Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Copyright

Go down 
AuthorMessage
Iyona Taroné
De Tovenares
Iyona Taroné


Posts : 144
Join date : 2009-11-30

Copyright Empty
PostSubject: Copyright   Copyright I_icon_minitimeMon Jan 11, 2010 5:32 pm

Ik moet bekennen dat mijn inspiratie ook niet eindeloos is. Ik heb verschillende dingen niet zelf verzonnen maar van dingen afgeleid en mijn eigen draai er aan gegeven.
En aangezien ik geen dief wil zijn zal ik hier neerzetten waar ik mijn niet zelfverzonnen dingen vandaan heb gehaald:

De basis van het verhaal is grotendeels op de boeken van Terry Goodkind gebasseerd, ik raad iedereen aan om zijn boeken te lezen.

De naam 'Darken Rahl': De 1ste wet van de magie, Terry Goodkind
De magische grenzen: De 1ste wet van de magie, Terry Goodkind
Sommige wetten in de 3 landen: De 1ste wet van de Magie, Terry Goodkind

De Dienaar en de Geliefde heeft Afia bedacht.

De aanmeldingslijst, deze heb ik niet helemaal zelf gemaakt, er zijn dingen van verschillende andere lijsten gehaald en eenmaal bij elkaar gevoegd tot 1 goede lijst met mijn eigen toevoeging.

De elementaire krachten zijn standaard, dus bij elk level heb ik ze zelf ingevuld. Als je vind dat de krachten van een andere site er erg op lijken. Dat kan kloppen want bijna in elk magie rpg komen de 4 elementen in voor.
Back to top Go down
https://azulea.forumotion.net
 
Copyright
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: copyright-
Jump to: