pm

Ergens midden in het bos staat een kersenboom, en dat is niet zomaar een kersenboom. Deze boom is misschien wel millennia oud, dus rijken zijn takken tot de hemel en zijn wortels tot het midden van de aarde.
Maar het gaat niet om wat onder de grond zit. Al zijn er genoeg konijnenholen, vossenlegers en dassenburchten tussen de wortels. De boom is op sommigen plaatsen hol dus is Nova daar met Memo en Malaika ingetrokken.
Het is wel handig, zo'n boom als huis. In de zomer hangt er volop fruit aan de boom, en in het voorjaar komen er heel wat bijen en vlinders op af. Boven in de boom zitten nesten van vogels en dieren die op de takken leven. als je in de top van de boom klimt kan je over het hele bos heen kijken.
Onder de boom heeft Nova een moestuintje waar ze groenten verbouwd zodat ze niet naar Yuka moet om aan eten te komen. De holle gedeeltes van de boom zijn bedekt met kleedjes, kussens, kaarsjes zodat het bijna een oosterse sfeer heeft. Je bent altijd uitgenodigd om op bezoek te komen.

personen: vrij, maar alleen in de takken. In het "huis" van Nova niet meer dan 5 anders moeten we proppen en uitelkaar gespatte mensen geeft zo'n troep.
Regels: het is in het bos dus draken en magie toegestaan. Very Happy Vechten mag ook maar op de grond en niet in de boom anders krijg je mot met Nova. (tenzij je haar komt pesten, dat mag ook altijd)
rang: vrij

(Jaja, ik ben een tijdje weggeweest dus ik spring maar weer in :3)
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 3:45 pm

Natas liep door het bos naar een grote kersenboom. Ze zag gem al van ver en had wel zin in wat te eten. Snel liep ze door tot ze bij de boom was. Natas vond hem al van ver mooi uit zien en nu helemaal van dichtbij. Alleen was de boom anders. Onder aan zag Natas een moestuintje staan en in sommige holle delen kussen en kaarsen liggen. ´´Zou iemand hier wonen´´ zei Natas hard op. Het zou wel logisch zijn met al die spullen maar wie zou dan in deze boom wonen. Natas tuurde omhoog om te kijken of ze iemand zag.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 3:53 pm

Nova's benen bungelden vrolijk over de rand van een tak. Een ritseling in de struiken zorgde ervoor dat ze schrok, Malaika kwam met volle vaart op haar afrennen en gooide haar zonder pardon van de tak af. "MAL!" riep Nova vanaf een andere tak. Malaika bracht een zachte grinnik uit en sprong naar een andere tak. Toen keek ze van de tak af naar beneden en zag een bekend gezicht. "Hè," zei Nova. "Wat doe jij hier nou-eh?" Ze kwam met een soepele beweging van de tak af -oké niet echt soepel het was meer dat ze van de tak viel- en plofte voor Natas op de grond.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 3:59 pm

Al snel zag Natas Nova liggen en zei ´´ik kom gewoon hier even rond kijken´´. Daarna stak Natas haar hand uit om Nova omhoog te helpen en zei ´´gaat het wel´´. Het zag er niet uit dat ze gewond was maar zo´n val kan pijn doen. ´´Trouwens woon jij in deze prachtige boom´´ zei Natsa terwijl ze met haar andere hand naar de boom wees. Het zag er nog steeds prachtig uit de boom vond Natas dus ze zou het niet gek vinden als nova ja zei.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 4:17 pm

"Jup,"zei Nova trots. Ze pakte sierlijk -ehem- de hand van Natas en trok zich omhoog. "Wil je binnenkomen-eh?" Er is kersenthee. Ze wees naar de boom. "Van gedroogde kersen," ze liet haar hand zakken, "maar we kunnen ook buiten blijven zitten-eh." Ze wees weer naar de boom. "Ze stelt vuur niet zo op prijs," zei ze daarna met een grijns die om haar mondhoeken speelde.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 4:27 pm

´´Ik zal graag wat thee willen´´ zei Natas blij. Daarna keek Natas nog een keer naar de boom en zei ´´het is misschien beter dat we buiten drinken´´. Ze glimlachde naar Nova en rook de verse geur van kersen diep in . Natas kende Nova nog niet zo goed omdat ze elkaar nog bijna niet hadden gezien dus dit was misschien een kans om meer over Nova te weten te komen. ´´En wat voor krachten heb jij´´ vroeg Natas dus nieuwschierig.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeMon Jun 14, 2010 5:13 pm

Nova glimlachte en rende de boom binnen. "Glas," riep ze toen ze met een pan gevuld met water en een vreemde mix van blaadjes en gedroogd fruit, "en lucht," vervolgde ze ton ze bij Natas aankwam. "En jij?" Ze zakte door haar knieën en begon met wat takken en vuurstenen een vuurtje te maken.
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeTue Jun 15, 2010 12:46 pm

´´Ook lucht´´ zei Natas blij tegen Nova. ´´Ik heb dat ook plus metaal´´ antwoorde Natas terwijl ze ook bij Nova ging zitten. ´´Maar het is allebei moeilijk onder controle te houden´´ vervolgde Natas. ´´Maar misschien kunnen we elkaar helpen´´ bedacht Natas blij. Ze keek even naar hoe Nova het vuur maakte. Zelf kon Natas dat niet zo goed omdat ze het bijna nooit nodig had. Ze wou het altijd al leren voor het geval dat maar ze was er nooit aan toe gekomen.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Nova
Level 1
Nova


Posts : 49
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Momenteel bevind ik mij in een parallel universum.

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeTue Jun 15, 2010 3:10 pm

"Leuk,"zei Nova. Ze keek weer naar Natas toen een paar kleine vonkjes ervoor hadden gezorgd dat het hout vlam vatte. Ze liet het vuur even voor wat het was, vlammen waren voor haar altijd al ontembaar geweest, en dat zou ook zo blijven. Memo kwam uit een tak zweven. gevolgd door Malaika die vliegen nog niet onder de knie had en dus met zijn vleugels flapperde en grote sprongen maakte. "Dit is trouwens Memo,"zei Nova. "Het is een nachtdiertje en waag het niet hem hamster te noemen, dan wordt hij boos." Daarna wees ze naar Malaika. "Dat is mijn draak, Malaika." Toen keek ze weer naar Natas. "Wil jij ook wat vertellen?"
Back to top Go down
natas
Level 3
natas


Posts : 1135
Join date : 2010-05-18
Age : 28
Location : pas maar op vlak voor je huis

Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitimeTue Jun 15, 2010 3:17 pm

´´ehm´´ zei Natas terwijl ze diep na dacht. ´´Oja ik heb een draakje die heet Max maar die zit nog te slapen´´ zei Natas. ´´Ze zijn zeker heel lief´´ zei Natas toen ze Memo en Malaika zag. ´´Temisnte dat lijken ze, maar dat houd meestal niets in´´ zei Natas er snel achter na. natas keek vluchtig naar het vuur ze vond het altijd lijken dat de wind en vuur danste , maar dat klonk altijd zo stom om te zeggen. ´´Kan jij al zweven´´ vroeg Natas na een tijdje.
Back to top Go down
http://dragonders.first-forum.com/forum.htm
Sponsored content





Nova's boom Empty
PostSubject: Re: Nova's boom   Nova's boom I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Nova's boom
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: