Azulea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A new time has come.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De grote 'meetparty'

Go down 
+10
Sheena Sumé
Blade
Jack
Aisha .
natas
Leia
Kate
Nova
Aris
Rose
14 posters
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next
AuthorMessage
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 7:24 am

Sheena liep naar buiten en op haar weg botste ze tegen iets aan. Blijkbaar een draak. 'Auw.' Mompelde ze en keek waar de draak heen vloog. Naar het dak van een schuurtje waar een jongen zat. Hij was ook niet lang binnen geweest, ze had hem nog niet zo vaak gezien. Ze wreef over haar arm, waar het draakje tegenaan botste. Ze bleef staan en Aqua ging verbaast in haar armen liggen. Hij keek naar het dak van het schuurtje. En schudde zijn hoofd. 'Die heeft er ook geen zin in.' Mompelde hij in zijn eigen taaltje tegen Sheena.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:29 am

"Een kwal" antwoorde Rose droog toen Leia vroeg wie de jongen was waarmee Sheena sjans had. "Een kwal genaamd Owen als je het wilt weten" Ze keek even naar Owen, maar zag dat ondertussen Sheena naar buiten gelopen was, tenminste dat dacht ze omdat ze haar nergens meer zag in de schuur.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 9:46 am

"Rose, het spijt me het te moeten zeggen, maar gezien haar aura denkt Sheena er bepaalt niet zo over. Aan jou aura te zien spreek je de waarheid, dus waarom vind je dat hij een kwal is?" Leia keek naar Rose benieuwd hoe ze zou andwoorden.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 10:17 am

"Aura?" ze negeerde de vraag waarom ze Owen een kwal vond. Die vond ze nu niet zo belangrijk "Kan jij aura lezen?" ze keek Leia nieuwsgierig aan. Dat was eens wat anders dan het normale. "Of is dat jou kracht?" ze wist niet of Aura ook een kracht was, dus vroeg ze het maar.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 10:24 am

Sheena liep weer naar binnen. Aqua zat weer op haar schouder en hield zich vast toen ze over de drempel ging. Nu Sheena even goed uitgewaaid was had ze weer energie. Ze liep naar de bar, pakte wat water en was van plan om naar iemand toe te gaan. Ze keek rond. Ze zag meerdere aardige mensen, maar stel nou dat ze haar niet aardig vonden?
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 4:01 pm

Aris kwam na lange tijd weer in beweging door op te staan. Ze liep naar de bar want ze wilde meer wijn. Erg lekker, vond ze wijn. Bier was ook wel goed maar wijn was verfijnd en had meer smaak. Je kon het vergelijken met een goed gemanierde vrouw. Die was zoveel meer dan Aris. Daarom dronk ze het ook. Om zich meer te voelen.
Back to top Go down
Leia
Level 1
Leia


Posts : 362
Join date : 2010-05-19
Age : 27
Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 5:44 pm

"Aura is een bijkracht, ik kan er nu nog weinig mee, ik kan nu zelf kiezen of ik ze zie of niet en weet wat ze betekenen, en ik kan emoties maar een heeel klein beetje veranderen, ook kan ik het gevoel geven dat er een honkbal tegen je aan komt." Ze keek naar rose haar aura, het was mooi. Ze keek naar alle auras, iedereen leek wel plezier te hebben. "Weetje, het is wel vreemd, ik ben volgens mij de enige die auras kan lezen."
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeSun May 30, 2010 5:48 pm

Rose luisterde naar wat Leia allemaal vertelde "Klinkt bijzonder" zei Rose uiteindelijk toen ze klaar was met haar krachten. Ze snapte nou niet precies hoe Leia dat allemaal wist. Rose was nog druk bezig met het uitvinden wat ze uberhaupt kon.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 6:47 am

Aris pakte nog wat wijn terwijl ze luisterde. Langzaam schonk ze het in. Ze vroeg zich af wat de anderen allemaal konden. En of ze al erg bedreven waren. Je wist het namelijk niet. Daarna liep Aris weer weg en keek even bij de drankwedstrijd.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 3:14 pm

Sheena zag Aris, het meisje dat net buiten huilde. Misschien kon ze even met haar gaan praten. Ze liep naar haar toe. 'Hé.' Zei ze en glimlachtte even onzeker. 'Ik had me geloof ik nog niet voorgesteld, ik ben Sheena, gaat het alweer wat beter?' Vroeg ze bezorgt, want ze maakte zich nogsteeds een beetje zorgen.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 3:42 pm

Geïrriteerd door het feit dat Jack niks meer zei liep Aisha weg . Ze zou hier niet eeuwig blijven staan . Geconcentreerd om in balans te blijven liep ze naar een hooibaal . uitgeput ging ze erop zitten , ookal had ze in deze korte tijd niks gedaan het voelde alsof ze de marathon gelopen had . Misschien kwam het door de drank want ze had ook een gevoel alsof alles slomer bewoog . Voortaan zou ze wel wat minder drinken . Een les die ze geleerd had .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 3:48 pm

Kate leunde tegen de scheur aan en hoorde iets kraken. Misschien het oude houd wat haar gewicht niet kon dragen. Zachtjes floot ze een liedje. Ze probeerde haar ogen open te houden maar de zon leek het lastiger te maken.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 3:52 pm

Aris glimlachte. 'Ik ben Aris Azer. En ja het gaat al veel beter. Bedankt voor het vragen.' Zei Aris gemeend. Ze was er echt blij mee dat iemand zich zorgen over haar maakte. Dat was sinds lange tijd niet gebeurd.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 4:04 pm

Sheena glimlachtte. 'Aangenaam, dat is mooi.' Ze deed haar haren naar achteren. 'Leuk feestje he?' Vroeg ze en Aqua kwam aanwaggelen. Ze pakte hem op een aaide over zijn ruwe huid. 'Oja, en dit is Aqua.' Zei ze en ze glimlachtte. Aqua glimlachtte en knikte vriendelijk naar Aris.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 4:07 pm

Aris grijnste. 'Darweimn zit daar in de hoek. En tjha, Het is een beetje een dood feestje. Maar dat komt vast wel. Hoe later het wordt. Maar misschien ligt het probleem bij onszelf. De meesten willen niets of niet veel loslaten over zichzelf. Zo kom je niet dichter naar elkaar toe. Wat wel nodig is.' Aris zei weer eens wat ze dacht.
Back to top Go down
Rose
Level 2
Rose


Posts : 614
Join date : 2010-05-13
Age : 28
Location : Ehh op een stoel

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 4:21 pm

Toen Leia nou niet echt veel reactie meer toonde stapte Rose weer naar de bar. Ze had net intensief staan dansen en aardig dorst gekregen in de hitte die er was in het schuurtje. Rose wilde niet weten hoe ze eruitzag, waarschijnlijk was haar hele oogpotlood uitgelopen. Voorzichtig veegde ze de met haar wijsvinger onder haar ogen langs voor het geval er veel zwart zat. Ze knipperde even met haar ogen en besloot toen weer wat te drinken te pakken. Dit keer koos ze voor een simpel glas cola voor de energie en de suikers.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:22 pm

Sheena knikte. 'Ja, daar heb je gelijk in.' Zei ze onzeker. Ze bleef een tijdje stil. 'Maar het is erg moeilijk om jezelf te zijn, met een lastig verleden en rare nieuwe krachten.' Ze haalde haar schouders op. 'Ikzelf vind het wel moeilijk.' Ze bloosde licht en keek naar Aris. Ze glimlachtte half.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:27 pm

Aris glimlachte half terug. 'Ik praat ook niet graag over mezelf. Maar ik denk dat het belangrijk is dat we meer over elkaar weten.Om onszelf te helpen juist.' Zei Aris. Het klopte wel en was blij dat iemand hte met haar eens was.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:36 pm

Sheena knikte. 'Ja, welke krachten heb jij?' Zei ze glimlachend en keek haar met een scheef hoofd aan. Ze bekeek Aris even, het was een vlot meisje maar ze zag er wel een beetje onzeker uit. Aqua kroop op haar schouder en gaapte.
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:39 pm

