Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 wapenwinkel

Go down 
+4
Akira
Kate
Aris
cold cole
8 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:12 pm

"Dankje" Rose keek haar oprecht blij aan. "Jij ook." Ze pakte haar oude zwaard op. "Ik vind het best" antwoorde ze op de vraag of ze zouden stoppen. "Nou in iedergeval ben ik niet van plan dit zwaard te kopen" ze keek met een kwade blik naar het zwaard. Het zag er goed uit, maar was veel te zwaar om door een gemiddeld mens te dragen "We kunnen misschien... Heb jij een idee?"
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:18 pm

Sheena stopte de stok in een lus bij haar rok en pakte haar tas. Ze glimlachte en dacht na. 'We kunnen wat gaan drinken of eten.' Zei ze met een scheve glimlach. 'Ik heb vandaag nog niet gegeten.' Zei ze en slingerde haar tas over haar schouder. 'Welk zwaard neem je dan?' Vroeg ze.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:22 pm

"Ik houd deze wel. Misschien hebben ze op black mamba zelf wel ergens een zwaard, dus kijk ik daar later nog wel. En anders ga ik binnenkort uitgebreid op zoek" zei ze terwijl ze de verkoper die zo te zien een bedrag wilde voor het gebruiken van de vechtruimte achteloos een zilverstuk in het hand legde. "Wat eten, waar?"
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:26 pm

Sheena gaf de verkoper ook een zilverstuk en bedankte hem, maar met een vage blik op haar gezicht. Ze vertrouwde hem echt niet. 'Umh.. je hebt hier vlakbij zo'n noodlesbar heb ik gezien of de herberg of karaokebar, maar ik weet niet of je daar kan eten en.. nou ja misschien weet jij nog wat.' Zei ze en keek naar de grond omdat ze dacht dat ze teveel praatte.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:31 pm

"Die noodlebar" ze glimlachte. "Die is geweldig. En de eigenaresse ook" lachte ze denkend aan de vorige keer. "Daar heen dan" ze had niet echt door dat Sheena omlaag keek omdat ze haar ogen op de verkoper had gericht.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:33 pm

Sheena was blij dat Rose zo vriendelijk was en ze vond haar echt aardig, misschien had ze wel een echte vriendin gevonden. 'Oké, dan gaan we, ik ben er nog nooit geweest, maar het leek me altijd al lekker.' Zei ze terwijl ze naar de deur liep. Ze stopte toen ze zag dat Rose naar de verkoper keek en keek zelf ook met een scheef gezicht. Daarna keek ze Rose vragend aan.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:44 pm

Rose zag Sheena's vragende gezicht. "Ik vertrouw hem niet" zei ze zachtjes zodat de man haar niet verstond en liep achter haar de winkel uit. Het was dat ze meestal geweldige wapens hadden in die winkel, anders zou ze er zeker niet komen.

(verder bij de noodle bar?)
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitimeSun Jun 20, 2010 6:48 pm

Sheena knikte. 'Ik vertrouw hem ook niet.' Fluisterde en opende de deur en stapte naar buiten. Ze wachtte tot Rose buiten stond en sloot de deur toen.

--
Jaa Wink
Back to top Go down
Sponsored content





wapenwinkel - Page 3 Empty
PostSubject: Re: wapenwinkel   wapenwinkel - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
wapenwinkel
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: