A new time has come.

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Leia's boomhuis

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Leia
Level 1

Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 10:58 am

Kira knikte "Lekker slaap" zei ze "Weltrusten" ze ging liggen, en drukte Kwok tegen haar aan, ze sloot haar ogen en viel langzaam in slaap onderwater, ze droomde van Deloi, tofees, monsters, zwemmen en vissen
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 11:00 am

Toen Deloi hoorde dat Kira sliep stond hij zachtjes op en keek naar het draakje. Hij gaf haar een kusje en liep toen met zijn kussen achter Kira zodat ze hem niet zou zien als ze wakker werd. Hij ging daar liggen en viel langzaam in slaap.
Back to top Go down
View user profile http://www.twitter.com/Alarenda
Leia
Level 1

Location : Op de boem van de oceaan, in mijn vakantie huisje naast Atlantis, die beide in de buik van een walvis zitten.

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 11:06 am

VOLGENDE OCHTEND

Kira ging zitten en veegde de slaap uit haar ogen, ze kroop haar waterpoel uit en keek rond. Ohja, Deloi was er, Opeens schoot alles wat er gister was gebeurd door har hoofd "Deloi" schreeuwde ze, ze legde meteen een hand over haar mond, en keek of ze hem wakker had gemaakt
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 2:41 pm

Deloi sliep rustig door toen Kira sliep. Hij was moe geweest van de dag en lag zonder te snurken op zijn kussen. Hij droomde nog een beetje over Kira en herrinerde zich wat er die avond was gebeurt. Er verscheen een grijns op zijn gezicht.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 6:50 pm

Kira stak een toffe in haar mond en sleepte Kwok al de hele tijd achtewr har aan, ze opende de deur en pakte de fruitmand, die sleepte ze mee haar kamer in en ging sterfruit eten, terwijl ze vertederd naar de slapende deloi keek.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:00 pm

Deloi was nog steeds in dromenland toen hij iets rook. Toffee. Hij rook goed in zijn slaap en deed zijn ogen slaperig open. Hij zag Kira zitten en zei "Goeie morgen Kira." Hij glimlachde.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:03 pm

Ze grijsde, en gooide een tofee. VANG riep ze, en ze nam nog een hap sterfruit waardoor het sap over haar kin liep.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:07 pm

Deloi zag de toffee aankomen, maar ver bij hem vandaan. Hij rolde, sprong en ving de tofee nog net met het puntje van zijn tong. Toen hij hem net binnen had knalde hij keihard met zijn kop tegen de muur, waardoor je een luide 'bonk' hoorde.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:09 pm

Kira vloog snel naar Deloi, ze begon het nu door te krijgen "Gaat het?" vroeg ze bezorgt terwijl ze naast hem ging zitten, ze sloeg een arm om hem heen "Je moet ook niet proberen een nieuwe deur aan te leggen"
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:11 pm

Deloi schudde even versuft met zijn kop, maar hij zei "Alles heel zijn." Het was best logisch, want zijn kop was bijna zo hard als steen. En dat brak een boom niet snel. Hij grijnsde en likte het sap van Kira af. "Mm, wat dat zijn?" vroeg hij geintresseerd.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:14 pm

"Syterrefruit" ze liep naar de schaal en nam er een mee voor Deloi "Kijk" zei ze, en ze hield hem zijwaards zodat Deloi de ster-vorm kon zien
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:16 pm

Deloi zag het fruit en hapte het uit Kira's klauwen. Hij vond het erg lekker en zei toen ``Lekker.ยดยด Hij keek in het rond en at de rest van zijn toffee op, die in zijn wang had gezeten. Hij pakte nog wat fruit en at dat rustiger op.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Mon Aug 09, 2010 7:17 pm

Kira liep de deur door naar buiten "Ikke vis vangen" riep ze voor ze vanaf het balkon naar beneden dook. Ze kwam boven met een vis tussen haar kaken, en ging deze op de kant rustig opeten voor ze er weer indook
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 10:51 am

Deloi grijnsde en wachtte op het balkon op Kira. "Ikke geen vissie hoeve." zei hij grijnzend tegen Kira toen ze de eerste keer boven kwam. Hij ging in het zonnetje liggen en hij wachtte tot hij bruin werd.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 10:56 am

Kira grinnikte "Deloi jij niet zonne hoeve, jij al bruin is" zei ze terwijl ze naast hem ging liggen op haar buik.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 10:59 am

"Ikke wel moete zonne, anders ik niet bruin zein." zei Deloi glimlachend. "Anders ikke lichtbruin is, nu ikke koffiebruin worde." Hij gebruikte zijn staart als parasol zodat hij het niet te heet zou krijgen.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 11:13 am

Kira giegelde, gaf hem een zoen, en deed een achterwaardse salto over de balustrade van het balkon terwijl ze "GERONIMO" schreeuwde
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 3:25 pm

Deloi grijnsde en riep "TOFFEEZAK!" Daarna liet hij zijn kop op zijn poten vallen en voelde zichzelf van kleur veranderen. Hij werd langzaam koffiebruin, maar hij was nu beige.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 5:31 pm

Dupend en grinnikend klom ze op de kant, Leia kwam aanwandelen in een nieuwe jurk. "Hallo lieverds" ze gaf beiden een kus op hun kop. Ze liet een mand zien, en er zat een zak in met allerlei smakentoffees "Ik vind nu wel dat jullie me nu een knuffel verschuldicht zijn." Ze keek de draakjes grijnzend aan.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 5:52 pm

Deloi rook aan de zak en rook de smaaktoffees. Hij besprong Leia zowat en zei "Kom Kira." Hij likte haar over haar gezicht en zei "Bedankt." Daarna sprong hij van Leia af en wachtte tot Kira haar een knuffel had gegeven.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 5:56 pm

Kira klampte zich als een blok beton aan Leias been en gaf haar toen een lik in haar gezicht. Toen griste ze de zak uit het mandje "Bedankt Leia" ze sprong het trappetje op "Kom Deloi"
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 5:57 pm

Deloi grijnsde en gaf Leia nog een grote, natte lik. Toen rende hij achter Kira aan naar boven. Hij wilde een toffee proberen. Hij sprong het trappetje op, voorbij Kira en wachtte op het balkon.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 6:01 pm

Kira ging zitten en stak een groene in haar mond "Hmmlpf Peer" zei ze smakkend, en genietend ging ze op haar rug liggen om van de tofee te genieten.
Back to top Go down
View user profile
Gavril
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 6:03 pm

Deloi grijnsde en pakte een felrode toffee. Hij stopte die in zijn mond en ging bovenop Kira liggen. "Mm, appel." zei hij glimlachend. Hij gaf Kira een kusje in haar nek en legde zijn hoofd toen op haar buikje.
Back to top Go down
Leia
Level 1

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   Tue Aug 10, 2010 6:07 pm

Kira moest glimlachen, en op haar ademhaling ging Delois hoofd op en neer. Ze stak een paarse in haar mond "Hmm moet je ook proeven" ze legde er een in Delois hand "Lijkt familie van druif, braam, fraboos, wat jij vind?"
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: Leia's boomhuis   

Back to top Go down

Leia's boomhuis
Back to top 
Page 9 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next