Aris glimlachte. 'Vuur en bliksem. En jij?' vroeg ze. Darweimn kwam intussen op Aris haar schouder zitten en keek naar Aqua. Toen hij Aqua had bekeken gin hij weer rustig op Aris schouder zitten. Goedgekeurd dus.
Back to top Go down
Sheena Sumé
Level 2
Sheena Sumé


Posts : 634
Join date : 2010-05-18
Age : 27
Location : Umh.. hier

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:43 pm

Sheena glimlachtte terug. 'Wat een leuke krachten, ik heb water en glas.' Ze wees naar het raampje dat gebroken was en bloosde licht. 'Mijn schuld.' Mompelde ze en lachtte opgelaten. Ze zag Darweimn en glimlachtte. 'Wat een schatje.' Zei ze en vroeg zich af of ze Darweimn mocht aaien. Aqua knikte vriendelijk naar Darweimn.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:45 pm

Verveeld keek Aisha rond . Het was saaier als ze verwacht had . Vermoeid stond ze op en liep ze naar de bar . Uitgeput leunde ze er tegen en pakte een fles water . Zonder er bij na te denken draaide ze de dop eraf , zette ze haar lippen er tegen en nam een grote slok . Even hapte ze naar adem en veegde haar mond af . Ze voelde zich al een stuk fitter . Toen schoot er iets haar tebinnen . Leunend naar voren gooide ze de hele inhoud van de fles over aar hoofd heen . Het effect was dat ze het niet meer zo warm had en zich wakkerder voelde .
Back to top Go down
Aris
Level 2
Aris


Posts : 881
Join date : 2010-05-17
Age : 27
Location : Ashtar

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:49 pm

Aris grijnste. 'En dat dacht ik al toen ik het hoorde. Wel handige krachten. Ze zien water veel minder vernietigend aan dan vuur en bliksem. Mijn krachten zullen dus gevreesd worden ben ik bang. Darweimn is een schatje maar heeft soms last van kapsonens. Dat wil je niet weten!' Daarna lachte Aris en Darweimn kroop naar haar pols toe.
Back to top Go down
Aisha .
Level 2
Aisha .


Posts : 618
Join date : 2010-05-17

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:57 pm

Misschien kan ik nu mijn krachten testen , ging er door haar heen . En natuurlijk , zo is Aisha nou eenmaal , ging ze het ook nog doen . Ze sloot haar ogen en consentreerde zich op water . De zee met zijn grote golven , zo verwoestend , het zand wat meegenomen word en terug gespoelt , een waterval , water wat allemaal naar beneden valt , tegen stenen aanklettert en dan uitmond tot een riviertje , de vloeibare stof die , ookal verwacht je het niet , zoveel kan verwoesten , water . Ze voelde et gewoon stromen in haar lichaam , bloed , ook vloeibare stof , water . Het water wat in haar haar zat kwam misschien maar 2 millimeter omhoog en viel toen weer met een harde klap op haar .
Back to top Go down
Kate
Level 2
Kate


Posts : 604
Join date : 2010-05-18
Age : 29
Location : Op de maan.

De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitimeMon May 31, 2010 5:57 pm

Kate wou opstaan en trok zichzelf overeind. Ze veegde het hooi van zich af en liep naar de schuur. Ze keek naar de mensen die wat stonden te kletsen. Ze liep naar de bar en plofte op een kruk neer. Met haar ellebogen op de bar steundend dwong ze zichzelf niet in slaap te vallen. Het duurde niet zo lang voordat ze zonder dat ze het wou haar hoofd op de bar liet vallen en haar ogen sloot.
Back to top Go down
Sponsored content





De grote 'meetparty' - Page 13 Empty
PostSubject: Re: De grote 'meetparty'   De grote 'meetparty' - Page 13 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
De grote 'meetparty'
Back to top 
Page 13 of 14Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next
 Similar topics
-
» Het grote park
» Het grote zwembad
» Level 4: Je grote missie's
» Level 5: Het grote gevaar
» Het grote Lander landhuis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Azulea :: Het rpg :: Ashtar - yuka-
Jump to: